Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

Vastaus: Fallout 4

Parsons state insane asylum -tehtävästä:

miten porukka on päättänyt tehtävän? Isä vai poika? Itse päästin isän vapaaksi mut surmasin sen sit Cabonien kämpillä. Meni keskustelu jotenki pieleen ku olisinki halunnut jeesata isää, joten onko joku tehnyt toisin päin ja tulikohan siinä jotain mullistavaa eroa tai kamaa palkinnoksi? Nyt ei ainakaan tuo tarina etene vaan sain putsata kämpän ja sit son moro.
Pojalta saa ihan hauskan pyssyn. Ei se tarina siitä taida enempää edetäkään. En muista missä vaiheessa niitä seerumeita sai palkkioksi, mutta niitäkin saa sitä tehtävästä.
 
Vastaus: Fallout 4

Pojalta saa ihan hauskan pyssyn. Ei se tarina siitä taida enempää edetäkään. En muista missä vaiheessa niitä seerumeita sai palkkioksi, mutta niitäkin saa sitä tehtävästä.

minkä pyssyn? Oonkohan missannut jtn? Pahana se ainakin oli ku sisko kuoli ja oli arponut kumpaan luotan.. Vedin vissiin huonnoimman vaihtoehdon [emoji15]
 
Vastaus: Fallout 4

minkä pyssyn? Oonkohan missannut jtn? Pahana se ainakin oli ku sisko kuoli ja oli arponut kumpaan luotan.. Vedin vissiin huonnoimman vaihtoehdon [emoji15]

Sellainen kuin
Lorenzo's Artifact Gun, näyttää Gamma-pyssyltä ja käyttää gamma-ammuksia mutta ampuu sellaisen telekineettisen pulssin joka kaataa/heittää vihut maahan, ihan ok joissakin tilanteissa mutta enpä ole pahemmin käyttänyt.

Sä saat puolestaan uudelleen täytettävän mysteeriseerumin, poistaa tolkuttoman määrän säteilyä, antaa 50 damage resistiä ja +1 strength tunniksi. Ei huono lainkaan :)
 
Vastaus: Fallout 4

Nyt ehkä joku vajaa 5 tuntia pelattu, ja pikkuhiljaa alkaa maistumaan kun vauhtiin pääsee vaikka aluksi hieman vaisulta vaikutti. Tehtäviä en ole vielä tehnyt, vain kerännyt roinaa ja expaa maailmaa tutkien ja kehittänyt hahmon lvl 6:lle. Yhtäkään bugia tai glictchiäkään ei ole PS4-versiossa eteen tullut.

Vaikeustaso vain hieman askarruttaa, miten muut kommentoivat tätä? Aluksi en saanut pahasta hyttystä hengiltä, vaan piti kiertää kaukaa että hengissä pysyi. Nyt muutama tunti tästä niin tuntuu että olen jo ylivoimainen. Raiderit kaatuu yhdestä riflen tai haulikon osumasta ja ammuksiakin on ihan kivasti. Stimpakejakin kertynyt 5. Normaalilla siis pelaan. Vaikeutuuko tämä tästä pelin edetessä merkittävästi, vai olisiko mielekkään pelikokemuksen vuoksi järkevää nostaa vaikeusastetta pykälä? Toisaalta ei viitsisi turhaan itselleen hankalaakaan tästä tehdä kun sellaisesta hyvin eteenpäin soljuvasta menosta tykkään.
 
Vastaus: Fallout 4

Nyt ehkä joku vajaa 5 tuntia pelattu, ja pikkuhiljaa alkaa maistumaan kun vauhtiin pääsee vaikka aluksi hieman vaisulta vaikutti. Tehtäviä en ole vielä tehnyt, vain kerännyt roinaa ja expaa maailmaa tutkien ja kehittänyt hahmon lvl 6:lle. Yhtäkään bugia tai glictchiäkään ei ole PS4-versiossa eteen tullut.

Vaikeustaso vain hieman askarruttaa, miten muut kommentoivat tätä? Aluksi en saanut pahasta hyttystä hengiltä, vaan piti kiertää kaukaa että hengissä pysyi. Nyt muutama tunti tästä niin tuntuu että olen jo ylivoimainen. Raiderit kaatuu yhdestä riflen tai haulikon osumasta ja ammuksiakin on ihan kivasti. Stimpakejakin kertynyt 5. Normaalilla siis pelaan. Vaikeutuuko tämä tästä pelin edetessä merkittävästi, vai olisiko mielekkään pelikokemuksen vuoksi järkevää nostaa vaikeusastetta pykälä? Toisaalta ei viitsisi turhaan itselleen hankalaakaan tästä tehdä kun sellaisesta hyvin eteenpäin soljuvasta menosta tykkään.
Itse levelillä 27 ja on vaikeita paikkoja ollut monia. Riippuu ihan kartasta missä on vaikeaa ja missä ei :)
 
Vastaus: Fallout 4

Lvl 41 oli käännekohta! 4kertaa kaatunut tolla tasolla ja 0 ennen sitä.. Hyytyy ihan ihme paikoissa, ei mitään yhdistävää tekijää.
 
