Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 4

Vastaus: Far Cry 4

Ei minua ole outpostia vallatessa sudet ja muut häirinneet. Sitä varten on vaimennettu rynkky ja pisla mukana jotta voi kääntyä ympäri ja tappaa ne kun takaa alkaa kuulua jotain epämääräistä murinaa. Problem solved eikä kukaan siellä basessa tajunnut mitään.
 
Vastaus: Far Cry 4

Ei minua ole outpostia vallatessa sudet ja muut häirinneet. Sitä varten on vaimennettu rynkky ja pisla mukana jotta voi kääntyä ympäri ja tappaa ne kun takaa alkaa kuulua jotain epämääräistä murinaa. Problem solved eikä kukaan siellä basessa tajunnut mitään.
Nyt tuo onnistuj jotenkin iteltäkin kun sen vaimennetun rynkyn sai, mutta kyllä se 5 suddn lauma silti häiritsee kun vaikealla pelaan niin tekevät melko ilkeästi vahinkoa kun muutaman kerran pääsevät pakosti haukkaamaan.
 
Vastaus: Far Cry 4

Jos noi tehtäviin menot ahdistaa ku tulee susia sun muita elukoita kimppuun, niin miksi ette käytä sitä lentohärveliä?
 
Vastaus: Far Cry 4

aluksi yritin sännätä takaisin hätiin kun kostojoukko yritti vallata outpostia,mutta sitten huomasin ettei sillä ole mitään merkitystä vaikka jättää auttamattakin,ei ne sitä kumminkaan saa vallattua.

onko siinä lentohärvelissä joku juttu ettei nouse määrättyä korkeemmalle vai miksi se alkaa aina piipittään ja vajoamaan alas kun yrittää johonkin vuorelle?

löytyyköhän jostain hyvät vinkit mistä niihin kaikkiin naamareihin ja kirjeisiin pääsee käsiksi?
muutama enää keräämättä eikä jaksa enää pyöriä siellä kun ei vaan löydä :(
hankala youtubesta ettiä vinkkejä kun ei niitä ole numeroitu/nimetty mitenkään.
 
Vastaus: Far Cry 4

aluksi yritin sännätä takaisin hätiin kun kostojoukko yritti vallata outpostia,mutta sitten huomasin ettei sillä ole mitään merkitystä vaikka jättää auttamattakin,ei ne sitä kumminkaan saa vallattua.

onko siinä lentohärvelissä joku juttu ettei nouse määrättyä korkeemmalle vai miksi se alkaa aina piipittään ja vajoamaan alas kun yrittää johonkin vuorelle?

löytyyköhän jostain hyvät vinkit mistä niihin kaikkiin naamareihin ja kirjeisiin pääsee käsiksi?
muutama enää keräämättä eikä jaksa enää pyöriä siellä kun ei vaan löydä :(
hankala youtubesta ettiä vinkkejä kun ei niitä ole numeroitu/nimetty mitenkään.
Joo maksimikorkeudes alkaa piipittämään, eikös sillä kauppiaalla ole myynnissä naamioiden ja muitten sijainnit
 
Vastaus: Far Cry 4

siis voiko tässä nuita kampanjatehtäviä tehdä co-oppina? Molemmilla levy.

Ei voi. Vain sivutehtäviä (kuten Eye for an eye, Assassination, Kyrat Fashion Week (hostille nahka) ja muut pois lukien kuitenkin Kyrat Filmsit ja Arena). Season passin tarjonnassa oli puhetta joistakin erityisistä coop-tehtävistä, mutta en ole päässyt testaamaan.
 
Vastaus: Far Cry 4

Itseasiassa aattona julkaistu päivitys poisti kokonaan Keys of Kyrat -hömpötyksen (ainakin PS4-versiosta). Eli kuka vain voi nyt ladata Trialin ja kokeilla FC4:n yhteistyötilaa.

Päivitys palautti myös viime huollossa hävinneet jumalsäteet takaisin peliin.

Miten demoa mahtaa päästä pelaamaan? Edelleen vinkuu kokoversiota tai Kyratin avaimia?
 
Vastaus: Far Cry 4

Miten demoa mahtaa päästä pelaamaan? Edelleen vinkuu kokoversiota tai Kyratin avaimia?

