Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [PS3]

Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Pelaan easy:llä mutta silti on se niin helevetin vaikeeta kun joka saatanan minuutti joku paskiainen tulee sieltä auton kaa ja pitää tappaa ja ei pääse tehtävän kimppuun.

Ja sitten kun liikkuu jalan saa koko aikaa peljätä, että jos sieltä tulee joku auton kaa ja rymistää päältä.

Ja juoksu miksi helvetissä se on sellaista, että kun juoksee niin ei voi vaihtaa kesken kaiken suuntaa vaan juosta eteenpäin (vaihtaa erittäin tahmeasti suuntaa kun yrittää...)

Tämähän on ärsyttävää. Tehtävässä jos haluaa itse ajella jeepillä niin saa varautua siihen että joka minuutti tulee auto vastaan. Kerran kävi itselleni niin että kun niittasin ekan auton, ilmestyi toinenkin mokoma paikalle. Ihan liikaa tungettu nuita vihuja tuonne kartalle :mad:

Korjauskin on tosin melko helppo. Kun itsellä on jeeppi jossa on heitin, saa ammuttua vastustajan kätevästi ennen kuin pääsee lähelle :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Vihollisia on kyllä liikaa.

Kerran kävi hauskasti kun ajoin jeepillä jossa on kk.Perässä tuli auto,no ammuin sen.Sitten tuli vielä 2,ja ammuin nekin.

Onko kranaatin heitin hyvä siis se joka laitetaan maahan?
Entä mistä saa sen jeepin jossa on kranaatinheitin.

Aika hyvä peli:).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Vihollisia on kyllä liikaa.

Kerran kävi hauskasti kun ajoin jeepillä jossa on kk.Perässä tuli auto,no ammuin sen.Sitten tuli vielä 2,ja ammuin nekin.

Onko kranaatin heitin hyvä siis se joka laitetaan maahan?
Entä mistä saa sen jeepin jossa on kranaatinheitin.

Aika hyvä peli:).

Maahan laitettava heitin ei sisällä mitään tähtäys mekanismia. Ei omasta mielestä hyvä.

Ja heitin-jeeppi voi tulla ihan randomina vastaan. mutta kai sen voi ansaita kun tekee lähes kaikki kaverin antamat lisät niissä päätehtävissä?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Onko kranaatin heitin hyvä siis se joka laitetaan maahan?
Entä mistä saa sen jeepin jossa on kranaatinheitin.

Aika hyvä peli:).

Kranunheitintä on vaikea tähdätä. Kun olet saanut sen pystytettyä, R1 ampuu savukranaatin, jolla tehdään tähtäys. R2 ampuu varsinaisen kranun kun tarvittavat korjaukset on heittimen asentoon tehty. Tällöin on tod.näk. tilanne jo muuttunut, koska vihulaiset reagoivat myös savukranuihin. Eli aika turha ase kaiken kaikkiaan.

Jeepit joissa on kk:n tilalla heittimet tulevat vasta toisella karttapuoliskolla (mikä avautuu juonitehtäviä pelailemalla).
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kranunheitintä on vaikea tähdätä. Kun olet saanut sen pystytettyä, R1 ampuu savukranaatin, jolla tehdään tähtäys. R2 ampuu varsinaisen kranun kun tarvittavat korjaukset on heittimen asentoon tehty. Tällöin on tod.näk. tilanne jo muuttunut, koska vihulaiset reagoivat myös savukranuihin. Eli aika turha ase kaiken kaikkiaan.

Jeepit joissa on kk:n tilalla heittimet tulevat vasta toisella karttapuoliskolla (mikä avautuu juonitehtäviä pelailemalla).

