Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout: New Vegas

Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Jep, täysin tapauskohtaisia nämä bugit ja jäätymiset. Itse olen pelannut PS3-versiota noin ~180h ja pahin bugi on ollut se, kun Bark Scorpion oli puoliksi maan alla. :D

Helpolla siis päästy täällä.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Päivitänpä omia kokemuksiani. Ostin siis lopulta Ultimate editionin... Nyt on takana kymmeniä tunteja peliä, hahmo on 20+ tasoilla ja pari lisälevyäkin kompattu läpi. Ei bugeja, eikä frameratekaan ole haittaavasti tökkinyt. Onneksi tuli hankittua, on sen verran erinomainen peli.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Onko ne esimerkiksi sciense kirjoista saatava +10 lisäpistettä pysyviä pisteitä vai ovatko ne hetkellisesti voimassa kuten vaikka se psycho homma?

Miten sitte se säiteily homma, että jääkö se pysyvästi kun syö jotaki vaikka koiran ruokaa vai laskeeko se pois ajankuluessa?

Miten niitä aseita sitte voi modata? Pitääkö kerätä jostaki jotaki härveleitä?

Eksyin kerran johonki luolaan ja siellä oli heti vastassa semmonen iso örkki johon mulla ei ole vielä riittävän tehokasta asetta jolla tappaa se ja kun ekan kuoleman jälkeen lähin heti pois sieltä niin ulkona oli 4 samanlaista vastassa. Oliko tämä sitte joku bugi vai mistä ne tulivat.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Onko ne esimerkiksi sciense kirjoista saatava +10 lisäpistettä pysyviä pisteitä vai ovatko ne hetkellisesti voimassa kuten vaikka se psycho homma?

Miten sitte se säiteily homma, että jääkö se pysyvästi kun syö jotaki vaikka koiran ruokaa vai laskeeko se pois ajankuluessa?

Miten niitä aseita sitte voi modata? Pitääkö kerätä jostaki jotaki härveleitä?

Eksyin kerran johonki luolaan ja siellä oli heti vastassa semmonen iso örkki johon mulla ei ole vielä riittävän tehokasta asetta jolla tappaa se ja kun ekan kuoleman jälkeen lähin heti pois sieltä niin ulkona oli 4 samanlaista vastassa. Oliko tämä sitte joku bugi vai mistä ne tulivat.

1. Hetkellisesti voimassa

2. Jokaisesta tuote tuottaa säteilyä tietyn määrän tietyn ajan, esim. 2rad/sec. Säteily jää pysyvästi siihen asti kunnes käytät Rad-awayta joka vähentää säteilyä kehostasi.

3. Asemodeja voi löytää tai ostaa tietyiltä myyjiltä.

4. Huonoa tuuria uskoisin, koska viholliset yksinkertaisesti liikkuvat minne sattuu.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Onko tässä korjattu bugeja päivityksillä ? Pelasin viimeksi julkaisun aikaan ja sillon ei muuta oikeastaan tullutkaan kun niitä bugeja vastaan.
Millon oma äijä tai vihu upposi maanalle. Ehkä ärsyttävintä oli, vaikka kuinka ammuit vihua niin sillä ei lähteny energiaa eikä näin ollen saanu tapettua ollenkaan. Tuo kävi monta kertaa ja mielenkiinto loppu sitten siihen. Muuten mukava peli tutkia paikkoja, mutta ehkä enempi tykkäsin kuiten Fall out 3.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Onko tässä korjattu bugeja päivityksillä ?
Päivityksiä on tullut useita, mutta virheetön peli ei ole edelleenkään. Uusia päivityksiä tuskin on enää luvassakaan. Silti päivitettynä pelikokemuksen pitäisi olla huomattavasti sujuvampi kuin julkaisuversiossa.

Tuosta muutamaa viestiä aiempaa löytyy mm. tällaisia kokemuksia:

Nyt on takana kymmeniä tunteja peliä, hahmo on 20+ tasoilla ja pari lisälevyäkin kompattu läpi. Ei bugeja, eikä frameratekaan ole haittaavasti tökkinyt.

