Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 3

Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360]

Loistava peli! Ja loppu oli mielenkiintoinen. Tuo Sam oli Vaasin jälkeen suosikki hahmoni. Lopusta maininta
Pelastin ystävät.

Kerrankin tuli eeppiset fiilikset:
Kun tartutaan konekivääriin helikopterissa ja alkaa soida ride of valkyries!
 
Vastaus: Far Cry 3

Oon pelin alussa ja voin kantaa vain yhtä asetta. Voiko grafting - toiminnolla tehdä varusteita, jotta voisi kantaa useampaa asetta vai onko grafting vain ammon, rahan ja muun tavaran kantamiseen?

L2 kun painaa näyttää muut "asekotelot" olevan lukittu.
 
Vastaus: Far Cry 3

Oon pelin alussa ja voin kantaa vain yhtä asetta. Voiko grafting - toiminnolla tehdä varusteita, jotta voisi kantaa useampaa asetta vai onko grafting vain ammon, rahan ja muun tavaran kantamiseen?

L2 kun painaa näyttää muut "asekotelot" olevan lukittu.
Kyllä pystyy tehdä, saat maksimissaan 4 asepaikkaa. "weapon holsters"
 
Vastaus: Far Cry 3

  1. Tuo outpostien palauttaminen onkin hyvä juttu, koska mulla on yks skilli minkä saa vain jos on vallannu 2 outpostia ilman että hälyt menee päälle ja olen tehnyt sen vaan kerran ja peli on "LÄPI" jo.

    Tuossa muuten apuja jos jää jumiin johonkin tehtävään.

    Far Cry 3 Wiki Guide & Walkthrough - IGN

    Jouduin katsomaan tuolta sen kohdan missä hiivitään luolaan ja sitä kautta laivaan josta otetaan se puku.

    Onko teillä muuten tehnyt sitä, että kun pelissä on paljon liikettä/ pleikan prossu joutuu koville niin yhteys tv:seen katkeaa? Ruutu menee mustaksi, mutta äänet kuuluu ja pelin voi laittaa pauselle tms, eli peli ei mene poikki. Kun odottelee n. 30 sek. niin kuva palautuu.

    Olen koittanut hdmi- johtoa tv:ssä toiseen liittimeenkin eikä ole vaikutusta. Minkään muun pelin kanssa ei ole tätä sattunut.
 
Vastaus: Far Cry 3

Eihän tuossa luolassa mitään vaikeaa ollut. Heittää kivellä seinään niin vihut menee katsomaan sitä ja sitten vaan kyykyssä menee ohi. Tosin nuo kivet kyllä unohtaa aika helposti ja tuo taisi alun tutorialin jälkeen olla ainoa kohta jossa niitä käytin.
 
Vastaus: Far Cry 3

Eihän tuossa luolassa mitään vaikeaa ollut. Heittää kivellä seinään niin vihut menee katsomaan sitä ja sitten vaan kyykyssä menee ohi. Tosin nuo kivet kyllä unohtaa aika helposti ja tuo taisi alun tutorialin jälkeen olla ainoa kohta jossa niitä käytin.

Täh, mä käytin noita kiviä ihan koko ajan. Varmaan jokaisessa Outpostin valtaamisessa.
 
Vastaus: Far Cry 3

Eihän tuossa luolassa mitään vaikeaa ollut. Heittää kivellä seinään niin vihut menee katsomaan sitä ja sitten vaan kyykyssä menee ohi. Tosin nuo kivet kyllä unohtaa aika helposti ja tuo taisi alun tutorialin jälkeen olla ainoa kohta jossa niitä käytin.
Joo siis ei siinä kohassa vaan
Yhessä kohassa kun tultiin sinne veden ääreen piti kävellä sieltä vihujen takaa sellasta piilotettua käytävää pitkin.Itse olin siitä lähdössä uiskentelemaan sinne laivalle.
 
Vastaus: Far Cry 3

Täh, mä käytin noita kiviä ihan koko ajan. Varmaan jokaisessa Outpostin valtaamisessa.

Itse käytin samaa taktiikkaa kuin kakkosessa eli snipalla / jouskarilla kauempaa porukkaa hengiltä ja jokaisen tapon jälkeen juoksin toiseen paikkaan kun noilla tuntuu olevan epäinhimillinen kyky huomata mistä ammut vaikka olisi vaimennin. Sitten loput pari tai kolme vihua hoitelin lähempää stealth tapoilla.
 
Vastaus: Far Cry 3

Pari tuntia olen pelaillut ja ihmettelin miten tiukassa raha on tässä pelissä.
Siihen löytyikin syy samantien...olin hakannut kaikille myytäville tavaroille valikossa discard. Siis menemättä kaapille/kauppaan, täten jäin ilman rahoja.
Kyllä sitä osaa ihminen välillä olla tyhmä.

Muuten hyvät fiilikset pelistä.
 
Vastaus: Far Cry 3

Jos raha on tiukilla niin kannattaa tehdä niitä sivutehtäviä tai etsiä raunioita.
 
Vastaus: Far Cry 3

Pari tuntia olen pelaillut ja ihmettelin miten tiukassa raha on tässä pelissä.
Siihen löytyikin syy samantien...olin hakannut kaikille myytäville tavaroille valikossa discard. Siis menemättä kaapille/kauppaan, täten jäin ilman rahoja.
Kyllä sitä osaa ihminen välillä olla tyhmä.

Muuten hyvät fiilikset pelistä.

Rahallahan ei tässä pelissä oo juuri muuta käyttöä kun ostaa ammuksia joten ei varmasti tule loppumaan kesken. Ja loottia löytyy mielin määrin...
 
Vastaus: Far Cry 3

Kyllä sitä rahaa alussa tarvii ja silloin kun tulee signature aseet kauppaan.

No joo mut ainakin mulla siinä vaiheesssa kun noita signature aseita alkoi ilmestyä kauppaan niin rahaa riitti reilusti niiden ostamiseen vaikka en edes mitenkään ahkerasti lootannut pelin aikana ja ostin jopa pari asetta jotka olis saanut myöhemmin ilmaiseksi. Että ei tohon rahan keruuseen tarvi hirveesti käyttää aikaa.
 
Vastaus: Far Cry 3

No joo mut ainakin mulla siinä vaiheesssa kun noita signature aseita alkoi ilmestyä kauppaan niin rahaa riitti reilusti niiden ostamiseen vaikka en edes mitenkään ahkerasti lootannut pelin aikana ja ostin jopa pari asetta jotka olis saanut myöhemmin ilmaiseksi. Että ei tohon rahan keruuseen tarvi hirveesti käyttää aikaa.
Riippuu miten pelaa. Mä olin ostanut jo kaikki "hyvät" aseet ennenkuin ne sai ilmaseks.
 
Ylös Bottom