Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 13

Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Joukkueesihan maksaa sitä 2miljoonan luokkaa huhhu, joillakin on taitoa treidailla enemmän.

En tiedä budjetistasi, mutta hybriidiisi vaihtaisin seuraavat (oma mielipide):
Pepe -> Sergio Ramos
Moutinho -> CAM->CM Modric tai Özil.

En tiedä sitten millainen ero on normaalilla moutinholla ja IF-versiolla, mutta normaaliversio ei itseäni ainakaan säväyttänyt.

Sergio Ramoksen laittoa joukkueeseen tuskin tarvitsee perustella, ylivoimainen toppari.

De Rossinkin haluaisin vaihtaa, mutta De Rossi taitaa olla ainoa mahdollinen pelaaja kemian ylläpitämiseen:D

Kyselisin vielä, että miten IF Lamela ja Benzema toimivat, olisi itsellänikin tarkoitus niiden ympärille rakentaa joukkue. Lamelan normaaliversio ainakin toiminut itselläni aivan maagisesti.

Moutinholla reippaasti paremmat puolustusarvosanat kuin Modricilla ja etenkin Özilillä, ja ite ainakin tykkään tuosta IF versiosta. todella hyvin driblailee, syöttää ja laukoo, sa sitten kun vielä muistaa juosta puolustukseenkin auttamaan.

Ja Moutinho ei saisi täyttä kemiaa jos tuonne Ramosin laittais, ja lisäksi Ramosilla on high attacking workrate, joten ruukaa vähän turhan paljon hengailla hyökkäyksessä, toisin kuin Pepe joka pysyy aina alhaalla. IF Pepeen aattelin päivittää tässä kuhan pari päivää treidailen. Ja De Rossihan on aivan loistava tuohon keskikentän keskelle katkomaan syöttöjä ja jakamaan laidoille palloa.


Todella hyvin toimii Benzema ja Lamela. Toki Lamelan laitaa tulee jonkin verran vähemmän käytettyä kuin tuota toista. Normaali versioon erona lähinnä laukaus. Benzemalla jotain 30 maalia 20 matsissa, eli ei ihan turhaa sekään siellä juoksentele.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Mite tässäkää voit futtii pelata jos ehit pelissä olla 1min ni aina kirjaa ea:sta ulos?
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Miten tuota. Kehittyykö tässä tuo onlines käytettävä pro ukkeli vain online peleissä? Sekä noilla ns ostettavilla jutuilla? Että enää et voi yksin pelin urassa ukkoo kehittää vai hä?
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Käyttääkö täällä kukaan muu Out of Position-trading methodia? Sitähän voi käyttää moneen pelipaikkaan, joten kyselisin onko mahdollista tehdä millään muulla voittoa kuin laitureilla.

Esim. että onko mahdollista tehdä voittoa CDM:n vaihdolla CM:ksi?
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Käyttääkö täällä kukaan muu Out of Position-trading methodia? Sitähän voi käyttää moneen pelipaikkaan, joten kyselisin onko mahdollista tehdä millään muulla voittoa kuin laitureilla.

Esim. että onko mahdollista tehdä voittoa CDM:n vaihdolla CM:ksi?

voi sitä muillakin pelipaikoilla käyttää. ite oon tosin tehny vaan laitureilla, sillä nuo laituri kortit ruukaa olla häppäreitten aikoihin ihan naurettavan halpoja, joka taas tarkoittaa sitä että per pelaaja tekee sellaista kolmen tonnin voittoa.

mutta varmaaan CF>CAM, CAM>CM, CM>CDM jne. kans toimii.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Pekka, mitä eri treidimetodeja käytät? Kun itse treidaan, tuntuu että EA Tax syö lähes kaikki voitot. :(
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

laittelen YV:tä

Tännekkin päin saa laitella, jos vain viitsit yhdelle lisäpäälle laitella.

Laitureilla tosiaan onnistuu, mutta muutama video on näköjään ilmestynyt kyseisestä tekniikasta joten muutoskorttien hinta on kyllä noussut. Halvalla saa enää kuten mainitsin happy hourin aikaan, tai kun on vähemmän pelaajia paikalla.

Kellään tietoa tulevan TOTW pelaajista?
 
en minä nyt kaikille viitti laittaa YV:nä tietoja siitä mitä teen. treidaus perustuu siihen että teet jotain mitä muut ei tee. muuten se menee toisten voittojen leikkomiseksi ja sittenhän minulla ei ole yhtään hauskaa.

Tännekkin päin saa laitella, jos vain viitsit yhdelle lisäpäälle laitella.

