Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Osaako joku sanoa, kuka on paras keskikenttämies,jonka voi ostaa futissa?
Osaako joku sanoa, kuka on paras keskikenttämies,jonka voi ostaa futissa?
P.S En oikeen tiedä,paljon on rahaa,mutta epäröin ostaa kalliilla.
Pystynkö toimimaan samaan aikaan sekä seurajoukkueen että maajoukkueen managerina?
Nyt kun itsekin sain tämän uusimman painoksen yhden PES-vuoden jälkeen niin voi todeta että paluuta siihen ei ole! FIFA:n pelituntuma on juuri sellaista mihin olen tottunut jo 06:sta lähtien (tosin hyppien muutamia pelejä yli, tätä ennen 06, 08, ja 11), ja liigat tuovat eniten pelaamaani muotoon managerina toimimiseen eniten sitä todellisuuden tuntoa! Pelissä ei ole kauheasti eroa FIFA 11:sta mutta silti kokoonpanojen päivittäminen ja pienet muutokset tuovat iloa pelaamiseen.
Tuosta FUT-muodosta: Miten FIFA:ssa on helppo saada coinseja? NHL:ssä toimivaksi on todettu pronssipaketit, joilla saa helppoa rahaa, mutta mitä FIFA:ssa? Ja mitä halpoja pelaajia näin alkuun voisitte suositella kun aloitan kokonaan nollilta?
No kemia tuskin on kovin hyvä kun kaikki muut paitsi Manun miehet pelaa eri liigoissa.Nyt on mulla aika kova tiimi.Suhteellisen halpa verrattuna kuinka hyvän jengin saa.Tässä hyökkääjät:Lewandowski,Cavani
keskikenttä:Simao,Hamsik,Busquets,Lavezzi
puolustus:Evra,Jones,Ferdinand,Rafael
P.S Jos viitsitte/jaksatte niin sanokaa millä osa-alueella on petrattavaa.
Päivitystä vanhaan jengiin UT:ssa.
tämähän alkaa jo näyttää ihan hyvältä, vai mitäs tuumaatte?
Näytä liitetiedosto 10428
Nyt on mulla aika kova tiimi.Suhteellisen halpa verrattuna kuinka hyvän jengin saa.Tässä hyökkääjät:Lewandowski,Cavani
keskikenttä:Simao,Hamsik,Busquets,Lavezzi
puolustus:Evra,Jones,Ferdinand,Rafael
P.S Jos viitsitte/jaksatte niin sanokaa millä osa-alueella on petrattavaa.