Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cobretti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 3

Eilen pelasin campaignin läpi, ja erittäin hyvä fiilis jäi pelistä! Far Cry 2 kyllästyin nopeasti yksitoikkoisiin tehtäviin, mutta tässä oli mukavasti vaihtelua! Oikeastaan kaikki hyvät puolet FC2:sta oli jätetty tähän ja keskitytty parantamaan niitä heikkouksia, mitkä itselläni pistivät edellisessä osassa silmään. :)

Semmonen kysymys vielä, kun ostin pelin käytettynä ja mukana oli kuitenkin tuo onlinekoodi, niin pystyykö sen jotenkin tarkistamaan onko koodi vielä käytettävissä? En siis välttämättä haluaisi käyttää sitä (myyn pelin heti, kun olen jonkun kaverin kanssa pelannu co-op -tehtävät ja saanut platinatrophyn, joten jälleenmyynnin kannalta en sitä käyttäisi pois.) Jos syötän koodin pelin sisäisen valikon kautta, niin kuluuko koodi heti koodin syöttämisen jälkeen seuraavaan valikkoon siirtyessä? Vai tuleeko erikseen vielä jokin latausruutu, missä voin peruuttaa koodin käytön? :confused:
 
Vastaus: Far Cry 3

Eilen pelasin campaignin läpi, ja erittäin hyvä fiilis jäi pelistä! Far Cry 2 kyllästyin nopeasti yksitoikkoisiin tehtäviin, mutta tässä oli mukavasti vaihtelua! Oikeastaan kaikki hyvät puolet FC2:sta oli jätetty tähän ja keskitytty parantamaan niitä heikkouksia, mitkä itselläni pistivät edellisessä osassa silmään. :)

Semmonen kysymys vielä, kun ostin pelin käytettynä ja mukana oli kuitenkin tuo onlinekoodi, niin pystyykö sen jotenkin tarkistamaan onko koodi vielä käytettävissä? En siis välttämättä haluaisi käyttää sitä (myyn pelin heti, kun olen jonkun kaverin kanssa pelannu co-op -tehtävät ja saanut platinatrophyn, joten jälleenmyynnin kannalta en sitä käyttäisi pois.) Jos syötän koodin pelin sisäisen valikon kautta, niin kuluuko koodi heti koodin syöttämisen jälkeen seuraavaan valikkoon siirtyessä? Vai tuleeko erikseen vielä jokin latausruutu, missä voin peruuttaa koodin käytön? :confused:
Storeen kun heität niin pitäs tulla vielä joku varmistusruutu. En ole kumminkaan 100% varma tästä.
 
Vastaus: Far Cry 3

Tuossa tuli pelailtua CO-OP pelimuotoa niin tuli 2. jaksossa mielenkiintoinen bugi/glitch jossa luola osuudessa vihollisia generoitui jatkuvasti uudelleen alkuun vaikutti hyvältä idealta kun sai todella paljon XP:tä mutta sitten karu todellisuus oli että emme päässeet eteempäin koska eteneminen oli lähestulkoon mahdotonta.

Ihan hauskalta tuo CO-OP vaikuttaa. Voisi olla vielä kivempaa sitten kun olisi 4 pelaajaa.
 
Vastaus: Far Cry 3

Semmonen kysymys vielä, kun ostin pelin käytettynä ja mukana oli kuitenkin tuo onlinekoodi, niin pystyykö sen jotenkin tarkistamaan onko koodi vielä käytettävissä? En siis välttämättä haluaisi käyttää sitä (myyn pelin heti, kun olen jonkun kaverin kanssa pelannu co-op -tehtävät ja saanut platinatrophyn, joten jälleenmyynnin kannalta en sitä käyttäisi pois.) Jos syötän koodin pelin sisäisen valikon kautta, niin kuluuko koodi heti koodin syöttämisen jälkeen seuraavaan valikkoon siirtyessä? Vai tuleeko erikseen vielä jokin latausruutu, missä voin peruuttaa koodin käytön? :confused:

Eipä omasta mielestä ainakaan mitään varmistusruutuja ole tullut muita koodeja laittaessa, että se joko hyväksyy tai ei hyväksy sitä. Yksi vaihtoehto on esim. luoda uusi käyttäjätunnus jolle laitat sen koodin, jonka voit antaa jatkossa eteenpäin pelin ostajalle. Epäkäytännöllistä, mutta edes varmasti saa tietää toimiiko koodi. :)
 
Vastaus: Far Cry 3

Eilen tuli aloiteltua tämäkin ja ihan hyvältä vaikuttaa ekan parin tunnin jälkeen. Jäin taas tapani mukaan tahkomaan noita sivutehtäviä, joten en kovinkaan pitkälle päässyt pääjuonessa.

