Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 (PlayStation 3)

Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Siis et loggaudu psn salasanalla, vaan sillä, jonka annoit fifan käynnistämisen yhteydessä.

Defaultina siihen tulee se E-mail mikä on PSN E-mailkin. Tai jos Nikezu on sen vaihtanu niin se on eri juttu tietenkin ja toi salasana pitää siinä kohtaa heittää päästä sitten eli se ei oo defaultina.

Ja hei lisätkää mutkin toki kamu listallenne. ID on CandyGuy92.

http://www.eafootballworld.com/en_GB/profile/1876317 tuossa muuten linkki Nikezun profiili sivulle, missä myös se video on. Ihan vaan jos et päässy loggautuu vielä. :cool:

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1928127 <-- mitäköhän molari tossakin sekoili? Olikohan pallo liian liukas. kattokaa tota päätykatsomon katsojia siinä kohta ku molari sekoilee.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

:confused:täh, ei se mult mitää semmosia kysyny :eek: Johtuuko siitä, että pelasin offlinessa tätä isäni luona eka? :confused:
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Tuli eilen saatua pleikka kolmen vkon keikalta huollosta, ja tuossa ajassa on televisiokin ehtinyt vaihtua.

Eilen FIFAa testatessani ihmettelin, kuinka kentän valoisuus pallon ollessa ruudun yläreunassa. Eli vaakasuoraan pelatessa pallon mennessä ruudun ylempään laitaan koko kenttä himmenee aina aika pirun ihmeellisesti. En tiedä onko tarkoituksena ollut tehdä joku hieno varjoefekti, mutta aika hölmöltä se näyttää. Enkä tiedä onko stadionilla merkitystä, kun en muita ehtinyt kokeilla mutta Liverpool oli tässä tapauksessa kotijoukkueena..

Jonkinlainen hämärä muistikuva on, että olisi tehnyt vanhallakin televisolla tuon saman efektin mutta en 100 varma ole, ja kysynkin että esiintyykö muilla samaa ominaisuutta? Pitäisi saada selvyys siihen, että johtuuko televisiosta vai pelistä.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Eilen FIFAa testatessani ihmettelin, kuinka kentän valoisuus pallon ollessa ruudun yläreunassa. Eli vaakasuoraan pelatessa pallon mennessä ruudun ylempään laitaan koko kenttä himmenee aina aika pirun ihmeellisesti. En tiedä onko tarkoituksena ollut tehdä joku hieno varjoefekti, mutta aika hölmöltä se näyttää. Enkä tiedä onko stadionilla merkitystä, kun en muita ehtinyt kokeilla mutta Liverpool oli tässä tapauksessa kotijoukkueena..

Jonkinlainen hämärä muistikuva on, että olisi tehnyt vanhallakin televisolla tuon saman efektin mutta en 100 varma ole, ja kysynkin että esiintyykö muilla samaa ominaisuutta? Pitäisi saada selvyys siihen, että johtuuko televisiosta vai pelistä.

Itselläni ei ole ilmennyt tuommosta ongelmaa, mutta itselläni onkin semmonen about 1999-2001 luvuilla ostettu TV. :) Enkä ole kyllä pelannu vielä kertaakaan Anfieldilla.

Muuten, nyt alkaa pikku hiljaa pännimään. Ei oikein tee mieli enää aloitella mitään kausia, kun ei se saatanan EA osaa tehdä realistista kautta. esim. Valioliigassa oon nyt Arsenalilla vetäny 10 ottelukierrosta ja ykkösenä olen minä, ei siin mitään, mutta kakkosena on Sunderland sitten Stoke, West Ham. Ensimmäinen kärkijoukkue löytyy viidentenä ja se on Chelsea. pool ja manU on jossain sijoilla 11. ja 13. tai jtn sellasta....:mad::mad
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

:)^^ Nii en mäkää jaksa enää pelailla tota managerii kun on yhen kauden pelannu...

