Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [multi]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Toivottavasti tuo Far Cry 2 nyt puutteistaan huolimatta maistuu meikälle hyvin, sillä tuntuu aika pahasti jakavan mielipiteitä. Lähinnä yksinpeliksi sen itse ainakin hommasin, niin se moninpelin heikkous kilpailijoihin verrattuna ei niin haittaa. Ja saapa tuon tietty myytyä vielä ihan hyvään hintaan eteenpäin, mikäli ei satu miellyttämään. :P

Ei kannata sitten tehdä ekan tunnin jälkeen päätelmiä suuntaan tai toiseen. Peli paranee selvästi mitä pidemmälle etenee. Omasta mielestäni tämä on aika koukuttava peli, ja eikös se ole jo hyvän pelin kriteeri.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

88% olin menny jo läpi ja reilu 15h oli pelattu, peli oli tallentamassa ja menin sit kattomaan viestiä minkä joku oli lähettänyt ja sitten se peli jumittui tallennusruutuun. :( Koko yksinpelin tallennus oli korruptoitunut. :mad: Enpä taida pelata tätä peliä loppuun, saatikka sitten pelata koko yksinpeliä enää.

no huhuh oon pelannu 13 tuntia ja 27 prossaa läpi..
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Ekan "mapin" tehtävät ovat melko yksitoikkoisia, mutta toisessa tulee jo vaihtelua. Ainakin tuo laivan suojelu oli jees. Muuten 2 actin mestassa on niin hienot vesimaisemat että muitakin vesitehtäviä kelpaisi. 56% taitaa olla vedetty peliä eli vielä ei ole kaikkia hienouksia nähty.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Oon kyl samaa mieltä et mitä pidemmälle pelaa niin sitä paremmalle maistuu:D loistopeli.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

no huhuh oon pelannu 13 tuntia ja 27 prossaa läpi..

Prossat nousee päätehtävistä! jos ei kiinnosta etsiä timantteja, päivitellä aseita ja turvataloa, ni prossat saa nostettua aika nopeasti ylöspäin. Itse pelasin yhden päivän aikana 42% peliä eteenpäin keskittymällä päätehtäviin.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Ubisoftin foorumeilla joku ainakin sano, että nyt pystyy pelata jenkkien kanssa samalla servulla. Toivottavasti toi ei ole päivityksen ainoa uudistus
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

88% olin menny jo läpi ja reilu 15h oli pelattu, peli oli tallentamassa ja menin sit kattomaan viestiä minkä joku oli lähettänyt ja sitten se peli jumittui tallennusruutuun. :( Koko yksinpelin tallennus oli korruptoitunut. :mad: Enpä taida pelata tätä peliä loppuun, saatikka sitten pelata koko yksinpeliä enää.

Minkä takia sä menit lukemaan viestiä kesken tallennuksen? Muutenkin se aina joskus jumittaa, kun peleissä kesken painelee sitä ps-näppäintä niin kannattaako ottaa riskiä? Mut joo vitutus on kyl varmaan suuri ja ei varmaan pariin päivään kiinnosta peliä uudelleen avata :o
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

päivitys tuli ladattua, mutta ilmeisesti mitään varmistusta sen sisällöstä ei ole?

...eli hauskaa hiipiä viidakossa miettien, onko niitä leijonia siellä vai ei :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Onko joku muu löytänyt kultaisen ak 47? Löysin yhest talost. Väri kultainen ja puinen peräosa puuttui, ei muuten ikinä jumittunu. Se katos tehtävän yhteydessä( silloin kun sirtyy etelän kartalle)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kyllähän täällä oli joku muukin löytänyt tämän maagisen AK:n. Löytäisinpä mäkin.

Kohta pakko mennä tsiigaa niitä jellonia :D ''Leijonaa mä metsästän, leijonaa mä metsästän...'' ;)
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Ei täs kyl moninpeli nappaa yhtään, jotenkin niin hengetöntä menoa. Ennenkaikkea tuo liikkuminen on vain niin kauheaa.

Omalla kohdalla tainnut cod4 asettaa riman sen verran korkealle moninpelissä, että sille on vaikeaa löytää haastajaa.

Eikös se ohjaus ole aivan samanlainen kuin CoD4:sessa? Ainakaan itse en eroa huomaa, paitsi että näppäimet ovat paremmissa paikoissa. :)

Oon kyl samaa mieltä et mitä pidemmälle pelaa niin sitä paremmalle maistuu:D loistopeli.

Samaa mieltä. Itseasiassa peli on pelattu nyt läpi, loppu ehkä töksähti hieman mutta oli sielä yllärikin. Loisto peli, vaikka tehtävät toistelevatkin itseään, se ei haittaa kun saat itse päättää miten tilannetta lähestyt, se pelastaa aina paljon pelissä. Paljon mielummin tälläistä pelaan kuin jotain valmiiksi pureskeltua putki-juoksua missä on kaikki valmiiksi scriptattu. :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Päivityksen jälkeen pelailin tunnin tietämättömänä et olis tulossa leijonia yms petoja, mut eipä yksikään päässy yllättämään kun ei niitä ollu :P
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Ikävä tuottaa teille pettymystä mutta tuossa uutisessahan luki että ensimmäinen "non-patch" tuo jellonat ja tiikerit(mitä ikinä ne Afrikassa tekevätkään?!?) - Kyseessä on siis DLC, ei tuosta patchistä joka varmasti vain korjasi multiplayeria. Eli turhaan etsitte pusikoista jellonia :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Ääh fuumän. Pilasit päiväni :D Ja mähän olin jo ettimässä niitä tikruja! :eek:

Hehe, nöyrimmät anteeksi pyyntöni ;) Ja korjattakoon että tiikereitä löytyy vain Intiasta ja Korkeasaaresta joten kissa-manifesti menee varmaan tässä kuitenkin sinne leopardien puolelle. Mutta nuo uutisessa mainitut virtahevot olisivat kyllä melko päräyttävä lisä leppoisille uinti reissuille!
 
Ylös Bottom