&

Itse olen pelannut PS3-versiota noin ~180h ja pahin bugi on ollut se, kun Bark Scorpion oli puoliksi maan alla.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Päivityksiä on tullut useita, mutta virheetön peli ei ole edelleenkään. Uusia päivityksiä tuskin on enää luvassakaan. Silti päivitettynä pelikokemuksen pitäisi olla huomattavasti sujuvampi kuin julkaisuversiossa.
Minä puolestani odottelin kaikessa rauhassa tuota Ultimate Editionia ja toivoin parasta mutta ei auttanut - 27 tunnin innokkaan koluamisen myötä peli kaataa nyt koko konsolin joko pelatessa, tallentamista yrittäessä tai pelihahmon kuollessa. Taitaa noihin bugeihin törmääminen olla ihan puhtaasti itse kunkin pelityylistä kiinni mutta ainakin täällä sellainen utelias darttailu pitkin poikin wastelandia johti lopulta tilanteeseen, jossa tuota ei hyvällä tahdollakaan pysty enää katsomaan läpi - kuusi reboottia puolen tunnin sisään oli jo vähän liikaa :(
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Onko ne esimerkiksi sciense kirjoista saatava +10 lisäpistettä pysyviä pisteitä vai ovatko ne hetkellisesti voimassa kuten vaikka se psycho homma?
Kirjat antavat pari pistettä pysyvästi, mutta lehdet antavat 10 pistettä väliaikaisesti.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Allekirjoittanut on pelannut peliä useita kymmeniä tunteja, ja yhteen hieman vakavampaan/epämiellyttävämpään bugiin olen törmännyt. Se tapahtui joskus viime joulukuun tienoilla, kun jonain lauantaina oli tullut pelattua semmoiset reilut seitsemän tuntia putkeen. Selailin inventoryani ja huomasin, että eräs uniikki ase oli kadonnut sieltä kuin tuhka tuuleen. Lähdin selailemaan save-tiedostoja taaksepäin ja kauhukseni sain tietää, että viimeisin save, jossa minulla tuo tussari vielä oli, oli siellä kuuden pelitunnin ja kahden levelin päässä. Tämän jälkeen peli pysyi visusti hyllyssä reilun kuukauden ajan. Jossakin vaiheessa sitten pääsin vihdonkin jälleen vauhtiin pelin kanssa, minkä jälkeen mitään vakavampaa ei olekaan esiintynyt. Silloin tällöin jään jumiin näkymättömien seinien keskelle tai matkakumppanini muuttuvat näkymättömiksi, mutta pääosin peli toimii erittäin hyvin. Näiden pikkubugien kanssa tulee toimeen ihan hyvin, kun on vain asennoitunut oikein ja muistaa seivailla vähintään kerran puolessa tunnissa. Eihän pelin kanssa pitäisi joutua turvautumaan tuollaisiin varotoimenpiteisiin, mutta ainakin omasta mielestäni se on sen arvoista, niin käsittämättömän hyvä peli kun vaan on kyseessä.

Voisikohan KFinin sääntöpykälistöön lisätä asetuksen, joka kieltäisi My Little Pony -propagandan levittämisen?
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Mitä helvettiä? :D

Ihan päästäni heitän mutta veikkaan, että julkke ei oikein tykkää minun mielenkiinnon ja innostuksen kohteestani. Minkäs sille voi jos tykkää jostain niin paljon, että haluaa niiden iloa levittää eteenpäin.

