Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [X360]

Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Haha! kuulostaa hyvältä. Siis nimenomaan siksi, että näitä tapahtuu myös vihuille. :) En ole vielä päässyt itse tätä testailemaan, mutta ihan mielenkiinnolla odottelen hetkeä kun ekan kerran Far Cry 2 pyörähtää käyntiin Xbox 360:ssäni. Tilasin tosiaan pelin Play Asiasta samalla kun tilasin Fable 2:n (pistin tilaukset erikseen tullirajan takia ihan vaan varulta) ja tänään tuli Fable perille, vaan ei ollut Far Crystä tietoakaan. Se tulee varmaan huomenna tai viimeistään ylihuomenna sitten. :p

Onko noilla play-asiasta tilatuilla peleillä esim. Far Cry 2 mitään eroa "normaaliin" pal-versioon mikä on ostetty suomalaisesta kaupasta? Tietenkin kannet ovat erilaiset ja varmaan kahdella kielellä, mutta peli kuitenkin on englantia ja päivittyy kuin normaali pal versio,onko näin?:)
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Haha, en kyllä yhtään ihmettele, miksi tää peli ei oo saanut mitään hyvää vastaanottoa. Grafiikka on kyllä erittäin mainiota, mutta siihen se sitten jääkin. Sama kuin edeltäjällään, ohjaus on aivan perkeleen avutonta. Kovin monessa pelissä ei ole ollut yhtä vaikeaa saada se tähtäin vihujen päälle. Toinen erittäin ärsyttävä asia on muutamassa minuutissa spawnaavat vihut. Jos tapan porukan jostain kohtaa, menen buddyn luo, kun sillä on asiaa ja parin minuutin sisällä ajan samaa reittiä pois, miten siellä jo on vihut samoissa asemissa. Jotain järkeä siihenkin touhuun. Ja kolmas ärsytys on näkymättömät seinät. Esimerkiksi äskeinen tilanne: vihu oli puun takana suojassa (näkyi lantiosta ylöspäin) ja ampui mua. Minä olin auton mountatussa konekiväärissä ja ammuin vihua. Lopputulos: vihu osui minuun, minä en vihuun.

Sen mä kyllä myönnän, että jos tähän saisi codin ohjattavuuden, niin olisi kyllä markkinoiden parhaimpia ellei jopa paras räiskintä. Idea on hyvä yms., mutta toteutus on pahemman kerran epäonnistunut. Elämäni huonoiten tuhlattu 70e.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Ei täs kyl moninpeli nappaa yhtään, jotenkin niin hengetöntä menoa. Ennenkaikkea tuo liikkuminen on vain niin kauheaa.

Omalla kohdalla tainnut cod4 asettaa riman sen verran korkealle moninpelissä, että sille on vaikeaa löytää haastajaa.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Miten muka ohjaus on huono? Predatorissa se oli huono, mutta tässä se on vallan mainio. Kyllä itselleni tulee joitakin hutikuteja, mutta silti ohjaus toimii niin kuin pitääkin.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Miten muka ohjaus on huono? Predatorissa se oli huono, mutta tässä se on vallan mainio. Kyllä itselleni tulee joitakin hutikuteja, mutta silti ohjaus toimii niin kuin pitääkin.

No en mä oikein osaa selittää, mutta kyllä tässä samanlainen ohjaus on kuin predatorissa. Ehkä hitusen parannettuna. Semmonen epätarkka ja lagisen oloinen. Tuntuu, että ois joku ihme kiihdytys päällä. Tai sitten se johtuu vaan siitä, että peli toimii alle 30fps. Kuitenkin, ohjaus tässä on pahasti pielessä.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Onko noilla play-asiasta tilatuilla peleillä esim. Far Cry 2 mitään eroa "normaaliin" pal-versioon mikä on ostetty suomalaisesta kaupasta? Tietenkin kannet ovat erilaiset ja varmaan kahdella kielellä, mutta peli kuitenkin on englantia ja päivittyy kuin normaali pal versio,onko näin?:)
Ei kai niissä mitään suurempia ole. Tosiaan kansissa on usein jotain aasialaista kieltä englannin lisäksi ja sama homma ohjekirjassa. Kaikki ko. puljusta tilaamani pelit ovat toimineet täysin samalla tavalla kuin Suomesta käsinkin ostetut -- ainakaan mitään eroja en ole huomannut.

