Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse pelin pelasin läpite,en huomannut yhtään nykimistä
Pelaajia ei kyllä montaa ole. Joskus jopa ei löydä ollenkaan peliä, mutta tämä on aika harvinaista. Mutta siis ei lähelläkään mitään cod4 meininkiä ole tämä online puolen aktiivisuus ja pelaajamäärä. Joskus kun koittaa etsiä peliä tietyllä pelimuodolla niin monesti ei löydy pelejä ollenkaan. Varsinkin nämä Uprising ja Capture the Diamond pelimuodot ovat vähän semmosia ettei niitä paljoa pelailla. Deathmatch on ainoa missä on yleensä porukkaa. Pelissä on myös semmonen vammanen juttu että jos on peli jo käynnissä niin et voi liittyä siihen vaan pystyt liittymään pelkästään semmosiin servereihin joissa ollaan lobbyssa odottamassa pelin alkamista ja pelaajia.Tänään irtoo FC2 aika halvalla Playstä. Ite tulikin jo laitettua tilaukseen.
Pelaako tätä kukaan online? Onko normaalisti mitän mahkua kasata edes suomitiimiä ja mennä raivoamaan kimpassa randomeita vastaan?
Kyllä niitä pelejä löytyy. jos jostain pelimuodosta ei löydy peliä, niin tee itse semmoinen, ei mene kauaa kun se on täynnä porukkaa. Itse pelaan kolmea pelimuotoa vuorotellen (Team Deatmatch, Uprising ja Capture the Diamond) ja melkein aina löytyy monta peliä josta valita. Normi Deatmatch:ssa saa helpoiten kerättyä xp:tä, mutta muut pelimuodot ovat parempia.Pelaajia ei kyllä montaa ole. Joskus jopa ei löydä ollenkaan peliä, mutta tämä on aika harvinaista. Mutta siis ei lähelläkään mitään cod4 meininkiä ole tämä online puolen aktiivisuus ja pelaajamäärä. Joskus kun koittaa etsiä peliä tietyllä pelimuodolla niin monesti ei löydy pelejä ollenkaan. Varsinkin nämä Uprising ja Capture the Diamond pelimuodot ovat vähän semmosia ettei niitä paljoa pelailla. Deathmatch on ainoa missä on yleensä porukkaa.
Pelaajia ei kyllä montaa ole. Joskus jopa ei löydä ollenkaan peliä, mutta tämä on aika harvinaista. Mutta siis ei lähelläkään mitään cod4 meininkiä ole tämä online puolen aktiivisuus ja pelaajamäärä. Joskus kun koittaa etsiä peliä tietyllä pelimuodolla niin monesti ei löydy pelejä ollenkaan. Varsinkin nämä Uprising ja Capture the Diamond pelimuodot ovat vähän semmosia ettei niitä paljoa pelailla. Deathmatch on ainoa missä on yleensä porukkaa. Pelissä on myös semmonen vammanen juttu että jos on peli jo käynnissä niin et voi liittyä siihen vaan pystyt liittymään pelkästään semmosiin servereihin joissa ollaan lobbyssa odottamassa pelin alkamista ja pelaajia.
Iski nyt semmonen tenkkapoo, että tuo sankari ei suostu ottamaan ylimpiä aseita tuola asevarastossa. Muutamaa eri paikkaa koittanu, mutta mm. AS50 ja Uzi jää saamatta, alempana olevan sieppaa vaikka missä asennossa ja kohdassa kolmiota painaa. Muilla ollut vastaavaa ja mistä apu? Perkele näihin bugeihin menee hermo, ennen tämmösiä oo konsoleille myyty.. Stana.
Minulla kerran tai kaksi kävi noin..itsellä auttoi kun lähestyi hiukan sivusta kyseisiä aseita, silloin löysi jannu oikean pyssyn.
Koko KonsoliFIN-yhteisö on janonnut kuumeisena tätä tietoa.Ootan että tää halvenee ennen kun hankin.
Onko 25,49 e riittävän halvennettu hinta?Ootan että tää halvenee ennen kun hankin.