Mutta Fallout: New Vegas ei todellakaan ole edes päivitysten kautta bugiton ja virheetön peli. Se on mielenkiintoista miten jokin peli teknisesti voi olla hieman heikohkompi mutta samalla se on tämän sukupolven loistavimpia tuotoksia ehkä jopa loistavin. pelin tunnelma vaan pääsee sellaiselle tasolle mille moni peli ei edes lähellekkään yllä.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Erehdyin eilen klikkaamaan allekirjoituksessasi olevia linkkejä, ensimmäisen linkin takana olevaa videota jumahdin tölläämään noin viideksi minuutiksi, tarkoituksenani oli vain tarkistaa mitä noin nimetyn linkin takaa löytyy. Tuon Katy Perryn tökerösti pöllimän biisin taas kuuntelin kokonaan läpi. Voi jumalauta, söin eilen välipalaksi pikapuuroa, jonka päälle kaadoin pilttipurkista päärynäsosetta. Tänään mulla oli kokeessa eväänä limuliskon mansikka-banaani -limua. En enää ikinä anna itseni klikata mitään MLP:hen viittaavaakaan linkkiä.

Arvaapas, mikä on muuten 6-vuotiaan pikkusiskoni lemppari tv-sarja?

Jotta pysyttäisiin edes jossain määrin aiheessa, allekirjoittaisin itsekin, että Fallout: New Vegas on tämän pelisukupolven paras peli. Se tunnelma, se immersio, joka peliä pelatessa syntyy, on aivan huikea. Monena viikonloppuna en ole saanut mitään aikaiseksi oikeassa elämässä, kun en ole vain yksinkertaisesti päässyt irti ruudun äärestä. Fallout nelosta odotellessa.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Voisikohan KFinin sääntöpykälistöön lisätä asetuksen, joka kieltäisi My Little Pony -propagandan levittämisen?
Kannatetaan! Ikuiset bannit ponikuvien postaamisesta ja kaikista muista viittauksista sarjaan.

Anteeksi OT.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Lyhyesti: Jos vaikka luet ketjua vähän taaksepäin...

Jos vaikka lukisit itsekkin niin sain vastauksen kysymykseeni :rolleyes:

No tästä innostuneena aloitin pelaamaan uudestaan alusta. On kyllä huikee peli täytyy sanoa. Nyt 5h takana ja kerran jäätyny, sekin heti alkumetreillä. Yhtään tehtävää ei ole tullu vielä suoritettua ja tuskin ihan heti tuleekaan, kun on niin paljon muuta koluttavaa. Pahiksena mennään ja laitetaan kaikki kylmäksi jotka tielle tulee :D . Alussa löysin jonkin sortin nyrkkiraudan missä piikkejä, silläkö huitoo niin ukot tippuu ykkösellä (nimeä en nyt muista). Eipä muuta täytyy lähtee tutkimaan vegasia lisää...
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Itellä on nyt jotaki 17 h peliä takana eikä ole ollu mitään kummempia bugeja.

Niillä burned bookeilla vai mitä ovatki ja vastaavilla ei vissiin tehe mitään muuta kuin myyä pois?

Millä sohloilla niitä deathclaweja saa hengiltä kun nyt tekee tiukkaa saada ne giant radscorpionitki tapettua? Jostaki luin että se antimaterial rifle on yksi ja vaatiko se 100 taitopistettä sille gunsille vai mikä se oli, että voi ostaa sen? Entä muita aseita?

Olen varmaan edenny liian nopeaa kun olen lvl 10 ja sivutehtävät ja päätehtävä ovat jo siellä "oikeassa Vegasissa" (tällä hetkellä, varmaan on vielä sivutehtäviä tekemättä muuallakin) ja kun siinä välillä tulee nuita otuksia niin en pärjää niille.

Ensimmäinen Fallout niin en oikein ole perillä kaikista. Alussa ei oikein tullu tehtyä niitä sivutehtäviäkään niin osaa ei taida pystyä tekeen enää. :D
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Niillä burned bookeilla vai mitä ovatki ja vastaavilla ei vissiin tehe mitään muuta kuin myyä pois?
Roskiin vain, rihkama tavaraa.

Millä sohloilla niitä deathclaweja saa hengiltä kun nyt tekee tiukkaa saada ne giant radscorpionitki tapettua? Jostaki luin että se antimaterial rifle on yksi ja vaatiko se 100 taitopistettä sille gunsille vai mikä se oli, että voi ostaa sen? Entä muita aseita?
Tämä käy vallan hyvin. Tärkeintä on käyttää pitkänkantaman aseita joissa on tarkkuus kohdallaan ja tähdätä koipeen, jolloin nämä "rampaantuvat".

