Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 11 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teme81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

No mitä olen muutamia pelejä sen jälkeen pelannut niin jonkin sortin pelillistä edistä on tullut. Jotenkin vaan tuntuu erilaiselta se peli. Smoothimmailta ja jotain..

Mut itseasiassa mulle alkaa riittää tää peli. Tais tulla 100 peliä onlinessa täytee. Meni hermot viimesessä pelissä vaikka peli oli 0 - 0. Menee vaa hermo peliälyyn ja itse tilanteisiin. Ihan kamalaa. Ihan hieno peli, mut hermo ei kestä enää. Varsinkin kun aina pitää pelaa Realia sun muita kullijoukkueita vastaan. Yritä nyt paskatoppreilla pysyä jonku Krisun perässä.

Ite en ainakaan huomannu minkäänlaista parannusta missään muodossa. Paitsiot bugittaa vieläkin, vaikka ne oli ainakin korjauslistalla. Pelillisesti ihan samaa rallia vieläkin. Hyvä peli, mutta online alkaa vähä kyllästyttää jo, jokainen peli tuntuu samanlaiselta.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Kyllä minä ainakin upottelen maalivahdille kun maalivahdille. Enpä ole yhteenkään "muuriin" törmänny, muutakun satunnaisissa peleissä joskus joku veska pullattaa. Kyllä jos on taitoa vetää, niin sinne menee. Lisää reeniä vaan.

Brasilialla sain 2 maalia tehtyä Casillaksenkin ohi mut myllytykseeni nähden ois pitäny saada 4-5 tehtyä. No ei se mitään, Pato hoiti homman kotiin :)
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Kyllähän se Ikerman aika jumala on pelissä. Ite oisin luullu et Julio Cesar ois pelissä maaginen. Tosielämässä ainakin Cesar oli viime kaudella ehkä uskomatomin veska ikinä. mm. champions league pelit chelsea ja barcaa vastaan. Todellisuudessa Casillas on kyllä vuorenvarma, muttei samanlainen ihme kumiukko kuin cesar. Tällä kaudella tosin Cesar on lähinnä dyykkaillut pois pallon tieltä(mm. tottenham peli)
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Milläs teet maalia Realin verkkoonku maalis on Casillas?

En oo ikinä ajatellu pelaessani että joku maalivahti ois ollu ohittamaton. Enemmänki vituttaa se että John Terry on yhtä nopea ku Theo Walcott ja Lauren Koscielny on yhtä hidas ku mun mummo vaikka Terryn ja Kosin pitäis olla "samaa maata". Tulee fiilis: "Nyt vi**u oikeesti!"

Miks sä otat huonon joukkueen hyvää joukkuetta vastaan? Oot nii kone?:D

Otan Arsenalin hyvää joukkuetta vastaan, tai Venäjän jos kyse maajoukkuepelistä. En haluis aina ottaa Arsua. Mielummin pelasin vaikka jollain Evertonin tasosilla ja siitä alaspäin aina Colchesterii asti. En oo kertaakaa pelannu Barcalla tai Realilla, mutta kerran kokeilin Chelseaa. Chelsean äijät tuntu kaikki "supermiehiltä". Ihmettelenki suuresti miks Arsenalin ja Chelsean numeroarvot on lähes samat.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

En oo ikinä ajatellu pelaessani että joku maalivahti ois ollu ohittamaton. Enemmänki vituttaa se että John Terry on yhtä nopea ku Theo Walcott ja Lauren Koscielny on yhtä hidas ku mun mummo vaikka Terryn ja Kosin pitäis olla "samaa maata". Tulee fiilis: "Nyt vi**u oikeesti!"



Otan Arsenalin hyvää joukkuetta vastaan, tai Venäjän jos kyse maajoukkuepelistä. En haluis aina ottaa Arsua. Mielummin pelasin vaikka jollain Evertonin tasosilla ja siitä alaspäin aina Colchesterii asti. En oo kertaakaa pelannu Barcalla tai Realilla, mutta kerran kokeilin Chelseaa. Chelsean äijät tuntu kaikki "supermiehiltä". Ihmettelenki suuresti miks Arsenalin ja Chelsean numeroarvot on lähes samat.

Chelsea on tosiaan aika kone mitä oon pelannu sitä vastaan. Varmaan pitäs AC Milanilla pelata sitä vastaan.

Oli mielenkiintonen matsi tos taannoin tota kuvottavaa Chelseaa vastaan. Ekal puoliajal 3-0 dunkkuun ja luulin et se on siinä. No toisel puoliajal nousin 3-3 tasoihin!:D No sitten Chelski iski 2 maalia ja voitti 5-3. Ite olin Tottenham ja World Class-taso.

