Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

perhana. Olis vissiin pitäny hommata kans boxi versio. No Ps3:lla mennään.

Kuten ylempänä sanoin, ei mulla ole mitään käsitystä millanen framerate on boksilla. IGN arvostelun mukaan tahmailee silläkin, eli jos kommentisi perustuu mun aijempaan valitukseen, niin mahdollisesti tilanne olisi ihan sama boksilla. Monia tuskin vaivaa tuo sub 30 framerate lainkaan, mutta itsellä hiukan häiritsee. Pahiten silmään iskee ajoittainen tearing.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Kuten ylempänä sanoin, ei mulla ole mitään käsitystä millanen framerate on boksilla. IGN arvostelun mukaan tahmailee silläkin, eli jos kommentisi perustuu mun aijempaan valitukseen, niin mahdollisesti tilanne olisi ihan sama boksilla. Monia tuskin vaivaa tuo sub 30 framerate lainkaan, mutta itsellä hiukan häiritsee. Pahiten silmään iskee ajoittainen tearing.

joo ehkä turhaa tuskailen. Tuskin versioiden välillä suuria eroja on. Itseä ei haittaa tearing jos sitä ei ilmene jatkuvasti.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Hmm.. Toisilla foorumeilla taas oli kehuttu maasta taivaisiin, ettei fps:ssä olisi mitään moitittavaa ja senkin käsityksen sain ettei tearingia olisi. No, sittenpähän näkee kun peli postiluukusta kilahtaa.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Onko kukaa konsolinetistä tilannut jo saanut peliä saatika lähetysvahvistusta? Pirulauta jos ei huomiseksi tule niin voi jo sanoa että osaan aina valita väärät paikat ennakkotilauksille.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Onko kukaa konsolinetistä tilannut jo saanut peliä saatika lähetysvahvistusta? Pirulauta jos ei huomiseksi tule niin voi jo sanoa että osaan aina valita väärät paikat ennakkotilauksille.

Jospa sulle ei riittäny peliä... No ei kunhan vaan kiusaan sua :D , ei mullekkaan aina oo tullu vahvistusta pelin lähetyksestä, mutta huomenna sitten näät tuleeko
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Onko kukaa konsolinetistä tilannut jo saanut peliä saatika lähetysvahvistusta? Pirulauta jos ei huomiseksi tule niin voi jo sanoa että osaan aina valita väärät paikat ennakkotilauksille.

Tänään kello 15.50 tuli mulle Konsolinetistä viesti että ovat postittaneet pelin ja pelin pitäisi saapua tänne 1-3 päivän kuluessa. Ja tilasin pelin viime lauantaina.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Tänään kello 15.50 tuli mulle Konsolinetistä viesti että ovat postittaneet pelin ja pelin pitäisi saapua tänne 1-3 päivän kuluessa. Ja tilasin pelin viime lauantaina.

Itelleki tuli just viesti, vihdoin. Olin ennakkotilannu noin 11pv sitten kyseisen pelin.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Arvatkaapa mikä tuli tänään? :)
Nyt parisen tuntia SP:tä takana... Graffat Ok, mutta ehkä jotain 8/10.
Äänet Kiitettävät, alku ollut tollaista perusjuttua, ainoat plussat toistaiseksi kranattikivääri ja vaihtuva sää viidakossa. Rupesi tuulemaan ensin ja sitten sadetta.
Granukiväärillä puuhun niin kivasti sadat lehdet yms. partikkelit lähtevät lentoon tuulen mukana.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Mikä tuo juttu boxin ja Ps3:sen välilä on. Onko niiden välillä jotain erillaista.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Arvatkaapa mikä tuli tänään? :)
Nyt parisen tuntia SP:tä takana... Graffat Ok, mutta ehkä jotain 8/10.
Äänet Kiitettävät, alku ollut tollaista perusjuttua, ainoat plussat toistaiseksi kranattikivääri ja vaihtuva sää viidakossa. Rupesi tuulemaan ensin ja sitten sadetta.
Granukiväärillä puuhun niin kivasti sadat lehdet yms. partikkelit lähtevät lentoon tuulen mukana.

