Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Toi on tavallaan ärysttävää mutta toisaalta lisää pelin ikää aika hyvin kun joutuu niiden kanssa aina vääntämään uudestaan ja uudestaan. Hitto, raketinheitin kantoon ja posautat koko vartiopaikan taivaan tuuliin sopivan matkan päästä.
Välillä kyllä ajan surutta vaan läpi välittämättä luotisateessta.
Täytyy vaan pyytää joltakin, kyllä kai täältäkin joku vaivautuu antamaan kopion jos vaan kauniisti pyytää.
Itse antaisin, mutta olen samassa tilanteessa kuin sinä, hieman eri ongelmasta vain johtuen, mulla loppu pelaaminen 58% kohdalle, mutta kaveri klaanista antaa mulle (toivottavasti) oman savensa ja voin sitten pelata sen kanssa loppuun.
Täytyy vaan pyytää joltakin, kyllä kai täältäkin joku vaivautuu antamaan kopion jos vaan kauniisti pyytää.
Itse antaisin, mutta olen samassa tilanteessa kuin sinä, hieman eri ongelmasta vain johtuen, mulla loppu pelaaminen 58% kohdalle, mutta kaveri klaanista antaa mulle (toivottavasti) oman savensa ja voin sitten pelata sen kanssa loppuun.
Eipä tuo pachi mun ongelmia korjannut... Eli joka pelin jälkeen herjaa "disconnected from server" (tai jotain ton tapaista) ---> heittää menuun. Pelien etsiminenkin kestää älyttömän kauan.
Nonni!! Nyt tuli sitte story vedettyä Easy:llä läpi, ja täytyy sanoo et oli mahtava kokemus. Tuli täs tahkottua peliä jokunen viikko (en ihan joka päivä pelannu) yms.. Loppu oli joo aika omitui mut eipä mittää. Täytyy kattoa nytte että jaksaisko vielä jossai vaihees vaik alottaa alusta jollain eri tyypillä ja vaikka vähän vaikeammalla vaikeusasteel, vaikka olihan tos Easy:ssäkin itelle aika paljon haastetta
No jos nyt jättää ton storyn siksee ja nyt keskittyy vaik pelaa vähän tuol onlinen puolel, ja leikkii ton map editorin kans.
Mut siis toi oli ihan älyttömän hyvä yksin peli! Kaikki maisemat ja graffat oli kyl upeeta. Varsinki auringon laskun aikaa oli tosi nättii ajella veneel ku auringon säteet pilkahteli sielt puitten seast ja kallion seinämien takaa.. Timantteja jäi kyl paljon keräämättä mutta tuskin jaksan lähteä niitä ettiskelee sen enempää.
Pahimmat hypettäjät ei vissiin vaan tajua, että jokainen pelin tehtävä on identtinen. Omaan makuun parhaina jäivät mieleen asekaupan "tuhoa saattue" missiot, niissä kun pystyi hieman omaa luovuutta käyttämään, ja lopunviimmeksi se ei peliä kovin paljon imartele.
Pahimmat hypettäjät ei vissiin vaan tajua, että jokainen pelin tehtävä on identtinen. Omaan makuun parhaina jäivät mieleen asekaupan "tuhoa saattue" missiot, niissä kun pystyi hieman omaa luovuutta käyttämään, ja lopunviimmeksi se ei peliä kovin paljon imartele.
Nimenomaan. Tämä oli asia joka teki minulle gta3:sta hitin, mutta mitä nelosessa ei enää ollut juuri lainkaan.
Totta on, että tehtävät onkin samantapaisia isoksi osaksi, mutta itse ajattelen koko peliä isona leikkikenttänä missä telmiä.
Yksi asia, mikä olisi kiva korjata, olisi hiippailu..olisi kiva päästä hiipimään lähelle, ja pudottamaan vihua takaraivoon. Onnistuuhan tämäkin toisinaan, mutta selkeät pelisäännöt olisivat kivat, eli siis että tietäisi miten toimia jotta pääsisi, vaikka olisikin hankalaa.
