Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mulla on enemmän tällanen " blow things up " - tapainen pelityyli. Isoimmat aseet kantoon ja ryminällä eteenpäin. Vois jossain vaiheessa kokeilla vähän rauhallisempaa lähestymistapaa. Suurinta hupia on räjäytellä autoja taivaan tuuliin, ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi. Loistava peli. :p
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Niitä tallenuksia ei varmaankaan pysty saamaan suoraan pleikkarille? Minulla kun ei ole muistitikkua, yms.

Voin kertoa että jos otat jonkun toisen saven käyttöön et voi enään kerätä trophyja tän pelin osalta, sen ominaisuuden peli disabloi. Jostain syystä peli tunnistaa että save on tehty toisella profiililla. Itse pelaaminen kyllä onnisituu ja voi jatkaa siitä mihin se toinen pelaaja on savensa tehnyt.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Jotenkin tuntuu että nuo vihollisten ampumat ohjukset oikein hakeutuvat pelaajaa kohti. Olenko väärässä? Samaten mortar-tyypeillä röntgenlasit silmillä kun tietävät tasan tarkkaan missä pelaaja milloinkin tallustaa.

Luulisi ainakin CG:llä osuvan kun saa itse osoittaa maalinsa. Mortarin käyttö on ainakin mulle vielä vähän hakusassa, mutta joo, hyvin nuo viholliset osaavat niitä käyttää (joskin hajontaa tulee).

edit: täällä on muuten peli kaatuillut jo muutaman kerran, onko muilla vastaavia kokemuksia?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mitäs kaikkea menopelejä on pelistä löytynyt?

Jos ei lasketa mukaan mitään tavallista autoa / niitä konekiväärillä varustetuja autoja ja veneitä, joita on joka paikassa.

Riippu liidin vissiin löytyy jostain ja itse löysin sellaisen hätäsen pienen kärryn, mikäköhän sen nimi nyt olis, se on mikroautoa isompi ja muoto oli enemmän pitkulaisempi. Kärry oli varustettu punaisilla turvakaarillä. Todella hätänen ja maastossa sillä oli näppärä ajaa kun oli kapeampi kuin autot.

Alla kärryn paikka:
Kärry löytyy idässä olevan bussi aseman läheltä. bussi asemalta koilliseen päin on vihulaisten checkpoin ja siellä tallissa on kärry.

Onko pärrää olemassa, sillä olisi mahtava vetää maastossa ;)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mitäs kaikkea menopelejä on pelistä löytynyt?

Jos ei lasketa mukaan mitään tavallista autoa / niitä konekiväärillä varustetuja autoja ja veneitä, joita on joka paikassa.

Riippu liidin vissiin löytyy jostain ja itse löysin sellaisen hätäsen pienen kärryn, mikäköhän sen nimi nyt olis, se on mikroautoa isompi ja muoto oli enemmän pitkulaisempi. Kärry oli varustettu punaisilla turvakaarillä. Todella hätänen ja maastossa sillä oli näppärä ajaa kun oli kapeampi kuin autot.

Alla kärryn paikka:
Kärry löytyy idässä olevan bussi aseman läheltä. bussi asemalta koilliseen päin on vihulaisten checkpoin ja siellä tallissa on kärry.

Onko pärrää olemassa, sillä olisi mahtava vetää maastossa ;)
Tuo rantakirppu, "Buggy" löytyy myös suoraan bussipysäkiltä, kartan ylävasemmalta.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Itse vedin tuossa aika täydellisen mission. Piti joku kaveri tappaa ja scopesin sen miltei keskimmäisestä rakennuksesta, keskellä tuommoista suo-asutusta. Noh, hyppäsin metästä sinne järveen/suohon ja uin sen rakennuksen alle, vartijat käveli niillä ylikulku silloilla ja kun meni ohi niin nopeasti kiipesin ylös ja kranu ikkunasta sisään ja takasin suohon ja uin turvaan... Mission Completed - 1 victim :).
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mulla on enemmän tällanen " blow things up " - tapainen pelityyli. Isoimmat aseet kantoon ja ryminällä eteenpäin. Vois jossain vaiheessa kokeilla vähän rauhallisempaa lähestymistapaa. Suurinta hupia on räjäytellä autoja taivaan tuuliin, ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi. Loistava peli. :p