Mulla olis yks kysymys.Pitääkö olla yhteydessä nettiin kun yrittää "uploadata" noita maaleja??Eilen tein nääs hienon kantapääkikka-maalin Zlatanilla ja olis ollu kiva tallentaa se jonnekki.Mut rämppäsin sitä upload nappulaa vähän aikaa mut mitään ei tapahtunu,ilmottaaks se sitte jotain kun sen on tallentanu??PLIIS APUJA! :)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Muuten, nyt alkaa pikku hiljaa pännimään. Ei oikein tee mieli enää aloitella mitään kausia, kun ei se saatanan EA osaa tehdä realistista kautta. esim. Valioliigassa oon nyt Arsenalilla vetäny 10 ottelukierrosta ja ykkösenä olen minä, ei siin mitään, mutta kakkosena on Sunderland sitten Stoke, West Ham. Ensimmäinen kärkijoukkue löytyy viidentenä ja se on Chelsea. pool ja manU on jossain sijoilla 11. ja 13. tai jtn sellasta....:mad::mad
Sama, itteäkin ihmetytti toi sarjan "realistisuus". Tosin pelasin La Ligaa Sevillal, eilen sain kauden päätökseen. Mestaruuden voitti Atletico seuraaviks tuli Almeria, Espanol, Valencia, Real Madrid ja ite olin kuudes. Barcelona tais olla joku 14. lähes 30 pinnaa kärjestä. Tokihan on mahdollista että suurseural voi tulla katastrofi kausi ja pienenpi seura pelata huippukauden :rolleyes: , mut siltikin. Muutenkin tuntui muitten pelien tulokset menivät niin että tilanteesta tuli ihmispelaajan kannalta mahdollisimman jännittävä. Sarjan viimesellä kierroksella mulla oli teoriassa mahdollisuus nousta sijalta 8. neljänneks tai tippua 12.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Sama, itteäkin ihmetytti toi sarjan "realistisuus". Tosin pelasin La Ligaa Sevillal, eilen sain kauden päätökseen. Mestaruuden voitti Atletico seuraaviks tuli Almeria, Espanol, Valencia, Real Madrid ja ite olin kuudes. Barcelona tais olla joku 14. lähes 30 pinnaa kärjestä. Tokihan on mahdollista että suurseural voi tulla katastrofi kausi ja pienenpi seura pelata huippukauden :rolleyes: , mut siltikin. Muutenkin tuntui muitten pelien tulokset menivät niin että tilanteesta tuli ihmispelaajan kannalta mahdollisimman jännittävä. Sarjan viimesellä kierroksella mulla oli teoriassa mahdollisuus nousta sijalta 8. neljänneks tai tippua 12.
Voi, toki mutta rajansa kaikella :D Joo, meikäläisellä tuossa viime kierroksella mm. Chelsea hävisi Boltonille 4-0 kotonaan, kun puolestaan Pool kaatui Tottenhamille samoin lukemin, niin ikään kotonaan....

Vituttaa semmonenki ettei voi editoida pelaajia kesken kauden. esim nyt kun kylmät ilmat lähestyy, olisi kiva laittaa vaikka Adebayorille, Fabregasille, jne hanskat ja pitkähihanen, mutta ***** ei kun EA:n upea toteutus on taas syvältä.:mad:
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Aika uskomattomalta kuulostaa, ettei vuonna 2008 julkaistussa urheilupelissä saada realistisia sarjataulukoita? Vaikea muistaa että edes 15 vuotta sitten missään urheilupelissä olisi ollut noin epärealistiset taulukot ;)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

^^Juu oli kyllä aika komea maali.

Mun mielestä on aika perseestä ettei pelaajia voi editoida sen enempää kun vaihtaa kenkiä ja paidan pituutta ymym.Ois kiva jos hiuksia ja tehoja vois muokata,mutta eeeeiiiii.Tämän suhteen PES vetää kyllä pidemmän korren...Tai no joo kyllähän niitä tehojakin pystyy editoimaan jos vaan on niitä exp pojoja. :)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Komea maali....millä tasolla pelaat?? Itse aloitin juuri Liverpoolilla ja World Classilla.

