Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

olge

Active Member
Hoi!

Ketju pystyyn ja kysmykset tänne siis!

Aseita selattaessa kaikkien kohdalla on asetyyppiin sopiva kuvake(normipyssyjen kohdalla luodit, energia-aseiden kohdalla salama jne). Osassa kuvakkaisiin on yhdistetty numeroita, osaan ei. Mitäs nämä numerot meinaavat? Osaisko joku jelppiä?
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

Onkos joku saanu tehtyä sen ED-D my love questin ku pitäs ne ääni logit avatua ku kuulee tiettyjä sanoja. Eka onnistu siellä scrapyardilla toka oli siel Helioksessa, mutta ei ole ED-E alkanu viel jutusteleen mulle. Jotenki ärsyttävää pitää tota mukana ton questin takia. Mietin vaan et onnistuuko jos pitää sitä vaan waitilla jossain, ettei se edes ole mukana noissa keskusteluissa ja sillointällöin käy katsoon jos alkas kuuluun se logi. Ku ainaski ne legioonalaiset valittaa tosta ku se on mukana, vaikka oikeesti se on primmissä odottamassa.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

Osassa kuvakkaisiin on yhdistetty numeroita, osaan ei. Mitäs nämä numerot meinaavat? Osaisko joku jelppiä?

Asetaidon tulee olla vähintään numeroiden osoittama luku, jotta sitä voi käyttää ilman penaltyjä. Esimerkiksi Anti-material Rifle vaatii Guns-taidoksi 100. Asetta voi toki käyttää huonommallakin taidolla, mutta ristikko heiluu selvästi enemmän tähdättäessä.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

Asetaidon tulee olla vähintään numeroiden osoittama luku, jotta sitä voi käyttää ilman penaltyjä. Esimerkiksi Anti-material Rifle vaatii Guns-taidoksi 100. Asetta voi toki käyttää huonommallakin taidolla, mutta ristikko heiluu selvästi enemmän tähdättäessä.

Näinhän tuo näyttää menevän! Kiitos avusta.

Uutta probleemaa: sisältää spoilia, jos et ole käynyt tapaamassa Bennyä vielä.
Bennyn ansasta karkaamisen jälkeen luokseni saapui Keisarin kätyri joka kehotti itse pääjehun tapaamista. No, hyviksenä lykkäsin moisen tarjouksen toisaalle ja lahtasin ajankulukseni aimo määrän Legioonalaisia(muiden questien ohella, siis). Mutta nyt kun olisi kova tarve hakea Benny ja Platinum Chip pois Fortista, on vastustus Caesarin teltassa _ylivoimaista_. Eli Platinum Chipin tavoittelu on erittäin epätoivoista. Mikä avuksi?
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

Uutta probleemaa: sisältää spoilia, jos et ole käynyt tapaamassa Bennyä vielä.

Ootko kokeillut pistää legioonan armoria päälle, en kyllä osaa sanoa että toimiiko mut tuli ekana mieleen.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

Ootko kokeillut pistää legioonan armoria päälle, en kyllä osaa sanoa että toimiiko mut tuli ekana mieleen.

En oo koittanut, mutta mitä muilta keskustelupalstoilta oon lukenut, niin ei tunnu toimivan tuokaan.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

En oo koittanut, mutta mitä muilta keskustelupalstoilta oon lukenut, niin ei tunnu toimivan tuokaan.

Niin ne on sulle agressiivia vissiin?

Entä jos listit nrc:n porukkaa, auttaisko se? Tätäkään en oo ite kokeillut.

