Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tänään irtoo FC2 aika halvalla Playstä. Ite tulikin jo laitettua tilaukseen.
Pelaako tätä kukaan online? Onko normaalisti mitän mahkua kasata edes suomitiimiä ja mennä raivoamaan kimpassa randomeita vastaan?
Joku toinen olisi saattanut kiittää hyvästä tarjousvinkistä :-DEn oo seurannut ulkomaankauppoja.
Ja nuo lapselliset v*ttuilut voit jättää ihan hyvin pois.
Joku toinen olisi saattanut kiittää hyvästä tarjousvinkistä :-D
Onkos kukaan saanut aikaiseksi kunnon tiimipeliä nettipelissä? Satunnaisesti olen itse käynyt mättämässä ja melko nopeasti tuntuu karkaavan sooloiluksi :-( Tai sitten en vaan osaa...
Kun hankitte sen type 63 Mortal aseen ja pystytätte se suoraan esim: safe housen eteen ja käännätte sen niin että ite menette sisään, niin saat pidettyäsi aseet aina kun menet rakennuksiin (pliis tajusitteko?)
Nuoremmat pelaajat eivät ole vielä ihan niin kriittisiä, jos siinä saa ampua ukkoja ni sen täytyy olla hyvä. Tehtävissä ei pidemmän päälle ole mitään hauskaa, pelkkää mekaanista suorittamista. No joo, aseita on ja isolla osalla jopa tekee jotain, mutta onhan aseita täynnä muutkin pelit. Ja jeepillä ajelusta: Sitä joutuu tekemään paljon, pelissä tulee enemmän ajeltua kuin tetsailtua ja ammuttua, sen kun ottaa huomioon ja lisää yhtälöön ajoneuvojen lelumaisen tuntuman, niin saadaan puuduttavat ja itseään toistavat tehtävät tuntumaan vielä pahemmalta. MotorStorm 3 AfricaBambaata. Hah.
Mutta kiva että jollekkin iskee noinkin lujaa, itse petyin.
Nuoremmat pelaajat eivät ole vielä ihan niin kriittisiä, jos siinä saa ampua ukkoja ni sen täytyy olla hyvä. Tehtävissä ei pidemmän päälle ole mitään hauskaa, pelkkää mekaanista suorittamista. No joo, aseita on ja isolla osalla jopa tekee jotain, mutta onhan aseita täynnä muutkin pelit. Ja jeepillä ajelusta: Sitä joutuu tekemään paljon, pelissä tulee enemmän ajeltua kuin tetsailtua ja ammuttua, sen kun ottaa huomioon ja lisää yhtälöön ajoneuvojen lelumaisen tuntuman, niin saadaan puuduttavat ja itseään toistavat tehtävät tuntumaan vielä pahemmalta. MotorStorm 3 AfricaBambaata. Hah.
Mutta kiva että jollekkin iskee noinkin lujaa, itse petyin.
Onko joku muuten löytänyt mitään bugeja pelissä? Minä löysin tänään ensimmäisen. Ajoin aavikolla tietä pitkin, ja vähän matkan päässä näkyi kaksi vihollista, mutta ne leijuivat puoli metriä ilmassa. Yritin ajaa heidän ylitse, mutta auto jollakin ihmeen tavalla meni niitten läpi. No joo, sitten pysähdyin, otin dragunovin ja ammuin molemmat kuoliaaksi, ja molemmat jäivät ilmaan sätkimään, ja kuului koko ajan karjuntaa, vaikka molemmat olivat kuolleita. Toivottavasti tota ei tapahdu uudelleen.
Seuraava bugi on toistunut useasti. Viholliset eivät ammu edes minua kohti, mutta luodit osuvat silti sinuun. Esim. tulen vihun selästä, hän ampuu edessään olevaa pusikkoa, mutta minä otan hittiä.
Onko joku muuten löytänyt mitään bugeja pelissä? Minä löysin tänään ensimmäisen. Ajoin aavikolla tietä pitkin, ja vähän matkan päässä näkyi kaksi vihollista, mutta ne leijuivat puoli metriä ilmassa. Yritin ajaa heidän ylitse, mutta auto jollakin ihmeen tavalla meni niitten läpi. No joo, sitten pysähdyin, otin dragunovin ja ammuin molemmat kuoliaaksi, ja molemmat jäivät ilmaan sätkimään, ja kuului koko ajan karjuntaa, vaikka molemmat olivat kuolleita. Toivottavasti tota ei tapahdu uudelleen.
Itse en tykkää Far Cry 2 siintä puolesta mistä jotkut taas tykkää, että autolla joutuu ajamaan edestakaisin hurjia matkoja, että saa jonkun tehtävän suoritettua mutta muuten pelissä ei ole mitään vikaa minusta
Sillon kun kuuli että on jotain 50 neliökilometriä se kenttä niin innostu älyttömästi. Kyllä se innostus laski melko paljo kun ei tullu muuta tehtyä kuin istuttua jeepin kyydissä Onneksi tunkasivat peliin myös nuo linja-autot.