Joo, hyvä kun korjasit, eli savukranuja on mutta jos koetat tyhjentää esim guard postia niin sokkona sinne täytyy kranua koittaa ampua. En ole itse käyttänyt asetta paria kokeilua kummemmin (ei ollut hyvä)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mites nyt kun yks buddy (Josip Idromeno) meni kuolemaan? Tai ainakin nimen yli on vedetty viiva. History ehti nousta 6. Luulin että joku enemy huus apua, ja lähdin paikan päältä. Myöhemmin olen aina healannu buddyt. Menikö tuossa nyt mitään tärkeetä hukkaan kun Jooseppi heitti veivinsä?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mites nyt kun yks buddy (Josip Idromeno) meni kuolemaan? Tai ainakin nimen yli on vedetty viiva. History ehti nousta 6. Luulin että joku enemy huus apua, ja lähdin paikan päältä. Myöhemmin olen aina healannu buddyt. Menikö tuossa nyt mitään tärkeetä hukkaan kun Jooseppi heitti veivinsä?
Näin voi sanoa vain videopelifrendin kuolemasta:
EIpä tuo haittaa, löydät kyllä uusia kavereita.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kavereita ei voi myöskään parataa, kuin muutaman kerran jonka jälkeen he kuolevat joka tapauksessa.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Okei. Kelasin vaan ettei tuossa mene trophyja ohi.

Tuosta armotaposta taitaa jopa saada trophyn? Ainakin mulla vilahti joku trophy pakkiin, kun näpäytin parannusyritystä aloitettaessa ilmeisesti pari kertaa liian usein kolmiota.

Tuli eilen tahkottua pikkusen tuota moninpeliäkin. Vaikutti ihan mukavalta, kunhan hieman ehti tutustumaan kenttiin ja niiden yleisimpiin taktiikoihin. Tosin peli-intoa nakersi järjestään epätasaisiksi rakentuvat tiimit, joissa APR miehittyi kokoajan >10 rankin pelaajista ja UFLL meikäläisen kaltaisista rankin 1-5 ritsanyypistä. Kerran pistivät jopa bannia mulle, kun yritin väkisin sekoittaa pakkaa.

Mutta tuleepahan kova koulu ainakin, odottakaas vain kun saavutan ~10 rankin!
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Tuosta armotaposta taitaa jopa saada trophyn? Ainakin mulla vilahti joku trophy pakkiin, kun näpäytin parannusyritystä aloitettaessa ilmeisesti pari kertaa liian usein kolmiota.

Jep, saa vieläpä trophyn. Hopeinen: Good Night Sweet Prince - Comfort a Buddy and ease his passing
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Good night sweet prince -trophy.

Kaverit = pelkkää riesaa, jos delaa ja frendi tulee auttamaan olisi samalla vaivalla ja ajan tuhlauksella ladannut tallennuksen hyvästä paikasta moneen kertaan.

Edit: hidas.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Saako sen kultasen trophyn, että menee Heart of Darknessiin ihan päätehtäviä tekemällä? Kävin siellä lähistöllä, siinä vankilassa ja löysinkin portin mistä pääsis sinne.. Mutta tarviiko siihen jonkin avaimen vai mitä?

Ja todellakin taas peli on viihdyttävä, kun on saanut parempia aseita! Itellä tuli yhessä vaiheessa pieni kyllästyminen peliin, mutta nyt jaksaa taas aivan erilailla pelata tätä! Ja vaikka ajomatkat on aika pitkiä, niin saapa väliltä kerättyä timantteja ja aukaistua niitä safe houseja. :D
Ei häiritse enää niin paljon edes, vaikka niitä partioautoja tulee joka välissä vastaan. Ja voihan ne välttääkin ajamalla vähän metikön puolella.. :rolleyes:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

No niin, pääsin eilen rank ysille moninpelissä..olin parista sadasta pisteestä kiinni 10 taso. No ei enää vaan jaksanut kun oli taas semmoiset 10 tuntia vääntänyt. Tsekkasin niin perkele taas 1200 pojoa hävinnyt. Ei hemmetti miksi nuo ei tallennu. Helpotti että sentään Rank 9 oli tallentanut ja just avatun fn fal rynkyn joka on kyllä huippu.

