Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

Vastaus: Fallout 4

Valitaanko tuo että kummalla hahmolla sitä pelaa jossain vaiheessa. Vai pelataanko tässä molemmilla ?

Siinä peilin edessä niitä hahmoja muokkaillessa. Jätät valituksi sen hahmon, jonka itsellesi haluat, kun kuittaat hahmot valmiiksi.
 
Vastaus: Fallout 4

Mikäs rohto auttas saamaan tuota punasta palkkia pois? ilmeisesti kaveri ottanu radioaktiivista damagea kun on hörppiny joka purosta.
 
Vastaus: Fallout 4

Mikäs rohto auttas saamaan tuota punasta palkkia pois? ilmeisesti kaveri ottanu radioaktiivista damagea kun on hörppiny joka purosta.
Rad Away ainakin, tietty jotain muitakin on. Inventorystahan näet mikä alentaa säteilyä.

Tykkäsin kyllä hahmon luonnista, hyvin sai tehtyä juuri sellaisen hahmon kuin haluaa. Jouduin jopa pari kertaa sen tekemään kun halusin vaihtaa SPECIAL pisteitä alussa.

Iso kuva, siksi spoilerissa. EI SPOILAA!
c4AxTJG.jpg
 
Vastaus: Fallout 4

Yritit vissiin laittaa suoraan päähän? Niin se toimi ennen, mutta nyt tietääkseni stimpäkit käytetään koko vartaloon ja "kuolleet" ruumiinosat herää siinä samalla.
No joku bugi mulla siinä on ku vaikka laitto kaikki stimpakit ni ei tuu päähä healttia ja vaikka nukkuu hahmolla oman basen petissä ni ei tuu healttia. Vituttaa se ku vähä väliä vision blurraa. Ja subitki kusee välillä
 
Vastaus: Fallout 4

Luulin että tämä pip-boy made in china kännykkäkotelo olisi ollut joku maailman harvinaisin keräilyesine. Gamestopissa kuitenkin kun jonottelin niin sielä niitä paketteja lojui erikseen myytävässä paketissa hintaan 29.90 vai oliko se 39.90, eikä niitä edes kukaan ottanut. Että jos joku nyt semmosen haluiski, meinaan se vpdeen 299e on melko suolainen hinta, sillä kun ostaa jo konsolin!

Meinasin itte jo melkin ottaa semmosen kylkiäiseksi, mutta mitä mä semmosella sit tekisin. Pip-Boy appia voin käyttää muutenki, teippaan vaikka sen kännykän jeesusteipillä käteen tarvittaessa, bobblehead tuli kuitenkin ennakkotilaajille ja siinä on mulle tarpeeks tilperhööriä.

Eipä mulla muuta, kohta peli päälle ja seikkailuun!
 
Vastaus: Fallout 4

Ilmeisesti sitte yleistä huvia spämmäillä Fallout 4 uutisin loppuspoilereita.

Nimim. viaton uhri.
 
Vastaus: Fallout 4

Moikka

On tämäkin peli nyt julkaistu. Voiko tätä pelaa pelaaja joka ei oo aikasemmin pelannu koko pelisarjaa? Veljeni sanoi ettei PS4 versio toimisi samalla tavalla kuin Xbox versio? Kai ne toimii samalla tavalla? Huomena ehkä ostan pelin :)
 
Vastaus: Fallout 4

Moikka

On tämäkin peli nyt julkaistu. Voiko tätä pelaa pelaaja joka ei oo aikasemmin pelannu koko pelisarjaa? Veljeni sanoi ettei PS4 versio toimisi samalla tavalla kuin Xbox versio? Kai ne toimii samalla tavalla? Huomena ehkä ostan pelin :)

Voi pelata huoletta ja ihan samanlaisia ne on lukuunottamatta xbox version pahoja framerate droppeja välillä.
 
Vastaus: Fallout 4

Reilu 14h pelaamista takana ja peli lunastaa odotukset miten kuten. Nätimpi grafiikka olisi aina tervetullutta, mutta kuten mainittu se ei ole meikäläiselle niin merkityksellinen asia kun kyseessä on peli nimeltä Fallout. Kaikenlainen rakentelu vie yllättävän paljon aikaa ja aseiden fiksailu on kehittävä harrastus. Päätehtävän juoni menettelee vaikka
Onkin naurettavaa, että muksusi on siepattu ja asia jotakuinkin unohtuu heti Vaultista pois pääsyn jälkeen kun täytyy keskittyä rakentelemaan omaan asuntoon vessanpönttöjä ja biljardipöytiä, sekä istuttamaan pihamaalle radioaktiivisia vesimeloneja. Voisin kuvitella että keskiverto vanhempi tällaisessa tilanteessa käyttäytyisi hieman eri tavalla

Muuten kaikki on edennyt oikein kivasti. Leveleitä on kertynyt 10 ja kartta alkaa paljastamaan salojaan pikkuhiljaa. Peli tuntuu toimivan PS4llä ihan ok tasolla. Ainoa häiritsevä bugi joka vastaan on tullut on se että dialogivalinnat eivät aina näy näytöllä. Onko muilla tapahtunut vastaavaa?

p.s. Save-tiedostoja tällä hetkellä 12kpl :)
 
Lärvikirjassa seikkaillessa tuli spoilerialerttiin törmättyä, voi v*ttu.. Noh, peliä en ihan heti ole hommaamassa mutta ei todellakaan kiva juttu tommonen. Playstation Suomen jossain mainoksessa taisi olla.
Mitään ennakko-odotuksia en pelille ole asettanut ja aiemmista osista ei kokemusta joten voi ihan positiivinen yllätys olla kun tämän joskus sitten hommaa.
 
