Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hinin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Reilu kymmenisen tuntia peliä takana ja juonessa on edetty Act 2:een asti. Suureksi yllätykseksi peliin aukesi uusi samankokoinen kartta mikä pelin alussa on.

Ja niillä joilla on ongelmia aseitten tehottomuuden kanssa, kannattaa käyttää snipuja. Se on laaki ja vainaa osui ruhoon tai päähän.

Sniput on vaa tylsiä. Ja muutenkin painottuu aika paljon lähitaisteluun niin ne oli aika kömpelöitä.
Nyt löyty hyvä ase Mac-10. Ei uskois miten tehokkaaks tuo on tehty. UZIa ei saa vielä, mut saa nähä onko sekin samanlainen tappopeli. Yleensä konepistoolit on turhimmat aseet joka pelis, mut ei näköjään täs.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Kyllä ärsyttää tässä pelissä myös se, että ne viholliset hyökkää aina päälle ku ei voi mihinkään paikkaan mennä etteikö viholliset ala räiskiin. Paitsi ne no fire zonet, mutta vois se olla niin ku et tuolla kartalla ku liikkuu ja näkee jonku paikan niin voi vähä lähemmäs mennä katteleen, mutta ku menee niin vihut alkaa automaattisesti ampuun.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Kyllä ärsyttää tässä pelissä myös se, että ne viholliset hyökkää aina päälle ku ei voi mihinkään paikkaan mennä etteikö viholliset ala räiskiin. Paitsi ne no fire zonet, mutta vois se olla niin ku et tuolla kartalla ku liikkuu ja näkee jonku paikan niin voi vähä lähemmäs mennä katteleen, mutta ku menee niin vihut alkaa automaattisesti ampuun.

no ei kai siinä mitään outoa ole, että pelissä vihut ampuu kun näkee sinut...
en tiedä yhtäkään peliä jossa näin ei kävisi...;)
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Noniin nyt peliä se muutama tunti pelailtu.. Loistava peli pakko myöntää... Aseiden tehottomuus ei haittaa ainakaan minua (pitää vaan osata heduttaa :D) eikä myöskään vihollisten spawnaaminen ( vaikka se onkin mielestäni pelin huonoin puoli). Pelattavaa on todella paljon.. Menee aina muutama minuutti, ennenkuin osaa päättää tekeekö asekauppiaalle, kaverille vai factionille tehtävän :D. Timanttien metsästys on hauskaa puuhaa ja joskus saattaa vain juosta luonnossa kartta kädestä timantteja etsimässä :D. Moninpelistä en kuitenkaan oikeen pitänyt ja karttaeditoria en ole ehtinyt vielä koittamaan. Ja vielä loppuun sellainen pointti, että autoja on mielestäni tosi kiva ajaa :D (varsinkin niitä nopeimpia).
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Mutta ku tuolla on kaikki vihollisia ei siis mihinkään pääse et pitää kaikki sieltä lahdata, ku se alkaa pitemmän päälle tympäseen. Onhan tuo "vapaa" maailma ku sielt vaan tappaa porukkaa koko ajan ku sitä eteen tulee :)
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Hmm olen pelannut peliä n. 7 tuntia ja 30% on vedetty läpi. Savessa kyllä lukee act 1 eli millon pääsen sinne toiseen mestaan? Heti kun on 100% vedetty?
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Kohta 30% vedetty ja hyvältä maistuu. Aseiden päivitykset kannattaa ostaa heti kun on vähänkään timantteja kukkarossa. Se eka rynkky minkä saa kannatttaa vaihtaa vaikka ak47 + päivitykset, koska se on mun mielestä tehottomin ase koko afrikassa. :rolleyes: Pari tehtävää oon pelannut niin, että vihut ei havainnut mua ollenkaan, eli kyllä snaipperointi onnistuu..
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

12%, kolmisen tuntia pelattu ja pettymyksen tunne on päällimmäisenä päällä. Ostin eilen, eikä peli heti säväyttänyt mutta alkoi vähän paremmin maistua myöhemmin. Tänään pelasin enemmän, eikä hirveä nautinto kyllä ollut.

Eniten kyrsii nuo koko ajan uudelleen spawnaavat viholliset ja nimenomaan se, miten nopeasti ne ilmestyvät uudelleen. Tässä kun on sitä tympeää edestakaisin ajelua todella paljon, niin on äärimmäisen tympeää kun jokaisen guard postin kohdalla, joita on paljon, porukka alkaa räiskimään ja väh. 1 auto lähtee perään jolloin ei auta kuin pysähtyä, tappaa siitä porukka, jatkaa seuraavaan guard postiin, toistaa sama ja välillä fiksata autoa kun se alkaa savuttamaan. Tämä hidastaa entisestään hidasta matkan tekoa entisestään, eivätkä täysin tunnottomat ajoneuvot ainakaan paranna asiaa. Todella usein auto on myös joko vain jämähtänyt jonkun kallion päälle, tai jäänyt bugittamaan tyhjän päälle jolloin ainoa vaihtoehto on ollut jatkaa matkaa jalkapatikalla.