Pitää kohta ruveta taas räiskimään, aamuun asti menee. Hermotkin varmasti menee välillä. Peli tosiaan arpoo minut yleensä sinne alempien tasojen joukkoon jotain level 20 vastaan. No kun nokkelasti pokkelasti hyppää toiseen tiimiin..tulee bannia. Bannia tulee joskus kesken pelinkin. Ilman siis sitä että tulisi tiedotus siitä (tarkoitan äänestystä). Parikin kertaa ollut pelissä jo mukana monta minuuttia, listalla parhaiden joukossa. Eikä mitään sikailuja tai vahinkoja (team killejä) ole tullut niin tulee vaan tylysti että you have been banned from this session. On tosi nannaa vetää myös samoja kenttiä överi vastustajia vastaan..jotka räiskii ainoastaan samalla eli sillä pirun kranupyssyllä.

Ei silti hauskaa on kun kaikki toimii niinkuin pitääkin. On ollut todella siistejä tilanteita, eräskin kenttä missä kaikki muut on aina snipuja..hiippailin pitkin kenttää ak:ni kanssa ja kävin selkien tapaa napsimassa ne poies.

Kohta on muuten kaikki manuaalit auki ak:sta..vielä joku sata executionia ja headshottia sillä. Fn Fal on kyllä niin paljon parempi että taidan pelata vain sillä tänään.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Onko kukaan ikinä koittanut mitä tapahtuu jos laiminlyö malaria lääkkeiden ottamista?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Onko kukaan ikinä koittanut mitä tapahtuu jos laiminlyö malaria lääkkeiden ottamista?

Ei mitään, tai en tiedä jos jättää kahdesti tai kolmesti ottamatta, mutta jos kerran jättää ottamatta niin ei tapahdu mitään. Tai siis joka toisen kerran voi laiminlyödä varmaan.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kyllä kai tämän käytettynä voisi ostaa :rolleyes:
PC:llä olen pelannut 52% ja haluaisin pleikalle hieman pelattavaakin.
Sanokaas että mimmonen tuo ohjaus on tässä? PItääkö tähtäin olla millilleen vihun päällä vai onko minkäänlaista auto-aimia?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kyllä kai tämän käytettynä voisi ostaa :rolleyes:
PC:llä olen pelannut 52% ja haluaisin pleikalle hieman pelattavaakin.
Sanokaas että mimmonen tuo ohjaus on tässä? PItääkö tähtäin olla millilleen vihun päällä vai onko minkäänlaista auto-aimia?

Auto aimin saa pelistä päälle ja pois, kummin mieluummin vain haluaa. Auto aim päällä tuo tähtäin hyppää välillä häiritsevänkin kaukaa viholliseen kiinni, välillä toimii aika huomaamattomasti. Varsinkin silloin, kun vihollinen on piilossa, tuo "röntgen-katseinen auto aim" häiritsee, yleisesti häiritseviä hetkiä löytyy kuitenkin loppujen lopuksi aika vähän.

Muuten ohjaus on melko peruskonsolikamaa, jotkut ovat moittineet Far Cry 2:n kontrolleja kamaliksi, tällöin ilmeisesti kyse on ollut tuosta hieman kiihtyvästä tähtäyksestä (jonka huomaa vasta tatti ääriäsennossa). Mua toikaan ei ole häirinnyt, kunhan sensitivityn heitti tarpeeksi korkealle, että tuosta kankeasta alkukäännöstä päästiin eroon.

Kannattaa varmaan kuitenkin mahdollisuuksien mukaan yrittää testata jossain tätä ensiksi, ettei pety. Itse olen kyllä tykännyt kovasti, jolloin kontrollit eivät juurikaan haittaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mun mielestä nuo kontrollit ovat täydelliset. Ja en käytä mitään auto aimeja.
 
Ylös Bottom