Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 3

Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Tänää sain vihdoinkin päätökseen pelin, peli kellossa oli 15h läpäisyn jälkeen ja olen kyllä paljon keräillyt kaikkea, vetänyt outpostit sun muut. Aattelin tota platina trophyä hommata tässä niin kun noita relics pitää hommaa vähintään se 60 siihen trophyyn, niin saako jostain helpostusta niiden löytämiseen? Trophyjä kerätty 78% vielä muutama singleplayer trophy ja kaikki co-op nii se ois siinä. :) itelle peli on vuoden 2012 GOTY ehdottomasti.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Joo, ostat kaupasta ne item mapit niin näät kaikki aarteet kartalla...Ja mulla on 21 tuntia pelattu ja 27/38 tarinatehtävistä tehty. :)Siitä tehtävästä vielä
Se oli siis vaan tommonen kiertoreitti, ei voinu vaan heti uida sinne laivalle :D
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Joku joka pelaa moninpeliä vois lisätä mut (FINDarkside), ni voidaan lähetellä noi decoding buustit toisillemme.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Tällasta bugia sitten tällä kertaa!!! Hiukan häiritsee pelikokemusta kun Jasonin käteen on tarttunut PYSYVÄSTI tollanen MOLOTOV! :D
Kysenen molotovi on Jasonin kädessä kokoajan kiinni ja näkyy kaikissa hyppy ja sukellus jne. animaatioissa, ja ainiin joo! Häiritseehän se jo pikkasen tota näköyhteyttä tossa pelissä -.-

Mut Seriously, tietääkö kukaan miten tosta pääsis eroon???

TOSSA PARI KUVAA (varsinki tolla jouskarilla vähän rasittavaa :D) -->
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Kokeile vaikka kuolla, tai heittää molotovi. Mulla oli yhessä vaiheessa semmonen ongelma että kun healasin itteeni, tai heitän kiven/kranun niin ase ei tuu automaattisesti takas vaan kädet on tyhjät. Sitte piti aina kolmioo painaa... Autto ku sammutin pelin ja käynnistin uusiks.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Kokeile vaikka kuolla, tai heittää molotovi. Mulla oli yhessä vaiheessa semmonen ongelma että kun healasin itteeni, tai heitän kiven/kranun niin ase ei tuu automaattisesti takas vaan kädet on tyhjät. Sitte piti aina kolmioo painaa... Autto ku sammutin pelin ja käynnistin uusiks.

Ei se vaan lähteny, mut tajusin tossa äskön että bugi tais ilmaantua kesken tehtävää, jonka jälkeen autosave... Enpä oo tietenkään tallentanu manuaalisesti moneen tuntii.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Melkeimpä ainoa asia joka itseäni jäi harmittamaan oli, että sain noita signature aseita vasta niin myöhään auki etten kerennyt niitä oikein pelinaikana hyödyntää. Pitää varmaan muistaa ne uudella läpipeluukerralla. Ja nekin mitä ostin, olivat aika tuskan takana saada, sillä minulla ainakin meni rahat ammuksiin, luotiliiveihin ja aseiden modauksiin vaikka itse aseet saikin ilmaiseksi, en tiedä miten jotkut tuntuvat valittavan ylimääräisestä rahasta.

Laitetaas vastaus varulta spoilereihin:

Itse siis pelailen tällä hetkellä aseistuksella signature -smg ja signature -lmg, tavan sniperi ja tavan jouskari. Ostettuna, mutta käyttämättä signature pistooli ja signature haulikko. Rahaa koko ajan 10 000, enkä tiedä mihin sitä laittasin. Joka ikinen ase kaupasta ostettu, karttoja ei ole, koska en tarvitse lootteja, koska rahaa on vieläkin ihan liikaa. Pelistä takana n. 19 tehtävää, enkä ole vielä edes toisella saarella. Skill pointseja käyttämättä kymmenkunta, kun en tiedä mitä noista paskoista vaihtoehdoista edes tarvitsisin. Kaikki sivutehtävät, tornit, ja outpostit vallotettu. Rahalla ei todellakaan ole tähän mennessä mitään virkaa. Silti peli on helvetin viihdyttävä, ja pistän parempaa arviota tuonnempana, kunhan peli on läpi. Ja pelaan vaikeimmalla vaikeustasolla.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Miten mä saan Shark Skinin? Tarvii 2 ni saa isompaa laukkua mutta millä ton hain tapan? Yritin haastaa sitä tuolla veden alla mutta eipä tullut mitään...En muuten ymmärrä ollenkaan tuota ratkaisua että aseet saa ilmaiseksi kun radiotorni on vallattu. Rahaa olis ollut ihan hyvin jo tähän mennessä ostaa itselle tarvittavat aseet ja vihuiltakin saa aseita otettua...
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Katot kartasta missä hait ovat, ja menet sinne rantaan tai johonkin pieneen saareen. Merkkaat hait kiikareilla, ja alat ampua niitä snipulla kun käyvät pinnassa. Vedessä ollessasi et pysty niitä tappamaan.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Miten mä saan Shark Skinin? Tarvii 2 ni saa isompaa laukkua mutta millä ton hain tapan? Yritin haastaa sitä tuolla veden alla mutta eipä tullut mitään...En muuten ymmärrä ollenkaan tuota ratkaisua että aseet saa ilmaiseksi kun radiotorni on vallattu. Rahaa olis ollut ihan hyvin jo tähän mennessä ostaa itselle tarvittavat aseet ja vihuiltakin saa aseita otettua...

