Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 12

Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Miten tässä voi päästä ampumaan vapaapotkuja? :D Tarkoitan siis sitä, että saan CPU:ta vastaan ehkä joka kolmannessa pelissä vapaapotkun.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Juu ei pääsekkään suoraan maajoukueeseen koulun pihalta, mutta kyllä olisi pelin tekijät voinu sen suomen careriin laitaa kun esimerkiksi, jos vaikka alottais jossain ulkomaalaisessa seurassa ja pärjäis hyvin siinä niin olis mahdollista että suomen maajoukkue ostais mun tekemän pelaajan siitä ulkomaaan piku seura liigasta tai olisivat laittanut suomalaisen liika joukkueen josta sitten pääsisi suomen maajoukueeseen onhan esimerkiksi Nhl 12 mukana kaikki maan joukueet ja suomen sm liika mukana niin miksei myös tässä ole samanlaila suomen jalkapallo liikoja mukana kun molemmat kuitenkin ea:n pelejä.
Miten Suomen maajoukkue voi ostaa pelaajia?
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Juu ei pääsekkään suoraan maajoukueeseen koulun pihalta, mutta kyllä olisi pelin tekijät voinu sen suomen careriin laitaa kun esimerkiksi, jos vaikka alottais jossain ulkomaalaisessa seurassa ja pärjäis hyvin siinä niin olis mahdollista että suomen maajoukkue ostais mun tekemän pelaajan siitä ulkomaaan piku seura liigasta tai olisivat laittanut suomalaisen liika joukkueen josta sitten pääsisi suomen maajoukueeseen onhan esimerkiksi Nhl 12 mukana kaikki maan joukueet ja suomen sm liika mukana niin miksei myös tässä ole samanlaila suomen jalkapallo liikoja mukana kun molemmat kuitenkin ea:n pelejä.

Tarkistappas oikeinkirjoitus.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Onko ultimate team pelimuodossa tällä hetkellä jonkinlainen pääsiästurnaus hyvällä potilla? Pitää nyt täällä kysellä, kun en pleikkarin ääreen pääse vielä muutamaan tuntiin. Kaipais kyllä kipeästi sinne UT:hen hyvä pottista turnausta.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Mie kattelin kiltisti tuubista videoita missä selitettiin, niinku tyhmille selitetään, että miten se tapahtuu... Sitten oon alakanu soveltamaan ja kokeilemaan, joskus mennee... toisinaan ei ;)
... Ainoastaan ihmisveskaa varten pitäs jotaki vielä keksiä.... Tanan marakatit ovat aina eessä
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Painin pitkäaikaisen ongelman kanssa, fifa head-to-head seasons toimii aivan moitteettomasti aina 10-3 divareissa, mutta kun oon päässy pelaa 1 ja 2 divareita niin puolet peleistä katkeaa siihen että ruutuun pamahtaa teksti '' you have lost your connection to ea servers '', ja kyllä saatan johtaa peliä ja sitten tuo teksti tulee ja ylläri tappiohan siitä tulee tilastoihin. Viimeisin tapaus on kun olin jo voittanut pelin 6-0, telkkarissa pyörii jo uusinnat pelistä, mutta vastustaja ei vielä laita niitä pois niin kuinka ollakaan'' you have lost your connection to ea servers '' ja minulle tappio !?!? Siis peli jo pelattu ja voitin 6-0 mutta siitä tulikin 3-0 tappio... Alkaa mennä maku jo fifasta tämän takia. 35:stä tappiostani rehellisesti sanottuna joku 20-25 on tullut tämän takia.

Oon koittanu pelata langattomana ja lähiverkon kautta eli joholla yhteys suoraan modeemiin, ei auta. Nyt siis jos jollakin on ratkasua ongelmaan niin toivottavasti voisit auttaa :) Pelaan siis ps3:sella.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Ootteko muut tehny silleensä, että teette oman pelaajan ja laitatte sen career modeen? Tein yks päivä itteni ja laitoin sen shallkkeen. En tehny mitää yyber pelaajaa siitä, vaan tehot on 73. Laitoin oman ikäni eli 18v niin huomasin, että mun arvo on career modessa 23 miljoonaa :D

Ekalla kaudella mun tekemä pelaaja teki 11 kaappia, eli aika hyvä kausi. Nyt ihmettelenkin, miks se ei ole kehittynyt ollenkaan siitä 73 overallista mihinkään, kun esim pukki, joka jäi paljon vähemmälle peliajalle kehittyi yhellä pisteellä. Toisen kauden alkua pelaan siis. Ja en pelaa, että ohjaisin vaan sitä mun hahmoa, vaan että voin ohjata kaikkia pelaajia. Ekan kauden aikana tais tulla parikin kertaa, että olen hyvin skoutannut sen mun pelaajan kun olen antanut sille peliaikaa tjsp.