Sitten harmittaa se, miten peli jo tässä vaiheessa toistaa itseään. Olen tehnyt 5 33:sta päätehtävästä, ja 4 sivutehtävää. Jokaisen pointti on ollut ajaa jonnekin, tappaa joku ja joskus viedä uhrilta jotain työnantajalle. Kaikki asekauppiadien antamat tehtävät ovat tismalleen identtisiä, eli pysäytä saattue joka kuljettaa kilpailijan aseita. Tämäkin "saattue" muuten pyörii koko ajan samaa pientä aluetta ympäri kartalla.

No, katotaan nyt. Toivottavasti tämä tästä parantuisi. Pelimotivaatiota ei kuitenkaan lisää se, että juoni on ollut tähän asti täysin merkityksetön ja epäkiinnostava, jopa sekava. Loppupeleissä koko peli ei eroa mitenkään konkreettista muista FPS-räiskinnöistä, ainakaan edukseen. Pitää koittaa kuitenkin pelata läpi ja laittaa sitten vaihtoon. Tiedoksi muuten, jos jollakulla on Fable 2 ja haluaa jo/lähitulevaisuudessa eroon siitä, niin voin vaihtaa samantien siihen kunhan saan tämän läpi kahlattua. Sitä lähdin eilenkin kauapasta hakemaan, mutta kun myytiin "eioota" niin pakko jotain uutta pelattavaa oli kuitenkin pitkästä aikaa saada. :P
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Hmm olen pelannut peliä n. 7 tuntia ja 30% on vedetty läpi. Savessa kyllä lukee act 1 eli millon pääsen sinne toiseen mestaan? Heti kun on 100% vedetty?

Sähän nopeesti vedät :D Mulla varmaan 8-9 tuntia pelattu ja 12% läpi
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

No tietää miksi tälle pelille on luvattu, niin monta tuntia peli aikaa ku aika menee siihen paikasta a paikkaan b ajamista ja muutaman guardpostin tyhjentämiseen siinä välillä :) Kerran pelaan tän läpi ja uuteen codiin vaihto
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Eilen tuli itekkin peli haettua ja olihan se hyvä, muttatänään kun kokeilin nettipeliä ni kyllä arvosana nous vähintään loistavaan. Toisin kuin Codin nettipelissä tässä jopa minä pärjää. Ja vielä kun alkaa noita miden tekemiä mappeja tulemaan ni avot.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Aijaah minä kun luulin että olen madellut koko tämän ajan :D

Nyt on siis 42% lävitse ja vähän spoilia edellisestä tehtävästä eli älä lue jos et ole vielä seuraavalla actilla!

Niin aika kovaa menoa oli siinä tehtävässä missä piti päättää meneekö kirkkoon vai baariin. Minä kun olen kova EI-uskovainen menin tietysti baariin toivossa pelastaen kaverini. Toisin kävi ;) Minkäslainen muuten se kirkko mestan loppu sitten on? Kuoleeko sillonkin kaverisi? Sen räiskinnän jälkeen olevan hiekkamyrskyn aikana tuli aika kova CoD4 fiilis :rolleyes:.
Itse olen jo pelin loppua alkanut miettiä. Veikkaan että tapat Jackalin ja viet hänen roolin. Lopussa kuulet että joku uusi jannu on tullut metsästämään sinua... Noh ei tarvitse kertoa jos joku on jo vetänyt lävitse
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Nopeen testauksen vetäsin tossa, ekaan safehouseen asti. Aika messevältä näytti, ympäristö oli elävä ja äänimaisema vakuutti linnun lauluilla, auton kolinoilla ja narinoilla sekä aseiden paukkkeella. Ja mukavan haasteellista kun vihut ei hyökkää kolmen metrin päästä suoraan eteen. Ja animaatiot on hienon näköisiä, luodin kaivaminen kämmenestä näytti häijyltä :)
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Mahtava peli, en voi oikein muuta sanoa pelistä jota on pelannut nyt jotain 3 päivää putkeen. Kontrollit nyt ovat ihan ok, mutta en voi sanoa että olisivat parhaat ikinään tai mitään, ukkohan ei voi kurkkia kulman taakse, mikä on vähän sääli, mutta ei haittaa kauheasti tuolla preerialla (sprintti on kyllä aika lol tosin :p). :)

Tehtävätkin hieman toistelevat itseään, mutta silti ne ovat hauskempia kuin suurimassa osassa peleistä, ihan sen takia että voit itse valita miten teet ne, joten eipä tuokaan haittaa minua.