Kokeile uudelleenasentaa kokeiluversio. Mulla ainakin toimi kun latasin uudelleen. Mutta eipä noihin peleihin helpolla pääse kerran jonkun randomin kyytiin pääsin ja en tajunnut yhtään mitä tapahtuu. Siinä vain mönkkärik kyydillä jonnekin kauhiaa vauhtia ja sitte räjähteli ja paukku ja kuolema korjas. Sen jälkeen tuli joku virheilmoitus enkä päässyt enää peliin vaikka oottelin aika pitkään. Jäi semmonen kuva tuosta 12min kyydistä jonnekin, että ehkä olis parempi päästä jonkun kaverin mukaan.

Seki harmittaa, että ehti tuo tarjous päättyä ennenkö pääsin peliä kokeilemaan.
 
Vastaus: Far Cry 4

miten tota demoo pääsee pelaa ku mulla ainakin tössää tuohon vastuksenhakuun ja siihenkin se jo tyssää
 
Vastaus: Far Cry 4

miten tota demoo pääsee pelaa ku mulla ainakin tössää tuohon vastuksenhakuun ja siihenkin se jo tyssää
Sitä voi pelata vain ja ainoastaan co-opina jonkun kanssa. Yksin ei voi pelata, eli jos co-op-seuraa ei löydy, ei kokeiluversiolla voi pelata.
 
Vastaus: Far Cry 4

Sitä voi pelata vain ja ainoastaan co-opina jonkun kanssa. Yksin ei voi pelata, eli jos co-op-seuraa ei löydy, ei kokeiluversiolla voi pelata.

ok. no peli laitettu tilaukseen niin pääseepähän rauhassa vetämään läpi...
 
Vastaus: Far Cry 4

Jeesiä tarvitaan. Kahta trophyä vaille platina. Enää pitäisi liittyä jonkun peliin ja valloittaa yksi etuvartio/outpost sekä suorittaa pelkääjänpaikalta tappo. Kenen peliin voisin liittyä huomenna keskiviikkona iltasella?
 
Vastaus: Far Cry 4

Tulipa saatua Far Cry 4 joululahjaksi. Noin puolet kampanjatehtävistä pelattu ja joitain sivutehtäviä. Itellä meinaa jo ähky iskeä, voi olla että jää tauolle hetkeksi tämä peli. Varmasti niille joille tämä on ensimmäinen Far Cry peli toimii täysillä mutta ite jo kolmosen noin puolitoistakertaa pelanneena ei oikein meinaa kiinnostus riittää. Jopa kampanjan tehtävät on välillä kopioitu suoraan kolmosesta mikä on mun mielestä aika räikeetä hommaa.

Sivutehtäviä on näköjään vielä kolmoseen verrattuna potenssiin 10, en kyllä montaa jaksanut tehdä kun kaikissa oli sama kaava niinkuin jo moneen kertaan todettu, mene johonkin alueelle missä on kasa vihollisia ja tapa ne kaikki. Joko hiippaillen ja tai aseet laulaen (niin, välillä peli kertoo että pitääkö sinun hiippailla vai saatko suorittaa tehtävän niinkuin itse haluat). Sit kun on taas parikymmentä outpostia mitkä ei eroa mitenkään kolmosen outposteista niin noita kun on sen kymmenisen jo vallannut niin alkaa riittämään.

Itellä ainakin tuli vahva fiilis että Ubisoftilla on vähän liikaakin tsekattu Borderlands 2:sta. Siellä on varmaan mietitty että " mikä oli vuoden hittiräiskintä? Bordelands 2, joo laitetaan mekin seuraavaan Far Cry:hin lintuja jotka hyökkää, lunta, taisteluareena ja useita sivuhahmoja joilta voi ottaa tehtäviä ja yritetään tehdä niistä tosi hauskoja ja häröjä (siinä onnistumatta).