Muuta en keksi nyt äkkiä, toivottavasti joku ratkaisu löytyis.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

Kyl aggroa pitäisi tulla sitä populaa vastaan mitä listii.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

Onko tehtävässä "I put a spell on you" joku bugi? Eilen varmaan kymmenen kertaa purin sen pommin sieltä junasta, mutta joka kerta se räjähti. Lopulta sitten annoin olla, mutta hiukan jäi harmittaan tuo.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

Sehän on selvä, että Legioonalaiset ovat vihamielisiä, mutta kun ongelmana oli se:
että vastustus Caesarin teltassa on täysin ylivoimaista.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

Mistäköhän löydän painekattilan (pressure cooking), mitä se jack tarvitsee

-ei missään paikassa ole tullut vastaan

-tietäisikö joku?
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

fallout-wiki tosiaan auttoi, kiitän siitä.

-mutta nyt olen toisessa kohtaa, ja ajattelin ennemmin täältä kysyä kun menettää hermoni,

eli tehtävä kuuluu jotta ...investigate the latenight break-ins at the camp mccarran control tower...

. olen käynyt tornissa ,räplännyt sitä tietokonetta ja katsonut niitä aikoja millonka siellä on käyty, mutta mitään ei tapahdu.

mitä siinä oikein pitää tehdä?
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

Voisko joku ystävällinen pelaaja auttaa joka on pelin läpäissy parissa kysymyksessä.

Laitetaan spolereihin varmuudeksi

Eli kun tässä pitää valita Mr. Housen, Yes Manin, NCR:n ja Legionin välillä. Niin meneekö toi silleen et eka valitaan onko Mr. Housen vai Yes Manin puolella ja sen jälkeen ollaan joko NCR:n tai Legionaan puolella?

Vai meneekö toi niin et valitaan vaan yks noista ja kaikille on oma final mission? Olen nyt siinä vaiheessa peliä et pitää sieltä Caesarilta lähteä hakeen se platinum chip ku Benny karkas sinne forttiin. Pitääkö mun periaatteessa pelata neljä kertaa läpi tästä kohtaa missä olen menossa, että saan kaikki faction quest achievementit?
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

eli tehtävä kuuluu jotta ...investigate the latenight break-ins at the camp mccarran control tower...

. olen käynyt tornissa ,räplännyt sitä tietokonetta ja katsonut niitä aikoja millonka siellä on käyty, mutta mitään ei tapahdu.

mitä siinä oikein pitää tehdä?

Odottele jossain muualla ja mene sinne torniin yöllä.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

Voisko joku ystävällinen pelaaja auttaa joka on pelin läpäissy parissa kysymyksessä.

Laitetaan spolereihin varmuudeksi

Eli kun tässä pitää valita Mr. Housen, Yes Manin, NCR:n ja Legionin välillä. Niin meneekö toi silleen et eka valitaan onko Mr. Housen vai Yes Manin puolella ja sen jälkeen ollaan joko NCR:n tai Legionaan puolella?

Vai meneekö toi niin et valitaan vaan yks noista ja kaikille on oma final mission? Olen nyt siinä vaiheessa peliä et pitää sieltä Caesarilta lähteä hakeen se platinum chip ku Benny karkas sinne forttiin. Pitääkö mun periaatteessa pelata neljä kertaa läpi tästä kohtaa missä olen menossa, että saan kaikki faction quest achievementit?

Käyppäs hakemassa tuo platinumimerkki ja sitten käyt hoitamassa seuraavien pikkuryhmittymien tehtävät mahdolllisimman läpikotaisin (Yes Man ei tosin vaadi kuin kontaktin saamista): Boomers, The Khans, Omertas, White Gloves, The Kings, Brotherhood of Steel. Sitten kun nämä on hoidettu, niin eikun TÄRKEÄÄ TALLENNUSTA ja siitä kohtaa sitten niiden isompien tekijöiden (Mr. House, Yes Man, NCR ja Legion) puheille.

