Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

Vastaus: Fallout 4

Mistä kaupasta jengi on ennakkotilannut vai käyttekö nappaamassa jostain lähikaupasta julkaisupäivänä?

GameStopistapa on ennakkovarattu jo kuukausia takaperin. Kuulemma yömyyntikin täällä järjestetään, mutta katsotaan nyt, jaksaako sitä lähteä siihen aikaan arkena jonottelemaan, vaikka tapahtumina nuo yömyynnit ovatkin varsin kivoja kokoontumisia. On ainakin GTA V ja PS4-yömyynnit koettuna ja varsinkin jälkimmäinen oli upea kokemus. Julkaisupäivänä kuitenkin oma kopio kätösiin ja sitten tietääkin jo, miten se loppuviikko kuluu.
 
Vastaus: Fallout 4

Kuvia PC-versiosta. Ainakaan still-kuvissa ei näy massiivista eroa konsoliversioon. Tekstuuri- ja valaistusmodeja odotellessa.

SKtGwD3.jpg


ylmBDiF.jpg


0HkGADE.jpg


xAlp46N.jpg


2015-11-02_00003.jpg


wICXhmm.jpg
 
Vastaus: Fallout 4

Kovat on nykyään vaatimukset ihmisillä grafiikoiden suhteen, kun on lukenut valittelua mukamas pelin karusta ulkoasusta. Hyvältähän tuo näyttää ja modit sitte joskus tulevaisuudes tulee tekemään pelistä vielä paremman näkösen. Mut toivottavasti ton crossahirin pystyy vaihtaa. On nimittäin karsean näkönen!
 
Vastaus: Fallout 4

Jos noi kuvat on tosiaan PCltä niin toivottavasti UI:ta pystyy skaalaamaan koska on aivan hirveän näköistä kun kaikki on noin valtavan kokoista.
 
Vastaus: Fallout 4

Julkaisutraileri:

[video=youtube;X5aJfebzkrM]https://www.youtube.com/watch?v=X5aJfebzkrM[/video]
 
Vastaus: Fallout 4

Olipa hyvän näköinen traileri. Myönnän, että itsekin olen ollut aiemmin nähdyn perusteella hieman pettynyt ulkoasuun, mutta tuohan näytti suorastaan hyvältä ja vähintäänkin riittävältä! Moni tuntuu jankkaavan että ei näitä grafiikkojen takia pelata. Totta, ei missään nimessä pelatakaan, mutta on sillä immersion kannalta kuitenkin merkitystä. Pip-Boy appi tuli sekin ladattua, ihan hauskalta vaikutti myöskin.

Ehkä tämän kuitenkin joutuu tiistaina kauppareissun yhteydessä kärryihin heittämään, vaikka todella harvoin tulee pelejä uutena ostettua. Ei välttämättä malta odotella käytettyjä Huutikseen/foralle. Vielä parempi jos Gigantti heittäis vkl mainoslehdessä jonku 49e tarjouksen kuten Witcherin kohdalla!

Onko missään kerrottu tai ollut puhetta tuleeko tähän läheskään yhtä paljon/laajoja expansioneita kuin Kolmoseen aikoinaan?
 
Vastaus: Fallout 4

Onko missään kerrottu tai ollut puhetta tuleeko tähän läheskään yhtä paljon/laajoja expansioneita kuin Kolmoseen aikoinaan?

4 DLCtä on tulossa ja season passin hinta 29,99 usd. Kuukkelilla löytyi Ameriikan Gamestopista. Eikös noi ollut PS3:kin 9,95€ per DLC.

Day1 päivitys 1.01 on kooltaan n. 500 megaa.
 
Vastaus: Fallout 4

Mikseis PS4:n storessa ole vielä ostettavissa pelkkää season passia? Eivät ilmeisesti haluu mun rahoja?

Jenkki-storesta kyl löytyy.
 
Vastaus: Fallout 4

Mikseis PS4:n storessa ole vielä ostettavissa pelkkää season passia? Eivät ilmeisesti haluu mun rahoja?
Raha varmasti kelpaa, mutta SCEE hallinnoi kymmeniä eri Storeja eri maissa, joten joskus noissa kestää vähän pidempään. Vaan mikä kiire tässä on, kun ei itse peliäkään (virallisesti) julkaista vielä moneen päivään? :)
 
Vastaus: Fallout 4

Osaako joku sanoa onko yömyyntiä Tampereen Gamestopissa? On ennakkovarattuna. Vai pitääkö venaa aamuun asti? :rolleyes:
 
Vastaus: Fallout 4

Raha varmasti kelpaa, mutta SCEE hallinnoi kymmeniä eri Storeja eri maissa, joten joskus noissa kestää vähän pidempään. Vaan mikä kiire tässä on, kun ei itse peliäkään (virallisesti) julkaista vielä moneen päivään? :)
Jep, ja kyllä sen season passin kerkiää ostaa koska vaan. Mikä pakko se on ostaa ennenkuin vaikkapa eka dlc on ulkona? PC:lle ainakin ehtii siihen mennessä jo laskea passin hintakin reilusti.
 
Vastaus: Fallout 4

Embargo päättyy maanantaina.

Kotaku: "All review coverage is under embargo until Monday, November 9 at 8 a.m. EST."
 
Vastaus: Fallout 4

Embargo päättyy tästä vasta ensi maanantaina:

http://opencritic.com/#!game/1508/fallout-4

Sen verran varmaankin saa paljastaa, että fyysisen levyn installointi (PS4) kesti todella kauan eli n. 20min. Asennuksen aikana sai katsella kaikki S.P.E.C.I.A.L videot, joka oli itselleni ainakin hyvä juttu, koska noita en ollut nähnyt. Digiversion kanssa on toki eri juttu. Olen halunnut olla spoilaantumatta tästä pelistä niin paljon kuin mahdollista. Sen takia sekä embargon takia en voi (vaikka haluaisinkin) jakaa tästä ensitunnelmia.

[video=youtube;Yuo7AuDGNN8]https://www.youtube.com/watch?v=Yuo7AuDGNN8[/video]

Jos joku ihmettelee miten sain pelin käsiini jo nyt, niin sanotaan vaikka että tämä on työni etuja :)
 
Aika työlästä olisi kääntää tämän kokoisia markkinoita varten. Kannattanee ottaa englanninkielen opiskelun kannalta.

Olen joskun elokuvia kääntänyt ja se ei todellakaan ole mikään älytön homma. Ja pelit tuskin paljoa eroaa määrältään.
 
Vastaus: Fallout 4

Aika työlästä olisi kääntää tämän kokoisia markkinoita varten. Kannattanee ottaa englanninkielen opiskelun kannalta.

Kyllä ne ovat pelit työläästi kääntyneet ennenkin. Myisi heti paremmin. Ehkä se riski kannattaisi siis ottaa?
 
Ylös Bottom