Loppujen lopuksi melko vaarattomia olentoja, etenkin kun hieman leveleitä hihassa ja asetaidot ovat hallussa. Tietenkin jos radscorpionit aiheuttavat päänvaivaa kannattaa suosiolla jättää deathclaw alueet vähemmälle huomiolle :D
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Itellä on nyt jotaki 17 h peliä takana eikä ole ollu mitään kummempia bugeja.

Niillä burned bookeilla vai mitä ovatki ja vastaavilla ei vissiin tehe mitään muuta kuin myyä pois?

Millä sohloilla niitä deathclaweja saa hengiltä kun nyt tekee tiukkaa saada ne giant radscorpionitki tapettua? Jostaki luin että se antimaterial rifle on yksi ja vaatiko se 100 taitopistettä sille gunsille vai mikä se oli, että voi ostaa sen? Entä muita aseita?

Olen varmaan edenny liian nopeaa kun olen lvl 10 ja sivutehtävät ja päätehtävä ovat jo siellä "oikeassa Vegasissa" (tällä hetkellä, varmaan on vielä sivutehtäviä tekemättä muuallakin) ja kun siinä välillä tulee nuita otuksia niin en pärjää niille.

Ensimmäinen Fallout niin en oikein ole perillä kaikista. Alussa ei oikein tullu tehtyä niitä sivutehtäviäkään niin osaa ei taida pystyä tekeen enää. :D
Kannattaa edetä ihan rauhassa ja koluta paikkoja läpi. Muuten menee aika paljon ohi.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]

Tietenkin jos radscorpionit aiheuttavat päänvaivaa kannattaa suosiolla jättää deathclaw alueet vähemmälle huomiolle :D

Se tiukkaa oli väärin ilmastu mutta kuitekki saa ampua monia kertoja niitä giant scorpioneja että saa hengiltä. Siellä Greath Kahnin tukikohan lähellä kun nuita on niin muistaakseni 12 sain tapettua mutta seuraava aalto oli sitte hengenlähtö.

Kannattaa edetä ihan rauhassa ja koluta paikkoja läpi. Muuten menee aika paljon ohi.

Nyt olen alkanu koluamaan kaupunkeja läpi niin on tehtäviäki ja uusia paikkoja löydettyä ja sainpa ekan kaverinki matkaan, kun se Beagle kuoli melkeimpä samantien silloin alun sekoiluissa.
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3]


Eikös tuo Lincoln's repeater ollut vain Fallout 3:ssa?

OK:n pointti on kuitenkin aivan oikea, pitkänmatkan aseella räiskäset ensin jalkaan niin että hidastuvat huomattavasti, minka jälkeen onkin helppo työ suoltaa kilokaupalla rautaa Deathclawin päähän. Omasta mielestäni tärkeintä on välttää usean deathclawin kohtaamista samalla. Jos niitä lähtee parikin perään samaan aikaan, homma vaikeutuu huomattavasti, sen verran nopeita kusipäitä kun ovat. Itse muistan ampuneeni melko kasan niitä siellä quarrylla niin, että ensin hoidin itseni sen maansiirtokoneen (se, missä on se liukuhihnamainen tsydeemi kiviaineksen siirtämistä varten) päälle. Sieltä deathclawit eivät saa sua tapettua ja itse käytin muistaakseni Gauss rifleä niiden sniputteluun.

Etkä mielestäni ole Stripillä mitenkään liian aikaisin, itse muistan levelanneeni yhteentoista ollessani Stripillä. Pelissä on vaan niin mahdottomasti tekemistä varsinkin siitä Stripille pääsystä eteenpäin, ettei ainakaan minulla meinannut siitä edetä pääjuoni ollenkaan.

Jos giant radscorpionit tuottavat vaikeuksia, niin odotapas kun löydät ensimmäiset cazadorisi, ne vasta mukavia ovatkin!:)

Vinkki:
Pidä antivenomia repussa mukana.
 
Ylös Bottom