Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [multi]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

88% olin menny jo läpi ja reilu 15h oli pelattu, peli oli tallentamassa ja menin sit kattomaan viestiä minkä joku oli lähettänyt ja sitten se peli jumittui tallennusruutuun. :( Koko yksinpelin tallennus oli korruptoitunut. :mad: Enpä taida pelata tätä peliä loppuun, saatikka sitten pelata koko yksinpeliä enää.

Taitaa olla tuo 88% jotenkin maaginen. Minullakin mittarissa saman verran ja nyt pitäisi mennä baarille, mutta eipä näytä ilmaantuvan kolmio-merkkiä oven avaamiseksi. Tullut kokeiltua jo edellisen tehtävän alusta asti tekoa, uudelleenasennusta ja ilman uutta päivitystä. Pitää vielä kokeilla 81% kohdalla olevasta tallennuksesta tuonne asti pelaamista.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Onkos muut hankkineet asekauppiaalta tota Camo-asua? Kuvauksen mukaan havaittavuus pienenee, kun kykkii paikallaan ruohossa. Voi olla että tätä ja Dart rifleä tulee käytettyä kirkuen yhteistyössä :)

Äsken eräässä länsiosan vartiopisteessä, lähestyin ruohikossa ja siellähän ne kaverit hipsii risteyksen ympärillä. Olin hiipimässä hiljaa risteyksen ohi, kunnes huomasin, että kaverithan on kaikki käppäilleet saman auton ympärille puhumaan paskaa (venäläisistä räjähteistä, mistäs muustakaan). Tuli sit sellainen hetki että "no jos nyt tämän kerran", mukana sattuikin olemaan ruosteinen MGL... pum :)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mulla on tuo Camo asu mutta en ole mitään eroa huomannut "hawaijipaita" lookkiin. Eli minulle ei ainakaan ole ollut mitään hyötyä.:rolleyes:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Itselläni oli lopussa öpauttiarallaa kaikki nuo päivitykset incl. camo. Välillä vihu käveli machete etäisyydeltä ohi, välillä näki ihan haamu mestoista, ota siitä sitten selvää, ei ole todellakaan mikään metal geari.

Tässä just testasin peliä uudella Mitsun HC7000:sella ja aika namuahan se oli vrt. vanha 20 kuvaputkifilipsi... Huomenna iltapäivästä viimmeiset tetsaukset auringon laskiessa kanjonin taa, torstaina gta4 ja tämä kauppaan ja fallout mukaan.

Ja nykypäivänä saa olla aika apina, että ajaa kaikki tallennukset yhteen slottiin, itsellä ainakin niin usein tullut peliuralla vastaan tallennus josta _ei voi jatkaa_ tai joku asia menny niin läskiks ja tallentanu vahingos/autosave tms. (Vrt. tombraider sukellushyppy kallioon ja tallennus ilmasta) Haloo!

Eihän kukaan urpokaan tee backuppia koneen nykyhetkestä, vaan kaikista menneistä tilanteista Applen time machinella, eiku hetko... :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kertokaapas enemmän pelanneet, pitääkö ne risteykset hoitaa jotenkin, jotta sinne ne ukot ei ilmaannut uudestaan?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

88% olin menny jo läpi ja reilu 15h oli pelattu, peli oli tallentamassa ja menin sit kattomaan viestiä minkä joku oli lähettänyt ja sitten se peli jumittui tallennusruutuun. :( Koko yksinpelin tallennus oli korruptoitunut. :mad: Enpä taida pelata tätä peliä loppuun, saatikka sitten pelata koko yksinpeliä enää.

Pyydä joltain gamasave joka on edes lähellä tota sun lukemaa niin ei tarvii aloittaa alusta, mutta voi silti pelata pelin loppuun.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Onko joku muu löytänyt kultaisen ak 47? Löysin yhest talost. Väri kultainen ja puinen peräosa puuttui, ei muuten ikinä jumittunu. Se katos tehtävän yhteydessä( silloin kun sirtyy etelän kartalle)

On löytynyt. Piti oikein ostaa primary aselaatikko safehouseen ja laitoin sen sinne talteen :)
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Omasta mielestä äijä liikkuu paljon sulavammin ja tähtäys ei ole noin tahmea.

Niin siis kummassa äijä liikkuu sulavammin COD 4:ssä vai Far Cry 2:ssa? Ja kummassa tähtäys on tahmea. Oli pakko kommentoida tähän vaikka en ole Far Cry 2:sta pelannutkaan. Sillä kun COD 4 pyörii 60 fps ja Far Cry 2 30 fps tai alle. Niin ihme homma jos Far Cry noista kahdesta on se sulavampi.

Huom! COD 4 on tullut pelattua aikas paljon...
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Ei, ne ukot tulee sinne takas heti kun selän kääntää.

Onko noin? Voi hemmetti et on tehty vaikeeks.....Ei todellakaan jaksa aina hoitaa samoja risteyksiä kun autolla ajelee. Just tälläiset pikku asiat tekee pelistä todella älyttömän.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Ei, ne ukot tulee sinne takas heti kun selän kääntää.

Toi on tavallaan ärysttävää mutta toisaalta lisää pelin ikää aika hyvin kun joutuu niiden kanssa aina vääntämään uudestaan ja uudestaan. Hitto, raketinheitin kantoon ja posautat koko vartiopaikan taivaan tuuliin sopivan matkan päästä. :D

Välillä kyllä ajan surutta vaan läpi välittämättä luotisateessta.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Onko kukaan päässyt vielä tuota mortaria kokeilemaan? Millanen se on ja tekeekö sillä mitään? tulivoimaa ainakin pitäs olla.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Jos ostaa asekauppiaalta asekotelon, löytyykö sen sisällä oleva ase jokaisesta turvapaikasta?
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Oon kyl samaa mieltä et mitä pidemmälle pelaa niin sitä paremmalle maistuu:D loistopeli.
Alkaa nyrpimään ne iänikuiset checkpointit - varsinkin sellaiset joiden läpi on pakko ajaa että pääsee tehtävässä eteenpäin (esim. "kunkun kullat" -tehtävässä piti ajaa kaksi kertaa saman paikan läpi josta ei pääse ohi ilman että saa luotia persiiseen ja äijät juoksee perässä 500m majalle :rolleyes: ).

Ilman noita ja tuota hervotonta, tylsää jeepillä ajelemista tuo olisi hyvä peli. Nyt se on lähinnä "OK". Siis näin 6-7 tunnin pelaamisen jälkeen.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mistä semmosen pystys hankkimaan?

Täytyy vaan pyytää joltakin, kyllä kai täältäkin joku vaivautuu antamaan kopion jos vaan kauniisti pyytää.

Itse antaisin, mutta olen samassa tilanteessa kuin sinä, hieman eri ongelmasta vain johtuen, mulla loppu pelaaminen 58% kohdalle, mutta kaveri klaanista antaa mulle (toivottavasti) oman savensa ja voin sitten pelata sen kanssa loppuun.
 
Ylös Bottom