Fallout 76

jpvir

Member
Hitto kun ei osaa englantia tarpeeks hyvin, haluaisin kysyä bethesdalta esim. Miksi noihin uusiin armoreihin on täytynyt tehdä 3 samaa asiaa nostavaa modia, tyyliin hyvä huono ja paska kun ne kaikki on saman hintaisia? Miksei noidenkin kuuden turhan modin koodaamiseen käytettyä aikaa käytetty vaikka jonkun bugin korjaamiseen? Välillä tuntuu että ne oikeen tekemällä tekee noita bugeja lisää vaikka ovat jo maailman bugisimman pelin onnistuneet tekemään ainakin siihen asti kunnes julkaisevat seuraavan.
 

Eliminaattori

Kielinatsimoderaattori
Ylläpitäjä
Paljon on tullut viihdyttyä Fallout 76:n parissa etenkin viimeisen kuukauden aikana. Porukalla maistuu aina, vaikka pieniä teknisiä juttuja joutuukin joskus kiroamaan. Suunnilleen tasolla 45 mennään, ja pelitunneista huolimatta tämän pelin pariin siirtyminen on joka kerta pieni kulttuurishokki etenkin kontrollien osalta. Toki näitä voisi muuttaa, mutta sitten olisi vielä pahemmin sekaisin, etenkin pip-boyta operoidessa.

Tuplaexpa-jakso (14.5. - 18.5.) menossa, siitä pyritään ottamaan kaikki irti. Pakko oli luntata tiettyjen materiaalien sijainnit, osasta kun on aina pulaa.
 

Aksu

Well-Known Member
Testasin PC:llä kun ilmainen viikonloppu ja ei tämä kyllä iske, todella tönkkö ja vanhentunut tuo pelimoottori, kaikki animaatiot sun muut on varmaan ainakin 5 vuoden takaa. Hyvällä porukalla pystyis ehkä just ja just pelamaan.
 

m_vierimaa

Well-Known Member
Uusi massivinen patchi peliin joka tuo muunmuassa pelaajan levelin mukaan skaalautuvat vihut, sekä paljon muuta.

Siis ei kai tähän tuotu tuota Oblivionin tapaista uskomattoman ärsyttävää systeemiä missä korkeallakin levelillä saa jossain diipadaapa alun dungeonissa turpaan joltain maaravulta.

Eipä silti, niin paljon negatiivista tästä pelistä on kuulunut että olen suosiolla skipannut.
 

HideoMiyamoto

Well-Known Member
Siis ei kai tähän tuotu tuota Oblivionin tapaista uskomattoman ärsyttävää systeemiä missä korkeallakin levelillä saa jossain diipadaapa alun dungeonissa turpaan joltain maaravulta.

Eipä silti, niin paljon negatiivista tästä pelistä on kuulunut että olen suosiolla skipannut.

Se oli yksi ominaisuus mitä monet halusivat, siksi se oli yksi tämän vuoden 4 isosta patchista.

Tämä tekee joka vihusta arvokkaan koska sillä voi olla sulle tarpeellista loottia, exp on myös aina sopivaa eikä turhaa ajantuhlausta kun saat perus vihuista 1 exp.
 

Ippenator

Well-Known Member
Se oli yksi ominaisuus mitä monet halusivat, siksi se oli yksi tämän vuoden 4 isosta patchista.

Tämä tekee joka vihusta arvokkaan koska sillä voi olla sulle tarpeellista loottia, exp on myös aina sopivaa eikä turhaa ajantuhlausta kun saat perus vihuista 1 exp.
Mutta tuo sitten kuitenkin tekee itsessään juuri koko levelöinnin lähes turhaksi. Itse en voi sietää juuri näitä skaalautuvia vihollisten leveleitä. Hahmon kehittyminen juuri voimakkaammaksi omalla tekemisellä on hienoimpia juttuja seikkailu- ja roolipeleissä. Vihollisten skaalautuvat levelit hyvin pitkälle pilaavat tätä. Kovasti toivon, ettei ainakaan Cyberpunk 2077:ssä ole tuollaista.
 
Ylös Bottom