Toivottavasti tuo Far Cry 2 nyt puutteistaan huolimatta maistuu meikälle hyvin, sillä tuntuu aika pahasti jakavan mielipiteitä. Lähinnä yksinpeliksi sen itse ainakin hommasin, niin se moninpelin heikkous kilpailijoihin verrattuna ei niin haittaa. Ja saapa tuon tietty myytyä vielä ihan hyvään hintaan eteenpäin, mikäli ei satu miellyttämään. :p
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Toivottavasti tuo Far Cry 2 nyt puutteistaan huolimatta maistuu meikälle hyvin, sillä tuntuu aika pahasti jakavan mielipiteitä. Lähinnä yksinpeliksi sen itse ainakin hommasin, niin se moninpelin heikkous kilpailijoihin verrattuna ei niin haittaa. Ja saapa tuon tietty myytyä vielä ihan hyvään hintaan eteenpäin, mikäli ei satu miellyttämään. :p

Ei kannata sitten tehdä ekan tunnin jälkeen päätelmiä suuntaan tai toiseen. Peli paranee selvästi mitä pidemmälle etenee. Omasta mielestäni tämä on aika koukuttava peli, ja eikös se ole jo hyvän pelin kriteeri.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Ekan "mapin" tehtävät ovat melko yksitoikkoisia, mutta toisessa tulee jo vaihtelua. Ainakin tuo laivan suojelu oli jees. Muuten 2 actin mestassa on niin hienot vesimaisemat että muitakin vesitehtäviä kelpaisi. 56% taitaa olla vedetty peliä eli vielä ei ole kaikkia hienouksia nähty.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Oon kyl samaa mieltä et mitä pidemmälle pelaa niin sitä paremmalle maistuu:D loistopeli.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Ei täs kyl moninpeli nappaa yhtään, jotenkin niin hengetöntä menoa. Ennenkaikkea tuo liikkuminen on vain niin kauheaa.

Omalla kohdalla tainnut cod4 asettaa riman sen verran korkealle moninpelissä, että sille on vaikeaa löytää haastajaa.

Eikös se ohjaus ole aivan samanlainen kuin CoD4:sessa? Ainakaan itse en eroa huomaa, paitsi että näppäimet ovat paremmissa paikoissa. :)

Oon kyl samaa mieltä et mitä pidemmälle pelaa niin sitä paremmalle maistuu:D loistopeli.

Samaa mieltä. Itseasiassa peli on pelattu nyt läpi, loppu ehkä töksähti hieman mutta oli sielä yllärikin. Loisto peli, vaikka tehtävät toistelevatkin itseään, se ei haittaa kun saat itse päättää miten tilannetta lähestyt, se pelastaa aina paljon pelissä. Paljon mielummin tälläistä pelaan kuin jotain valmiiksi pureskeltua putki-juoksua missä on kaikki valmiiksi scriptattu. :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Omasta mielestä äijä liikkuu paljon sulavammin ja tähtäys ei ole noin tahmea.

Niin siis kummassa äijä liikkuu sulavammin COD 4:ssä vai Far Cry 2:ssa? Ja kummassa tähtäys on tahmea. Oli pakko kommentoida tähän vaikka en ole Far Cry 2:sta pelannutkaan. Sillä kun COD 4 pyörii 60 fps ja Far Cry 2 30 fps tai alle. Niin ihme homma jos Far Cry noista kahdesta on se sulavampi.

Huom! COD 4 on tullut pelattua aikas paljon...
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Oon kyl samaa mieltä et mitä pidemmälle pelaa niin sitä paremmalle maistuu:D loistopeli.
Alkaa nyrpimään ne iänikuiset checkpointit - varsinkin sellaiset joiden läpi on pakko ajaa että pääsee tehtävässä eteenpäin (esim. "kunkun kullat" -tehtävässä piti ajaa kaksi kertaa saman paikan läpi josta ei pääse ohi ilman että saa luotia persiiseen ja äijät juoksee perässä 500m majalle :rolleyes: ).

Ilman noita ja tuota hervotonta, tylsää jeepillä ajelemista tuo olisi hyvä peli. Nyt se on lähinnä "OK". Siis näin 6-7 tunnin pelaamisen jälkeen.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

no mun mielest se o iha okei et vihut spawnaa kohtuu äkkiä. onhan se maa sentään sodan kourissa ja on ihan ymmärrettävää että jos esim radioyhteys checkpointtiin katkeaa, on paikalle lähetettävä partio koska sieltä voi olla vaikka vihollisia tulossa :)

eikä ne nyt niin nopeesti spawnaa mitä annetaan ymmärtää, itelläni on jopa isomman leirin tuhottua mennyt tovi ennen kuin sinne on ilmestynyt muutama kaveri ihmettelemään (pieni partio tarkastamassa tilanteen siis)

