Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 3

Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Juoni taitaa olla vielä aika alkutaipaleilla, tänään kului suurin osa ajasta siihen kun metsästin laatikoita, valtasin tukikohtia, kiipesin mastoihin (joista jokainen on muuten onneksi erilainen) ja metsästin eläimiä ja jengipäälliköitä, ohessa tuli tehtyä pari juonitehtävää. Tämä peli on aika pitkälle sitä mitä FC2:n piti olla. Nyt ei vihut spawnaile enää kuin ehkä todella harvoin, joka oli selkeästi kakkosen pahin lapsus, jopa sen verran ärsyttävä että jäi peli kokonaan kesken.

Plussaa tälle kolmoselle ehdottomasti hyvin toimivasta vapaasta maailmasta, tarina on taasen ollut aika kaksijakoinen, osa putkijuoksua ja kädestä pitämistä, toisinaan taas saa mennä hyvinkin vapaasti. Pelin päähenkilö on myös aika kaksijakoinen tapaus, itse pelitapahtumat ja välivideot on aika pahasti ristiriidassa. Päähenkilö surkuttelee ja on paskat housuissa ja morkkis päällä jatkuvasti kun tulee tapettua ja kuitenkin aina pelatessa pyssyt laulaa ja veri lentää. No saas nähdä onko lopussa jotain selitystä tai muutosta päähenkilön suhteen.

Plussaa myös ehdottomasti tuosta taistelu/pelattavuusominaisuuksen avaamisesta. Pysyy mielenkiinto yllä kun oma ukko paranee ominaisuuksiltaan pikkuhiljaa. Helpottaa myös huomattavasti juonitehtäviä kun jaksaa ensin koluta aseita ja ominaisuuksia ukoille sivutehtävien kautta. Vihollisten tekoäly sen sijaa saa hiukan moitteita. Joskus vihut spottaa jo kaukaa ja toisinaan saa olla metrin päässä naaman edessä eivätkä reagoi mitenkään.

Muutaman kerran tullut pelästyttyä oikein kunnolla, esim. kun en vielä tajunnut että pelissä on myös krokotiileja. Ajoin vesiskootterilla rantaan ja olin kävelemässä pois kaikessa hiljaisuudessa kun yhtäkkiä takaapäin nappasi kroko jalkaan kiinni. :D Hitto mutta pelästyin. Muutenkin nuo elukat aiheuttaneet aika hyvin randomilla kaikkea. Kerran väijyin tukikohdan vieressä tutkien mistä aloittaa vihujen lahtaaminen ja samaan aikaan tiikeri hyökkäsi tukikohtaan vihujen kimppuun ja hoiteli koko jengin kylmäksi ennen kuin ehdin kissaa sanoa. :D:D:D Kerran taas joku riikinkukon tapainen tappoi oman jengiläisen juuri kun olin menossa hakemaan toiselta omalta tyypiltä tehtävää. Ei kuitenkaan onnistunut tehtävän hakeminen kun muut alkoivat suremaan kuollutta toveriaan vieressä. Piti tehdä muuta välissä ja palata uudelleen takaisin ennen kuin onnistui.

Moninpeli vielä kokeilematta joten siitä paha sanoa mitään. Yksinpeli ainakin yllättänyt positiivisesti. Grafiikat myös upeaa katseltavaa, välillä ruudunpäivitys hiukan hidastuu mutta ei mitenkään häiritsevästi.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Hei. Kertokaas mulle että täytyykö mun aloittaa peli alusta kun en tajunnut hakea sitä yhtä juttua sieltä yhdestä paikasta ja nyt kun olen pelin lopussa niin en pääse sinne enää. Joku päivitys siihen ongelmaan pitäisi olla mutta ei mulle sellaista päivitystä ole tullut (eikö noi pelit päivity automaattisesti jahka huomaa, että nettiyhteys päällä ja että uusi päivitys saatavilla?). Meinaan kun olen mennyt 99% läpi ja se on tuosta enää kiinni luultavasti ainaki. Muut tilastot näyttää täysiltä.


