Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 3

Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Mites
käy kun päättääkin pelastaa kaverit? Säilyykö porukka hengissä? Ite valitsin Citran ku jotenkin se sopi paremmin tohon kuvioon ja halusin nähdä että jääkö Jason saarelle hengailee mutta huonostihan siinä kävi.
Selvästi paremminhan siinä toisessa lopussa käy, sillä Citra saa puukon rintaansa ja Jason ystävineen pakenee saarelta. Tästä sen pääsee ihan katsomaankin kohdasta 05:05 alkaen.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Hehe, itteä vaan nauratti toi loppuvalinta...
Pelastatko ystäväsi, mikä on ollut koko pelin idea ja tehtävä, vai jäätkö jonku vähäpukeisen naisen messiin, jonka oot tuntenut vasta pari viikkoa/kuukautta. :)
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Hehe, itteä vaan nauratti toi loppuvalinta...
Pelastatko ystäväsi, mikä on ollut koko pelin idea ja tehtävä, vai jäätkö jonku vähäpukeisen naisen messiin, jonka oot tuntenut vasta pari viikkoa/kuukautta. :)

Joo tottahan se mutta
yhtä paljon pelin ideahan oli myös se että pikkuhiljaa Jasonista kasvaa saaren "pelastaja" ja "Rakya-soturi" tai whatever. Kyllähän toi päähenkilö pelin aikana kasvaa erilleen ystävistään ja jossain vaiheessa sanookin kun pakovene alkaa olla valmis että mä jään muuten tänne. Eli tavallaan löytää sisäisen soturin itsestään ja mun mielestä ihan hauska että jää pelaajan päätettäväksi kumman tien Jason valitsee vaikka olihan toi ystävien tappaminen ehkä turhan radikaali veto.
Mut joo, missä videopelissä juoni on edes millään tavalla täysin uskottava.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Mun käsittääkseni Brody jäi sinne saarelle sen takia, että halus tappaa Vaasin. Tosin en pysynyt ihan kärryillä, kun sekin tapettiin jossain mielikuvitusmaailmassa. :p Pisti naurattamaan toi vaas vähän lisää vielä, eka se nappaa sut hälkiin ja sä karkaat. Sen jälkeen Vaas nappaa sut uudestaan, sitoo penkkiin ja tiputtaa jonnekki lammikkoon. Sitte se vielä ampuu sua ihan läheltä, mutta ei tunnu missään. :) Ja kun Brody sano että jää saarelle, niin siellähän oli vielä yks kamu pelastettavana.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Mun käsittääkseni Brody jäi sinne saarelle sen takia, että halus tappaa Vaasin. Tosin en pysynyt ihan kärryillä, kun sekin tapettiin jossain mielikuvitusmaailmassa. :p Pisti naurattamaan toi vaas vähän lisää vielä, eka se nappaa sut hälkiin ja sä karkaat. Sen jälkeen Vaas nappaa sut uudestaan, sitoo penkkiin ja tiputtaa jonnekki lammikkoon. Sitte se vielä ampuu sua ihan läheltä, mutta ei tunnu missään. :) Ja kun Brody sano että jää saarelle, niin siellähän oli vielä yks kamu pelastettavana.
Joo paitsi että jos muistan oikein ni kun Brody sano että jää saarelle niin muistaakseni siinä vaiheessa ei vielä tiennyt että pikkuveli on elossa. Tästä nyt vois jauhaa vaik kuinka paljon mutta lopputulos on se että pääjuoni nyt ei pelissä mikään järjen voitto ole ja aukkoja ja typeryyksiä löytyy pilvin pimein. Muutenkin noi pääjuonitehtävät oli välillä aika tylsiä.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Miten noi lukitut aseet avataan mitä pystyy kantaa mukana? Ärsyttää kun on vai yksi ase mukana. Aukeaako ne lukitukset pelin edetessä?
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Miten noi lukitut aseet avataan mitä pystyy kantaa mukana? Ärsyttää kun on vai yksi ase mukana. Aukeaako ne lukitukset pelin edetessä?
Uusia aseslotteja avautuu itse niitä valmistamalla. Muuten niitä ei saa. Eli katso, mitä elukoita niitä varten pitää metsästää.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Mistäs tän pelin sais mahd. halvalla? Ei siis käytettyä ja joku luotettava sivu. Itse en niin kovin netistä tilaile.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Cdon.com tarjoaa hintaan 32.95+postikulut 2.95 ja paketin mukana tulee lasku joten ei tarvitse mitään kortin tietojakaan laittaa mihinkään jos sitä pelkää. PS3:lle samasta firmasta insane edition 44.95+postit ja PC:n perus versio 19.95e+postit.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Tuli pohdittua että lukeekohan levyversio mitään dataa levykkeeltä? Siis kun tein huvikseni huomion että jos pelin ostaa storesta niin se vie tilaa kiintolevyltä 6,3 gt ja peli asentaa levykkeeltä kiintolevylle 6,3 gt dataa.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Muuten kyllä loistava teos mutta muutamat kohdat kyllä tehty turhan Uncharted tyyppisiksi.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Mites tuo FPS pleikan puolella? Olisi 40e käytettävissä peliin, ja CDON.comissa on 34,95e. Eli onko edes yli 30? Jos sen ali pahasti menee, en tule ostamaan.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Sen verran sekavasti kirjoitettu kysymys että oletan sinun tarkoittavan kuinka paljon aikaa pelin parissa kuluu? Se riippuu siitä paljonko jaksat koluta sivutehtäviä. Itse sain ainakin kulumaan yli 30h pelin parissa eikä ollut missään vaiheessa puuduttavaa.
 
Re: Far Cry 3 [PS3/X360]

Sen verran sekavasti kirjoitettu kysymys että oletan sinun tarkoittavan kuinka paljon aikaa pelin parissa kuluu? Se riippuu siitä paljonko jaksat koluta sivutehtäviä. Itse sain ainakin kulumaan yli 30h pelin parissa eikä ollut missään vaiheessa puuduttavaa.

FPS = frames per second

edit: eli ruudunpäivitysnopeutta tiedusteli herra taikinapää. itellä ei asiasta hajua. vois olettaa sen siinä 30fps hujakoilla olevan
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Kyllä se FPS mulla ainakin pysy yleensä ihan nätisti siinä 30 kieppeillä, tietty parissa kohtaa se siitä tippu, mutta ei mitenkään häiritsevästi.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

PS3:lla fps on ollut koko ajan sen 27-30, että hyvinkin tasaisena on pysynyt. Jotkut valitelleet huonohkosta fps:stä, mutta itse en ainakaan ole huomannut mitään merkittävän alhaista ruudunpäivitystä. Ei tosiaan kannata jättää peliä ostamatta, fps on oikein riittävä, eikä putoile, peli on ehdottomasti yksi PS3:n komeimpia ulkoasultaan, ja muutenkin kyseessä on erinomainen peli.
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Tämän halusinkin kuulla. Saatuani pelin laitan varmaan wannabe-arvostelun :). Kiitokset nopeista vastauksista, vahvistivat aikomuksen ostaa!
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Joo leikkasi hiukan tyhjää tai sitten en vaan noteerannut tuota fps. Pienet naamapalmut annan itselleni. :D
 
Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Huoh, tänään 2 pelii pelattu ja tilastojen mukaan 0. Ei mitään uutta että kaikki pitää availla vähintään kaks 2 kertaa...
 
Ylös Bottom