Olisin ollut "hieman" yllättynyt, jos sä hiippailisit! :D ADHD... Pitäis varmaan jossain vaiheessa oikeesti yrittää pelata sitä yksinpeliä, kun kaikki sitä kehuu. Mä olen vaan jämähtäny siihen karttaeditoriin. Oli muutan aika silmiäavaava kokemus käydä kattomassa ne tutorial -videot farcryngamen sivuilta...
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Ainii, se helkkarin karttaeditori! :D

Olin jo unohtanut koko asian, pitänee käydä testaamassa.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Moninpeli ei kamalasti vakuuta tässä. Ei ole pelkoa että BF:BC syrjäytyisi sen osalta :rolleyes:.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mulla on enemmän tällanen " blow things up " - tapainen pelityyli. Isoimmat aseet kantoon ja ryminällä eteenpäin. Vois jossain vaiheessa kokeilla vähän rauhallisempaa lähestymistapaa. Suurinta hupia on räjäytellä autoja taivaan tuuliin, ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi. Loistava peli. :p

Jep, mulla myös samanlainen pelityyli. Tänään hupi kasvoi entisestään, kun löysin jeepin, jossa on kk:n tilalla kranunheitin. Sillä on hauskaa kaahailla ympäriinsä ja kun vihuja tulee vastaan, ne voi hoidella kunnon kranaattisateella.:D Checkpointitkaan ei oo enää niin ärsyttäviä.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Ahaha Vahingossa huomasin että yhtä helvetin jyrkkää vuorta pitkin pääsee suoraan käveltyä (Seinää pitkin) noh pääsin huipulle ja tipuin mapin läpi :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

ostin far cry 2 eilen ja ehin pelata vaan n. 3h mut siin ajas ehti jo tajuta kuinka hyvä peli se on !!!!! suosittelen tätä peliä jos jollakin ei ole viel mut kannattaa enemmän ostaa se loota jos on peli ja kaikkee muuta, ite ostin sen ja siin jää voitolle kun peli on jotain 69 (varmaa) sit siin tulee sellanen kirja mis on kaikenlaisii hahmoesittelyy ja pelin tekiät ja kaikkii maalauksia, t-paita (L-koko) ja sit siin tulee kartta jonka kääntöpuolella on tämä kuva :
http://news.filefront.com/wp-content/uploads/2008/05/farcry2headerscreenjpg.jpg
ja sit tulee viel joku et miten farcry 2 peli on tehty ja se loota on arkun näkönen, vanerista tehty ja hienon näkönen et se kannattaa ostaa jos ostaa
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Tajusinpa muuten mihin asiaan tässä pelissä petyin niin suuresti: tekemisen puutteeseen. En keksi mitään muuta duunattavaa kuin vihujen ammuskelu, kruisailu ja timanttien metsästys? Map editoria koklailin, mutta ei riitä aika eikä kärsivällisyys ja ikäväkseni huomasin että siinä ei voi tehdä kuin moninpelimappeja. Nettipeliäkin testasin muutaman pelin, mutta mapit olivat syvältä sieltä ja peli lagasi.
Nojoo, viimesin super-peli mun kohdalla ollut SR2 eli ei ihme jos tuntuu että tekemisen puutetta olisi :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Vähän kyllä sääli, että nettipeli kärsii aika pahoista lagiongelmista. Tullaankohan noita ongelmia jatkossa korjaamaan jollain päivityksillä tms.?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Vähän kyllä sääli, että nettipeli kärsii aika pahoista lagiongelmista. Tullaankohan noita ongelmia jatkossa korjaamaan jollain päivityksillä tms.?
No itse en kyllä tiedä onko lagia kun eihän tässä pelissä vissiin edes voi nähdä kuinka hyvät yhteydet porukalla on kuten codissa. Mutta joo, kyllähän se vähän ihmetyttää ku joskus ammun vaika kuin monta laukausta vastustajaan niin itse sitte muka kuolen vaikka vastustaja ei edes heti voinut ampua.

Mutta sitten kysymykseen. Eli kun tekee tehtäviä niin siinähän on valinta että meneekö kaverin luo ja se antaa jonku neuvon? Vai meneekö sitte suoraan päätehtävään ihan itse. Eli jos menen siihen siniseen neliöön kartalla eli sen kamun luo niin antaako se ohjeita siihen punaiseen neliöön (tai mikä olikaan) vai onko se sininen kokonaan oma tehtävä? En oo oikein saanu selvää vielä tosta. Ja mitä hyötyä on käydä sen kaverin luona jos se antaa vaan jotain vinkkejä siihen punaseen tehtävään? Turhaan vaan menee aikaa kun sitä muutenkin menee jo tarpeeksi alueitten välillä kävelyyn.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Frendillä on siihen sun päätehtävään joku sivunakki, usein meinaa et pitää käydä jossain lahtaamassa joku primaryyn liittyvä jantteri ja vastapainona buddy pelastaa sua jos kuolet matkalla, saattaa jeesata primaryn suorituksessa jollain tavoin ja kun suoritat buddy mission kautta primaryn, niin käsittääkseni siitä bonuksena saa jonkun lisäfiitserin safehouseihin. (ajoneuvo, lääkeruisku, lääkekaappi, ammuslaatikot...)