Vastaus: Fallout 4

Jaahas, noin yhdeksän tuntia on jo takana näin ensimmäisen vuorokauden aikana. Eli ihan kivasti on napannut mukaansa. Tukikohdan päivittely, kämppien sisustus ja kasvien viljely on aikaa vievää puuhaa. :D Siihen sitten päälle aseiden päivittäminen ja wastelandin tutkiminen noin ylipäätään. Pääjuonta on sitäkin viety hissukseen eteenpäin. :)

Tekninen toteutus on ihan ok. Toki tästä huomaa, että pelimoottori on jo ikuisuuksia vanha, mutta tämän tyyppisessä pelissä se ei välttämättä häiritse niin paljoa. Voisi kai huijata itseään ja sanoa, että sopii hyvin kuvaamaan tätä rujoa maailmaa. Toisaalta maisemat ovat välillä ihan näyttäviäkin. Ruudunpäivitys ei sekään ole häirinnyt, vaikka muutamassa kohdassa on pieni notkahdus osunut silmään.

Erittän positiiviset tunnelmat siis tällä hetkellä. Kertaalleen tosin tuli ns. pelin pysäyttävä bugi vastaan, mutta onneksi tallennan usein ja useaan eri slottiin, joten maailmanlopulta vältyttiin. :)
 
Vastaus: Fallout 4

[video]https://youtu.be/IB8ZyFt-LHc?t=56s[/video] Uus testi xbox one SSD kanssa ei tuu enään niitä ''0fps''
 
Vastaus: Fallout 4

Voiko noita perkkejä ottaa silleen että jos mulla on esim. Charisma 2. Jos laitan hatut, lasit ja kaikki muut tilpehöörit päälle ja charisma nousee sen ajaksi vaikka 5:teen niin voinko silloin ottaa Perkin joka vaatii Charisma 5??
 
Vastaus: Fallout 4

Uusi dialogi systeemi ei saa kiitosta täältä. Usein vaikea arvata yhden tai kahden sanan mittaisesta valinnasta mitä hahmo lopulta tulee sanomaan. Edellisten osien systeemi toimi paljon paremmin.
 
Vastaus: Fallout 4

Voiko noita perkkejä ottaa silleen että jos mulla on esim. Charisma 2. Jos laitan hatut, lasit ja kaikki muut tilpehöörit päälle ja charisma nousee sen ajaksi vaikka 5:teen niin voinko silloin ottaa Perkin joka vaatii Charisma 5??


Ei pysty ja hyvä vaan.
 
Vastaus: Fallout 4

Luulin että tämä pip-boy made in china kännykkäkotelo olisi ollut joku maailman harvinaisin keräilyesine. Gamestopissa kuitenkin kun jonottelin niin sielä niitä paketteja lojui erikseen myytävässä paketissa hintaan 29.90 vai oliko se 39.90, eikä niitä edes kukaan ottanut. Että jos joku nyt semmosen haluiski, meinaan se vpdeen 299e on melko suolainen hinta, sillä kun ostaa jo konsolin!

Meinasin itte jo melkin ottaa semmosen kylkiäiseksi, mutta mitä mä semmosella sit tekisin. Pip-Boy appia voin käyttää muutenki, teippaan vaikka sen kännykän jeesusteipillä käteen tarvittaessa, bobblehead tuli kuitenkin ennakkotilaajille ja siinä on mulle tarpeeks tilperhööriä.

Eipä mulla muuta, kohta peli päälle ja seikkailuun!

Mikäs tämä Pip-Boy erikois versio oikein on?
 
Vastaus: Fallout 4

Hyvä peli on. Muutamia pikku bugeja tullu vastaan mutta ei mitään kamalaa. Head crippled ei korjautunu stimpakeilla eikä nukkumalla. Uudelleenkäynnistyksen jälkeen oli pää kunnossa. Välillä dialogivalintoja ei näy ja subit kusee välillä ja yks ghoul katos jonki mööpelin uumeniin eikä ampumalla sitä kuollu mutta lyömällä kuoli mööpelin sisälle.. Overall hyvä peli mutta jotkut jutut ois voinu jättää samanlaiseksi kuin F3 ja new vegasissa kuten dialogi.
Ammuskelu on mahtavaa viimein. Kamalaa kuraa vanhemmissa oli se
 
Vastaus: Fallout 4

Miten noi tehtävät menee. 3h takana ja ilmeisesti olen jotain saanut, mutta mistä tiän mitä pitää tehdä ja mihin mennä, sekä mistä tiän että tehtävä on tehty. Todella sekavan oloinen.
 
Ylös Bottom