Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [X360]

Vastaus: Far Cry 2 [X360]

No nyt kun on muutama tunti tullut lisää ja vähän parempaa aseistusta, niin rupesi pelikin maistumaan paremmalle. Kyllähän tätä läiskii!
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Itse pari päivää sitten kokeilin tuota nettipeliä, enkä edes yhtä kierrosta jaksanut pelata, ennekuin CoD lävähti sisään :).. Nyt kuitenkin tänään koitin tuota nettipeliä uudemman kerran, ja se oli itseasiassa aika hauskaa puuhaa.. Vihollisia saa räsikiä kyllä aika kauan ennenkuin kuolevat :D
Sellaisen vinkin annan, että Mac11 on todella tehokas ase tässä moninpelissä (panokset loppuvat nopeasti, mutta niitä saa aina lisää)
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Samperi tuo sniikkailu tosiaan toimii tässä pelissä. Jotkut jossain tästäkin valitelleet mutta tähän esitän kyllä jyrkän vasta väitteen! Kun käsissä on äänen vaimennettu pistooli ja matkassa vähän taitoa menee stealth siinä missä ramboilukin. Fiilis on ihan täydessä kun seuraat tovin vihulaisen liikkeitä rikkinäisen seinän läpi. Hetken päästä toveri siirtyy tervehtimään pikkuveljeään jolloin isketään niin että omena mehu roiskuaa. Paras esimerkki hiippailusta tapahtui tehtävässä jossa piti noutaa eräs salkku hylätyltä rautatieasemalta. Hoidin tämän keskellä yötä, vältellen vihollisia . Lopputuloksena nolla uhria. Hienoa että tehtäviä voi oikeasti lähestyä lähes miten päin vain.

All the info I needed :)

joten eiköhän tämä peli lähde ostoon naapurikonsolille
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Olen tahkonnut pelijä tuntikausija kieli pitkällä ja olen todennut että olen rakastunut :D yksi kysymys heräsi pelin aikana pystyykö noita vaimoja pukea mieleisiinsä vaateisiin ku nähkääs täl yksilöllä ei todellakaan ole mitkään ruhtinaalisen kauniit vaateet? :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

onko limited editionin kamat jossai puisessa laatikossa kuten luvattiin vai ei?
pari unboxing pätkää tubesta katsonut eikä se kyllä miltään puiselta näytä.

edit: minkä kokoinen se t-paita on ja millaista matskua siinä making of levyllä on?
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

onko limited editionin kamat jossai puisessa laatikossa kuten luvattiin vai ei?
pari unboxing pätkää tubesta katsonut eikä se kyllä miltään puiselta näytä.

edit: minkä kokoinen se t-paita on ja millaista matskua siinä making of levyllä on?

Laatikko on jotain puukuitulevyä. Paidan koko oli L. Making offia en ole vielä ehtinyt katsastamaan.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Olen tahkonnut pelijä tuntikausija kieli pitkällä ja olen todennut että olen rakastunut :D yksi kysymys heräsi pelin aikana pystyykö noita vaimoja pukea mieleisiinsä vaateisiin ku nähkääs täl yksilöllä ei todellakaan ole mitkään ruhtinaalisen kauniit vaateet? :D

:p

repesin
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Olen tahkonnut pelijä tuntikausija kieli pitkällä ja olen todennut että olen rakastunut :D yksi kysymys heräsi pelin aikana pystyykö noita vaimoja pukea mieleisiinsä vaateisiin ku nähkääs täl yksilöllä ei todellakaan ole mitkään ruhtinaalisen kauniit vaateet? :D

Vais niin. Mä taas tein eilen mustasukkaisuuksissani intohimo murhan. Meni hermot yhteen jalkavaimoon. Oli neuloja taskut täys, mut päätin päättää sen päivät. Jos sais vähä paremman jostain muualt. :D
No okei olihan tuolla achievementillakin jotain osaa asiaan...
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Olen tahkonnut pelijä tuntikausija kieli pitkällä ja olen todennut että olen rakastunut :D yksi kysymys heräsi pelin aikana pystyykö noita vaimoja pukea mieleisiinsä vaateisiin ku nähkääs täl yksilöllä ei todellakaan ole mitkään ruhtinaalisen kauniit vaateet? :D
Hetkinen! Onko Far Cry 2:ssakin vaimoja? Vai liittyikö kysymys kenties Fable II:een?
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Hetkinen! Onko Far Cry 2:ssakin vaimoja? Vai liittyikö kysymys kenties Fable II:een?

Minä ymmärsin niin et se tarkotti noita "Buddy" kavereita jotka tulee sut pelastaa jos meinaat kuolla. Muutama niistä on nainen.