Pahimmat hypettäjät ei vissiin vaan tajua, että jokainen pelin tehtävä on identtinen. Omaan makuun parhaina jäivät mieleen asekaupan "tuhoa saattue" missiot, niissä kun pystyi hieman omaa luovuutta käyttämään, ja lopunviimmeksi se ei peliä kovin paljon imartele.
Tänne taas nuo saattueen tuhoamiset tuntuu kaikista hölmöimmiltä - AI-kuski ajaa kolmatta kertaa samaa lenkkiä, vaikka sen henkeä on yritetty viedä 2 kertaa epäonnistuneella pommiansalla samassa paikassa, ja sen kavereiden jeepit on tien vieressä katollaan tulessa.
Hermo menee noihin Buddyihin, kun saavat tapettua itsensä mitä naurettavimmissa paikoissa (ja joskus jopa ilman mitään syytä?).
Ja pelitehtävien identtisyydestä sen verran, että tottakai ne on identtisiä jos menet suoriltaan pyssyjen kanssa hihhuloiden sisään. Junavaunun voi tuhota vaikkapa:
- menemällä paikalle, ampumalla kaikki ja ampumalla junavaunu seulaksi
- hiipimällä huomaamatta vaunun luo, asettamalla siihen pommi, hiipien pois ja räjäyttämällä kun itse on jo turvassa
- etäiskulla kranaatin/raketinheitintä käyttämällä
Siinä luulisi jo olevan vaihtelua.
Pienistä kämmeistään (jotka luulisi saavan päivitettyä näppärästi) huolimatta tämä maistuu erittäin paljon edelleen.
Ja pelitehtävien identtisyydestä sen verran, että tottakai ne on identtisiä jos menet suoriltaan pyssyjen kanssa hihhuloiden sisään. Junavaunun voi tuhota vaikkapa:
- menemällä paikalle, ampumalla kaikki ja ampumalla junavaunu seulaksi
- hiipimällä huomaamatta vaunun luo, asettamalla siihen pommi, hiipien pois ja räjäyttämällä kun itse on jo turvassa
- etäiskulla kranaatin/raketinheitintä käyttämällä
Haloo, yks pelin n. 50 tehtävästä, ei paljon lämmitä.
Mites lopussa kun saa päättää uudet warlordsit, vaikutus pelin kulkuun mikä? Helpoimmalla pääsee kun ampuu ne pari jantteria siellä primary mission kohteessa, eikä lähde sompaamaan kaupunkiin tappamaan yhtä, tosin kaupungissa pystyi kirkkotornista pudottaa snipalla, mikä oli ihan kiva... sitten kaikki kylän soturit juoksi ko. ikkunan alle ihmettelemään, pakkohan se oli naatti nakata ja katsoa kun murkkulauma kuolee.
Kuten tuossa aiemmin todettiinkin hiipimisestä, se on tämän kaltaisessa räiskepelissä niin lapsenkengissä, ettei tule kuin paha mieli. Selkeät pelisäännöt puuttuvat. Camo index tms. metal gearista havaittu systeemi olis todella jees, olis ees vähän käryä mitä ne vihut näkee ja mistä. Sitten kun yrittää silu mp5:lla tms pudottaa yksittäisen vihun johkin etäämmälle leiristä, niin kyllä siellä tuntuu kuhina heti alkavan.
Pommeja ei käsittääkseni voi autossa istuessa pamauttaa, autoa on vaikea saada liukumaan vihuleiriin pommit kyydissä jne... tämmöstä hauskaa kikkailua pitäisi pystyä tekemään enemmän, jotta mielenkiinto säilyisi.
Joo, ne saattueet kulkee samaa reittiä mutta pystyipähän rauhassa rakentelemaan mieleisensä pommiviritelmät johonkin reitin sillalle. Varsinaisissa tehtävissä auto-assasinaatioita oli muistaakseni 1.