Itse pelistä sanoisin että kyllähän tämä ehdottomasti parempi on kun FC 1 tai 2. Ainoa - mikä tulee mieleen on se, että liian lyhyt. Olisin halunnut tähän peliin enemmän GTA tyylistä tekemistä. Kerättävää ja kaikkea sellaista, mitä GTA:ssa on. Uskon ettei tämä viimeinen FC peli ollut. Kyllä sieltä varmaan Far Cry 4 tulee sitten joskus. Luultavasti kyllä vasta sitten seuraavalla konsolisukupolvelle
 
Far Cry 3 [PS3/X360]

Juhis82: Jos kyse on yhdestä puuttuvasta Relic-esineestä, sitä ei pääse enää tietyn vaiheen jälkeen hakemaan. Asian korjaavaa päivitystä ei ole käsittääkseni vielä julkaistu.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Hei. Kertokaas mulle että täytyykö mun aloittaa peli alusta kun en tajunnut hakea sitä yhtä juttua sieltä yhdestä paikasta ja nyt kun olen pelin lopussa niin en pääse sinne enää. Joku päivitys siihen ongelmaan pitäisi olla mutta ei mulle sellaista päivitystä ole tullut (eikö noi pelit päivity automaattisesti jahka huomaa, että nettiyhteys päällä ja että uusi päivitys saatavilla?). Meinaan kun olen mennyt 99% läpi ja se on tuosta enää kiinni luultavasti ainaki. Muut tilastot näyttää täysiltä.


Itse pelistä sanoisin että kyllähän tämä ehdottomasti parempi on kun FC 1 tai 2. Ainoa - mikä tulee mieleen on se, että liian lyhyt. Olisin halunnut tähän peliin enemmän GTA tyylistä tekemistä. Kerättävää ja kaikkea sellaista, mitä GTA:ssa on. Uskon ettei tämä viimeinen FC peli ollut. Kyllä sieltä varmaan Far Cry 4 tulee sitten joskus. Luultavasti kyllä vasta sitten seuraavalla konsolisukupolvelle

Lyhyt? Juonesta en tiedä kun se on vielä kesken, mutta kyllä mulla ainakin on tuhraantunut tolkuttomasti aikaa noihin laatikoiden,kirjeiden,muistikorttien ja relicien keräämiseen plus sitten nuo metsästyshommat ja jengipäälliköiden lahtaamiset,mastoihin kiipeämiset ja tukikohtien valtaukset. Ei ihan parissa illassa ole noita hoideltu. :)
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Nytkun on jo reilu puolet pelattu niin jaksan vähän kommenttiakin tästä laittaa. Tarinaa olen mennyt sen verran että molemmille saarille pääsin, nyt keräilin muistikortit, vapautin outpostit ja kiipeilin mastot, siinä sivussa vähän reliikkejä ja lettereitä.

Peli on mukavan värikäs ja maisemat mukavan näköisiä ja muutenkin pelissä pääosin visuaalinen puoli kunnossa. Tarinakin vaikuttaa mielenkiintoiselta ja hahmot ovat värikkäitä. Päähahmokin vaikuttaa kiinnostavalta, vaikkakin hahmon alun paniikki vaihtui ehkä liian nopeasti tunteettomaksi tappajaksi. Kasvua ja itsepohdintaa olisin hahmolle kaivannut enemmänkin, mutta katsotaan loppuun ennen tuomiota.

