Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

Vastaus: Fallout 4

Huomenna ilmeisesti päivittyy uus Survival-moodi. Pelasin vihdoin pääjuonen läpi, nyt level 47. Olishan tuossa kartassa vielä koluttavaa ja kasa sivutehtäviä tekemättä mutta taidan jättää toiseen kierrokseen osan paikoista. Ehkä jatkan sit tällä hahmolla tuota tulevaa lisäriä...Tykkäsin pääjuonesta, huomattavasti on parannettu Fallout 3:sen pääjuonesta mikä oli oikeastaan pelin ainoa pettymys.

Miten muuten saa tulipalloja ampuvan 10mm pistoolin? Muistelen että joku tässä viestiketjussa sanoi jossain kohtaa että on sellaisen hankkinut mutta eipä oo itellä tullut vastaan? Ei ainakaan onnistu modata tuommoista...
 
Vastaus: Fallout 4

Pelaillut nyt jonkin matkaa tuolla uudella survival-vaikeustasolla. Aloitin uuden pelin kokonaan. Perkit piti miettiä vähän uusiksi. Ihan hyvin tuo toimii ja maistuu. Tyhjiä pulloja pystyy nyt täyttämään puhtaalla vedellä josta saa luonnollisesti Purified Wateria. Samoin kun jengi on valittanut että voi savettaa vaan nukkumalla niin noita sänkyjä on kyllä hyvin tarjolla. Itellä varmaan pisin yhtäjakskoinen pelisessio oli noin 0,5 tuntia ja sekin oli tuo Condordin tehtävä, Museum Of Freedomissa kun ei ollut sänkyä enkä löytänyt äkkiseltään siitä läheltä. Onneksi sain Deathclawn tapettua helposti ja sit vaan takas Red Rocketiin savettamaan. Muilta osin aina pystyi savettamaan paljon tiheämpään. Hyvä vaan kun on extrakuumotus tuolla Wastelandissa, tuli esim. muutama Raider vastaan niin piti olla tarkkana että selviää hengissä. Niiden leirissä oli sit taas patja tarjolla.

Carry Weight on kyllä mun mielestä paljon isompi juttu kuin tuo savettaminen. 100 pounds vähemmän on aika paljon ja mitä en tiennyt että seuralaisetenkin carry weight on paljon vähemmän. Dogmeat ei kanna edes puolia siitä mitä kantoi Very Hardilla. Et oikeasti joutuu miettimään mitä ottaa mukaan ja mitä ei mikä sekin on ihan hyvä niin pysyy joku järki tuossa loottauksessa.
 
Vastaus: Fallout 4

Uuden päivityksen jälkeen tämä pyörii PS4 todella paskasti, kaupungissa fps laskee alle 25 pintaan ja jos joutuu tulitaisteluun niin alle 20, ei tätä pysty kunnolla enää pelaamaan.
Ennen päivitystä pyöri kaupungissa noin 30 vaikka ammuskeli, nyt kyykkäilee jopa kaupunkien ulkopuolella.

Päivityksen piti parantaa suorituskykyä mutta teki just päin vastoin :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 4

Vaikka tässä on pahoja suorituskykyongelmia tietyissä paikoissa karttaa, on tämä todella hyvä peli! Tekemistä riittää ihan tuhottomasti ja kaikki sivutehtävätkin on ollu hyviä.
Omissa kirjoissa Witcher 3 oli viime vuoden paras peli, tämä menee 20 tunnin pelaamisen perusteella ihan samalle viivalle kuin Witcher.

Tässä on sama homma kuin Witcherissä että välillä uppoutuu tuohon pelimaailmaan ihan kunnolla, sitten yhtäkkiä huomaa että oho meni 3 tuntia.
 
Vastaus: Fallout 4

lisäri latautukseen. Ps storessa maksaa 25€, joten sisältöä on oltava paljon.

Lähetetty minun SM-G925F laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: Fallout 4

Miten ihmeessä ton lisärin saa pistettyä jo lataukseen..? Mulla on season pass, mut storessa Far Harborin kohdalla lukee vaan ''ei ostettavissa'', eikä siin oon mitään latauskuvakettakaan.
 
Vastaus: Fallout 4

Laittakaahan fiiliksiä uudesta DLC:stä kun ootte päässyt vähän alkua pidemmälle. Ensimmäinen DLC tämä Far Harbour mikä itseä kiinnostaa. Mikäköhän on level suositus saarelle?
 
Vastaus: Fallout 4

Hinta tuolla Far Harbor lisärillä on todella kova 25€. Kyllä tuohon hintaan pitää olla päätarinalla kestoa lähemmäs 10 tuntia.
 
Vastaus: Fallout 4

Laittakaahan fiiliksiä uudesta DLC:stä kun ootte päässyt vähän alkua pidemmälle. Ensimmäinen DLC tämä Far Harbour mikä itseä kiinnostaa. Mikäköhän on level suositus saarelle?