No jotain hyvää niin minikopteri on kiva, ainoa mikä tarinassa tähän mennessä jotenkin toimii on Sabalin ja Amitan välinen riita ja se että pelaaja saa valita näiden kahden tehvävien väliltä. Kaikki sivuhahmot on ihan kauheeta kuraa ja niiden paskan jauhantaa joutuu vielä kuuntelee minuuttitolkulla. Oli tähän yritetty vähän Far Cry 2:sestakin hakea fiilistä timanttien paikantimella mutta en ymmärrä mitä järkeä siinäkin on kun se keltainen pallo kuitenkin näyttää missä ne timantit on. Ni mitä sillä paikantimella oikein sitten tekee...Luuleeko Ubisoft että Far Cry 2 fanit saada tällä nyt jotenkin tyydytettyä? Miks muuten Himalajalla näkyy hapen määrä ruudulla vähenemässä kun se sitten jostain taikaiskusta itsekseen taas palautuu täyslukemiin? Olin koko ajan kun happi oli loppumassa että "ei nyt se loppuu mistä mä saan lisää happea" ja iski paniikki kunnes huomasin että happi palautuukin itsestään. Sekin kuumotus pilattiin. Eiks tohon olis voinut kehittää jonkun jutun että pitää löytää aina esim. uus happinaamari viholliselta ennenkuin edellinen kuluu loppuun. Mut ei se olis varmaan ollut liian vaikeeta ja haastavaa.

Pelaan muuten Hardilla ja suurin osa aikaa mulla on ruudulta kaikki avut pois. Ei minimappia eikä kameralla tägäystä, paljon hauskempaa pelata ja tuo edes vähän haastetta. En oo kampanjatehtävissä pahemmin kuollut mikä kertoo jotain pelin vaikeustasosta. Iso plussa siitä että ruudun saa oikeastaan täysin tyhjäksi kaikesta jos haluaa paitsi noi objective reminderit ja nuolet.

Tää on varmaan nyt se ultimate Ubisoft peli, ihan kauhee sillisalaattisotku missä tekeminen ei lopu kesken. Itellä ei oikein jaksa kiinnostaa se miljoona sivutehtävää, seuraava Far Cry ainakin jää pelaamatta jos meno säilyy tällaisena.
 
Vastaus: Far Cry 4

Miks muuten Himalajalla näkyy hapen määrä ruudulla vähenemässä kun se sitten jostain taikaiskusta itsekseen taas palautuu täyslukemiin? Olin koko ajan kun happi oli loppumassa että "ei nyt se loppuu mistä mä saan lisää happea" ja iski paniikki kunnes huomasin että happi palautuukin itsestään. Sekin kuumotus pilattiin. Eiks tohon olis voinut kehittää jonkun jutun että pitää löytää aina esim. uus happinaamari viholliselta ennenkuin edellinen kuluu loppuun. Mut ei se olis varmaan ollut liian vaikeeta ja haastavaa.

Oli siellä niitä pieniä miniolutkegin näköisiä purnukoita pitkin poikin. Yleensä niitä tippui kaatuneilta vihulaisilta, mutta lojui niitä mm. teltoissa ja puulaatikoiden vieressä.

Ne kegit eivät vain olleet maagisen Ubisoft-välkkypölyn peitossa, joten niitä voi näemmä kerätä huomaamattakin.
 
Vastaus: Far Cry 4

Todella typerä tämä Ubisoftin systeemi, että voi olla vain yksi peli tallennus kerralla, ja jos haluaa aloittaa uuden joutuu aloittamaan kokonaan alusta ja vanha tallennus häviää kokonaan.
 
Vastaus: Far Cry 4

Oli siellä niitä pieniä miniolutkegin näköisiä purnukoita pitkin poikin. Yleensä niitä tippui kaatuneilta vihulaisilta, mutta lojui niitä mm. teltoissa ja puulaatikoiden vieressä.

Ne kegit eivät vain olleet maagisen Ubisoft-välkkypölyn peitossa, joten niitä voi näemmä kerätä huomaamattakin.

Hah jaa no ilmeisesti mä sit keräsin niitä huomaamatta, eipä tarvinnut näköjään paljoa aivonystyröitä käyttää niiden keräämiseen kun peli hoitaa sen sun puolesta.
 
Vastaus: Far Cry 4

Apua tartteis tuossa pelkääjänpaikan kaato trophyssä, sitä vaille platina olisi. PS4:sella pelailen.
 
Vastaus: Far Cry 4

Apua tartteis tuossa pelkääjänpaikan kaato trophyssä, sitä vaille platina olisi. PS4:sella pelailen.

Siis pitääkö siinä ajaa esim. rekan viereen (ei kuskin puolelle) ja painaa R3:a? Itsellä ainakin pelaaja imaisee kauempaakin tuon kaadon.
 
Ylös Bottom