Maailma on avoin, mutta yhdentekevät keräilyt ja sivutehtävät eivät ainakaan minua houkuta tutkimaan saarta, vaan lähinnä puuduttavat ja outpostitkin menin loput putkeen kun alkoivat tuntua pakkopullalta. Sama kävi edellisen kanssa, en jaksanut keräillä juonen tai pelin kannalta turhia härpäkkeitä.
Mutta kiinnostavan tarinan voimalla jaksaa kyllä tämänkin loppuun, ehkä testaan myös MP:tä.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Pelin tarinan pääsin läpi viime viikolla ja ihan mukavan mittainen kokemus se loppujen lopuksi oli.
Pari viimeistä tehtävää oli todella mahtavia vaikka viimeisen tehtävän meinasikin pilata se oikeanaikainen napinpainelukohtaus Hoytia vastaan. Se olikin ainoa kohtaus vikassa tehtävässä jossa kuolin. Silloin tehtävänsuunnittelu on mielestäni epäonnistunut jos heti tehtävän alkupuolella tulee se ylivoimaisesti vaikein kohta. Tässä tapauksessa kyseessä oli vielä mahdollisimman helposti toteutettu reaktiopainelu joka otti hermoon. Tai no oikeastaan viimeinen tehtävä oli se missä piti tehdä päätös että kenet pettää ja kuka kuolee. Minä valitsin tyttöystäväni tappamisen pitkän harkinnan jälkeen. Taisi myös olla oikea ainoa ratkaisu sillä jälkiseuraukset oli vähintään kuumottavat (jos ymmärrätte mitä tarkoitan). Onneksi Jason on kuolematon puukoniskuille sillä kahdesti hänet on tapettu puukolla (Vaas ja Citra) ja kummallakin kerralla Jason on selviytynyt. Tarinalle antaisin arvosanaksi 7/10. Hiekkalaatikkopelin tarinaksi todella hyvä mutta ei pääse lähellekään jotain Rockstarin pelejä.

Vielä on ainakin puolet outposteista valloittamatta ja noin kymmenen sivutehtävää suorittamatta. Jos niiden hoitamisista ei saisi trophyja niin taitaisi jäädä tekemättä mutta kun jotain palkintoa saa näinkin tyydyttävästä pelikokemuksesta ni kai ne on pakko hyödyntää. Miettikää jos Assasins Creed 1:ssä olisi myös trophyt niin aika moni olisi jaksanut pelata tarinan edes loppuun.
 
Re: Far Cry 3 [PS3/X360]

onko tässä mitään ulkoavaruuden örrimörrejä, vai ihan homo sapienseja vastuksina? fc1 loppu oli aika turn-off "sinkogorillojen" astuttua kuvaan. ja fc2 nyt muuten täysi susi :)
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Puol tuntii yrittäny sitä tappoo riippuliitimen kyydistä... Paras tulos tähän mennessä oli kun tapoin jätkän törmäämällä siihen riippuliitimellä. Huoh. Tiikerin päähän pitää muuten räiskiä 4 kutia sillä tehokkaammalla snipulla että se kuolee.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Puol tuntii yrittäny sitä tappoo riippuliitimen kyydistä... Paras tulos tähän mennessä oli kun tapoin jätkän törmäämällä siihen riippuliitimellä. Huoh. Tiikerin päähän pitää muuten räiskiä 4 kutia sillä tehokkaammalla snipulla että se kuolee.

Helpompi on kun vedät ziplinen kyydistä sen achievementin. Jossain vaiheessa tulee tehtävä missä mennään luolissa missä vihuja sopivasti ziplinen alla, kunhan et mene enne sitä räiskien.

On kiva snipulla vetää tiikerin häkki auki ja katsella kun elukka vetää koko outpostin tyhjäksi. Harmi että pitää tappaa eläimiä että saa esim. ismomman lompakon, se immersioista.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

On kiva snipulla vetää tiikerin häkki auki ja katsella kun elukka vetää koko outpostin tyhjäksi. Harmi että pitää tappaa eläimiä että saa esim. ismomman lompakon, se immersioista.

Tosta tuli mieleen, että tuo häkki systeemi on kyllä tooodella hyvin tehty. Ihan sama mihin kohtaan häkkiä ammut, kun se aukeaa joka tapauksessa aina siitä oven kohdasta. Ja toinen ettei siitä ristikosta voi ampua raoista läpi... Jos haluaa eläimen nahat valtauksen jälkeen, on se ovikin pakko avata samalla kun listii elukkaa...
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Tosta tuli mieleen, että tuo häkki systeemi on kyllä tooodella hyvin tehty. Ihan sama mihin kohtaan häkkiä ammut, kun se aukeaa joka tapauksessa aina siitä oven kohdasta. Ja toinen ettei siitä ristikosta voi ampua raoista läpi... Jos haluaa eläimen nahat valtauksen jälkeen, on se ovikin pakko avata samalla kun listii elukkaa...

