Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ferrari Challenge

Vastaus: Ferrari Challenge

Tuli hommattua tää ku sain ratin, on mun makuun vähän turhan raaka kun ei sitten yhtään salli virhettä vaan heti spinnaa.
....mun mielestä korkeaan vaikeustasoon niin taitaapi jäädä hyllyyn, ei jaksa paneutua ja alottaa harjottelua. GT5P on paljon helpommin lähestyttävä pelattavuudeltaan, johtunee siitä että pelaan stanu fysiikoilla? pitääkin piruuttaan koittaa prefossionalia, tuntuuko se sitten Ferrari Challengelta..

Ratista ei kokemusta ongelmani vuoksi, mutta..
FC eli Ferrari Challengea ei voi edes verrata GTP eli Gran Turismo Prologue peliin.
Ensinnäkin GTP proffa vaikeustasolla ajettaessa pääsee oikeastaan saman illan aikana maksimi ajotuntumaan ja proffa vaikeustasolla pääsee vielä säätämään online kisoihin.

Kun taas FC online pelissä ei pääse säätämäänn autoa ja jos meinaa yleensäkin päästä parhaaseen ajotuntumaan, niin peliä on pelattava neljä - seitsämän päivää putkeen ja välillä eipidä mennä pelaamaan mitään muita autopelejä.
Tästä on paljon kokemusta ajoin yhteen aikaan todella paljon ja jos sattui tulemaan noin viikon tauko ja pelasi välillä GTP peliä, niin tämän jälkeen paluu FC peliin oli vaikeaa.Etenkin jos meinasi päästä omiin parhaisiin kierrosaikoihin tai pärjätä muille online pelissä.
Joka tapauksessa peli on haastava.
 
Vastaus: Ferrari Challenge

Loppuveto tulleeseen Ferrari pack 2.
Riviera rata ihan ok, mutta löytyy myös uudemmasta SCC pelistä ( tämän tiesin ).
Autoista: GTO, vaikea ajettava puskee kovasti mutkissa ajettava sunnuntai vauhtia.
Ferrari 365 GTS, vanha auto, mutta tämän paketin parhaasta päästä.
Ferrari 430 Spider, aivan karmea laite ei meinaa taipua mihinkään mutkaan.
Ferrari 512M 94, muuten hyvä mutta jarrut hukassa.
F50 GT äänet ei hyvät hieritsevät ja liian nopea mun makuun.

Kaikeasta tästä Ferrai pack 2 ja FC pelistä myös varoitus asiaa:
Krafiikka jo jälkeen jäänyttä ja radat todella pimeitä jos kopista ajaa.
Lisäksi FC Online peli on lähes täysin kuollut eli jos et tunne yhtään kaveria kellä on tämä peli niin ei kannata ostaa tätä lisä pakettia enää.
Käytännössä tämän paketin myyminen on jo pelkkää rahastusta!
Jos on pakko näiden pelitekijöiden peli ostaa osta ennemmin SuperCar Challenge siinä on valmiiksi myös nämä edellä mainitut kaikki autot ja rata ja myös SCC onlinessä huomattavasti enemmän elämään ja jos ei ole niin siellä voi silti ajaa yksin ootellessa muita.
Tässä FC pitää olla mukana vähintään toinen pelaaja, jotta voi pelata onlinessä.

Ei tullut itse edes ajateltua sen kummemmin muistelin vain menneitä online kisoja.No onneksi parilla on tämä peli ja jos sitä nyt sais aikaiseksi jolloinkin tahkota sen verran ettei ottais pannuun kun tuli ostettua, mutta jos jotain hyvää koittaa hätäpäissään keksiä niin onneksi ei paljoa maksanut.

The end mun puolesta tästä pelistä kirjoittaminen jos jollain jotain aina saa kirjoittaa ja kenties paljon pelanneena voin vastata jos ei kukaan muu vastaa, mutta ratti asioihin en osaa vastata.
 
Ylös Bottom