Milläs vaikeustasolla suosittelette tätä pelaamaan? Yleensä aloitan kaikki pelit hardilla, mutta tämän aloitin normaalilla (sillä toisella neljästä vaikeustasosta), kun katselin että internet-tyypit suosittelivat normaalivaikeustasoa? Onko se hard tosiaan niin hard että hermot menee (niin kuin esim. CoDeissa)?
 
Vastaus: Far Cry 3

Eilen tuli aloiteltua tämäkin ja ihan hyvältä vaikuttaa ekan parin tunnin jälkeen. Jäin taas tapani mukaan tahkomaan noita sivutehtäviä, joten en kovinkaan pitkälle päässyt pääjuonessa.

Milläs vaikeustasolla suosittelette tätä pelaamaan? Yleensä aloitan kaikki pelit hardilla, mutta tämän aloitin normaalilla (sillä toisella neljästä vaikeustasosta), kun katselin että internet-tyypit suosittelivat normaalivaikeustasoa? Onko se hard tosiaan niin hard että hermot menee (niin kuin esim. CoDeissa)?

Vaiha ihmeessä vaikeusaste hardille, ite pelasin sillä läpi ja täytyy sanoo et oli siltikin harvinaisen helppo peli kunhan ei ryysiny pää kolmantena jalkana vihujen keskelle. Tuota 4 vaikeusastetta en tiedä millainen on, sillä sehän tuli vasta joku aika sitten patchin mukana. En tiedä mistä olet katsonut tuon että normia suositellaan, itse katsoin Totalhalibutin videon ja sen perusteella valitsin hardin vaikka itse normaalisti pelaankin pelit läpi normaalilla.
 
Vastaus: Far Cry 3

Vaiha ihmeessä vaikeusaste hardille, ite pelasin sillä läpi ja täytyy sanoo et oli siltikin harvinaisen helppo peli kunhan ei ryysiny pää kolmantena jalkana vihujen keskelle. Tuota 4 vaikeusastetta en tiedä millainen on, sillä sehän tuli vasta joku aika sitten patchin mukana. En tiedä mistä olet katsonut tuon että normia suositellaan, itse katsoin Totalhalibutin videon ja sen perusteella valitsin hardin vaikka itse normaalisti pelaankin pelit läpi normaalilla.

Kiitokset vinkistä. Muutamilta ulkomaisilta foorumeilta selailin ja katsoin että suuri osa pelasi normaalilla ja muutama oli hetken pelaamisen jälkeen vaihtanut hardilta takaisin normaalille, koska kuoli tuli liian nopsaan. Taidanpa tosiaan vaihtaa hardille, koska en juurikaan tuosta pää kolmantena jalkana tyyppisestä pelaamisesta perusta. :)
 
Vastaus: Far Cry 3

Uutta traileria pukkaa Far Cry 3: Blood Dragon:sta
[video=youtube;8zh94nidjpM]https://www.youtube.com/watch?&v=8zh94nidjpM[/video]

Aivan mahtavaa settiä luvassa, menee heti ostoon kun tämä eeppisyys tulee tarjolle Toukokuun ensimmäinen päivä.

Pelin soundtrackki löytyy jo esim täältä: https://soundcloud.com/powerglove/sloans-assault
Kunnon 80 luvun tyyliset musat, hienoa!
 
Vastaus: Far Cry 3

Vaikuttaa erittäin kiinnostavalta, odotan enemmän tuota kuin aikanaan itse "emopeliä". Juuri tuollainen kunnon kieliposkessa 80-luvun action meininki tuntuisi nyt freesiltä kaiken ryppyotsaisuuden keskellä.
 
Vastaus: Far Cry 3

Kivaltahan tuo näyttää ja saa varmasti pelialueen näyttämään virkistävän erilaiselta, mutta viittätoista euroa en ole valmis maksamaan, että ei ainakaan heti tule hankittua.
 