Ziplinesta tosiaan onnistuu tuo tappo paremmin, ei kannata riippuliitimellä mitään kikkailla. Elukat pystyy lahtaamaan häkkiin liekinheittimellä niin etteivät ehdi käymään päälle. :D Tosin sillä tehokkaimmalla snipulla (siis se signatured weapons valikosta valittava) tippuu kyllä tiikerikin kertalaakista kun päähän ampuu.

Pahin eläintehtävä tähän mennessä ollut tuo mustan puuman tappaminen jouskarilla, vaikkakin special syringellä sekin helpottui aika olennaisesti.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Nyt on sitten tämäkin peli taputeltu, vähän kokemuksia:

Alkuun peli tuntui todella hyvältä, tykkäsin erityisesti animoinnista ( esim, jos juokset jyrkännettä alas -->kaadut) ja pelin tunnelmasta. Pelin edetessä peli kuitenkin alkoi pahasti toistamaan itseään. Ainoa asia mikä piti pelin ääressä oli enää päätarina. Kaikkein eniten itseäni kismitti se, että "lootilla" ei ollut muuta kuin rahallista arvoa, ja kun sitä rahaakaan ei oikeastaan pelin loppupuolella tarvinnut enää mihinkään.

Sitten oli vielä co-op. Odotin jotakin survival-henkistä taktista co-oppia, jossa yhteistyö olisi kaiken A ja O.
No, toisin kävi. Koko co-op on alusta loppuun putkiräiskintää, missä yhteispelistä ei ole tietoakaan.

Plussat:
-Tunnelma
-Visuaalisuus
-Päätarina varauksin
-Online peluu varauksin (CoD varmaankin parempi vaihtoehto)

Miinukset:
-"loottaus"
-Mielekäs tekeminen loppui lyhyeen
-co-op
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Itsekin ostin tämän pelin psn-storesta kun oli jouluaattona sillä -50% alennusta niin pitihän siitä tilaisuuteen tarttua (tosin kun lataat pleikkaan jonkin kunnon pelin on kyllä pirun pitkä latausaika
, kun lataus on 6000 megabittiä). Peli tosin oli odotuksen arvoinen. Itse olen tehtäviä vissiin 6 suorittanut ja lopun aikaa olen keräillyt esineitä, metsästänyt eläimiä ja muuten vain leikiskellyt vapaasti. Tänään meinasin saada sydänkohtauksen kun uiskentelin eräällä suolla keräten kasveja sen pohjasta, ilmeistyi televisiooni krokotiili ja putosin melkein tuolilta. Pelästyin niin, että laitoin pelin pauselle ja otin puoli minuuttia syvään hengittäen rauhassa :D) Vielä puoli tuntia sen jälkeenkin käteni tärisivät. Olen oikeastaan iloinen, että niin kävi, sillä tämä on yksi niitä ainoita pelejä joissa oikeasti tulee tuommoisia reaktioita. Verrataanpa nyt esimerkiksi assassin's creediin, jossa nyt vaikka tapaisit suurimman ja vahvimman eläimen,karhun. Ja sen metsästyshän tapahtuu niinkin, ettei eskarilaisellakaan luulisi olevan ongelmia. Näpyttelet kirjainsarjan (esim. Neliö, kolmio, ympyrä ja toistat tuon kolmesti) ja karhussa ei enää pihise henki. Siis aivan naurettavan helppoa. Kun ostin AC:n odotin todella metsästysosuutta ja se olikin yksi pelin suurimpia pettymyksiä. Far cryssa metsästys on oikeasti haastavaa, jos nyt vaikka pitäisi tappaa joku pantteri pelkällä jousipyssyllä (mikä nyt onkaan). Pelin arvosana minulta pyörii aika lähellä yhdeksikköä. Co-oppia en ole kokeillutkaan ja online nyt vaikutti ihan ok:lta, paitsi että nyt kun on pelannut BO2:sta, on sen online huomattavasti parempi.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Tämä peli kyllä ansaitsee meikäläiseltä Game of the year palkinnon, oli sen verran mukava ja antoisa parikymmentuntinen. Harva yksinpeli nykyään jaksaa enää kiinnostaa, mutta tämä kyllä nappasi täysillä mukaansa samantien kun levyn koneeseen laitoin. Peli antaa hyvän vapauden tunteen, vaikkakin muutaman minuutin välein yläreunaan pomppaava: " mene paikkaan X tai tutki saarta" teksti tuntui ajoittain holhoukselta. Vaikka sivutehtävätkin toistavat itseään aika paljon, oli niitä silti mukava tehdä, sillä esim. pienet muunnokset jokaisessa radio mastossa tuntuivat siltä että kerrankin pelintekijät ovat viitsineet nähdä edes vähän vaivaa eivätkä ole vain käyttäneet vanhaa kunnon copy paste menetelmää.


