Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hinin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

En huomannut kyllä mitään tearing efektiä tässä pelissä. Jos on niin se on niin minimaalista että fanaattisimmat tuijottajat sen huomaa.

Yleensä en pidä kuin harvoista peleistä mitä vuoden aikana julkaistaan, mut tää kuuuluu ehdottomasti niihin joista pidän. Moninpeliä en o viel ees kokeillu enkä varmaan kokeilekaan ennenkö stoori on läpipelattu.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Mitä te oikein mussutatte, joku sanoo, että on häikkää ja toiset sanovat että ei. Kertokaa miulle mite se on.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Far Cry on yksi parhaista peleistä Ever! Halot ja muut on ihan peestä verrattuna tähän...
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Mitä te oikein mussutatte, joku sanoo, että on häikkää ja toiset sanovat että ei. Kertokaa miulle mite se on.

Ei taida olla mitään varmempaa tapaa varmistaa asia kuin itse näkemällä.

Ihmisiä on erilaisia. Toiset etsimällä etsii vikaa pelistä kuin pelistä. Toiset nauttii eikä keskity epäolennaisiin asioihin.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Eiköhän tuo ole ihan hyvä ostos. Kuitenkin metacritickin keskiarvo on siellä 87-pisteen luona (15 arvostelua jotka ylittää 80pist), mikä mielestäni on todella hyvin..
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

IGN:n arvostelu tuli julki:
http://xbox360.ign.com/articles/922/922294p1.html

Ne jotka haluavat vain kuulla numeron niin:
8.5 Presentation
Intuitive user interface. Makes effective use of the first-person perspective. Quest structure can get repetitive, story takes a while to really get going.
8.0 Graphics
Impressive effects and a huge overall world. Framerate issues here and there, and the character models can look pretty bland and generic.
9.0 Sound
Terrific weapon effects and ambient sounds, a strong musical score and interesting enemy chatter during combat. Voice acting isn't particularly strong.
9.0 Gameplay
Solid shooting mechanics, a large arsenal that allows for plenty of different approaches to battle, and a sprawling world to explore.
9.0 Lasting Appeal
A standard multiplayer mode is buoyed by a fantastic map editor toolset with a gentle learning curve.

8.8/10
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Ei taida olla mitään varmempaa tapaa varmistaa asia kuin itse näkemällä.

Ihmisiä on erilaisia. Toiset etsimällä etsii vikaa pelistä kuin pelistä. Toiset nauttii eikä keskity epäolennaisiin asioihin.

Ymmärrän toki tuon, mutta kiinostaa tietää onko ne häiriöt näkyvissä jos minä tiirailen suurennuslasilla sitä. Ainakaan mitä olen netissä katsonut videoita niin ei niissä ole mitää häiriöitä.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Ymmärrän toki tuon, mutta kiinostaa tietää onko ne häiriöt näkyvissä jos minä tiirailen suurennuslasilla sitä. Ainakaan mitä olen netissä katsonut videoita niin ei niissä ole mitää häiriöitä.

Äsken just kokeilin uudestaan niin täytyy myöntää et kun hitaasti siirtää katsetta niin kyllä tota tearingiä esiintyy. Eri asia on huomaako tai välittääkö siitä pelatessa. En minä ainakaan.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Äsken just kokeilin uudestaan niin täytyy myöntää et kun hitaasti siirtää katsetta niin kyllä tota tearingiä esiintyy. Eri asia on huomaako tai välittääkö siitä pelatessa. En minä ainakaan.

Sitten ei ole hätää.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Nyt olen pelannut suunnilleen kolme ja puoli tuntia enkä ole pettynyt peliin. Grafiikka ja maisemat ovat vaikuttavia enkä ole havainnut frameraten radikaalia putoamista tai tearingia. Räjäytin auton ja veneen ja sytytin tulipalon, ja peli pyöri nätisti - ei tosin ihan niin sulavasti kuin vaikkapa Call of Duty -pelit. Pari pientä bugia näin, jos ihan tarkkoja ollaan: heinää pilkotti vähäsen seinän läpi... En ole nähnyt PS3-versiota, joten on paha mennä sanomaan, kumpi kannattaa ostaa. PC-versio tietysti on paras joka tapauksessa.

