Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [PS3]

Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Onko porukalla jäätynyt tai tökkinyt peli? Mulla on 2 kertaa peli juminut täysin, joskus liikkuessa ukkeli jää yhteen paikkaan n.5 sekunniksi ja sit jatkaa liikkumista. Kaverilla on tehnyt tätä samaa..

Mulla far cry2 on välillä tökkiny varsinki sillon kun ajan autoo tai juoksen kovaa mut eiköhän se korjaannu päivityksessä.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Mulla far cry2 on välillä tökkiny varsinki sillon kun ajan autoo tai juoksen kovaa mut eiköhän se korjaannu päivityksessä.


Mul käy usein niin et katon karttaa kun pysähdyn, ja sen jälkeen yritän lähteä liikkeelle niin tyyppi vaa jumii siin hetken.. Tällöin pitää melkee hypätä kerra ilmaa tai jtn säätää et pääsee liikkelle. Ei pahemmin tökkiny eikä kertaaka peli jäätyny mulla.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Peli on kohdallani toiminut kuten pitääkin. Mielestäni yksinpeli käy koko ajan vain tylsemmäksi (tällä hetkellä 69% mittarissa). Viihdyn paljon enemmän onlinen puolella. Ihan hyvä nettipeli tässä on vaikka monet sitä haukkuvatkin.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kestääkö teillä pelin alkaminen kauan (moninpelipuolella), hitto kun porukka arpoo aivan älyttömän kauan tuota äänestämistä ja pois potkimista. Kerran meni 15 min et pääs pelaamaan, yleensä useita minuutteja.

Juuri sen takia en ole jaksanut sinne mennä.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kestääkö teillä pelin alkaminen kauan (moninpelipuolella), hitto kun porukka arpoo aivan älyttömän kauan tuota äänestämistä ja pois potkimista. Kerran meni 15 min et pääs pelaamaan, yleensä useita minuutteja.

Joo, toi on melkosen rasittavaa. Yksi hyvä vinkki tulevaisuuden onlinepelien suunnittelijoillle: miettis oikein tarkkaan mitä mulkuin onlinepelaaja voi keksiä ärsyttääkseen kanssapelaajia, ja koodais sen jälkeen pelinsä niin ettei niitä pysty hyväksikäyttämään. On liian paljon pelaajia online joiden ainoa ilo on pilata toisten peli.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Jep samaa mieltä kahden edellisen kanssa! Onlinessa olisi paljon parannettavaa! Todella kauan joutuu odottelemaan, että pääsee pelaamaan.. :mad: Muutenkin tuo online oli kyllä pettymys.. Ei omasta yhteydessä pitäs olla vikaa, kun signaali näyttää 100%, mutta silti lagaa tosi pahasti! :mad:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Joo, toi on melkosen rasittavaa. Yksi hyvä vinkki tulevaisuuden onlinepelien suunnittelijoillle: miettis oikein tarkkaan mitä mulkuin onlinepelaaja voi keksiä ärsyttääkseen kanssapelaajia, ja koodais sen jälkeen pelinsä niin ettei niitä pysty hyväksikäyttämään. On liian paljon pelaajia online joiden ainoa ilo on pilata toisten peli.
Jotkut asiat on sentäs tehty järkevästi, kuten näiden pelinpilaajien pois äänestäminen, joka onnistuu myös lobbyssa.
Teamkillerit saavat banaania helposti ja nopeasti. Heti kun oma oli ampunut minut tuli teksti, että paina pause menu niin voit äänestää bannataanko pelaaja vai ei.** Kaveri ei kerenny edes lataamaan, kun oli jo banaanisaarilla. Kyse oli siis ihan selvästä teamkillistä, joten ei tarvinnut edes harkita armahtamista. Roundi alkoi ja heti tuli kranaatinheittimestä jalkoihin. Sen verran rambo kun olen niin ekasta en kuollut, joten ennen kuin kerkesin kaivamaan kranaatinsirpaleet jalastani, niin toinen kranaatti jysähti jo selkään.
**Vertauskohteena voisi käyttää Battlefield: Bad Companya: tapa sen verran omia että sinulla on -380 pistettä ja lennä sitten ehkä pihalle.

EDIT: Lagiongelmat hoituu hostaamalla itse.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Aika harvinaista, että rupesi miltein heti maistumaan puulta toi yksinpeli. Minulla nimittäin yleensä uusi peli tempaisee parina ekana päivänä mukaansa, vaikka olisi huono. No josko huomenna vähän lisää kokeilisin. Rupes vaa heti vituttaa noi vihut kun jostain pusikosta samantien huomas.:mad:

Onneks peli on vaa lainassa:D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

kun ostaa sieltä ase kaupasta sen camo suit in 45 rahalla niin mistä sen voi laittaa päälle vai onko se heti päällä ja mitä siitä on hyötyä
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Oletuksena se on heti päällä, eikä sitä pois saa ja pitäis jollain tuntemattomalla asteella vähentää sun näkyvyyttä, kuten nimikin sen sanoo.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Hei mites tän pelin vaikeustaso vaikuttaa noihin vihollisiin?

Itse en koe peliä normalilla kovin vaikeaksi, mutta mietin, josko vihut putoaisi vähemmillä osumilla, eivätkä spottaisi pelaajaa yhtä nopeasti easy-tasolla. Kenelläkään kokemuksia? Kun ei viitsisi turhaan aloittaa alusta. Hyvä peli, mutta tuo vihujen AI kusettaa rasittavan paljon.