Melkeimpä ainoa asia joka itseäni jäi harmittamaan oli, että sain noita signature aseita vasta niin myöhään auki etten kerennyt niitä oikein pelinaikana hyödyntää. Pitää varmaan muistaa ne uudella läpipeluukerralla. Ja nekin mitä ostin, olivat aika tuskan takana saada, sillä minulla ainakin meni rahat ammuksiin, luotiliiveihin ja aseiden modauksiin vaikka itse aseet saikin ilmaiseksi, en tiedä miten jotkut tuntuvat valittavan ylimääräisestä rahasta.
Myöskin vaikeustaso olisi saanut olla korkeampi, pelasin suoraan vaikeimmalla eikä sekään ollut vaikea, vaati vain vähän varovaisemman etenemistyylin. En olisi laittanut vastaan vaikka pelissä olisi New game+ vaihtoehto.

Onko tähän muuten tulossa mitään dlc:tä yksinpelin puolelle? Vaikka periaatteessa olen vähän koko dlc meininkiä vastaan, oli tämä peli kuitenkin sellaista herkkua jota pelaisi enemmänkin mielellään.




Pahin eläintehtävä tähän mennessä ollut tuo mustan puuman tappaminen jouskarilla, vaikkakin special syringellä sekin helpottui aika olennaisesti.

Nuo Path of the hunter tehtävät ovat kaikki helppoja, kun ensin paikantaa eläimen pöpeliköstä vaikka hunter's instic syringen avulla ja tämän jälkeen laittaa animal repellent syringen käteen niin saat ampua eläintä rauhassa päähän eikä se hyökkää päälle.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Noniin, läpi tuli mentyä myös ja hiukan lisää mietteitä. Aikaa en laskenut paljonko pelin parissa kului, mutta varmaan lähemmäs 30h kun tuli ekalta saarelta keräiltyä oikeastaan aika turhaankin melkein kaikki laatikot ja relicit sun muut. Sitten loppui mielenkiinto. Sen verran paljon tuli lootattua tuota ekaa saarta ettei kakkossaarelle päästyä ollut enää rahasta puutetta ja kaikki signatured-weaponsit hankin jo pelin alkupuolella eikä niistä oikein halunnut luopua missään vaiheessa edes vaihtelun vuoksi. Pääjuoni oli ihan maittava, tosin tuntui aika lyhyeltä jostain syystä mutta mitään tylsää hetkeä ei eteen tullut. Peli nyki loppupuolella ajoittain aika runsaastikin kun ruudulla tapahtui hiukan enemmän, mutta toisaalta kyllä sen ymmärtää kun miettii kuinka vanha konsoli jo kyseessä. Kakkosessa vihut re-spawnaili ja jätin pelin kesken, tässä tuntui myös olevan juonitehtävissä tuota vihujen ilmestymistä tyhjästä, mutta huomattavasti vähemmän kuin kakkosessa.

Moninpeliä testasin co-op puolelta ja nykiminen oli jotain aivan jäätävää, ei siitä oikein nauttimaan pystynyt. Yhden mapin vedin läpi, mutta jostain syystä ei tullut achievementia? Muutenkin tuntui että tässä pelissä oli aika helpot gamerscoret jos niitä tykkää metsästää. Vielä pitäisi voittaa 1500 pokerissa ja ampua jouskarilla 70m päästä ja taisi olla pari jotain muuta pientä.

Kyllä tämä ehdottomasti on halo4:n kanssa yksi viime vuoden parhaista peleistä. Lisää pelattavaa olisi vielä hiukan kun ostin tästä sen lost expedition editionin. Plussaa tälle pelille ehdottomasti noista eläimistä, sen verran paljon random-tilanteita tuli niiden takia ja krokot onnistui pelästyttämään useamman kerran. :D
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Moninpeliä testasin co-op puolelta ja nykiminen oli jotain aivan jäätävää, ei siitä oikein nauttimaan pystynyt. Yhden mapin vedin läpi, mutta jostain syystä ei tullut achievementia?

