Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [PS3]

Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kävipä tänään hassusti, kun olin ajelemassa veneellä ja taivaalta olkoi pudota vihollisten mortaria, noh siinä se ampu kohti ja tais johonkin siihen veneen viereen osua jolloin vene lensi voltin. :D Noh päätin sitten hypätä pois jolloin huomasin että olin todella korkealla, ei siinä sitten mitään kun n. 5sek putosin sieltä taivaalta veteen. :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Sellanen juttu että miten tuota mortaria käytetään? Ampuu vain jotain EI-räjähtäviä värisavupanoksia? :S
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mistäköhän tuonkin olisi voinut keksiä`? :D Itsekin miettinyt samaa, että miten ihmeessä tuota käytetään.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Assasins-tehtävät? Mitähän ne mahtaa olla? Vai tarkotatko niitä puhelintorneja?

Jep sama kiinnostaa et mitä nuo ovat.

Eli olemassa olevat tehtävät mitä tiedän:

- Päätehtävät eli APR/UFLL antamat tehtävät, lisänä buddie tehtävä
- Buddie tehtävät
- Linkki tehtävät
- Underground tehtävät
- Asekauppiaan tehtävät

Muita?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Assasins-tehtävät? Mitähän ne mahtaa olla? Vai tarkotatko niitä puhelintorneja?
Juuri niitä antennitehtäviä.
Tuli juuri päästyä toiselle kartalle, ja rällästettyä siellä hieman. Aseyhdistelmällä dragunov, kranaatinheitin ja RPG, pistää vihulaiset polvilleen. :)
Ei ole paljon vastusta leirinuotiolla istuvista vartioista kun rynnii paikalle piippu tanassa.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Pirun kätevä se granunheitin joka korvaa käsiaseen. Sillä saa leirin kun leirin putsattua taivaan tuuliin, hengästymättä.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kyllä täytyy sanoo, että peli paranee vaan mitä pidemmälle pelaa, parempien aseiden myötä. Iso sniperi, raketinheitin, Uzi ja miekka, niillä mennään. 62% pelistä pelattu, ja aikaa kulunut vajaa 26 tuntia.
Mitä ne on ne agrikaatit(?) jota on vihujen leireissä? Tiedä lie kuuluuko tuhota, mutta tulee muutenkin käytettyä "poltetun maan taktiikkaa"..:cool:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Pääseekö muuten jotenkin takaisin siihen ensimmäiseen story karttaan. Se missä on Pala pääkaupunki. Jäi timanggeja löytämättä sieltä :)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Eikös sinne voi mennä takasin sieltä mistä tulitkin, eli vasemmasta yläkulmasta? Täytyy korjata jos olen väärässä:rolleyes:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kyllä sieltä pääsee takaisin ekalle kartalle, ihan vaan kun menee sitä tietä pitkin. ( tie menee kartan vasemmasta yläreunasta.. )

Ja tuo taisi kuulua tarinaan, kun ennen sitä, että pääsee toiselle mapille... Kun saa valita että meneeko auttamaan niitä kavereita sinne Mike's Bariin vai Pala-kaupunkiin.. Sehän on ihan mahdotonta tappaa ne kaikki siitä talon ympäriltä.. Selvisin niin kauan kuin liekinheittimestä loppu "kudit"... :D
Jotenki tuli taas ihan uutta mielenkiintoa, kun pääsi tuonne toiselle mapille. Kaikki on taas uutta ja jännää! :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Ja onko tietoa missä olisi sellainen liitovarjo? Kun piti käydä tappamassa se yks jätkä sieltä Goka Falls paikasta. Niin siellä yhen vuoren rinteellä on joku katos, ja siellä on timanttisalkku... En löytänyt mistään tietä. että miten sinne olisi päässyt.. Aattelin että jos siinä lähellä olis semmonen liitovarjo, jolla voisi leijailla sinne.. :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Ja onko tietoa missä olisi sellainen liitovarjo? Kun piti käydä tappamassa se yks jätkä sieltä Goka Falls paikasta. Niin siellä yhen vuoren rinteellä on joku katos, ja siellä on timanttisalkku... En löytänyt mistään tietä. että miten sinne olisi päässyt.. Aattelin että jos siinä lähellä olis semmonen liitovarjo, jolla voisi leijailla sinne.. :D

