Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Miten Suomen maajoukkue voi ostaa pelaajia?Juu ei pääsekkään suoraan maajoukueeseen koulun pihalta, mutta kyllä olisi pelin tekijät voinu sen suomen careriin laitaa kun esimerkiksi, jos vaikka alottais jossain ulkomaalaisessa seurassa ja pärjäis hyvin siinä niin olis mahdollista että suomen maajoukkue ostais mun tekemän pelaajan siitä ulkomaaan piku seura liigasta tai olisivat laittanut suomalaisen liika joukkueen josta sitten pääsisi suomen maajoukueeseen onhan esimerkiksi Nhl 12 mukana kaikki maan joukueet ja suomen sm liika mukana niin miksei myös tässä ole samanlaila suomen jalkapallo liikoja mukana kun molemmat kuitenkin ea:n pelejä.
Juu ei pääsekkään suoraan maajoukueeseen koulun pihalta, mutta kyllä olisi pelin tekijät voinu sen suomen careriin laitaa kun esimerkiksi, jos vaikka alottais jossain ulkomaalaisessa seurassa ja pärjäis hyvin siinä niin olis mahdollista että suomen maajoukkue ostais mun tekemän pelaajan siitä ulkomaaan piku seura liigasta tai olisivat laittanut suomalaisen liika joukkueen josta sitten pääsisi suomen maajoukueeseen onhan esimerkiksi Nhl 12 mukana kaikki maan joukueet ja suomen sm liika mukana niin miksei myös tässä ole samanlaila suomen jalkapallo liikoja mukana kun molemmat kuitenkin ea:n pelejä.
Miten tässä voi päästä ampumaan vapaapotkuja? Tarkoitan siis sitä, että saan CPU:ta vastaan ehkä joka kolmannessa pelissä vapaapotkun.
Arenassa painat selectiä -> practice set-piece -> free kick.
Sanokaa joku et miten mä nyt jumalauta onnistun pelaa H2H'ta, kun aina ku yritän nii tulee joku roster check problem, mut en voi mistään päivittää pelaajia.
Ostin koko fifan pelkästään tän euro pelin vuoksi. Äsken latailin sen ja ihan shaissea on. Ilmeisesti ei voi pelata karsintoja ollenkaan? Peli on myös jotenkin kankeamman oloinen kui perus versio. Niin valikoissa kuin itse pelissäkin. Ja ketä kiinnostaa pelata karsintoja jollain joukkueella mis on pelaajia mistä joukkueesta tahansa.
Edit: jos olisin tiennyt niin ostamatta ois jäänyt. Ehkä 5e arvoinen lisäri olis.