Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kyllä ne äänet välillä katoilee. Esim. kun ampuu sarjaa, tulee lyhyitä hetkiä ettei kuulu mitään. Ei niin häiritsevää, mutta kuitenkin.
Roger that. Tuon voinee fiksata päivityksellä, ja ei tarvitse suurikaan meedio olla väittääkseen, että FC2 ainakin yhden patchin tulee saamaan. Sen jälkeen jää enää ne pienet graffaerot (ja PS3-versiota pelanneet lienevät kuitenkin sitä mieltä, että peli on riittävän nätti jo nyt, vai).
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Onkos muilla tapahtunut tota, että kuollut vihu jää ilmaan makaamaan. Muutaman kerran itselle sattunut.

En tiedä, mutta mulla jää ainaki välil ne tyypit jumii esm autoo ja sätkyilee ku mitkäki nuket siinä. Just niiku esm jää jalast roikkuu ni se heiluu siin ees taas. Oli kyl läppä ku ammuin kranaatin heittimel jeepin p@skaks ni jätin auton siihe tien vieree ja lähin hakee timanttii.. Sit siin rupesin kuuntelee et mikä siel paukkuu ja kolisee ku yöntimo jäi siihe pask@ks ammuttuu autoo jostai jaloist kii ja näytti et heilu siin tuulen mukana ku mikäki tuuliviiri :D

Kivaa ääntä piti kyl siin. BreakDanCE!!



Tietääks muute kkukaaaa et onks tähä pelii tulos joskus jotain päivityst.. En oo sen kummemmin tutkinu asiaa.

E: Joo kyl mulki noi äänet pätkii tolle esm ku ammun PKM:llä ni välil katoo äänet kun ampuu ja 1-2s pääst tulee takas. Ei must mikää häiritsevä tekijä.

E2 => On kyl aika ärsytttävää must aina kiertää kaikki ne isot kalliot kun ei oikee pysty kipuamaan niitä mitenkään ylös. Siin pääsin jonkun matkan päähen kohti huippuu mut sit tuli sellane kohta mis oli "näkymätön" seinä, ja siitäpä ei päässyt eteenpäin mitenkään, vaikka oikeasti pienel hypyl ois päässy helposti korkeemmalle.. Toivoisin ainaki et vois jotenki noit kiipeillä ku ainaki tosi harvoin semmosii kohtii jost on päässy nopee kiipeämää. Jostai tosi korkeelt ois kyl kiva tipauttaa porukkaa!
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Itse en ole minkäänlaisia äänenkatoamisia huomannut, vielä ainakaan. Grafiikkaeroista en hirveästi osaa sanoa, mutta mitä olen vertailuvideoita ja -kuvia netistä katellut, niin sekä oma PS3 versioni, että kaverini Xbox360 versio pesevät kyllä noiden vertailuissa olleiden grafiikat selvästi. Sama pätee oikeastaan kaikkiin muista peleistäkin tehtyihin vertailuihin. Omituisen suttuista kuvaa ovat vertailijat laitteillaan saaneet, vaikka HD:tä mukamas näyttää. Eivät ole vissiin hirveästi kuva-asetuksia säätäneet vertailuja tehdessä.

Far Cry 2:een päivitystä vartun kyllä itsekin, esim. ruudunpäivitystä varmaan pystytään parantamaan, vaikkei se nytkään ole hirveästi pelaamista haitannut. Myöskin vapaan tallennuksen tuova päivitys voisi olla ihan hyvä idea.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Omasta mielestäni pelissä ei ole mitään muuta vikaa kuin tehtävien laatu. Tehtäviä on kyllä paljon, mutta niissä ei ole oikein mitään sisältöä. Tehtävää tehdessä ei edes ole tunnetta, että on tekemässä tehtävää, melkein sama kuin rellestäis ympäriinsä ja räiskisi vihollisia. Mutta grafiikka, pelaattavuus ja äänimaailma on minusta todella hyvä, mutta peli kaatuu niihin tehtäviin.

Arvosanani pelille on 7-8/10. Peli saisi +10 jos tehtävät olisi tehty paremmin.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

88% olin menny jo läpi ja reilu 15h oli pelattu, peli oli tallentamassa ja menin sit kattomaan viestiä minkä joku oli lähettänyt ja sitten se peli jumittui tallennusruutuun. :( Koko yksinpelin tallennus oli korruptoitunut. :mad: Enpä taida pelata tätä peliä loppuun, saatikka sitten pelata koko yksinpeliä enää.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Sattuisko kukaan tietämään mitä tehdä kun yksi kaveri on hukkunut johonkin korpeen..?
Eli siis missing..voiko sen vielä löytää, vai oliko se sitten siinä.. :)

Itse olen ihmetellyt samaa, se piti kai tavata jossain mutta nyt se sitten on kadoksissa kun en sitä käynyt tapaamassa:confused:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

88% olin menny jo läpi ja reilu 15h oli pelattu, peli oli tallentamassa ja menin sit kattomaan viestiä minkä joku oli lähettänyt ja sitten se peli jumittui tallennusruutuun. :( Koko yksinpelin tallennus oli korruptoitunut. :mad: Enpä taida pelata tätä peliä loppuun, saatikka sitten pelata koko yksinpeliä enää.

no huhuh oon pelannu 13 tuntia ja 27 prossaa läpi..
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

no huhuh oon pelannu 13 tuntia ja 27 prossaa läpi..

Prossat nousee päätehtävistä! jos ei kiinnosta etsiä timantteja, päivitellä aseita ja turvataloa, ni prossat saa nostettua aika nopeasti ylöspäin. Itse pelasin yhden päivän aikana 42% peliä eteenpäin keskittymällä päätehtäviin.
 
Ylös Bottom