Yksinpeli vetää mukaansa heti alussa. Juoni vaikuttaa kiinnostavalta, ja alun jälkeen pääsee tekemään omia valintoja. Tulee tietynlainen vapauden tunne. Pelaajaa opastetaan kunnolla: ei jää epäselväksi, mitä pitää tehdä milloinkin ja minne pitää mennä. Pelattavuus on aivan huipputasoa. Ohjekirjaa lukematta pääsee helposti mukaan.

Kokeilin parinkymmenen minuutin ajan kenttäeditoria. Alun takertelun jälkeen editointi alkaa luistaa, ja jos ei jaksa tehdä kenttää jokaista kukkulaa ja kalliota myöten, voi käskeä pelin tehdä sattumanvaraisen pohjan, johon voi kätevästi alkaa lisäillä objekteja.

Siis lyhyen pelisession jälkeen voin suositella Xbox 360 -version ostamista, mutta en osaa sanoa, onko se PS3-versiota parempi.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Olikos tässä silleen että periaatteessa mikä tahansa tuhoutui? Esim jos ammut raketinheittimellä jotain taloa niin se kosahtaa? Muuten vakuuttaa kyllä mutta tuosta hajoamisesta haluan varmistuksen. Nettipelikin on.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Olikos tässä silleen että periaatteessa mikä tahansa tuhoutui? Esim jos ammut raketinheittimellä jotain taloa niin se kosahtaa? Muuten vakuuttaa kyllä mutta tuosta hajoamisesta haluan varmistuksen. Nettipelikin on.

Nyt puhut kyllä Battlefield Bad Companystä.Tässäkin on tuhoutuvaa ympäristöä muttei kuiteskaan BF:n mitta kaavassa.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Okei se oli siinä, surkea peli. On se vaan niin vaikeaa saada yhteen peliin kaikkia hyviä ominaisuuksia.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Yritin suuria rakennuksia räjäyttää, mutta eivät hievahtaneetkaan. Kasvit kyllä tuhoutuvat, ja olen nähnyt pelikuvaa, jossa rakennuksistakin lähtee paloja. Pitää tutustua tarkemmin. Se, että kaikkea ei voi tuhota, ei mielestäni tee pelistä surkeaa.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Nyt pari tuntia on pelia pelattu ja kyllähän tämäkin jaksoi yllättää. Eka Far Cry oli puolivillainen minusta, eikä oikein lunastanut lupauksia mitä pc versiosta hehkutettiin. Hauskoja hetkiä siinäkin oli, mutta mutta.

Tämä taas on ainakin alusta asti napannut mukaan ja komea maailma on todella tunnelmallinen kunhan siitä osaa nauttia ja (kyllä) hieman roolipelata. Itsellä tämä tarkoitti muutamaa hyvää soundtrackia taustalle soimaan, vaikkakin pelin musiikit ovat myös aika mainioita, ja villissä luonnossa liikutaan omia teitä etsien ilman mitään turhia automaatti karttoja sun muita. Räiskintään otetaan asenne, ettei mennä Ramboilemaan, vaan kokeillaan oikeasti eri vaihtoehtoja. Ja peli antaa siihen mahdollisuudet! Pelkkiä ensimmäisiä paikkoja olen nyt kolunnut save/load menetelmällä ja löytänyt ainakin viisi erilaista lähestymistapaa hyökkäkysiin ja taisteluun.

Mutta ehkä ei vaan kaikkia adhd-nuoria voi vaan vakuttaa ellei vähintäänkin pysty puolta maapalloa räjäyttämään!

Itse ainakin olen tähän tyytyväinen mitä nyt on nähty, eikä ollenkaan kaduta että parinkympin lahjakortin käytti tähän hankintaan. Nyt kun on vielä tulossa Fable ja Fallout tämän ja Saintsin päälle, niin taisi loppuvuosi olla siinä sitten pelaamisen kannalta. Katsellaan sitten seuraavana vuonna näitä lukuisia muita erinomaisia julkaisuja.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

On kyllä niin mahtava peli ettei mitään rajaa! Grafiikat ehdottomasti parasta mitä boxilla on koskaan ollut. Yksinpeli kokemus ei tähän mennessä ole ollut kummoinen, ja jopa yllättävän paljon rajoitettu kenttää, mutta on se kaunista :cool: Aseiden kanssa kyllä sattuu ja tapahtuu. esim. bazookalla ammuttaessa panos ei välttämättä lähde piipusta kovin pitkälle, vaan tipahtaa jalkoihin pyörimään :D

Karttojen tekeminen ja niissä pelleileminen on kyllä ehdottomasti parasta koko pelissä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom