Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Milläs joukkueella pelatte manager modea? Ite alotin werder bremenillä... Pari ukkoa on koko ajan sairastuvilla,esim. Diego:). Ihan hyvä peli, harmi vaan että ei ole ehtiny paneutua vielä paremmin, on ollu niin paljon muuta hommaa.

Sunderlandilla.....ja ihan pelkästään Temen takia ;)
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

minkälaiset nettipelit lagaavat? 08:ssa ainakin ranked matcheissa näki minkälainen yhteys vastustajalla on ja ne pelit lagasivat todella harvoin.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Nyt seuraa todella tärkeä kysymys. Eli itselleni on tärkeää, että kun pelissä saavutta jotain esim. Mestareidenliigan mestaruuden niin onko tässäkään pelissä minkäänlaista juhlinta animaatiota? Viimevuotisessa FIFA:ssa oli se n.3 sekunnin "juhlinta" missä ei edes pokaalia näkynyt ja muutenkin osasi latistaa voiton tunnelman perusteellisesti.

Fifa '08 en ole pelannut, mutta kuvauksestasi päätellen, ja vertaillessani kuvaustasi juuri voitettuun Espanjan Cup maljaan, voin todeta, että suuria harppauksia parempaan päin on menty. Espanjan cupin juhlinta on nyt noin 6 - 9 sekuntia. Prosentuaalisesti parannus on siis varsin merkittävä.:D

Ranked matsia en ole netissä vielä pelannut. Ei viitsi, lagista ja omasta heikkoudesta johtuen. Unrankedissa, tavallisessa kokojoukkueen moodissa aikasemmin kritisoimani lagi esiintyy. Edelleen, en tiedä onko vastustajat olleet Papua Uudesta-Guineasta vai ihan vain Englanti-Italia akselilta. Pelityylistä päätellen Italiasta. Tosiaankin, jostakin varmasti näkee millaisella yhteydellä vastus pelaa, mutta quick matchissä tai jossakin muussa modessa (en nyt muista mikä mode) vastustajan yhteyttä ei näe.

Ehkä tämä tästä. Taktiikka taulua, ja opastusta sen käytössä kaipaan. Voi tosin olla, että kohta Fifa '09:n saa ostettua sopuhintaan minulta pois. Katsotaan, toivotaan.

Pakko mennä lataamaan PES demo.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Tämmöinen pienoinen kýmysys tähä vällii, et oiskohan mahollist että voisikoha täs pelliis pellaata rankkari skabbaa?:confused:
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Onko muilla ollut ongelmia onlinepelien kanssa? Mulla katkeaa joka peli kesken kaiken. Netti toimii muuten normaalisti eikä ole tällasta ongelmaa muiden pelien kanssa ollut.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Onko muilla ollut ongelmia onlinepelien kanssa? Mulla katkeaa joka peli kesken kaiken. Netti toimii muuten normaalisti eikä ole tällasta ongelmaa muiden pelien kanssa ollut.

Pari peliä pelannut ja eikä minkäänlaisia ongelmia....ei edes lagia :eek:
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Onko muilla ollut ongelmia onlinepelien kanssa? Mulla katkeaa joka peli kesken kaiken. Netti toimii muuten normaalisti eikä ole tällasta ongelmaa muiden pelien kanssa ollut.

Ootko ollut johdossa kun peli on katkennut? Jos oot niin laske 1+1 yhteen..
Meikäläiselläkään vielä yhtään voittoa kun vastustaja nykäsee nettipiuhan irti kesken pelin. (Fenerbache vs Liverpool 3-0 ja yhteys katkesi, kumma juttu :D)

Melko paljon ärsyttäviä bugeja tai miksi niitä nyt haluaakaan sanoa. Hyökkääjälle laittaa pystysyötön niin yhtäkkiä se alkaakin juosta sivuttain ja pakki pääsee väliin yms. Toivotaan että tulisi joku päivitys joka korjaisi näitä ja muita pikku vikoja. Muuten huippupeli!
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Ootko ollut johdossa kun peli on katkennut? Jos oot niin laske 1+1 yhteen..
Meikäläiselläkään vielä yhtään voittoa kun vastustaja nykäsee nettipiuhan irti kesken pelin. (Fenerbache vs Liverpool 3-0 ja yhteys katkesi, kumma juttu :D)

Melko paljon ärsyttäviä bugeja tai miksi niitä nyt haluaakaan sanoa. Hyökkääjälle laittaa pystysyötön niin yhtäkkiä se alkaakin juosta sivuttain ja pakki pääsee väliin yms. Toivotaan että tulisi joku päivitys joka korjaisi näitä ja muita pikku vikoja. Muuten huippupeli!


Itse asiassa sain kyytiä noissa peleissä tai sit pätkäs heti alussa. Tuskin siis ainakaan vastustajat pätkäs. Yritin jotain 5-10 krt. ja ainoastaan yhden pelin sain pelattua loppuun.

Bugejakin löytyy juu. Sit yks mikä vois olla paremmin niin pelikohtaisissa exp -tavoitteissa vois olla vähän laajempi skaala. Tuppaa olemaan aika samoja joka pelissä. Huikea peli joka tapauksessa.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Melko paljon ärsyttäviä bugeja tai miksi niitä nyt haluaakaan sanoa. Hyökkääjälle laittaa pystysyötön niin yhtäkkiä se alkaakin juosta sivuttain ja pakki pääsee väliin yms.