Tosiaan vittumainen jengi toi Chelsea! Liian hyvä :mad:
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Mielestäni on mukava pelata Realia ja Barcaa vastaa. Saa oikein urakalla nöyryyttää ja mukava lueskella viestejä matsin jälkeen "fucking cheater", "fuck you ". Pistää oikein hymyilemään. Ja Palermolla ja AC Milanilla on tullu pelailtua. Välillä huonommilla joukkueilla.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Otan Onlinessa aina joukkueen vastustajan mukaan jos kaveri otttaa jonkun arsenalin itse otan atl Madridin jos taas huippujoukkueen kuten Chelsea niin Realin mutta onhan se hauska vetää turpaan jollain Schalkella Barcaa tai realii:D

Joo tuosta Chelseasta on minun mielestäni pelin paras joukkue kaikki on semmosii tankkej:D
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Miten tässä FIFAssa pystyy (vai pystyykö ollenkaan) lukitsemaan itsensä olemaan yksi tietty pelaaja, esim. niin niin että moninpelissä jos pelaa samassa joukkueessa, niin toinen pelaa yhtä pelaajaa ja toinen koko muuta jengiä?? PESissä ainakin pystyi. Ohjekirja on norjaa ja ruotsia joten siitäkään ei ole apua. Auttakaa, olkaa hyvät...
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Hallo, pitäis ostaa futis peli, ja on tää Fifa11 mielessä. Vastassa ois toi pes tietenkin, se olisi huomattavasti halvempi. Siksi kysyisinkin että missä on näkyny halvin fifa11?
41-44€ ite löysin vaan, ku pes ois about 20-25€. Molempien demoja oon pelaillu, eikä kumpikaan oo huonolta tuntunut :)

Muutenkin jos aikasempien vuosien kokemuksella osaa kukaan kertoa, että oisko tää fifan hinta kenties tulossa alas lähiaikoina, vai pysyykö korkeena uuteen versioon asti..

Ja tästä fifan online pelaamisesta, onko lagia tai jotain ärsyttäviä hommia (muuta kuin ne vastapelurit)?
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Hallo, pitäis ostaa futis peli, ja on tää Fifa11 mielessä. Vastassa ois toi pes tietenkin, se olisi huomattavasti halvempi. Siksi kysyisinkin että missä on näkyny halvin fifa11?
41-44€ ite löysin vaan, ku pes ois about 20-25€. Molempien demoja oon pelaillu, eikä kumpikaan oo huonolta tuntunut :)

Muutenkin jos aikasempien vuosien kokemuksella osaa kukaan kertoa, että oisko tää fifan hinta kenties tulossa alas lähiaikoina, vai pysyykö korkeena uuteen versioon asti..

Ja tästä fifan online pelaamisesta, onko lagia tai jotain ärsyttäviä hommia (muuta kuin ne vastapelurit)?

Odota FIFA:n halpenemista tai vaihda pelejä siihen. Tänä vuonna FIFA on parempiku PES. Ja mä oon ollu HC PES-fani vuosia!

Paska juttu jos tänvuoden FIFA:kin on täynnä jotai bugeja mitkä tuhoo käytännös täydellisen pelin.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Odota FIFA:n halpenemista tai vaihda pelejä siihen. Tänä vuonna FIFA on parempiku PES. Ja mä oon ollu HC PES-fani vuosia!

Paska juttu jos tänvuoden FIFA:kin on täynnä jotai bugeja mitkä tuhoo käytännös täydellisen pelin.

Bugeja? Itse en ole törmänny vielä kertaakaan bugeihin. Ehkä muutamaan pikkuseen, mutta ei ole haitannu.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Ärsyttävintä on kun omat pelaajat törmäilevät liian usein tai syötöt osuu koko ajan kantapäihin -.-

Mites muuten jos johtaa peliä 2-0 ja netti katkeaa vaikkapa minulla merkitäänkö minulle tappio?
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Onko mitään muita paikkoja mistä vois noita kannatus lauluja latailla? Ketjussa mainitut linkit niin ei lataa niistä tai jakajia ei oo riittävästi.

Ootteko huomannu missään suomeksi mitään manuaalia tai keskustelua tosta ultimate joukkue pelistä? Olis mukava lueskella mikä vaikuttaa mihinkin.
Onko fifas niin että pelaajan ura ei lopu ollenkaan? Änärissähän se loppu tietyn pelimäärän jälkeen.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Mulla olis semmonen ongelma, kun olen ladannut tuolta ea:n sivuilta niitä joukkueita, niitä ei kuitenkaan löydy pleikkarilta... ?
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Eikös tuo pelaajan ura lopu siihen 15 vuoden jälkeen ? ainakin olen jostain saanut tälläisen käsityksen
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Miten ja missä voin käyttää tällästä korttia, Sguad MORALE +30? Se on niit team talk kortteja. Player morale kortteja saan kyl käytettyä.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

ootteko pelannu tota interactive world cupia. aikamoista kuraa kun káikki pelaajat on saman arvoisia. Tuo ei muistuta enää jalkapalloa tuo. Hienoa on että ajatellaan tasapuolisuutta mutta jalkapallosta häviää tässä se olennainen. Pelaajien persoonallisuus ja tasoerot.
 
Ylös Bottom