Mutta täytyy sanoa että parhaan-näköinen peli Xboxilla tähän asti. Ja kerrankin näet hahmosi tekemässä asioita, harmi vaan että et näe jalkojasi kun katsot alas, tai että autoissa ei ole peilejä, mutta se on vain "harmi".

Tarinakaan ei ole ihmeellinen, varsinkin siksi että ukko ei sano mitään koko tarinan aikana, se ottaa päähän peleissä nykyisin. Se itsenään vaikeuttaa tarinaan sisäänpääsyä kun et ole selvillä oikein miksi se on sielä ja välittääkö hän mistään mitään vai ei. Todella vaikea lukea miehen joka ei sano mitään motiiveja. Tekijät taas sanovat että tarinaan pääsee sisälle paremmin jos ukkeli ei puhu. Kaikkea sontaa nekin suoltavat ulos... :rolleyes:

Ajaminen pelissä on ainakin hauskaa ja toimivaa, jopa yllättävän toimivaa. Varmaan eka peli missä pidän ajamisesta.

Mutta, muuten peli on aivan loistava. Jos pitäisi sanoa 1-10 arvio, niin se olisi 9.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Joo poistoon meenee tää peli huomenna gamestoppiin takas ja gearssia tai codin varausta tilalle. Ei kertakaikkiaan jaksa noita itseään toistavia tehtäviä aja jonnekki tapa porukka. Tai jos kaverin kans tekee niin mene jonnekki muualle tapa porukka pelasta kaveri. Mutta ennen ku voi ton kaiken tehä pitää ajaa tajuton matka autolla tiesulkujen läpi tappaa porukat tai vaihtoehtoisesti matkustaa bussilla.

Siis ei voi muuta sanoa, että suuri pettymys tämä peli. Aluksi odotin innolla tätä, mutta ei tätä oikeesti jaksa pelata. Vois kävästä livessä par peliä ottaa et sais itsensä 5 rankille ja ekat pisteet pois livepuolelta ja siihen loppu mun pelaaminen.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Nyt on 23 tuntia ja 69 % peliä takana ja ei malttaisi missään vaiheessa lopetella pelaamista. En edes muista milloin viimeeksi olisi FPS peli imaissut näin hyvin mukaansa. Ja nuo tälläkin foorumilla joidenkin pelaajien esiin tuomat asiat mm. pitkät ajomatkat, spawnaavat vartiomiehet ja samanlaiset tehtävät eivät enää edes haittaa. On vain sellainen palkkasoturi fiilis päällä koko ajan kun saa tehtävän ja miettii parasta/helpointa reittiä kohteen luo ja hoitaako annetun tehtävän äänettömästi vai aseet laulaen. Eipä ole tämän jälkeen enää paluuta vanhoihin putkiräiskintöihin. Täältä suunnalta hattu nousee Ubisoftin pojille todella korkealle.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Aikamoista väkisinvääntämistä tämän pelaaminen on... Kaikki on koko ajan kimpussa, aseet jumissa ja jos ei ole, niin ne ei tee vahinkoa, auto hajoaa parista osumasta, ja jos yrittää edes vähän oikoa teiden ulkupuolelta, niin se on katollaan tai kiven päällä jumissa ja sitten on vielä se malaria kaupan päälle... En tiedä pystyykö enää kauaa tahkota, rupeaa vähän happopitoisuudet nousemaan.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Joo poistoon meenee tää peli huomenna gamestoppiin takas ja gearssia tai codin varausta tilalle. Ei kertakaikkiaan jaksa noita itseään toistavia tehtäviä aja jonnekki tapa porukka. Tai jos kaverin kans tekee niin mene jonnekki muualle tapa porukka pelasta kaveri. Mutta ennen ku voi ton kaiken tehä pitää ajaa tajuton matka autolla tiesulkujen läpi tappaa porukat tai vaihtoehtoisesti matkustaa bussilla.

Siis ei voi muuta sanoa, että suuri pettymys tämä peli. Aluksi odotin innolla tätä, mutta ei tätä oikeesti jaksa pelata. Vois kävästä livessä par peliä ottaa et sais itsensä 5 rankille ja ekat pisteet pois livepuolelta ja siihen loppu mun pelaaminen.

Kamulla kun kävin ni siellä se vaan otti pelin mukaansa ja sain juosta autolle perään. Oli menossa PKP:hen vaihtamaan/palauttamaan. Ei näemmä pure jokaiseen, itse saa jäädä kokematta, ei vapaanmaailman pelejä voi pelata yksinkertaisesti ekastapersoonasta.
 
Ylös Bottom