Olen pelannut boxilla, mutta sama peli kyseessä. Olen törmännyt ainakin neljään eri liitovarjoon. En muista missä, mutta ihan vinkkinä kannattaa seikkailla pitkin rinteitä ja vuoren kylkiä ihan vaikkapa kesken tehtävän. Löytyy paljon mielenkiintoista, eikä tartte jatkuvasti kulkea Guard postien kautta. Pariin timanttipaikkaan olen minäkin törmännyt, minne uskoakseni ei pääse muulla kuin liitovarjolla.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Saako tuolla liitovarjolla jotenkin korkeuttakin. Tuntuu että se menee vain koko ajan alasalasalas ja sitten jo laskeuduttiinkin. Ja jos yrittää alaspäin pyrähdystä ja sitten ottaa korkeutta niin lopputulos on vain lyhyempi lentokuin jos olisi antanut liidellä vain alaspäin... :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kyllähän tämä helkkarin hyvä peli on mutta ne näkymättömät seinät joista täällä onkin jo mainittu sapettavat jotenkin eritysen paljon. Minun henk.koht. arvostus peliä kohtaan nousisi vielä pykälällä ihan vain jos ne taikaseinät loistaisivat poissaolollaan. :mad:
Ihme ärtymystä voivatkin yhdet näkymättömät seinät aiheuttaa
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kyllähän tämä helkkarin hyvä peli on mutta ne näkymättömät seinät joista täällä onkin jo mainittu sapettavat jotenkin eritysen paljon. Minun henk.koht. arvostus peliä kohtaan nousisi vielä pykälällä ihan vain jos ne taikaseinät loistaisivat poissaolollaan. :mad:
Ihme ärtymystä voivatkin yhdet näkymättömät seinät aiheuttaa

Joo näin on.. Ite huomasin sillo ku yritin yht kallion seinämää kiipeillä, nin eipä siitä kuljetakkaan kun invisible wall tulee etee.. Siit ois oikeesti päässy ihan helposti mut nyt kävi näin.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mites noi buddiet, eli alussa minulla oli kaksi, pappara kuoli (en tiedä miten ja missä mut eilen oli tilastoissa et kuollut) No yhden tehtävän jälkeen clyde kuoli.

Nyt minulla ei ole ketään eplastamassa minua jos lähtö tulee?

Tilastoissa oli kaksi muuta buddieta joita olin tavannut, se nainen bar:ssa (en ole tehnyt sen tekemää tehtävää) ja sitten tapasin eilen lentokone onnettomuudessa loukkaantuneen buddien jonka sitten pelastin.

Mites nämä saa siihen "tilaan" et tulevat pelastamaan? Vai tuleeko ketään enään? :eek:

Toinen asia, dark rifle, sehän toimii äänen vaimentimella ja ompas noi ukomattomia noi kuskit kun tietävät missä olen, yritin konekivääri miestä ampua helkutin pitkältä DR:llä ja heti auto kääntyi ja ajoi mun luo?? Supernäkö? ;)
Matka oli pitkä....

Mutta vaikka pelissa on noita pieniä epäkohtia niin silti mahtavaa viihdettä ja iskee enemmän mitä enemmän pelaa......
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mites nämä saa siihen "tilaan" et tulevat pelastamaan? Vai tuleeko ketään enään? :eek:

Muistaakseni kun meni safehouseen nukkumaan niin siellä aina välillä hengaili joku buddy, sen sai sitten ns aktivoitua pelastajaksi.

Mulla taitaa olla 4 kaveria (kaikki hengissä ihme kyllä), ja kyllä ne aika useesti on tullut pelastamaan kun lähtö ollu lähellä. :p
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Tee joku tehtävä niiltä kavereilta, sen jälkeen niitä voi värvätä pelastajaksi.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Paitsi, kuin kaveri tulee pelastamaan sua niin ei kauaa mene, kun sun pitääkin se jo pelastaa samaisessa taistelussa ja, kun olet pelastanut kaverin pari kertaa niin kolmannella kerralla hän ei ole enään pelastettavissa vaan vaati lisää morfiinia kunnes delaa.

Tästä syystä en ite niitä enää vapaaehtoisesti mukaan ota noille reissuille, eli kun törmään yhteen heistä turvatalossa niin annan kaverille pakit hänen oman turvallisuuden vuoksi.
 
Ylös Bottom