Mutta itse jossain vaiheessa kyrsiinnyin niihin turhalta tuntuviin buddynakkeihin, niin heti jos lisälenkki oli jossain vähänkään kauempana niin sai jäädä. Usein ovat kuitenkin samalla karttaneliöllä ja usein suht lähekkäin.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

No itse en kyllä tiedä onko lagia kun eihän tässä pelissä vissiin edes voi nähdä kuinka hyvät yhteydet porukalla on kuten codissa. Mutta joo, kyllähän se vähän ihmetyttää ku joskus ammun vaika kuin monta laukausta vastustajaan niin itse sitte muka kuolen vaikka vastustaja ei edes heti voinut ampua.

Mutta sitten kysymykseen. Eli kun tekee tehtäviä niin siinähän on valinta että meneekö kaverin luo ja se antaa jonku neuvon? Vai meneekö sitte suoraan päätehtävään ihan itse. Eli jos menen siihen siniseen neliöön kartalla eli sen kamun luo niin antaako se ohjeita siihen punaiseen neliöön (tai mikä olikaan) vai onko se sininen kokonaan oma tehtävä? En oo oikein saanu selvää vielä tosta. Ja mitä hyötyä on käydä sen kaverin luona jos se antaa vaan jotain vinkkejä siihen punaseen tehtävään? Turhaan vaan menee aikaa kun sitä muutenkin menee jo tarpeeksi alueitten välillä kävelyyn.

Kaveritehtävän tekeminen laajentaa ja yleensä hankaloittaa hieman tehtävän suorittamista,

- ensin pitää käydä jossain muussa sijainnissa tekemässä jotakin

- suorittamassa normitehtävä, joskus hiukan varioiden

- auttamassa kaveria taistelussa
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Miten niitä risteyksissä olevia miehityksiä ja safehouseja saa vallotettua?

Olen kaksi saanut valloitettua. Ruutuun tuli silloin joku teksti "2/joku iso numero vallotettu"

Ongelma on siinä, että olen yrittänyt valloittaa varmaan 10 kertaa niitä alueita, mutta kun olin tappanut kaikki sieltä löytyneet tyypit, tuota tekstiä ei tullut ruutuun :confused:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Miten niitä risteyksissä olevia miehityksiä ja safehouseja saa vallotettua?

Olen kaksi saanut valloitettua. Ruutuun tuli silloin joku teksti "2/joku iso numero vallotettu"

Ongelma on siinä, että olen yrittänyt valloittaa varmaan 10 kertaa niitä alueita, mutta kun olin tappanut kaikki sieltä löytyneet tyypit, tuota tekstiä ei tullut ruutuun :confused:

"Miehityksiä" ei saa valloitettua, ainoastaan "scoutattua" eli tutkittua. Safe housen saat vallattua, kun tapat kaikki (2-3) viholliset, jotka pitävät safe housen lähellä majaa.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Miten niitä risteyksissä olevia miehityksiä ja safehouseja saa vallotettua?

Olen kaksi saanut valloitettua. Ruutuun tuli silloin joku teksti "2/joku iso numero vallotettu"

Ongelma on siinä, että olen yrittänyt valloittaa varmaan 10 kertaa niitä alueita, mutta kun olin tappanut kaikki sieltä löytyneet tyypit, tuota tekstiä ei tullut ruutuun :confused:
Joo itselläkin on pari kertaa käynyt niin että en ole saanu vallotettua sitä paikka vaikka olen tappanut kaikki aivan varmasti. Mutta kun olen saanut sen vallotettua niin se on vaan tapahtunut niin että olen vain kävellyt kaikissa mahdollisissa taloissa tai suojuksissa mitä siinä paikassa on. Sitten se on tullu jossain kohtaa. Aika järjetön homma kun pitää käydä tutkimassa ja kävelemässä ennen kuin se tulee tai joskus ei tule ollenkaan vaikka kävisikin. Joku bugi.
 
Ylös Bottom