Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [PS3]

Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

tää on kyl tosi hyvä peli. netti peli on minusta huippu hyvä yks huono puoli on siinä kun minulla oli 1 timannti aukasin ak 47 ittelleni ja menin sit kattoo tv ja sit kun tulin takas pelaa niin sitä ei ollutkaan minulla enään :confused: käynyt 2 kerta juuri noin

Niin tekee minullakin, joka kerta joutuu aukaisemaan aseet uudestaan. Moninpeli olisi paljon parempi jos vihollisen nimi ei loistaisi kirkkaasti pään yläpuolella, tekee hiippailusta turhaa koska jos vilahdatkin vastustajan ruudussa niin et jää kyllä huomaamatta kun nimesi paistaa punaisena ylläsi.

Tulee usein pelattua noita player matseja, omia ja muiden tekemiä karttoja.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

tää on kyl tosi hyvä peli. netti peli on minusta huippu hyvä yks huono puoli on siinä kun minulla oli 1 timannti aukasin ak 47 ittelleni ja menin sit kattoo tv ja sit kun tulin takas pelaa niin sitä ei ollutkaan minulla enään :confused: käynyt 2 kerta juuri noin


Minullakin oli sama ongelma levelin 1-2 välillä useaan otteeseen. Itse luulisin että Ubisoftin palvelimessa on jonkinnäköinen virhe, ja ei tallenna statseja kunnolla. Kun pelailee jonkin aikaa vielä unlockin jälkeen niin sillon se tallentaa varmemmin.

PS: Taidettiimpa pelailla samalla servulla :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Minullakin oli sama ongelma levelin 1-2 välillä useaan otteeseen. Itse luulisin että Ubisoftin palvelimessa on jonkinnäköinen virhe, ja ei tallenna statseja kunnolla. Kun pelailee jonkin aikaa vielä unlockin jälkeen niin sillon se tallentaa varmemmin.

PS: Taidettiimpa pelailla samalla servulla :D

Jos pelasitte Player matseja niin niissä ei aseet kuulukkaan jäädä kuin siksi aikaa kun olette sillä tietyllä servulla. Ranked matseissa statsit, aseet ja timantit kyllä pitäisi jäädä.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

rankedii pelasin. tää multiplayer on minusta vähintäänkin yhtä hyvä kuin cod4 oli ja parempikin jos ei tuo peliin liittyminen olisi niin paska. matsi loppuu niin tulee account disconnect jotain tommosta ja tulee menuu,tai ihan täysin alkuun missä pitää painaa starttia. mp5 ja m16 on aika kovat niillä pärjää hyvin
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

ei jumalauta kun menin tänään taas FC 2 nettiin nii olin 5lvl vaikka eilen olin 6lvl, aseet oli taas lukossa ja timanteista puuttu 1. tappojakin oli 70 vähemmän mitä eilen että tää on niin perseestä kun se ei tallenna, paska ubisoft kun mennyt pilaan tuolla tavalla ihan äärettömän huipun netti pelin
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Onko ketään pystyny pelaamaan montaa mappia peräkkäin netissä? Oon tehny viiden kartan settejä, mutta aina se vinettää ekan tai tokan kartan jälkeen et "your account has been disconnected from ubisoft server"....menee kyl hermot tommoseen touhuun. Muutenkin vähän välii heittää ulos omalta ubin acolta....:mad:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

sama ongelma. ja rank laskee yhellä pykälällä joskus vaikka olin 8 rank yht äkkiä olinkin 7 kyllä on paska tuo ubin tallennus systeemi:mad:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mulla ei oo ollu mitään ongelmia rankkien, timanttien tai avattujen aseiden kanssa. :eek:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