Vastaus: Far Cry 3

Kiitokset vinkistä. Muutamilta ulkomaisilta foorumeilta selailin ja katsoin että suuri osa pelasi normaalilla ja muutama oli hetken pelaamisen jälkeen vaihtanut hardilta takaisin normaalille, koska kuoli tuli liian nopsaan. Taidanpa tosiaan vaihtaa hardille, koska en juurikaan tuosta pää kolmantena jalkana tyyppisestä pelaamisesta perusta. :)

Vielä omat kokemukset tästä vaikeustasosta, niin onneksi tosiaan vaihdoin hardille, koska tuntuu paikoitellen siltikin liian helpolta. Käytännössä kuolo korjaa ainoastaan silloin, kun tulee pudottua jostain kallionkielekkeeltä maahan.
 
Vastaus: Far Cry 3

Yksi asia mikä tässä pelissä on vinksallaan on se, että tappamiaan vihollisia ei voi raahata jonnekin suojaan ettei jäisi nalkkiin taposta. Luulin aluksi että tuo takedown drag olisi ajanut sen asian, mutta eihän se toimi kuin niihin R3:sella toteutettuihin takedown-tappoihin.

En ole pelannut pelisarjan aiempia pelejä, joten en tiedä kuka on kopioinut ja mitä, mutta tietyt asiat kyllä muistuttavat kovasti esimerkiksi Red Dead Redemptionista ja Battlefield kolmosesta. Tosin ihan hyvällä tavalla, pelin käyttöliittymä toimii pääosin varsin hyvin.

Nämä open world -pelit toimivat mun mielestä erinomaisesti yksinpeleinä.
 
Vastaus: Far Cry 3

Kyllähän toimii. Heti kun olet puukottanut niin jommastakummasta tatista taaksepäin. Saattoi olla oikea tatti mutta voi olla vasenkin.
 
Vastaus: Far Cry 3

Pikkasen rikko immersiota tuo raaha vain puukotetut pois,sekä vielä vaatii kyvyn.

Oikeasti monessa pelissä puhutaan realismista, mutta sitä rikotaan sitä olan takaa. Ilman kykyä ei voi raahata ruumiita, voit raahata vain puukotetut ruumiit, voi kantaa vain 12 patia snipuun mutta 16 rakettia menee kevyest, voit kantaa vain KAKSI asetta, ammattisotilas ei osaa pitääaseita kunnosa tai ampua niillä ilman UUTTA KOULUTSTA TAI OHJEKIRJAA(Menisi jos on scifi-ase mutta ei rynkky tai pisla vaadi Einsteinin ÄÖta).
 
Vastaus: Far Cry 3

ammattisotilas ei osaa pitääaseita kunnosa tai ampua niillä ilman UUTTA KOULUTSTA TAI OHJEKIRJAA(Menisi jos on scifi-ase mutta ei rynkky tai pisla vaadi Einsteinin ÄÖta).
No ei se päähenkilö kyllä mikään ammattisotilas ole :D Mutta voihan se kaikkia aseita käyttää heti, joskaan niitä kaikkia ei heti saa ostettua.
 
Vastaus: Far Cry 3

Kuka nyt jaksaa nillittää jostain pikkuasioista. Mikä peli on niinku oikeesti lähelläkään realistista, ei niin mikään. En mä ainakaan hae mitään realismia videopeleistä vaan nimenomaan mä haluun päästä karkuun siitä johonkin toiseen maailmaan missä voi tehdä asioita hieman enemmän ja toisella tavalla kuin "oikeesti".

Kaikissa peleissä nyt löytyy pikkuvikoja mitkä itelläkin usein v...aa mutta jos alkaa verrata niitä siihen että mikä on realistista niin sen jälkeen pelistä ei varmaan muuta löydykään kuin vikoja.
 
Vastaus: Far Cry 3

Kuka nyt jaksaa nillittää jostain pikkuasioista. Mikä peli on niinku oikeesti lähelläkään realistista, ei niin mikään. En mä ainakaan hae mitään realismia videopeleistä vaan nimenomaan mä haluun päästä karkuun siitä johonkin toiseen maailmaan missä voi tehdä asioita hieman enemmän ja toisella tavalla kuin "oikeesti".

Kaikissa peleissä nyt löytyy pikkuvikoja mitkä itelläkin usein v...aa mutta jos alkaa verrata niitä siihen että mikä on realistista niin sen jälkeen pelistä ei varmaan muuta löydykään kuin vikoja.
No juu, mutta useissa peleissä pyritään realistisuuteen tietyissä asioissa. Mun mielestä kumminkin ihan hyvä ettei niitä ruumiita voi raahata.
 
Ylös Bottom