Vastaus: Fallout 4

Vaikeustaso vain hieman askarruttaa, miten muut kommentoivat tätä? Aluksi en saanut pahasta hyttystä hengiltä, vaan piti kiertää kaukaa että hengissä pysyi. Nyt muutama tunti tästä niin tuntuu että olen jo ylivoimainen. Raiderit kaatuu yhdestä riflen tai haulikon osumasta ja ammuksiakin on ihan kivasti. Stimpakejakin kertynyt 5. Normaalilla siis pelaan. Vaikeutuuko tämä tästä pelin edetessä merkittävästi, vai olisiko mielekkään pelikokemuksen vuoksi järkevää nostaa vaikeusastetta pykälä? Toisaalta ei viitsisi turhaan itselleen hankalaakaan tästä tehdä kun sellaisesta hyvin eteenpäin soljuvasta menosta tykkään.

Ite oon pelannut Very Hardilla eikä missään kohtaa ole tuntunut liian vaikealta. Riippu kans miten pelaa, tosiaan vihut ei skaalaudu niin ite meen sillä periaattella että jos jossain tulee turpaan niin luovutan suosiolla ja palaan sinne takas muutaman levelin jälkeen. Nyt oon joku level 17 ja hahmo kyllä pistää supremutantit ja muutkin vähän kovemmat vihut kumoon ihan komeasti tälläkin vaikeustasolla. Itse asiassa noin 10 levelin jälkeen tuntui että peli helpottui huomattavasti kun tuntui että alkoi vihut kaatumaan helpommin että mun mielestä Very Hard ei oo yhtään liian vaikea taso jos haluaa vähän haastetta. Itellä on Stimpackeja varmaan joku 70 repussa tällä hetkellä mukana, tosin mä käytän myös paljon ruokaa healimiseen.
 
Vastaus: Fallout 4

Tänään tuli peli hankittua ja meni ilta siihen tutustuessa, ei oo aikaisempaa kokemusta fallout- peleistä mutta hyvältä vaikuttaa :)

Ensimmäinen tenkkapoo on se että miten aloitetaan taloja rakentaa. Onko joku ennalta määrätty paikka mihin niitä voi tehdä, ja miten paikan erottaa ??
En sitten itse rakennus, miten se tapahtuu, vinkkejä kiitos
 
Sanctuary on eka paikka mihin voi rakentaa taloja, yms. Muutenkin nämä paikat tunnistaa kartalta traktori -ikonista. Ps4 pääsee rakennustilaan ku pitää touchpadiä vähän aikaa pohjassa, mutta muistini mukaan sun pitää tehdä pari tehtävää ennen kuin pääset rakentaan. Silloin käydään jutut ohjatusti läpi. Itseä ei oo tuo rakentelu hirveästi kiinnostanut.
 
Vastaus: Fallout 4

Onko muuten mahdollista hiipiä power armor gunnerin/raiderin iholle ja pölliä fusion coren? Yritin tovin, mutta tarpeeksi lähelle en päässyt. Sillä jos kaverin tappaa puvun sisälle niin korkeintaa saa yksittäisiä PA:n osia, ei koko pukua. Enkä näin ollen fusion coreakaan..

Mulla on 2/4-5 hiipimisperkistä, suojissakin on hiipailua tukevia ja oisko jotain lehtiäkin löytynyt. Vaikka olin paikoillaan, näkymättömänä niin vihu "haistoi" mut eikä tullut enää omalle paikalle. Lopulta se huomas ja silloin en enää päässyt varastamaan.
 
Vastaus: Fallout 4

Onko pipboyta tabletilla mahdollista saada toimimaan tällaisella verkkosetupilla. Ps4 kytkimen takana ja tabletti kiinni wlanilla reitittimessä joka on kytkimen toisen portin takana? Vai pitäisikö ps4 olla myös reitittimessä kiinni kaapelilla tai wifillä että löytäävät toisensa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 4

Tarvitseeko peli PSN yhteyden jotta sillä voi pelata? Olisi alennuksessa, mutta ei viitsi ostaa, jos ja kun PSN laitetaan taas viikoksi kyykkyyn. Jotain pelattavaa joka toimii ilman verkkoa kyllä täytyy etsiä.
 
Vastaus: Fallout 4

Ei tarvitse. Pelissähän ei ole edes minkäänlaista verkkomoninpeliäkään.
 
Vastaus: Fallout 4

Tarina läpi lvl 37. Nytkö se vasta pelaaminen alkaa? Mitä sanoo konkarit? Itseä ei tuo rakentelu nappaa ollenkaan :)
 
Vastaus: Fallout 4

Tarina läpi lvl 37. Nytkö se vasta pelaaminen alkaa? Mitä sanoo konkarit? Itseä ei tuo rakentelu nappaa ollenkaan :)

Juu varmasti löytyy vielä tehtävää :) Kokeile pelata läpi jollain toisella porukalla, niiden loppupään tehtävät poikkeaa toisistaan täysin. Ja kannattaa antaa rakentelulle mahdollisuus, se on koukuttavaa :)
 
Mahtavaa 1PATRIK. Itsellä lvl 45 ja 3 tehty päätarinasta [emoji23]

Tein itselle sanctuaryyn power armor alueen, jokaiselle armorille on oman fixaustelineen, joten 16 armorya on tällä hetkellä saldo. 2x X-01, 1xT60, 3xT51 jne [emoji85]
 
Ylös Bottom