nyt kyllä v*tuttaa... Olen nyt pelannut pelin 54% läpi. Mutta nyt tuli eräänlainen bugi tuossa buddy tehtävässä, jossa pitää korjata se rekka ja ajaa kaverin luo. Ajoin sen rekan sinne kaverin parkkihalliin ja hyppäsin ulos. Yhtäkkiä warppaankin siihen rekan vaunun päälle. En vielä käsittänyt, että niin ei pitänyt käydä ja tallensin. En siis pääse pois siitä rekan päältä, koska sisätiloissa ei voi hyppiä... Onko kellään neuvoja vai pitääkö aloittaa alusta?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

rankedii pelasin. tää multiplayer on minusta vähintäänkin yhtä hyvä kuin cod4 oli ja parempikin jos ei tuo peliin liittyminen olisi niin paska. matsi loppuu niin tulee account disconnect jotain tommosta ja tulee menuu,tai ihan täysin alkuun missä pitää painaa starttia. mp5 ja m16 on aika kovat niillä pärjää hyvin

Minullekin on alkanut online nakutus maistua erittäin hyvin alku pettymyksen jälkeen. On jäänyt tuo storymode täysin sivustalle. Nuo disconnect ym. ropleemat kyllä kieltämättä ketuttavat mutta itse pelaaminen on mielestäni hyvää mättöä. Toivon että jonkun päivityksen joskus tyrkkäisivät ulos jossa "hieman" viilattaisiin näitä vikoja.
Ja se karttaeditori! Mmmmm...

Player matchissa pystyy pelaamaan useammankin kartan putkeen, vissiin, ainakin se on kahta omaa karttaani pyörittänyt uudestaan ja uudestaan.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

nyt kyllä v*tuttaa... Olen nyt pelannut pelin 54% läpi. Mutta nyt tuli eräänlainen bugi tuossa buddy tehtävässä, jossa pitää korjata se rekka ja ajaa kaverin luo. Ajoin sen rekan sinne kaverin parkkihalliin ja hyppäsin ulos. Yhtäkkiä warppaankin siihen rekan vaunun päälle. En vielä käsittänyt, että niin ei pitänyt käydä ja tallensin. En siis pääse pois siitä rekan päältä, koska sisätiloissa ei voi hyppiä... Onko kellään neuvoja vai pitääkö aloittaa alusta?

onko siellä rekan lavalla kaasupulloja jos on niin kokeilepa aukasta yks niistä.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kyllä se nyt vaan on niin että saa jäädä peli hyllylle. Saavat tuota nettipeliä "vähän" viilata ennenkuin jatkuu netin peluu mulla. Diconnectaa joka pelin välein ja timantit ja rank hyppii alas. Lainaampa aiemmmilta sen verra että on tosiaan buginen peli päässy jakoon ubilta. :mad:

Jos oikein muistan niin lähes heti ilmestymisen jälkeen tuli patch (korjattiin hätäsimmät virheet). Tuo kokoajan pelissä mainostettava support sivusto, eihän siellä ole kuin pelivinkkejä. Voisi olla myös ohjeita jos peli ei toimi kunnolla. Jo Battlefieldiin korjasin tuon NAT-tyypinkin niin siitäkään netin toimivuus ei voi johtua. :confused:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

nyt kyllä v*tuttaa... Olen nyt pelannut pelin 54% läpi. Mutta nyt tuli eräänlainen bugi tuossa buddy tehtävässä, jossa pitää korjata se rekka ja ajaa kaverin luo. Ajoin sen rekan sinne kaverin parkkihalliin ja hyppäsin ulos. Yhtäkkiä warppaankin siihen rekan vaunun päälle. En vielä käsittänyt, että niin ei pitänyt käydä ja tallensin. En siis pääse pois siitä rekan päältä, koska sisätiloissa ei voi hyppiä... Onko kellään neuvoja vai pitääkö aloittaa alusta?