Toi on todella ärsyttävä bugi. Mutta edelleen ylivoimaisesti eniten menee hermot tähän hyötynäkökohtabugiin. Työllä ja tuskalla kun konetta tai ihmisvastustajaa vastaan luot sen maalipaikan pelaamalla vaikka oman äijän läpi juuri kun on saanut pitää pallon vastustajan rikkeen jälkeen, niin tuomari viheltää aina sen pelin poikki parin sekunnin päästä sen hyötynäkökohtaikonin ilmestymisestä ja vaparin omille keskialueelta. Ja jopa maaliinkin asti olen pallon ehtinyt toimittaa kunnes alkaessani tuulettamaan tuleekin yhtäkkiä vapari 20 metristä.

Kellään muulla katkeillut verisuonet päästä tämän takia? Voisiko sellainen päivitys tulla, jossa tämän tyyppisiä ongelmia korjataan?
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Kellään muulla katkeillut verisuonet päästä tämän takia?

Kyllä. Hyökkääjäni olivat boksin sisällä ja toinen syötti toiselle avopaikkaan passin josta tietenkin tuli maali. Mutta vastustaja olikin rikkonut tätä syöttävää pelaajaa juuri syötön jälkeen ja siitä siis vihellettiinkin vain pilkku (jonka Henry sähläs ylärimaan:eek:)

Ois pari kysymystä..

Miten saa muurin juoksemaan eteenpäin? Trailerissa näkyi tämmönen ominaisuus.

Miten saa syötettyä vieressä olevalle vapaapotkussa josta sitten voi potkaista suoraan syötöstä?

Miten saa veskarin kulmaan mukaan?
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Otsikko on nyt vaihdettu, mutta samalla FIFAsta tuli Fifa foorumisoftan vammaisuuden vuoksi. :(

Miksi se on niin tärkeää laittaa se hype siihen alotus viestiin? vammasta.. joo, ja haluisin itekkin tietää miten moken saa kulmiin mukaan. itellä tätä ei vielä ole, mutta kaverin boxilla tullu aika paljon jo tätä pelattua.
 
Vastaus: FIFA 09 [PS3 Hype]

Miksi se on niin tärkeää laittaa se hype siihen alotus viestiin?
Se toimii indikaattorina sen suhteen, että peliä ei ole vielä julkaistu. Hype katoaa otsikosta, kun peliä saa kaupasta ja ihmisillä on (ainakin teoriassa) oikeita pelikokemuksia.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Ootko ollut johdossa kun peli on katkennut? Jos oot niin laske 1+1 yhteen..
Meikäläiselläkään vielä yhtään voittoa kun vastustaja nykäsee nettipiuhan irti kesken pelin.

Kyllä ranked peleissä pitäis tulla voitto sulle jos kaveri lähtee linjoilta kesken pelin, ainakin itselleni tulee. Samoin mulle tuli tappio yks ilta ku skidi heräs ja rupesi huutamaan ja oli pakko lopettaa kesken 3-0 johtoasemassa . Jos serveri katkaisee niin ei tule tappiota eikä voittoa.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Tänään pelin hain Gigantista mutta kun meen onlineen ja et "quiq online ranked play" Niin alkaa lataamaan jotain kokoonpanoja. Tulee lukemaan "Downloading squad file.." Toi lataa noita tossa. Noin 5min ntanut jo ladata ja mitää ei tapahu mitä mä teen ku haluun päästä pelaaman nettiin?
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Joo,muakin ärsyttää toi hyötönäkäkohta jönssi niin helkkarin paljon...

Mutta yhen hyvän asian huomasin tänään tossa manager modessa.Siinä on kerrankin kunnolla sarjataulukossa noi sijat,tai siis että arsenal,chelsea,liverpool ja manu ovat yleensä se kärkinelikkö oikeassa elämässä ja kerrankin on myös fifoissa.Sitten tulee tälläset jengit kun aston villa,manchester city,tottenham,blackburn ym.Tosin en 08:a pelannut kun ei silloin ollut vielä next gen konsolia,mutta en tiedä että oliko siinä samalla ttavalla.:p
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Oikeasti tämä vähän kusee silmään juuri noitten sivu juoksujan ja hyötysuhteen kanssa.
Pitkästä aikaa on ollut todella himo pelata futista ja kaveri ja minun yhteistyö peli on niin siistiä.
Ps. Stadiomit ovat helvetin kauniita varsinkin Camp nou.

Eikös noita vikoja voisi korjata päivityksillä? Kyllä ne menee siinä World classin lisä vaikeus mausteena mutta Legendary on niin huijausta koko peli. I

Itse peli on minusta 8,5:cool:
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Oikeasti tämä vähän kusee silmään juuri noitten sivu juoksujan ja hyötysuhteen kanssa.
Pitkästä aikaa on ollut todella himo pelata futista ja kaveri ja minun yhteistyö peli on niin siistiä.
Ps. Stadiomit ovat helvetin kauniita varsinkin Camp nou.

Eikös noita vikoja voisi korjata päivityksillä? Kyllä ne menee siinä World classin lisä vaikeus mausteena mutta Legendary on niin huijausta koko peli. I

Itse peli on minusta 8,5:cool:

Pakko tarttua tähän että mikä tekee Legendary tasosta huijausta? Itse pelaan sillä ja pelit ovat tosi tiukkoja :) 1-0 pelejä tulee paljon ja välillä näitä 3-0 2-1 pelejä! Sarjan kärjessä ollaan pisteen erolla Newcastleen sekä Suureen Mahtavaan Manuun :D
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Pakko tarttua tähän että mikä tekee Legendary tasosta huijausta? Itse pelaan sillä ja pelit ovat tosi tiukkoja :) 1-0 pelejä tulee paljon ja välillä näitä 3-0 2-1 pelejä! Sarjan kärjessä ollaan pisteen erolla Newcastleen sekä Suureen Mahtavaan Manuun :D
Oi kun Newcastle pärjäisi oikeastikin noin hyvin. :D
 
Ylös Bottom