Vastaus: Far Cry 3 [PS3/X360 Hype]
Voiko joku asiian perehtynyt kertoa, mitä eroa on kauppalla (kartassa "$" päällä) ja toisella kaupalla, joka on kuin kaapi/talletuslokero?
Ei niillä ole mun mielestä mitään eroa.
Mun mielest ois ollu parempi jos vaikka niiden radio tornien suorittaminen olis avannu kauppaan uusia aseita ostettavaks, nyt ne aseet saa ilmaseks =/ Mulla on lompakko kokoajan täynnä rahaa eikä mitään mihin tuhlata, tietty vois kattoa niiden aseiden lisäosia mut oon pärjänny hyvin jollain perusrynkyllä jossa on punapistetähtäin. Värit nyt on vaan värejä, ei niihin jaksa tuhlata.
Ja kartalla sais näkyä enemmän jotain mielenkiintoisia kohteita, toi maailma on ihan julmetun kokoinen mutta silti se tuntuu kovin tyhjältä. Ei toi sinänsä haittaa mutta se antaisi enemmän mielenkiintoa lähteä samoilemaan johonkin suuntaan. Nyt kun katon karttaa niin mietin pitkään että hmm, mihis lähtis kun jokapuolella on tyhjää, no tuol elää jotain eläimiä mennään nyt ees sit sinne.
Alun sivutehtävät on ollu aika huonoja, yks erilainen sentään oli kun piti löytää kylästä karkuteille lähtenyt tyttö. Toivottavasti tollasia erilaisia tulis lisää.
Mut muut, eli ne wanted-tehtävät ja metsästystehtävät, ne oli ekalla kerralla ok mut sit kun niitä tulee lisää ja ne on käytännössä identtisiä niin ei niitäkään jaksa oikeesti tehdä. Wanted-tehtävissä sun pitää puukolla tappaa pienen ryhmän pomo joka on jossain päin saarta, ja metsästystehtävissä sulle annetaan joku tietty ase ja sillä pitää tappaa X määrä määrättyjä eläimiä.
Kaikesta tosta mun natinasta huolimatta kyl tätä on iha kiva pelata, ärsyttää vaan noi tyhmät tehtävät ja ilmaiset aseet. Saako tässä muuten mitenkään aikaa nopeutettua, eli vaikka nukkumalla jossain punkassa niinku FC2:ssa? Vai pitääkö öistä vaan selvitä ja odottaa aamua? En oo oikein koskaan diggaillu tälläsissä avoimen maailman peleissä juosta yöllä koska tuntuu että missaan jotain kun näkyvyys on huono.