Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kirja luettu ja elokuva katsottu.
What? Mikä kirja ja elokuva? Linkkiä kiitos
Co Op oli se mikä mua tässä kiinnosti, harmi vaan että se toteutettu täysin päin persettä. Vain hostin savet ja edistyminen säilyy, ite saat pitää vaa jotain tilperhööriä, tätä ei vaan mun aivokapasiteetti voi ymmärtää että miksei voinut tehää ihan kunnon cooppia. Ei tää nyt varmasti niin hyvä peli oo että tätä jaksais kahteen kertaan pelata läpi. Muuten peli näyttää ihan hyvältä, mutta on ne ubsioftin pelit ennenki näyttänyt hyvältä, kyllä ne maisemat ja markkinoinnin osaa, pinnan alta paljastuu sitten kuitenkin alkuhuuman jälkeen melko ontto tekele. Cooppina tämä varmasti olisi paljon hauskempaa, noh ohan tässä semmonen, mutta huonosti toteutettu.
Nii eli ne olettaa että kukaan ei pelais cooppia kaverin kanssa alusta loppuun? Vaan että kaikki pelaa omaa peliä ja välillä sit invataan kaveri satunnaisesti rällästää, kuitenkin niin että koko pelin voi pelata läpi kaverin kanssa, mutta silti tallennus tulee vain hostille. Oli miten oli, musta toi on typerästi toteutettu, olkoot vaan selitetty "guns for hire" mitälie lätinällä.
Kyllä se ikävä kyllä näin on, jos esim sinä hostaat, vain sun edistyminen tallentuu. Kun kaverisi poistuu, on hän siinä pisteessä missä mihin hän on jäänyt/alussa ja päin vastoin jos ite olet kaverisi hostaamassa pelissä, ainostaan jotkut tilperhöörit kuten aseet ym tallentuu. Peliä lykättiin aikoinaan kuukaudella ja ite toivoin sen takia että saisivat tämän coop asian jotenki korjattua, näin ei kuitenkaan ole tapahtunut... vielä, en tiedä tuleeko koskaan. Ite olin myös todella kiinnostunut ainostaan coopin takia, sama oli far cry 4:ssa, siinä taas pystyi coopissa pelaamaan kaikkea paitsi tarinaa, tässä taas pystyy pelamaan kaikkea coopissa mutta jostain syystä tällä typerällä tallennus systeemillä.