Edit: Kehittyhä se viimein :D nyt tehot 74 ja katoin niin shalkke on hinnoitellut, että 37miljoonaa pitäs maksaa, että mun ukkeli vaihtas maisemaa : DDDD
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Moro, mulla on sellanen ongelma, kun yritän H2H peliä pelata, niin tulee joku roster juttu, viittaa mun muistaakseni siihen, että en ole päivittänyt uusia kokoonpanoja, mutta en voi päivittää niitä mistään.
En oo nyt kunnollista apua löytänyt mistään tähän hätään, niin ajattelin jos joku viisaampi tietäisi mitä tehdä.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Latasin kaikki Veikkausliigan joukkueet tuolta ea:n sivuilta, nii miten pystyn nyt pelaamaan career modea niillä???
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Sanokaa joku et miten mä nyt jumalauta onnistun pelaa H2H'ta, kun aina ku yritän nii tulee joku roster check problem, mut en voi mistään päivittää pelaajia.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Sanokaa joku et miten mä nyt jumalauta onnistun pelaa H2H'ta, kun aina ku yritän nii tulee joku roster check problem, mut en voi mistään päivittää pelaajia.

Itselläkin tuo valittaa aina jotain, jos suoraan yrittää mennä pelaamaan Head to head.

Kun käynnistän FIFAn, menen suoraan Exhibition matchiin ja otan ne joukkueet mitkä siinä on valmiina ja aloitan pelin. Pyörin pari sekunttia kentällä ja poistun matsista. Tämän jälkeen kun menen Head to head seasoniin, niin pääsen pelaamaan.

En tiedä auttaako sinun tapauksessa, mutta sopiihan tuota kokeilla. :)
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Kellään klubia xbox puolella johon mahtuis pelaan?
Mielellään keskikentälle tai hyökkääjäks.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Nyt tuli tuosta Euro 2012 Expeditionista kuvaa

[video=youtube;cPMOonc0d-o]http://www.youtube.com/watch?v=cPMOonc0d-o&feature=player_embedded#![/video]
 
Ostin koko fifan pelkästään tän euro pelin vuoksi. Äsken latailin sen ja ihan shaissea on. Ilmeisesti ei voi pelata karsintoja ollenkaan? Peli on myös jotenkin kankeamman oloinen kui perus versio. Niin valikoissa kuin itse pelissäkin. Ja ketä kiinnostaa pelata karsintoja jollain joukkueella mis on pelaajia mistä joukkueesta tahansa.

Edit: jos olisin tiennyt niin ostamatta ois jäänyt. Ehkä 5e arvoinen lisäri olis.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Ostin koko fifan pelkästään tän euro pelin vuoksi. Äsken latailin sen ja ihan shaissea on. Ilmeisesti ei voi pelata karsintoja ollenkaan? Peli on myös jotenkin kankeamman oloinen kui perus versio. Niin valikoissa kuin itse pelissäkin. Ja ketä kiinnostaa pelata karsintoja jollain joukkueella mis on pelaajia mistä joukkueesta tahansa.

Edit: jos olisin tiennyt niin ostamatta ois jäänyt. Ehkä 5e arvoinen lisäri olis.

Miksi menit ostamaan sian säkissä? Itse ostin lisärin tiistaina ja eihän tää vielä vakuuta, mutta sitten kun EM kisat ovat oikeasti käynnissä niin ihan varmasti tulee pelattua urakalla. Esimerkiksi challenget tulevat olemaan hyvä lisä sitten kesällä. Expedition pelimuto on erikoinen sillä jos sen haluaa päästä 100% läpi niin pitää pelata yli 150 peliä offlinessa ja palkintona kaikesta on vain oman virtual pron mahdollinen kehittyminen ja mosaiikin näkeminen kokonaisuudessaan. Eli ei oikein sytytä. Jos pelimuotoa voisi pelata onlinessa niiin olisi ehkä edes hieman parempi, mutta ei se nyt oikein toimi. Arvostan EA:ta siitä että he yrittivät jotain uutta eikä vain sitä samaa vanhaa mitä muissa EA:n sarjoissa on nähty (köh, köh, Än, köh, äri). Jos pelissä olisi ollut karsinnat niin olishan se ollu loistojuttu mutta mitä järkee pelata karsintoja tekaistuja maita vastaan? Nyt EA yritti jotain uutta, mutta ei toiminut. Virheistä oppii ja luulen että EA vielä jotenkin päivittää DLC:tään parempaan suuntaan. Pelin valikot kyllä toimivat paremmin kuin siellä normi Fifan puolella mielestäni. Valikoiden värimaailma on loistavaa ja stadionitkin on erittäin upean näköisiä. Jos arvosana pitäisi antaa asteikolla 1-10, niin antaisin nyt 6/10, mutta sitten kesällä arvosana nousisi varmaan johonkin seiskaan sillä onhan se ihan selvä juttu, että tämä DLC kasvaa vain korkoa tästä eteenpäin.

Olisiko ollut parempi jos EA olisi julkaissut kokonaan uuden pelin pelkästään EM kisoja varten? Ei ainakaan minun mielestäni, sillä kolme kokonaan uutta peliä olisi EA:llekin liikaa ja kyseessä on vain EM kisat. Olisi mahtavaa nähdä tällaisia lisäreitä muissakin sarjoissa, kuten nyt Änäriin voisi tulla joku MM-kisa DLC.
 
Ylös Bottom