Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 5

Itellä on ennakoiden perusteella semmoinen kutina, että tämä on aika helpostikkin paras Far Cry peli.
Kohta pitäis alkaa arvosteluja putkahtelemaan, veikkaan että metacritic painuu 90 puolelle.
 
Peli tulikin päivää etukäteen postiluukusta :)

Mukana 16-merkkinen koodi erillisellä paperilapulla. Mihis tuon voi syöttää? Gold edition kyseessä, joten muut koodit olivat itse laatikossa.
 
Peli tulikin päivää etukäteen postiluukusta :)

Mukana 16-merkkinen koodi erillisellä paperilapulla. Mihis tuon voi syöttää? Gold edition kyseessä, joten muut koodit olivat itse laatikossa.

Laitahan sitte kommenttia miltä peli tuntuu. Kädet syyhyäis itelläki päästä pelaileen jo. :D
 
Peli tulikin päivää etukäteen postiluukusta :)

Mukana 16-merkkinen koodi erillisellä paperilapulla. Mihis tuon voi syöttää? Gold edition kyseessä, joten muut koodit olivat itse laatikossa.
Sama täällä, eli juuri peli postiluukusta tipahti.Tänään ei ikävä kyllä ehdi pelaamaan, kun muita kiireitä, mutta täytyy pistää Boxi asentamaan peliä, niin saa huomenna heti aamusta pelin tulille..
 
Kyllä se taitaa olla niin, että tässä on paras FC koskaan. Ensitunnelmat ovat todella maukkaat ja tähän mennessä pelu on tarjonnut kaikkea mitä open worldien ystävä vaan voi toivoa. En spoilaa yhtään ja jätän löytämisen riemun teille. Tekemistä riittää, audio-visuaalisuus on huipussaan ja tunnelma on kohdallaan. Cooppi vielä testaamatta.
 
Varokaa kalkkunoita :D

Ne on ihan hulluja ja tulevat päälle ilman mitään syytä :)
 
Gigantista hakemaan huomenna halukkaat halvalla. Myös Xbox versio samaan hintaan.
B6ECA99A-A773-4400-BA96-FEDBBED938EC.jpeg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tuli tilattua komppletilta kun oli 20€ alekoodi sinne niin näyttäisi vielä olevan postnordin mukaan norjassa :mad::mad: Jos edes pyhiksi saisi sen :rolleyes:
 
Itse vielä kahden vaiheilla hankkiakko vaiko ei. Katsellaan ja kuulostellaan.

Julkaisutraileri:

 
Viimeksi muokattu:
Onkos tästä jo tietoa miten xboxonex enhanced vs PS4Pro enhanced eroavat ja kumman eduksi?
 
Onkos tästä jo tietoa miten xboxonex enhanced vs PS4Pro enhanced eroavat ja kumman eduksi?

Mitään varmaa tietoa ei ole mutta ilmeisesti pro versio on 1440p kun xboxilla korkeampi, ehkä 1800p, varmuutta tähän ei saada ennenko Digital Foundry tekee testinsä. Pelissä on myös grafiikka modi molemmilla koneilla joka pyörii 1080p mutta grafiikat on nätimmät.
 
Mitään varmaa tietoa ei ole mutta ilmeisesti pro versio on 1440p kun xboxilla korkeampi, ehkä 1800p, varmuutta tähän ei saada ennenko Digital Foundry tekee testinsä. Pelissä on myös grafiikka modi molemmilla koneilla joka pyörii 1080p mutta grafiikat on nätimmät.
Jep, mutta taitaa toi XOX versio joka tapauksessa lähteä huomenna gigantin tarjouksesta poistoon.
 
Ylös Bottom