Aina kun peli on saatu päätökseen jonkun noiden osalta, niin palaat tuohon tärkeään tallennukseen ja painut sen hoitamattoman pampun puheille ja niin edelleen. Lopputaistelut on aikalailla sitä samaa mättöä Mr. Housen, Yes Manin ja NCR:n osalta. Caesarin joukoissa tuo loppuhomma menee vähän erilaisella tavalla, mutta suht samantapaisia nuo kaikki on. Kannattaa myös varoa olla vihastuttamasta NCR:ää tahi Legioonaa niin, että finaalitehtävään ei ole asiaa tämän loukatun ryhmittymän kautta.

Tuosta linkistä samat lätinät englanniksi - Useful Ending Achievement Checklist
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

Ongelma tehtävässä I Put A Spell On You

Go out to the control tower. The most direct route is to go out the back door between the escalators on the ground floor. Move back by one of the planes closest to the wall by the tail rudder and Wait until about 12:30 a.m.You may want to save the game prior to doing the Wait.

Sometime at about 12:55 a.m., Curtis can be seen walking towards the tower. It is very important that you remain hidden; otherwise he will confront you and ask why you're there.
Tuon ohjeen mukaan olen tehny, useiden koneiden takana kyykkinyt mutta ei tuota Curtis kaveria vain näy kävelemässä sinne radiohuoneeseen.

Nyt kun on asiaa kuuklailtu niin taitaapi olla bugi, eipä pelata sitä sitten.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

Ongelma tehtävässä I Put A Spell On You

Go out to the control tower. The most direct route is to go out the back door between the escalators on the ground floor. Move back by one of the planes closest to the wall by the tail rudder and Wait until about 12:30 a.m.You may want to save the game prior to doing the Wait.

Sometime at about 12:55 a.m., Curtis can be seen walking towards the tower. It is very important that you remain hidden; otherwise he will confront you and ask why you're there.
Tuon ohjeen mukaan olen tehny, useiden koneiden takana kyykkinyt mutta ei tuota Curtis kaveria vain näy kävelemässä sinne radiohuoneeseen.

Nyt kun on asiaa kuuklailtu niin taitaapi olla bugi, eipä pelata sitä sitten.

Itellä ainakin toimi hyvin toi tehtävä eli tee näin

Mene hyvissä ajoin sinne ja vaikka joskus päivällä ja laita waittia johonki 12 am asti ja odottele vähä kyl se sielt tulee. Ite tein ton muutaman kerran ja joka kerta se tuli n. 12.15 sinne. Voit laittaa, vaikka waittia 12.30 asti mennä suoraan torniin ku itellä se meni sillä aikaa sinne ku odotin.Sit vaan sniikkailet äijän luo ja pickpocketilla varasta activation codesit sen taskusta. Älä tapa tyyppiä. Senjälkeen suoraan sinne monorailille ja pura pommi käyttämällä sitä koodia minkä pöllit. Sen jälkeen mene sinne General Hsu puheille ja tehtävä on suoritettu. Jos tapat tyypin ja meet Hsu puheille ja sen jälkeen purkamaan pommia, niin juna lähtee aina ennen ku ehit mennä sinne ja se räjähtää.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas -peliapu [X360]

Elikkäs pieni kysymys tuosta Botherhood of Steelin vallanvaihdosta, kun on tuonut Hardinille todisteet joilla tämä saa McNamaran syrjäytettyä, mitä pitää tehdä että se myös vaihtuu?
Tällä hetkellä molemmat sanovat että minulla ei ole aikaa nyt. Luin jo intternetistä että tässä pitäisi mennä muutama päivä ja täts it. Olen nyt pelannut varmaan 8pv eteenpäin mutta ei muutosta. Pitääkö tässä mennä juonikuvioo eteenpäin tai suorittaa tietty määrä sidequestejä tai jotain? Nimittäin juoni sanoo että pitäisi tuhota koko BoS ja en halua tätä tehdä ennen kun saan power armorin käyttöön.

Vai onko tämä tarkoitettu että jos pelaat House always winssin mukaan lopun niin et voi saada power armoria?
 
Ylös Bottom