Sellaista ei ole, ilmeisesti se skaalautuu, mutta pää tehtävässä täytyy olla
Nick Valentine auki kamuna, koska ilmeisesti tarvit sitä siellä
 
Vastaus: Fallout 4

Sellaista ei ole, ilmeisesti se skaalautuu, mutta pää tehtävässä täytyy olla
Nick Valentine auki kamuna, koska ilmeisesti tarvit sitä siellä

En tiedä onko pakko ottaa mutta ite otin kun kyseinen hahmo on hyvä :)

alkufiilarit on positiiviset, alue on törkeen iso ja tuntuu olevan täynnä tutkittavaa. Kyllä sinne tunteja saa kulumaan varmasti

Ainut miinus saarella olevasta usvasta, ps4 kyykkää usein ja fps on noin 15-20 välillä, ärsyttää pelata
 
Vastaus: Fallout 4

Toi uus Lever Action Rifle on kyl aika badass.

Ainoa miinus toistaiseksi noi järkyttävät lagifestivaalit tuolla metsissä...
 
Vastaus: Fallout 4

Meni päätarina läpi, noin 25 tuntia siinä meni.
Vähän tuo loppua kohden lässähti kun tuli taas se perinteinen
"räiski puoli armeijaa hengiltä"
Hyvä peli kaiken kaikkiaan ja sivutehtävät on ollu hyviä.
 
Vastaus: Fallout 4

Hinta tuolla Far Harbor lisärillä on todella kova 25€. Kyllä tuohon hintaan pitää olla päätarinalla kestoa lähemmäs 10 tuntia.

On se toistaiseksi ollut kovaa kamaa. Tai siis normaalia laatua, lisää sitä samaa niin kuin DLC pitääkin olla.
 
Vastaus: Fallout 4

Morjesta pöytään tännekkin! Tässä on nyt tämän iltapäivän/illan ollut aikaa tutustua tähän uuteen lisäosaan, olen raappaisut vasta pintaa, tehden vähän tehtäviä ja tutkinut lähi paikkoja. Täytyy sanoa että olen hieman pettynyt, ruudunpäivitys tuolla metsissä ja sumuisilla alueilla on ihan hirveää katseltavaa! :mad: Sisältö ja alue vaikuttaa mielenkiinotiselle, tuo kakistelu vaan syö vähän intoa.. Bugikin tuli vastaan, tällä hetkellä matkustan hississä ylöspäin jo kymmenettä minuuttia:mad: Noo eikun edellistä savea lataamaan..
 
Vastaus: Fallout 4

Uuden päivityksen jälkeen tämä pyörii PS4 todella paskasti, kaupungissa fps laskee alle 25 pintaan ja jos joutuu tulitaisteluun niin alle 20, ei tätä pysty kunnolla enää pelaamaan.
Ennen päivitystä pyöri kaupungissa noin 30 vaikka ammuskeli, nyt kyykkäilee jopa kaupunkien ulkopuolella.

Päivityksen piti parantaa suorituskykyä mutta teki just päin vastoin :(
Joo, alkuvuodesta saivat parannettua suorituskykyä. Nyt tuo survival-päivitys tiputti sen PS4:lla takaisin huonoksi. Kaupungissa tulee jatkuvasti laginykäisyjä ja fps muutenkin alle 30. Maaseudulla toimii paremmin, eikä itselläni ole siellä vielä tullut ongelmia vastaan. Kerran peli jopa pysähtyi 4 sekunniksi latamaan graafikoita. Luulin, että peli kaatui mutta alakulmassa olikin se latausikoni ja hetken päästä se oli saanut ladattua maisemat kuntoon.

Survival-mode on odotetun heikko. Lähes noi kaikki survival elementit olen todennut heikoksi jo Skyrimissä modien avulla. Ideana nälkä, jano ja väsymys on hyviä. Toteutus ei. Ainoa selvästi positiivinen puoli on se, että vauriota ottaa ja pystyy antamaan paljon tehokkaamin. Sen takia Survivalilla tuleekin pelattua. Tuossa pitäisi olla ehdottomasti valinnan varaa mitä haluaisi omaan Survival-modeen mukaan. Pelin tehtävät, kun on juoksuttamista ympäri karttaa sekä samoihin paikkoihin uudestaan niin fast travelille olisi käyttöä.

Far Harbor tarjoaa varmasti kiinnostuneille lisää pelattavaa, mutta itse olen ihan tyytyväinen että jätin Season Passin ostamatta. Eurogamerin striimin perusteella vaikuttaa uudelta Dragonborn DLC:ltä, traileri on itse pelattavaa parempi.

Vähän negatiivinen viesti, mutta Fallout 4 ja Bethesda on vain ollut aika iso pettymys. Fallout 4 on hyvä peli, jota on tullut pelattua paljon. Kokoajan vaan toivoisi parempaa, mutta onneksi on Skyrim ja Witcherit.
 
Vastaus: Fallout 4

Eilen vasta "uskalsin" aloittaa far harborin koluamisen ja ainakaan vielä ei ole vastaan tullut mitään kammottavia hidasteluita ja muita vastaavia ongelmia, mistä täälläkin on parjattu.

Homma vaikuttaa ihan pätevältä touhulta. Saas nähdä miten univaje alkaa taas kasaantumaan, koska jos mä vielä tuon tuosta äkkiä katson ja heeeetkinen mikäs tuo on ja ja ja....

Kyssäri Harboria pelanneille! Ei spoilereita sitten vastauksiin...!
Uudet aseet ja armorit mitä myydään harborin kaupoissa, saako niitä jostain myös keräiltyä, koska niiden hinnat hipovat taivaita!
 
Ylös Bottom