Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [PS3]

Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

En oo seurannut ulkomaankauppoja.
Ja nuo lapselliset v*ttuilut voit jättää ihan hyvin pois.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

En oo seurannut ulkomaankauppoja.
Ja nuo lapselliset v*ttuilut voit jättää ihan hyvin pois.
Joku toinen olisi saattanut kiittää hyvästä tarjousvinkistä :-D

Onkos kukaan saanut aikaiseksi kunnon tiimipeliä nettipelissä? Satunnaisesti olen itse käynyt mättämässä ja melko nopeasti tuntuu karkaavan sooloiluksi :-( Tai sitten en vaan osaa...
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Joku toinen olisi saattanut kiittää hyvästä tarjousvinkistä :-D

Onkos kukaan saanut aikaiseksi kunnon tiimipeliä nettipelissä? Satunnaisesti olen itse käynyt mättämässä ja melko nopeasti tuntuu karkaavan sooloiluksi :-( Tai sitten en vaan osaa...

Tietenkin olisin kiittänyt, jos oltaisiin vastattu ilman mitään piilopiruiluja.
 
Löysin hassun jutun

Kun hankitte sen type 63 Mortal aseen ja pystytätte se suoraan esim: safe housen eteen ja käännätte sen niin että ite menette sisään, niin saat pidettyäsi aseet aina kun menet rakennuksiin :) (pliis tajusitteko?) :(
 
Vastaus: Löysin hassun jutun

Kun hankitte sen type 63 Mortal aseen ja pystytätte se suoraan esim: safe housen eteen ja käännätte sen niin että ite menette sisään, niin saat pidettyäsi aseet aina kun menet rakennuksiin :) (pliis tajusitteko?) :(

niin siis että se heitin on kiinteä akseli, jonka ympäri ukko kääntyy?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kyllä minun on pakko sanoa että tämä on minun mielestäni paras peli ps3:lle.. Tehtävät ovat hauskoja, aseita on paljon, saa ajella jeepeillä (<3). Whats not to like?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Nuoremmat pelaajat eivät ole vielä ihan niin kriittisiä, jos siinä saa ampua ukkoja ni sen täytyy olla hyvä. Tehtävissä ei pidemmän päälle ole mitään hauskaa, pelkkää mekaanista suorittamista. No joo, aseita on ja isolla osalla jopa tekee jotain, mutta onhan aseita täynnä muutkin pelit. Ja jeepillä ajelusta: Sitä joutuu tekemään paljon, pelissä tulee enemmän ajeltua kuin tetsailtua ja ammuttua, sen kun ottaa huomioon ja lisää yhtälöön ajoneuvojen lelumaisen tuntuman, niin saadaan puuduttavat ja itseään toistavat tehtävät tuntumaan vielä pahemmalta. MotorStorm 3 AfricaBambaata. Hah.

Mutta kiva että jollekkin iskee noinkin lujaa, itse petyin.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Nuoremmat pelaajat eivät ole vielä ihan niin kriittisiä, jos siinä saa ampua ukkoja ni sen täytyy olla hyvä. Tehtävissä ei pidemmän päälle ole mitään hauskaa, pelkkää mekaanista suorittamista. No joo, aseita on ja isolla osalla jopa tekee jotain, mutta onhan aseita täynnä muutkin pelit. Ja jeepillä ajelusta: Sitä joutuu tekemään paljon, pelissä tulee enemmän ajeltua kuin tetsailtua ja ammuttua, sen kun ottaa huomioon ja lisää yhtälöön ajoneuvojen lelumaisen tuntuman, niin saadaan puuduttavat ja itseään toistavat tehtävät tuntumaan vielä pahemmalta. MotorStorm 3 AfricaBambaata. Hah.

Mutta kiva että jollekkin iskee noinkin lujaa, itse petyin.

Pienoinen pettymys oli kyllä minullekkin. Onhan se nyt hieno, mutta lähes loppuun asti tehtävät toistivat samaa rataa. Ja bugejakin löytyi. Nettipeliä en sietänyt silloin (liekö tullut päivityksiä?) ja siihen loppui moninpeli trophyjen keräys. Mutta lainaan edelliseltä sopivasti, kiva jos on iskenyt noin hyvin.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Nuoremmat pelaajat eivät ole vielä ihan niin kriittisiä, jos siinä saa ampua ukkoja ni sen täytyy olla hyvä. Tehtävissä ei pidemmän päälle ole mitään hauskaa, pelkkää mekaanista suorittamista. No joo, aseita on ja isolla osalla jopa tekee jotain, mutta onhan aseita täynnä muutkin pelit. Ja jeepillä ajelusta: Sitä joutuu tekemään paljon, pelissä tulee enemmän ajeltua kuin tetsailtua ja ammuttua, sen kun ottaa huomioon ja lisää yhtälöön ajoneuvojen lelumaisen tuntuman, niin saadaan puuduttavat ja itseään toistavat tehtävät tuntumaan vielä pahemmalta. MotorStorm 3 AfricaBambaata. Hah.

Mutta kiva että jollekkin iskee noinkin lujaa, itse petyin.

Joo, nyt kun olen pelannut 50% pelistän, niin myönnän, että toi jeepillä ajeleminen ei olekkaan enää niin kovin hauskaa. Tehtävät ovat vieläkin mahtavia, vaikka ne toistaa itseään joka kerta, niin kyllä niitä silti jaksaa vedellä parisen tuntia päivässä.