Joo tarkemmin ajateltuna voi hyvinkin tarkottaa jotaa muuta peliä kuten Fable 2. :) Whatever
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Nyt on 39% päätarinasta takana. Aluks peli ei oikeen kyl napannu. Mut mitä pidemmälle kamppanjas pääsee sitä paremmalta vaikuttaa. Netti peli toimii ihan jees tasol. Ainoo kysymys et eiks täs pysty mitenkään tehä partyja frendin kaa?? niinku melkeen kaikis muis FPS- räiskinnöis. Perseestä jos ei voi... Tuurista kiinni et pääsees samalle puolelle nettipelis.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

ooh yeah tänään sain omani :D

aika päräyttävä peli on, tehtävien teko on mukavaa puuhaa kun saa samoilla ja selviytyä omin neuvoin perille hehe

oli kuumottavia hetkiä kun piileskelin tulitusta ison kiven takana ja vieressä oli hirveä liekkimeri maastopalon muodossa, siinä sitä sitten toivoi ettei tuuli vain käänny
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Huhhuh. Täytyy sanoa että haastetta löytyy kyllä tästä pelistä, ainaki hardcore-vaikeustasolla.
Matkat on pitkiä ja kivisiä, joka paikassa vallitsee vihamielisyys pelaajaa kohtaan. Nyt olen kahdesti yrittänyt tehdä tehtävää ja epäonnistunut surkeasti molemmille kerroilla. Toisella kerralla mun vene räjäytettiin ja toisella kertaa tapahtui valitettava riippuuliito-onnettomuus. Mutta eipä siinä, kiva että on haastetta. Ennustan että tästä pelistä tulee riittäämään hupia pitkälle ensi vuoden puolelle, jos etenemisvauhti on tätä.

Ainoat miinukset mitä keksin pelistä, on liian nopeasti spawnivat vihulaiset. Lisäksi olis kiva jos vastustajilla olisi joskus jotain muutakin aseistusta kun ruosteinen AK ja ruosteinen pistooli. Hädän hetkellä olisi mukava löytää kuolleelta vihulta vaikka lääkeruisku, tai molotov.

Mutta pienet on puutteet, käsissämme on aivan loistava FPS.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

no mun mielest se o iha okei et vihut spawnaa kohtuu äkkiä. onhan se maa sentään sodan kourissa ja on ihan ymmärrettävää että jos esim radioyhteys checkpointtiin katkeaa, on paikalle lähetettävä partio koska sieltä voi olla vaikka vihollisia tulossa :)

eikä ne nyt niin nopeesti spawnaa mitä annetaan ymmärtää, itelläni on jopa isomman leirin tuhottua mennyt tovi ennen kuin sinne on ilmestynyt muutama kaveri ihmettelemään (pieni partio tarkastamassa tilanteen siis)

ei paikallinen militia voi kantaa hienoja aseita ja AK-47't on kestävyydeltään ja tehokkuudeltaan loistava valinta tollasille likaisille seuduille :)


repesin eilen ihan totaaliseen hysteriaan kun hyökkäsin yhden checkpointin kylkeen, ja yks tyyppi sitte päätti ottaa ja ampua mun sankaria rpg:llä, no onni oli puolellani kun se kranaatti oli tussari ja jäi sähiseen sen joukon jalkoihin :D BUM !
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

ei paikallinen militia voi kantaa hienoja aseita ja AK-47't on kestävyydeltään ja tehokkuudeltaan loistava valinta tollasille likaisille seuduille
Oliskin kestäviä? ;)


repesin eilen ihan totaaliseen hysteriaan kun hyökkäsin yhden checkpointin kylkeen, ja yks tyyppi sitte päätti ottaa ja ampua mun sankaria rpg:llä, no onni oli puolellani kun se kranaatti oli tussari ja jäi sähiseen sen joukon jalkoihin :D BUM !
Mua ei niinkään naurattanut kun hyppäsin palavasta jeepistäni ulos vihollisten tulisateessa ja aloin ampumaan takaisin lähelle parkkeerannutta jeeppiä. Ei muuta vikaa, mutta olin juuri taannoin ottanut kantoon ruosteisen kranaatinheittimen ja ns. "omiin jalkoihin ampuminen" on noilla hiukan vaarallista... :D

No, onneksi kaveri pelastaa - tuli raahaamaan pois tulisateesta ja paikkasi kuntoon.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

repesin eilen ihan totaaliseen hysteriaan kun hyökkäsin yhden checkpointin kylkeen, ja yks tyyppi sitte päätti ottaa ja ampua mun sankaria rpg:llä, no onni oli puolellani kun se kranaatti oli tussari ja jäi sähiseen sen joukon jalkoihin :D BUM !

Tässpä juuri tämän pelin suola. Koko ajan sattuu ja tapahtuu, jopa vihollisille. Eilen havaitsin edessäni pitemmällä ajelevan vihollisjeepin. Kun jeeppi havaitsi minut, se teki u-käännöksen. Harmittavasti käännös meni pitkäksi ja jeeppi matkustajineen päätyi pitkän pudotuksen jälkeen jokeen. Kylläpä nauratti :p
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Tässpä juuri tämän pelin suola. Koko ajan sattuu ja tapahtuu, jopa vihollisille. Eilen havaitsin edessäni pitemmällä ajelevan vihollisjeepin. Kun jeeppi havaitsi minut, se teki u-käännöksen. Harmittavasti käännös meni pitkäksi ja jeeppi matkustajineen päätyi pitkän pudotuksen jälkeen jokeen. Kylläpä nauratti :p
Haha! kuulostaa hyvältä. Siis nimenomaan siksi, että näitä tapahtuu myös vihuille. :) En ole vielä päässyt itse tätä testailemaan, mutta ihan mielenkiinnolla odottelen hetkeä kun ekan kerran Far Cry 2 pyörähtää käyntiin Xbox 360:ssäni. Tilasin tosiaan pelin Play Asiasta samalla kun tilasin Fable 2:n (pistin tilaukset erikseen tullirajan takia ihan vaan varulta) ja tänään tuli Fable perille, vaan ei ollut Far Crystä tietoakaan. Se tulee varmaan huomenna tai viimeistään ylihuomenna sitten. :p
 
Ylös Bottom