EDIT: Huomasinkin, että vaikeustasoa voi vaihtaa lennosta. Ainakaan ukkoihin ei tarvitse ampua puolta lipasta easylla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Peli on kyllä mainio, mutta editori vielä mainiompi!

Löytyykö täältä porukkaa joka haluaa vaihdella ja pelailla kimpassa omatekoisia kenttiä?

Mun kentät tällä hetkellä:

Last Crusade
Backstabber
Overgone
Honor

PSN on Pazeus ja saa lisäillä kaverilistoille jos Far Cry 2 peliseura kiinnostaa!
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Tänään tullu netissä pelaillessa kahesti:

"You have been banned from this session"

Mitä ihmettä tuo meinaa? :confused:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Tänään tullu netissä pelaillessa kahesti:

"You have been banned from this session"

Mitä ihmettä tuo meinaa? :confused:

Peliä hostaava pelaaja tai joku muu pelaaja on käynnistänyt äänestyksen sinun potkimiseksi pois siltä serveriltä ja se on päättynyt niin että yli 50% on halunnut potkia sinut pois. Syitä voi olla vaikka omien tappaminen, tuloslistan yläpäässä oleminen tai äänestyksen aloittajan pääkopan virtsapitoisuus. Eipä tuosta kannata välittää vaan jatkaa omaa pelaamista.

Hei mites tän pelin vaikeustaso vaikuttaa noihin vihollisiin?

Itse en koe peliä normalilla kovin vaikeaksi, mutta mietin, josko vihut putoaisi vähemmillä osumilla, eivätkä spottaisi pelaajaa yhtä nopeasti easy-tasolla. Kenelläkään kokemuksia? Kun ei viitsisi turhaan aloittaa alusta. Hyvä peli, mutta tuo vihujen AI kusettaa rasittavan paljon.

EDIT: Huomasinkin, että vaikeustasoa voi vaihtaa lennosta. Ainakaan ukkoihin ei tarvitse ampua puolta lipasta easylla.
Itse en ainakaan huomannut kovinkaan suurta eroa vihollisten tekemässä vahingossa easyn ja normaalin välillä. Panoksia sai tapetuilta vihollisilta enemmän ja niitä pystyi kantamaan enemmän ilman lisäostoksia. Ruiskuja pystyi kantamaan pelin alusta asti 6 eli yhden enemmän kuin normaalilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Pakko sanoa että loppu oli aika lame. Ja pelin läpäistyä ei pääse enään "vapaaseen maailmaan" takaisin... :rolleyes:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

kannattaako tämä ostaa olis vaan rahaa yhteen peliin ja on aika vaikee päättää ostaako tämän vai littlebigplanetin. tämän grafiikka ja savannit houkuttelee todella paljon. mutta niin myös LBP hauskuus. eli onko varmasti ostamisen arvonen ja pitkä ikäinen ettei heti kyllästy
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

kannattaako tämä ostaa olis vaan rahaa yhteen peliin ja on aika vaikee päättää ostaako tämän vai littlebigplanetin. tämän grafiikka ja savannit houkuttelee todella paljon. mutta niin myös LBP hauskuus. eli onko varmasti ostamisen arvonen ja pitkä ikäinen ettei heti kyllästy

Riippuu mistä tykkää.. LBP on hauska ja varmasti iloa pitkään ja monelle. Itse hankin kummatkin mutta FC2 meni vaihtoon.. jotenkin tylsä mun makuuni. Samoja tehtäviä samoja vihuja. Ei mitään ns koukkua. Hieno ja kiinnostava aluksi mutta tyssäsi mulla aika äkkiä.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

kannattaako tämä ostaa olis vaan rahaa yhteen peliin ja on aika vaikee päättää ostaako tämän vai littlebigplanetin. tämän grafiikka ja savannit houkuttelee todella paljon. mutta niin myös LBP hauskuus. eli onko varmasti ostamisen arvonen ja pitkä ikäinen ettei heti kyllästy
Molemmat löytyy ja täytyy sanoa että FC2:nen jäi kesken LBP:n takia.
LBP:stä vasta pintaa raapaistu kun FC2:ssa pinta on jo puhki. Saman verran pelitunteja takana kummassakin.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

kannattaako tämä ostaa olis vaan rahaa yhteen peliin ja on aika vaikee päättää ostaako tämän vai littlebigplanetin. tämän grafiikka ja savannit houkuttelee todella paljon. mutta niin myös LBP hauskuus. eli onko varmasti ostamisen arvonen ja pitkä ikäinen ettei heti kyllästy

Tähän nyt on vaikee sanoa muutakun oman mielipiteen. Mun mielestä FC2 on jokaisen euronsa arvoinen ja pelattavaa riittää yllinkyllin. Pelkän pääjuonen pelaamiseen meni mulla joku 16 tuntia. Vielä ois sivutehtäviä ollu 35 ja muitakin kaveritehtäviä. Visuaalinen ilme on häkellyttävä tässä pelissä, huomas ajelevansa autolla viidakossa maisemia katsellen tai eläimiä sniputtaen auringonlaskun aikaan pitkän aikaa ennenkun tajus että tässähän oli joku tehtäväkin menossa. :eek:

LBP sen verran että ei paljoa se räsynukella temmeltäminen kiinnostanu. En sitä tosin pelannutkaan 5min kauempaa niin en pysty mitään syvempää analyysiä siitä antamaan.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kuten jo sanottu tähän kyllästyy nopeasti ja loppupään tehtävät alkaa olemaan jo aika pakkopullaa. Tietääkö kukaan mitä tuo pikkupäivitys piti sisällään? Ilmestynyt eilen tai tänään..
 
Ylös Bottom