Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [PS3]

Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Niin ne mielipiteet jakautuu..:rolleyes: itselläni tämä on niitä harvoja pelejä, joita en koskaan vie vaihtoon/ myy.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Molemmat löytyy ja täytyy sanoa että FC2:nen jäi kesken LBP:n takia.
LBP:stä vasta pintaa raapaistu kun FC2:ssa pinta on jo puhki. Saman verran pelitunteja takana kummassakin.

E. Sen verran pitää selventää, että ei tämä FC2 huono peli ole missään nimessä. Kyllä tota taas mielellään pelaa kunhan LBP:ssä uutuuden viehätys vähän laantuu.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

no pitää ensiksi ostaa far cry 2 ja vaikka kun uuden töllön ostan niin kaupan päälliseksi lbp
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Jep sama kiinnostaa et mitä nuo ovat.

Eli olemassa olevat tehtävät mitä tiedän:

- Päätehtävät eli APR/UFLL antamat tehtävät, lisänä buddie tehtävä
- Buddie tehtävät
- Linkki tehtävät
- Underground tehtävät
- Asekauppiaan tehtävät

Muita?
Oon kyllä niin totaalisesti pihalla kuin olla ja voi, sillä itse tiedän noista vain nuo päätehtävät :D

Voisko joku selittää, minkälaisia nuo muut tehtävät ovat ja mistä niitä pääsee tekemään?

Enpä ole kauheasti tätä ehtinyt pelaamaan, joten siitä tämä tietämättömyyteni taitaa johtua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Oon kyllä niin totaalisesti pihalla kuin olla ja voi, sillä itse tiedän noista vain nuo päätehtävät :D

Voisko joku selittää, minkälaisia nuo muut tehtävät ovat ja mistä niitä pääsee tekemään?

Enpä ole kauheasti tätä ehtinyt pelaamaan, joten siitä tämä tietämättömyyteni taitaa johtua.

- Buddie tehtävät

Miken baarista, kavereilta saatavia tehtäviä. Ei varsinaista palkkiota.

- Linkki tehtävät

Radiomastoista saatavia tappotehtäviä. Kartassa masto valkoisella pohjalla. Timantteja palkkioks.

- Underground tehtävät

Mm. kirkosta saatavia tehtäviä. Kartassa nyrkki valkoisella pohjalla. Malarialääkettä palkkioks.

- Asekauppiaan tehtävät


Asekaupoista saatavia saattueen tuhoamisia. Kartassa ase valkoisella pohjalla. Aukaisee uusia asieta kauppaan.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Palkkiota ei varsinaisesti ole, mutta safe houseen saa esim. ammuslaatikoita ja lääkelaatikoita.

Tuleekos noi myös baarista saaduista tehtävistä? Muistaakseni noista sai vain mainetta, kun taas jos teki sellaisen kaveritehtävän jossa he soittavat sinulle saatuasi päätehtävän (APR/UFLL) ja päätät seurata kaveria, eli menet sinne siniseen kohteeseen niin silloin aukesi noita tavaroita turvataloon (jotka eivät tosin pysy Etelään siirtyessä).
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Tuleekos noi myös baarista saaduista tehtävistä? Muistaakseni noista sai vain mainetta, ).

Itse olen pelannut boxilla, mutta sama peli kyseessä. Mitähän tuolla maineella oikein tekee? Itse en ole huomannut mitään merkitystä.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Wannabe-moderaattori huomauttelee, että tälläiset ilmoitukset laitetaan tänne.

Wannabe-wannabe huomauttelee, että kyllähän tuo spesiaali editioonin osto tähän aiheeseen liittyy edes puoliksi joten... no tämä ei nyt liity aiheeseen taas sitten millään tavalla joten :confused:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Tuleekos noi myös baarista saaduista tehtävistä? Muistaakseni noista sai vain mainetta, kun taas jos teki sellaisen kaveritehtävän jossa he soittavat sinulle saatuasi päätehtävän (APR/UFLL) ja päätät seurata kaveria, eli menet sinne siniseen kohteeseen niin silloin aukesi noita tavaroita turvataloon (jotka eivät tosin pysy Etelään siirtyessä).

Jep. Asia taisi olla näin, että safe house tavarat saa päätehtävien osalta (sillä kaverin avustuksella). Mutta jostakin luin että kaverit eivät tule pelastamaan jos niille ei ole tehnyt mitään. Eli ensin tekee vaikkapa tehtävän kaverille ja sitten vasta voi värvätä safe housesta kaverin suojaksi.

Itse olen pelannut boxilla, mutta sama peli kyseessä. Mitähän tuolla maineella oikein tekee? Itse en ole huomannut mitään merkitystä.

Itse Palassa kävellessä huomasin eron: Reputation 1 ihmiset lähinnä tönii jos kävelee lähellä tai pysähtyy niiden eteen, kun taas Reputation 2 porukat väistivät jos käveli päin.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Itse Palassa kävellessä huomasin eron: Reputation 1 ihmiset lähinnä tönii jos kävelee lähellä tai pysähtyy niiden eteen, kun taas Reputation 2 porukat väistivät jos käveli päin.

ja korkeimmilla tasoilla ihmiset osoittavat näkyvää pelkoa
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Olisivat voineet tehdä tuon reputationin vaikutuksen näkymään vaikka niissä helkkarin outposteissa. Ei mitään hyötyä moista ominaisuutta kasvattaa, jos ainoa vaikutus on tulitaukoalueella ihmisten reaktiot. :rolleyes:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Olisivat voineet tehdä tuon reputationin vaikutuksen näkymään vaikka niissä helkkarin outposteissa. Ei mitään hyötyä moista ominaisuutta kasvattaa, jos ainoa vaikutus on tulitaukoalueella ihmisten reaktiot. :rolleyes:

Tuo on kyllä ihan totta. Jos kerran pitää joka tehtävässäkin tulla ilmoitus suorituksen jälkeen että "reputation increased", niin luulisi että sillä olisi suurempikin vaikutus. Tuntuu aika turhalta hehkuttaa joka tehtävässä tuota reputationia kun siitä ei käytännössä ole mitään hyötyä. :mad:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

tää on kyl tosi hyvä peli. netti peli on minusta huippu hyvä yks huono puoli on siinä kun minulla oli 1 timannti aukasin ak 47 ittelleni ja menin sit kattoo tv ja sit kun tulin takas pelaa niin sitä ei ollutkaan minulla enään :confused: käynyt 2 kerta juuri noin
 
Ylös Bottom