Onko joku muuten löytänyt mitään bugeja pelissä? Minä löysin tänään ensimmäisen. Ajoin aavikolla tietä pitkin, ja vähän matkan päässä näkyi kaksi vihollista, mutta ne leijuivat puoli metriä ilmassa. Yritin ajaa heidän ylitse, mutta auto jollakin ihmeen tavalla meni niitten läpi. No joo, sitten pysähdyin, otin dragunovin ja ammuin molemmat kuoliaaksi, ja molemmat jäivät ilmaan sätkimään, ja kuului koko ajan karjuntaa, vaikka molemmat olivat kuolleita. Toivottavasti tota ei tapahdu uudelleen.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Onko joku muuten löytänyt mitään bugeja pelissä? Minä löysin tänään ensimmäisen. Ajoin aavikolla tietä pitkin, ja vähän matkan päässä näkyi kaksi vihollista, mutta ne leijuivat puoli metriä ilmassa. Yritin ajaa heidän ylitse, mutta auto jollakin ihmeen tavalla meni niitten läpi. No joo, sitten pysähdyin, otin dragunovin ja ammuin molemmat kuoliaaksi, ja molemmat jäivät ilmaan sätkimään, ja kuului koko ajan karjuntaa, vaikka molemmat olivat kuolleita. Toivottavasti tota ei tapahdu uudelleen.

Kuullostaa hauskalta :D

Aikoinaan, kun jaksoin tota vielä pelata, niin minulle kävi muutaman kerran tuo äänibugi. Pari kertaa jäi rynkky soimaan, ja muutaman kerran jäi auton moottori soimaan korvissa :)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Seuraava bugi on toistunut useasti. Viholliset eivät ammu edes minua kohti, mutta luodit osuvat silti sinuun. Esim. tulen vihun selästä, hän ampuu edessään olevaa pusikkoa, mutta minä otan hittiä.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Seuraava bugi on toistunut useasti. Viholliset eivät ammu edes minua kohti, mutta luodit osuvat silti sinuun. Esim. tulen vihun selästä, hän ampuu edessään olevaa pusikkoa, mutta minä otan hittiä.

etpä ole ainut... Ärsytti kun ei tiennyt onko vihut nähneet sillon kun vielä ennen pelasi
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Onko joku muuten löytänyt mitään bugeja pelissä? Minä löysin tänään ensimmäisen. Ajoin aavikolla tietä pitkin, ja vähän matkan päässä näkyi kaksi vihollista, mutta ne leijuivat puoli metriä ilmassa. Yritin ajaa heidän ylitse, mutta auto jollakin ihmeen tavalla meni niitten läpi. No joo, sitten pysähdyin, otin dragunovin ja ammuin molemmat kuoliaaksi, ja molemmat jäivät ilmaan sätkimään, ja kuului koko ajan karjuntaa, vaikka molemmat olivat kuolleita. Toivottavasti tota ei tapahdu uudelleen.


Mulla on ollut sama bugi! Onkohan peräti sama kohtakin, sillä itekki ajelin jollain aavikkotiellä, kun eteen tuli kaks vihollista, jotka leijui ilmassa! Kumpikaan ei yrittänyt ampua tms. Ammuin molemmat siihen ja samalle paikalla ne jäivät ilmaan kuolleina leijumaan. :D
Muita bugeja en oo pelistä löytänyt.

Sitten.. Itellä kans aluksi tuntui mukavalta tuo ajelu, mutta pitemmälle edetessä alkoi puuduttamaan.. Esim. jos pelaat tunnin kyseistä peliä, et kovin montaa tehtävää ehdi siinä ajassa tehdä.. Samoin tehtävät toistaa itseään.

Ite oon pelannut noin 80% pelin läpi ja aloitin jo pelin alustakin toisella tallennuksella. (Syynä se, että lähen keräämään kaikki timantit (samoin avaan kaikki safe houset jne.) järjestyksessä.. Kun sattui löytymään netistä kartta mistä näkee kaikkien timanttien ja jackal tapesien sijainnit.:D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Itse en tykkää Far Cry 2 siintä puolesta mistä jotkut taas tykkää, että autolla joutuu ajamaan edestakaisin hurjia matkoja, että saa jonkun tehtävän suoritettua mutta muuten pelissä ei ole mitään vikaa minusta :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Itse en tykkää Far Cry 2 siintä puolesta mistä jotkut taas tykkää, että autolla joutuu ajamaan edestakaisin hurjia matkoja, että saa jonkun tehtävän suoritettua mutta muuten pelissä ei ole mitään vikaa minusta :D

tuntuu et yllättävän hauskaa on välillä myös käppäillen, katellen vähän maisemia ja suunnitellen... varsinkin jos on kuva- ja äänivehkeet kunnossa :)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Sillon kun kuuli että on jotain 50 neliökilometriä se kenttä niin innostu älyttömästi. Kyllä se innostus laski melko paljo kun ei tullu muuta tehtyä kuin istuttua jeepin kyydissä :D Onneksi tunkasivat peliin myös nuo linja-autot.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Sillon kun kuuli että on jotain 50 neliökilometriä se kenttä niin innostu älyttömästi. Kyllä se innostus laski melko paljo kun ei tullu muuta tehtyä kuin istuttua jeepin kyydissä :D Onneksi tunkasivat peliin myös nuo linja-autot.

Olen aivan samaa mieltä, jos linja-autoasemia ei olisi pelissä, olisi peli rikkinäisenä talon viereisessä puskassa. Ja uus bugi löytyi eilen:

Ajoin jeepillä tiellä, ja tien keskellä kökötti tynnyri, ajoin sen yli ja auton eturenkaat upposivat maan läpi, ja sit jeeppi alkoi pikkuhiljaan valumaan maan läpi kunnes vaan takarenkaat näkyi. Ei oikeestaan haitannu kun se oli aika huvittavan näköistä.
 
Ylös Bottom