Mitäs mieltä sinä olet frameratesta/tearingista? Olisi kiva saada muidenkin mielipiteitä, ettei porukka liiaksi tee johtopäätöksiä vain minun kommentien perusteella. Saatan olla liiankin kova nipottamaan...
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Arvatkaapa mikä tuli tänään? :)
Nyt parisen tuntia SP:tä takana... Graffat Ok, mutta ehkä jotain 8/10.
Äänet Kiitettävät, alku ollut tollaista perusjuttua, ainoat plussat toistaiseksi kranattikivääri ja vaihtuva sää viidakossa. Rupesi tuulemaan ensin ja sitten sadetta.
Granukiväärillä puuhun niin kivasti sadat lehdet yms. partikkelit lähtevät lentoon tuulen mukana.

Lucky bastard :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Voisinko joku joka on saannut pelin käsiinsä vilkaista millainen lobby systeemi nettipelin puolella on?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

FPS ei todellakaan ole 60fps, pyörii jotenkin tukkoisesti välillä vaikkei tökikään, mutta kaukana COD4:n liki täydellisestä pyörivyydestä ja sulavuudesta.

Yhtäkään pientä bugia, yms. virhettä, repeilyä en ole huomannut nyt 2h SP:n ja 1h MP jälkeen. Pelaan tosin DLP-videotykillä jolloin esim. "telkkareiden" ongelmia (mm.skaalauksen aiheuttama epätarkkuus) ei ole.

Jos COD4 SP oli 9/10 ja MP myös 9/10.
Ja BFBCn SP 7/10 ja MP 8.5/10...
Niin näin äkkituntumalla antaisin tälle 8/10 ja MP 7/10. :(

MP valinnat kuin COD4:sta kopioidut, jopa enemmän. LAN/Online privassa saa max.16, Free slotit, invitettyä frendilistalta, sään, kellonajan, kicked/banned, matchin loppu joko pisteiden/ajan mukaan yms...

...mutta...
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Nätti on peli, ei ihan just niin nätti kuin odotin, mutta kuitenkin. Varsinkin tuliefektit on näyttäviä, kivasti maastopalo leviää.
Vähän tönkkö on ohjaus, yksinpelissä siis, tosin en ole nopeutta ym. säätänyt ollenkaan. Aika samat controllit kuin CoD4. :)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Online puoli heikohko, ukon ohjailussa ei tuntumaa/herkkyyttä, siis sitä kuuluisaa tuntua että mitä teen seuraavaksi...pelaamisen riemu uupuu... vaikea selittää, ukot liikkuu kuin olisi polvesta alaspäin amputoitu.

Jos täällä on PC puolella aikoinaan CS (HL1) hardcore pelaajia niin tiedätte miten tarkka/herkkä/käteen sopiva/toimiva/jumalallinen se on kunnolla tweakattuna.
Kun sitten tota vanhan koulukunnan Countteria vertaa CS:Sourcen keskitason räiskeeseen, niin ymmärrätte mitä tarkoitan.
FarCry2:n online puoli on vieläkin pökkelömpi pelattavuudeltaan...:mad:

Itse tehtyjä MP ladattavissa jo nyt yli 30 kpl. Varmaankin 98/10% on paskoja kokeilu luonteisia wanna-be-map-maker tekeleitä.
Onneksi joka kenttää saa votettua eli ajan oloon jyvät erottuu akanoista ***** public äänillään.

Loppupeleissä pettymys, todennäköisesti mun FC2 on menee samana päivänä vaihtoon kun COD5 julkaistaan ~3 viikon päästä. Siinä vielä kun jatkojalostettu COD4 Engine, niin sanon että sen MP pyörii upeasti sekä tarkalla "tuntumalla".
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Joo ei ainaka kommenttien perusteella oikee tunnu kovi hyvältä :D Saa nyt nähä hommaako itekkä sitte.. Ainakin on tuo Littlebigplanet tulossa ja cod5 luultavasti.. ja jotain muita, emt.:confused:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Far Cry 2 on alkujaan tehty yksinpeliksi. Ja se on edelleen tässä se tärkein aspekti. Se nyt on vain typerää odottaa tästä niinkin hyvän moninpelin kuin CoD4:sen tai BF:n voittajaa. Etenkin kun se tuntuu olevan peliin vain päälle liimattu ominaisuus, tuskin tuosta haittakaan on. Mukava bonus Editorin lisäksi, ei mitään muuta.
 
Ylös Bottom