Lähestymistapoja noihin "mene vajaan tappamaan ukko" tuntuu ehkä olevan aluksi monta, eka vihu kun kuolee, niin vaihtoehtoja onkin jotakuinkin yksi, tapa kaikki päälle valuvat vihulaiset. Niin tai näin, ehkä vika on tosiaan mun pelityylissä kipittäessäni pusikoissa dart gunin kanssa, kun rupee ennen puoliväliä tehtävät maistumaan puulta ja niitä rupee vaan suorittamaan mahdollisimman pikaisesti etenemisen toivossa. "Josko täältä tulis jotain muuta." "Ei helvata lääkkeet loppuu kohta"
Ja lopussa kun et saa kaikkea turhautumista purkaa rihlakierteellä Jackalin otsaan, niin sit ainaki rupes nyppimään oikein urakalla.
Ja yks iso avautumiskohde on tuo tallentaminen, a) onnistuu vaan siihen varatuissa paikoissa b) kestää kauan c) kun delaa niin pitää tosiaan repiä lataus ellei joku niistä urpoista kamuista tuu "auttamaan"
Tirsat = "halutko tallentaa vai jatketaanko ilman"
Bussimatka = ...
Tehtävä suoritettu / välivaihe = ...
Eli oikeestaan tallennettua tuli pirun paljon ja erinäiset latausruudut kyllä tuli tutuksi, näiden välillä yleensä enemmän tai vähemmän jalkapatikkaa täysin tyhjissä pusikoissa. Siellä kun ei yhtään vihollisen jalkapartiota tule vastaan koko pelin aikana, niin ei tarvi olla edes varpaisillaan. Autoilua ja käppäilyä paikasta toiseen, muutamat hyvät tulitaistelut, isoin osa sitä "plääh ei taas tollanen assault trukki" -menoa.
Appajee se kerta ku menee tehtäväkohteeseen pitkän reissun jälkeen, eikä tee sitä pientä lenkkiä safehousen kautta tallentaen, niin ihan varmana ajaa joku auto päälle tai muuta upeeta ja saa läpsytellä uudestaan.
Jos tää peli olis oikeesti "vapaa" niin päätöksillä pitäis olla joku vaikutus lopputulokseen, no eihän niillä ole. Lisätehtäviä voi tehdä lisäbonarien takia, päätehtävät on samaa huttua kuitenkin. Hahmon valinta alussa... ihan yhdentekevää.
Iso mappi ei ainakaan itselleni luonut mitään vapaudentunnetta, Voi valita parin eri kinttupolun väliltä kumpaa ajaa sinne latoon ampumaan sen jätkän, molemmissa tod. näk. pari tietullia.
Ja kuitenkaan juoni ei ole niin intensiivinen, että pitäisi jatkuvasti otteessaan, vrt. putkijuoksut (cod jne.) Näissä kuitenkin pelaajalle pystytään kontrolloidusti tuomaan ennalta rakennetut hyvät tulitaistelut.
Ja missä tän meidän sankarin kaikki gadgetit on, sillä on hieno kello, mutta mitään lämpökiikareita tai vastaavaa ei ole, eihän semmosilla afrikan yössä mitään teekkään.
Vahvasti uskon, että puolta pienempään pinta-alaan olisi ollu mahdollista mahduttaa maukkaampi lopputulos, kun olisi myös määrän sijaan panostettu laatuun. Kritiikistäni huolimatta pidän peliä kuitenkin ihan hyvänä, kykeni tuomaan jotain uutta genreen ja se on aina mukavaa. Ikävä kyllä vielä kaikki elementit ei ole kohdallaan, ettei tästä ole nousemaan peliklassikoksi, mutta ehkä vähän tätä, vähän codia, vähän mgs:ää jne... niin syntyy taas tulevina vuosina joku maukas megahittijulkaisu...