Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Peli tulikin päivää etukäteen postiluukusta
Mukana 16-merkkinen koodi erillisellä paperilapulla. Mihis tuon voi syöttää? Gold edition kyseessä, joten muut koodit olivat itse laatikossa.
Sama täällä, eli juuri peli postiluukusta tipahti.Tänään ei ikävä kyllä ehdi pelaamaan, kun muita kiireitä, mutta täytyy pistää Boxi asentamaan peliä, niin saa huomenna heti aamusta pelin tulille..Peli tulikin päivää etukäteen postiluukusta
Mukana 16-merkkinen koodi erillisellä paperilapulla. Mihis tuon voi syöttää? Gold edition kyseessä, joten muut koodit olivat itse laatikossa.
Peli tulikin päivää etukäteen postiluukusta
Onkos tästä jo tietoa miten xboxonex enhanced vs PS4Pro enhanced eroavat ja kumman eduksi?
Pelissä on myös grafiikka modi molemmilla koneilla joka pyörii 1080p mutta grafiikat on nätimmät.
Jep, mutta taitaa toi XOX versio joka tapauksessa lähteä huomenna gigantin tarjouksesta poistoon.Mitään varmaa tietoa ei ole mutta ilmeisesti pro versio on 1440p kun xboxilla korkeampi, ehkä 1800p, varmuutta tähän ei saada ennenko Digital Foundry tekee testinsä. Pelissä on myös grafiikka modi molemmilla koneilla joka pyörii 1080p mutta grafiikat on nätimmät.
Tuota grafiikka asetusta ei muuten olekkaan pelissä, taitaa olla poistettu jollakin päivityksellä (nyt versio 1.03)