Achievementtiä/trophyä varten pelissä pitää olla mukana koko tehtävän ajan eli alun lobbystä lopun pistejakoon.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Tämä peli kyllä ansaitsee meikäläiseltä Game of the year palkinnon, oli sen verran mukava ja antoisa parikymmentuntinen. Harva yksinpeli nykyään jaksaa enää kiinnostaa, mutta tämä kyllä nappasi täysillä mukaansa samantien kun levyn koneeseen laitoin. Peli antaa hyvän vapauden tunteen, vaikkakin muutaman minuutin välein yläreunaan pomppaava: " mene paikkaan X tai tutki saarta" teksti tuntui ajoittain holhoukselta. Vaikka sivutehtävätkin toistavat itseään aika paljon, oli niitä silti mukava tehdä, sillä esim. pienet muunnokset jokaisessa radio mastossa tuntuivat siltä että kerrankin pelintekijät ovat viitsineet nähdä edes vähän vaivaa eivätkä ole vain käyttäneet vanhaa kunnon copy paste menetelmää.
Juurikin näin. Mullekin kolahti tänään postissa tämä, piti ottaa pikaiset kokeilut niin tuli vedettyä 9 tuntia putkeen. Enpä edes muista mikä peli viimeksi olis näin paljon koukuttanut. (Ehkäpä Unchartedit tai Skyrim?)

Valittamista ei juurikaan ole, toki tuo lootin keruu alussa vähän nyppii kun pussit on niin pienet, mutta ajattelin ne romut jättää omaan arvoonsa sitten kun saa nuo tarvittavat pussukat kursittua kasaan.

Noiden vihollisten tukikohtien valtaamiseen käytin joka kerta vähän erityyppistä lähestymistapaa; välillä kauempaa sniputellen, joskus tuikkasin koko paskan tuleen ja katselin kauempaa mitä tapahtuu, niin ei ehtinyt vielä tuntuun niin toistolta.

Kerrassaan huippu peli, näyttää todella hienolta ja kerrankin ulkoavaruuden örrimörrit on raaskittu jättää pois. Tämän 9h kokemuksen perusteella 9/10p, ei todellakaan mennyt se ~30e hukkaan kun Playsta pistin tulemaan.

Moninpeli ei tosin minkäänlaista intohimoa herättänyt, ehkä 10min jaksoi koittaa. Mutta eipä odotuksia sen suhteen juuri ollutkaan.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Nyt on kyllä pakko kysyä apua, ei jaksa enää vetää tota tehtävää uudestaan ja uudestaan.
Tehtävässä pitää hakea sen jonkun tyypin puku ja siinä pitää sniikata vartioitten ohi. No siinä edessä on sitten liika vartioita ja käsketään ettimään toinen reitti. No se waypoint on siinä laiturilla, mutta kun nousen siihen laiturille vedestä niin tulee mission failed ja siinä kerrotaan että mut huomattiin koska menin veteen... :D mitähän tossa pitää tehdä?
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Nyt on kyllä pakko kysyä apua, ei jaksa enää vetää tota tehtävää uudestaan ja uudestaan.
Tehtävässä pitää hakea sen jonkun tyypin puku ja siinä pitää sniikata vartioitten ohi. No siinä edessä on sitten liika vartioita ja käsketään ettimään toinen reitti. No se waypoint on siinä laiturilla, mutta kun nousen siihen laiturille vedestä niin tulee mission failed ja siinä kerrotaan että mut huomattiin koska menin veteen... :D mitähän tossa pitää tehdä?

Juurikin siinä kohdassa, jossa Jason sanoo väkeä olevan liikaa on toinenkin reitti. Kävele vähän matkaa takaisin päin ja liiku huoneen takaosassa vartioiden selän takaa luolan suulle, jossa on kasvillisuutta. Siitä pääsee läpi. Oli ongelmia samassa kohdassa ;)
 
Ylös Bottom