Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [PS3]

Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Pelaaja lehden jutun perusteella taitaa tulla olemaan tämän vuoden paras peli, ainakin omasta mielestä, Mgs 4 oli hyvä mutta ei sitä kymmenen tunnin "elokuvaa" heti uudestaan jaksa, näyttää että tuo Far Cry 2 tulee tarjoamaan hauskat hetket yksinpelin sekä kavereiden kanssa verkossa pelatessa ja tehdessä omia kenttiä, uskon että tätä jaksaa enemmänkin pelata kuin sen yhden kerran. Eli nyt vaan sitten odotellaan tuota julkaisua :)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Jep jep, eritt'in hienon näköistä! Collectors edition tilattu, ja hyvällä tuurilla tänään saan vielä uuden telkkarinkin! Kyllä elämä taas loistaa. Paitti että on koeviikko. ;( Mutta kun FC2 tulee, koeviikkoa ei ole kuukauteen... aah :)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Arvostelu vaikutti melkeinpä jopa liiankin hyvältä :D Toivottavasti sieltä oikeasti tulee näinkin hyvä peli!
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Jep jep, eritt'in hienon näköistä! Collectors edition tilattu, ja hyvällä tuurilla tänään saan vielä uuden telkkarinkin! Kyllä elämä taas loistaa. Paitti että on koeviikko. ;( Mutta kun FC2 tulee, koeviikkoa ei ole kuukauteen... aah :)

Mistäs olet tilannut, sitä vain kun olen ostamassa tietenkin tuon pelin, mutta kiinnostaisi tuo Collectors edition.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Voi vittu kun karsivat jaetunruudun nelinpelin pois. Mieluummin vaikka se kuin joku kenttäeditori.

Nyt kyllä tuli revettyy aika pahasti. Ei tämmöiseen peliin edes omasta mielestä sopisi nelinpeli ja että mappieditori pois. HUHUH:D Mappieditori on 100x parempi kun joku jaetunruudun nelinpeli.

JPSEPP: Ainakin Verkkokauppa.comista ja Puolenkuunpeleistä saa Collectorseditionia.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Ootko tosissas? :D

No niinpä!! kenttäeditori on juuri se, minkä takia odotan peliä niin paljon. toki nämä on taas näitä mielipide asioita, mutten liene ainoa lajissani.
Toivonmukaan yksinpelin saa niin vaikealle, että oikeasti joutuu miettimään kuinka edetä..:cool:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Voi vittu kun karsivat jaetunruudun nelinpelin pois. Mieluummin vaikka se kuin joku kenttäeditori.

nyt itsekkin repesin =D, Kenttäeditori on aivan unelma! elikkä hyvä vaan että jättivät jaetunruudun pelit pois.. Ei ainakaa mene grafiikka ps2 tasolle =).
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Kenttäeditori melkeimpä ainoa syy, miksi tämä jaksaa kiinnostaa. Tekijät mainostaneet sitä puolta ehkä enemmän kuin itse peliä muuten. Mikäli yhdessä verkkopelin kanssa täyttä timangia, voisi tälle luvata jo aika pitkää ikää.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Mä en kyllä käsitä miksi tämä peli ei saa lähes ollenkaan huomiota, vaikka kaikki matsku jota minä olen tästä nähnyt ja lukenut kertoo tästä tulevan varmasti huppupeli.Varmaan loppuvuoden käsittämätön pelitulva on vienyt tältä sen huomion. Tätä olisi pitänyt mainostaa kovasti jo viime kevään ja talven aikana. GTA IViäkin hypetettiin niin maan perkeleesti jo puoli vuotta ennen julkasua, eikä se lopulta edes ollut ''niin'' hyvä. Mutta sitähän myytiin 10 miljoonaa kopiota vai paljonko?

Noh ainakin mulle tämä on ylivoimasesti vuoden odotetuin peli. Nuff said. ;)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Minusta Far cry 2:nen tulee olemaan yksi parhaimmista peleistä jota pääsen pelamaan.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Kyllä.. Far Cry 2 laajuudellaan ja yksityiskohdillaan tulee olemaan tämän vuoden parasta antia.. Tosin se kilpailee Fallout 3:sen kanssa ajasta aika paljon. :D ( Mutta voi olla että LBP vie mun peliaikaa kaikkein eniten... ennen GH WT:tä :p )
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Agreed. Itselle ainakin tämän vuoden odotetuin peli :)

EDIT: Ja onhan tuo mappieditori hieno juttu niin pelattavaa onlines riittää kun voi tehdä niin paljon mappeja kun haluaa. Ja harvassa konsolipelissä on ylipäätänsä mitään mappieditorii.
 
Ylös Bottom