World Classilla pelailen ja seurana blackburn rovers. On tullu tykitettyä pari muutakin komeaa maalia Wesley Snejderilla, sillä on melkosen hyvä laukaus molemmilla jaloilla,helppo ampua. Mites on poolilla lähteny kausi sujumaan? Mulla on toka kausi menossa. Ekalla kaudella olin sarjassa neljäs ja voitin FA cupin sekä community shieldin. Tämä kausi on ihan kohtuullisestii lähteny liikkeelle,olen sarjassa viides,mutta mestareiden liigassa jäin alkulohkoon,esim. Roma vähän nöyryytti minua,7-0 :) . Johtuu kyllä pitkälti siitä että vaihdoin vaikeustasoa juuri siihen peliin:D.
Pelaajahankintoja olen tehny muutamia tämän parin kauden aikana,Sneijder vapaista agenteista,rajalakso ruotsin allswenskanista,maanoja myös. Sitten ostin madridista Higuainin hyökkäykseen ja Sebastian Giovincon juventuksesta. Ois kiva kuulla muidenkin manager mode juttuja,esim. millä pelaatte,pelaajahankinnat yms.
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Itellä tuli tämmönen volley maali yks päivä http://www.easportsworld.com/en_US/video/1838322

Ihan ok Castlella sujunut. Eka kausi oltiin kuudensia ja voitettiin FA cup. Toinen kausi vasta alkanut mutta, community shieldin voitto löytyy nyt tililtä kun ManU kaatui 2-1.
Melko kovia miehiä on saatu värvättyä. Totti, Huntelaar, Mikel, Pasanen, Zapata ja joitakin nuoria kenen nimiä en muista.

Totin luultavasti myyn 1-3 vuoden sisällä. Arvo nimittän noussut hulppeaan 46milj .
Vaikkakin ratkoo illasta toiseen minulle voittoja, mutta eiköhän tuolla rahalla korvaajia löydy:)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Ainaskin oikealla joukkueella palloilet ;)

Teeppäs viel tälläiset virtuaalisessa muodossa :)

Tugay
http://www.youtube.com/watch?v=keg2NigvZGw

Bentley (tokihan mies ei enää Roversissa palloile)
http://www.youtube.com/watch?v=r4txonbZb4w

Juu,roverssi on ihan mielenkiintonen joukkue.... Tuossa vois olla seuraava haaste ku noi virtuaalisesti toteuttais . Tugaysta puheen ollen,melkosen hidas mutta kankea ukko, mutta ei kai se ihme ku taitaa olla yhtä vanha ku kuningas Litti:D
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

On tullu tykitettyä pari muutakin komeaa maalia Wesley Snejderilla, sillä on melkosen hyvä laukaus molemmilla jaloilla,helppo ampua. Mites on poolilla lähteny kausi sujumaan?

Tosta tulikin mieleen, et pelaajien tiedoissa ei ole enään kuinka hyvä se on käyttämään molempia jalkoja :(
Hyvin kausi lähtenyt Poolilla, sarja kärjessä ja Torres on liekeissä :cool:...ensimmäistä kautta mennään.
Aikaisemmin pelasin Sunderlandilla ja Pro tasolla (2 kautta).....Tainio oli ihan liekeissä....piti välillä vähän rauhoitella sitä :p
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Jos joku vielä epäröi Fifan ostamista, niin nyt ainakin saisi pelin halvalla. Eilen tuli Play.comiin tarjous pleikan ja boksin versioista 27,99 .

Itselle ainakin lähti heti eilen pleikka kolmosen versio tilaukseen. Näköjään moni muukin on tilannut, kun jo nyt varastot näyttävät nollaa molempien versioiden kohdalla. ;)
 
Vastaus: FIFA 09 (PlayStation 3)

Jos joku vielä epäröi Fifan ostamista, niin nyt ainakin saisi pelin halvalla. Eilen tuli Play.comiin tarjous pleikan ja boksin versioista 27,99 .

Itselle ainakin lähti heti eilen pleikka kolmosen versio tilaukseen. Näköjään moni muukin on tilannut, kun jo nyt varastot näyttävät nollaa molempien versioiden kohdalla. ;)

Jep, itekkin sieltä ;) Pitää laittaa 08 vaihtoon, vaikka siihen olikin tarkoitus edelleen tyytyä, mutta ei tota tarjousta voinu ohittaa..
 
Ylös Bottom