Kaikenlaisten bugien sun muiden välttämiseksi käytin kahta tallennusta, jossain vaiheessa niitä taisi olla jopa kolme, että jos tallentaisin silloin kun ei pitäisi ja jäisin johonkin kohtaan jumiin ja ei tarvitsisi aloittaa alusta. (Btw oletko kokeillut mennä kyykkyyn??)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kysytäänpä nyt taas, että miten "noob" (kerrankin sana oikeassa paikassa) voi olla, jos ei tajua NYKYPÄIVÄNÄ ajaa useampaa tallennusslottia kun peliä pelaa. Itse vedän usein koko läpipeluun kaikki tallenteet omiin paikkoihinsa. Ja näin kovalevyaikana tuo asia ei kovin vaikeaa ole, vrt PS1 15 muistikorttipaikkaa vai mitä niitä nyt oli.
Tässäkin triidissä on asiasta ollut puhetta.

Nimimerkillä: "Jo PS1 Tomb Raidereissa"
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mulla on kolme slottia käytössä, mutta ainahan se v****taa alottaa tommosen takia uudestaan. Eilen menin vuorenrinnettä tod. näk. sellaisessa paikassa, missä ei olisi pitänyt -> ukkeli liusu palan matkaa alas ja jäi puun ja vuoren väliin juntturaan :eek: Kymmenisen minuuttia siinä sai pomppia ja äheltää ennenku ukko pääsi jatkamaan matkaa.. Joku automaaginen jumiutumisen tunnistin + respawn fiitsöri olis aika tiukka.

Muuten tuo SP on ollut mieleinen, ehkä vähän harvemmin noita apina-datsuneita sais tulla kimppuun mutta onneksi sentään panoksia on kohtuullisesti saatavilla.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Taas on pokaalien arvot kohillaan. Kun saavuttaa 30:n rankin saa vain hopeisen pokaalin. Ei siihen tarvitsekkaan, kuin 1 500 000 xp. Tuolta näkee myös, että mitä tarvitsee tehdä field manuaalit saadakseen. :)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mitäköhän on oikein tapahtunut kun nyt olen muka level 4 onlinessa vaikka eilen olin 6? Olen aivan varma että pelasin koko ajan ranked matseja ja eilenhän siis olin jo level 6 menossa. On tää kyllä persiistä jos itekseen rankit laskee?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mitäköhän on oikein tapahtunut kun nyt olen muka level 4 onlinessa vaikka eilen olin 6? Olen aivan varma että pelasin koko ajan ranked matseja ja eilenhän siis olin jo level 6 menossa. On tää kyllä persiistä jos itekseen rankit laskee?

jep jep...oon itekin huomannu kyseisen jutun...se ei joskus saveta sun statseja...kyllä kyrpii tommonen pelleilly....miten tämmönen raakile voi pästä kauppoihin? ei pysty mmärtämään..
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

jep jep...oon itekin huomannu kyseisen jutun...se ei joskus saveta sun statseja...kyllä kyrpii tommonen pelleilly....miten tämmönen raakile voi pästä kauppoihin? ei pysty mmärtämään..
Joo menee hermot tommoseen, muutenkin kun on jo nettipelissä niin helvetisti vikoja. Valittaa jatkuvasti että "your ranked match has ended" joka pelin jälkeen ja heittää valikkoon. Tai joskus katkeaa yhteys servereihin ja se nakkaa päävalikkoon. Siinä vaiheessa jo pistää miettiin että mitä ne kehittäjät on hommannu.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kysytäänpä nyt taas, että miten "noob" (kerrankin sana oikeassa paikassa) voi olla, jos ei tajua NYKYPÄIVÄNÄ ajaa useampaa tallennusslottia kun peliä pelaa.
Nyt sen käsitin:D .itselläni ei ole tämmösiä sattunu missään uuden sukupolven pelissä. PS. loukkaava tuo "noob" heitto.

Onhan siellä kaasu pulloja. Laatikoiden toisella puolella rekan perässä. kyykkyyn ei voi mennä.
 
Ylös Bottom