Kyl ne melko nopeesti spawnaa... Päätin tehdä ensimmäisen iskun asekuljetuksen kimppuun. Reitillä sattui mukavasti oleen yksi vartiopiste,joten päätin vallata sen ja käyttää sitä hyväksi kun saattue osuu kohdalle. Saattueen tuhouduttua,sain tallentaa ja kun tallennus oli valmis niin yksi kerrallaan kaikki vartiopisteen heput ilmeistyivät tyhjästä ja epäonnisena seisoin tietty keskellä leiriä ja kyyti oli sen mukaista...
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Viikonloppuna tuli peli vetäistyä läpi. Tiukkaa toimintaa peli on loppuun asti. Juoni jäi lopulta itselleni aikas hämäräksi, mutta muu tekeminen korvaa hieman tuota. Nyt aloittelin uusinta kierrosta ja kokeilin infamous-tasolla ja on kyllä aivan natsi peli tuolla. Pelkkien checkpointien kanssa on jo ongelmia, kun äijä ei kestä osumaa ja parannus ruiskujakin on vain 3. Palautin vaikeustason normaaliksi ja on hivenen mukavampi pelinautinto. Törmäsimpä ensimmäisen tehtävän aikana kultaiseen AK:hon. On muuten soiva peli. Ollut käytössä jo 2-3 päivää eikä minkäänlaisia jumituksen merkkejä ilmassa. Ihme kyllä ei vielä ainakaan peli jaksa kyllästyttää.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Tää on ehkä vähän tyhmä kysymys mut kysyvä ei tieltä eksy. Elikkä miten noit toisten tehtyjä mappeja voi arvostella ku toi yks achievementti vaatii sitä? siis pitääkö mappii eka pelata ennen ku sitä voi arvostella?
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Hyvin pettynyt tähän peliin.

Peli ei tarjoa juurikaan mitään kunnollista koukkua mikä saisi haluamaan pelaamaan lisää. Juoni on tylsä ja tehtävät vieläkin tylsempiä (Mene sinne, tapa jätkät ja tuu takaisin tänne).

"Iso maailma" aiheuttaa jatkuvaa juoksemista paikkojen välillä, ja kun vihulaiset tuntuvat spawnaavan takaisin kun jossain käyt niin johan puskee taas tiellä jeeppiä vastaan tasan samassa kohtaa.

Niin samoilla linjoilla sun kanssa. Jotenki tuntuu et hyviä pelejä ei vaan tule, vaikka nyttenkin tulee puolentusinaa kovan hypen omaavaa ulos lyhyessä ajassa. Itse olen vasta pelannut sen 0,5h tätä, mutta kuva tuli jo selväksi, kaverit soittelee et mene tonne, tapa noi, hommaa ittelles timantti ym. Samaa paskaa yhä uudestaan ja uudestaan, ei mitään vaihtelua, tuolla logiikalla Gauntlet II on kova peli (NESille btw, olen pelannut yli 1500 karttaa siinä putkeen kun luulin että se loppuu mutta nou). Ei vaan nykyään nappaa pelit, joissa samaa asiaa jauhetaan vain pienin muutoksin, pahimmat tapaukset ovat lähiaikoina olleet GTA IV, Fable 2 ja sitten muuten vain heikkoja toteutuksia BIA:HH. Fallout kolmosta odotellessa varmaan tätä pelailen, mutta tuskin tulen tästä innostumaan, yksinpelillä on aika kovat odotukset näin verkkopelien aikaan, ja näemmä niihin ei juurikaan panosteta, tai sitten on iskenyt laiskuus, että vanhalla kaavalla koitetaan saada helposti rahaa (COD, Fable).

Positiivista pelissä kuitenkin on grafiikat, mutta omasta mielestä ei se peliä pelasta, kömpelön oloinen ohjattavuus sekä monotoninen kerronta ei vaan nappaa. Hyvät roolipelit ja BF2:MC ovat kyllä pilanneet pelikokemukseni täysin, mikään ei enää tunnu miltään.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Semmoseen johtopäätökseen oon tullu, ettei mikään peli tunnu enää odotukset täyttävältä saati hyvältä, jos lueskelee juttuja ja lietsoo ittensä hypeen netissä. Kai se on sitä ettei mikään hyvä ominaisuus yllätä ja huonot asiat tulee heti huomatuks, niistä kun ei tietenkään missään ennakoissa mainita... -.-
 
Ylös Bottom