Itse hoidin Hain nahat niin että etsin laiturin missä oli KK:lla varustettu venen otin sen ja ajelin hai alueelle.. ja rupesin ampumaan niitä sitä tahtia kun tulivat pintaan ja välissä kävin aina hakemassa nahat..

yks venen oli ainakin ihan yhen hai alueen lähellä.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Pelaako kukaan co-op moodia PS3:lla? Itellä ois kaks vikaa tehtävää (Rush Hour ja Payback) pelaamatta ja kun ei noita tunnu public matcheissa löytyvän, niin saisko täältä neljän hengen porukan kasaan läpäisemään kyseiset tehtävät? Voidaan aloittaa vaikka saman tien ja kaverikutsuja minulle voi laittaa esim. yv:llä tai sitten suoraan pleikkarin kautta.

Edit. Co-op läpäisty (kiitos avusta!), joten ihan heti en ala uudestaan pelaamaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Meet vaan rannalle, ni eiköhän niitä haita siellä näy :)

Joo siis jos yhtään luit mun viestiä niin tosiaan painimatsia hain kanssa jo harrastin mutta ei oikein toiminut. Ei sitä voi kun lyödä turpaan. (Eiks tässä pelissä oo mitään veitseä jota voi käyttää aseena? Veitsi näyttää tulevan vaan kun tekee ton sneak tapon...) Eli ei noita haita todellakaan oli vaikea löytää kun kartta on täynnä hain kuvia ja heti kun meet uimaan niin jo on hai jalassa kiinni. Mutta siis sainkin jo vastauksen täältä kiitos.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Joo siis jos yhtään luit mun viestiä niin tosiaan painimatsia hain kanssa jo harrastin mutta ei oikein toiminut. Ei sitä voi kun lyödä turpaan. (Eiks tässä pelissä oo mitään veitseä jota voi käyttää aseena? Veitsi näyttää tulevan vaan kun tekee ton sneak tapon...) Eli ei noita haita todellakaan oli vaikea löytää kun kartta on täynnä hain kuvia ja heti kun meet uimaan niin jo on hai jalassa kiinni. Mutta siis sainkin jo vastauksen täältä kiitos.

Ja niin helpoin tapa on vaan ajaa veneellä haitten yli ja hakea ne nahat. :)
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Signature-aseet ovat kyllä melkoisia gamebreakereitä, varsinkin SMG ja rynkky.
Seuraava pelikierros pitää ottaa käyttämättä mitään signatureja tai vaimentimellisia aseita (eli jousi sallitaan), niin säilyy edes jotain jännitystä ja haastetta.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Mä en kyllä huomaa kovinkaan paljon eroa tuossa Hardin ja Normalin vaikeusasteen välillä. Ihan samanlailla henki lähtee molemmissa aika nopeesti jos joudut luotisateeseen tai vihollisen yllättämäksi. Stealthikään ei tunnu Hardilla yhtään sen haastavammalta. Mä pelaan kyl myös ilman tota tähtäys avustusta niin on vähä enemmän haastetta.

Tässä pelissä muuten parasta on toi hiiviskely, yhden outpostin oon saanut vallattua pelkästään puukottamalla jokaisen takaapäin. Pitää vielä yrittää lisää, muutamia tässä vasta putsannut mutta ei kyllä ihan helppoa oo joka jannua laittaa salaa kylmäksi. Usein sit kun ei jaksa enää väijyä ja sut huomataan ni sit vaan räiskintä päälle, varsinkin kun ei voi quick savettaa.
 
Ylös Bottom