Laitureilla tosiaan onnistuu, mutta muutama video on näköjään ilmestynyt kyseisestä tekniikasta joten muutoskorttien hinta on kyllä noussut. Halvalla saa enää kuten mainitsin happy hourin aikaan, tai kun on vähemmän pelaajia paikalla.

Kellään tietoa tulevan TOTW pelaajista?

pystytkö linkittään nuihin videoihin? ei oo tosiaan viime aikoina ollut aivan yhtä helppoa kuin aluksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

pystytkö linkittään nuihin videoihin? ei oo tosiaan viime aikoina ollut aivan yhtä helppoa kuin aluksi.

YV:nä. Tosiaan mistä viimeksi tiesit, että Lamelasta on tulossa TOTW versio? Itse en löydä millään netistä ennakkoon TOTW joukkuetta.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

YV:nä. Tosiaan mistä viimeksi tiesit, että Lamelasta on tulossa TOTW versio? Itse en löydä millään netistä ennakkoon TOTW joukkuetta.

ea:n foorumilla julkaistaan TOTW yleensä muutamaa tuntia ennen kuin se varsinaisesti laitetaan pakkoihin. samoin Facebookissa, jos seuraat EA:n Fifa sivua.

(Ylläpidolle: pahoittelen jos viestini sisältää jälleen varoituksen arvoisia kielioppirheitä, kuten pieniä alkukirjaimia)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Joo ihan tälleen kysymyksenä, että onko finesse shot nykyään ihmisille ongelma? Pelasin tuossa meinaan UT season ottelua division 2:ssa ja vastassa oli hyvä joukkue missä oli muunmuassa TOTW El Shaarawy, norm. Cavani, Vidal, Pato, ja TOTW De Rossi, nämä siis muunmuassa. SERVER | EA SPORTS Football Tuossa on joukkueeni jos linkki toimii :D Oma joukkueeni vaihtopelaajineen on maksanut noin 13-15 tuhatta, eli kyse on hyvin halvasta joukkueesta mutta hintaansa verraten loistavasta joukkueesta.
No itse peliin, ottelu alkoi, 4. minuutilla Menez ryöstää De Rossilta pallon keskialueella, pääsee juosten ja kahdella pyörähdyksellä 2 puolustajan ohi, ja iski pallon maaliin finesse shotilla. 16. minuutilla MVila sai pallon kulmapotkun jatkotilanteesta ja iski siitä kuudentoista metrin kohdalta pallon maaliin, normaali laukauksella. 23.minuutilla koitti synkkä hetki, Pato nousee, Sakho vetää liukkarin juuri 16metrin viivalla, ja saa punaisen kortin... Katsoin että nonni, annettiin sitten pilkku vastustajalle vielä, no ei kuitenkaan, pallo laitetaan 16 metrin viivalle, ja vapaapotku. De Rossi vetää tämän pilkun kuitenkin yli. Vaihdoin tässä vaiheessa Menezin ja Sakhon paikkoja, ja Menez meni sitten vaihtopenkille vielä siitä ja Mbiva tuli kentälle. No 2-0 lukemissa ja yhden punaisen saaneena mentiin sitten puoli-ajalle ja hetkeä myöhemmin ottelu jatkui, ottelun kulun siinä vaiheessa kertoi se, että minulla oli 2 vetoa vedetty, vastustajalla 9.
Mentiin toiselle puoliajalle, Payet nousee vasenta laitaa, Aubameyang on boxissa, keskitys tulee ja Aubameyang tuikkaa pallon siitä nätillä volleylla maaliin. Ja peli jatkui, vastustaja veteli aivan älyttömistä paikoista, ja minä tein vielä 3 kaukolaukaus maalia tässä ottelussa, näin ollen ottelu päättyi 6-0 minun hyväkseni. Tämän ottelun jälkeen, sain viestin että olen säälittävä finesse shotin hyväksikäyttäjä, ja että minä en olisi ansainnut voittoa. Kirjoitin hänelle takaisin että sovitaan näin.

Mutta siis, viitsisikö joku kertoa että mistä lähtien 1 Finesse shot maalin teko on ollut valituksen aihe? En kuitenkaan mitään "Sweaty Goaleja" tee.

Ja sitten vielä kysymys teille, eli miten minun kannattaisi vielä joukkuetta muokata, Mandandaa olen moneen kertaan miettinyt mutta olen huomanut että Carrasso on aivan huikea maalivahti, vaikka hinta oli vain 450 coinssia. Lavezzi on myös hankinnassa tuohon vasemmaksi laitahyökkääjäksi, mutta tulisiko teiltä muita ehdotuksia vielä että mitä hankkisin/vaihtaisin kokoonpanostani?
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Joo ihan tälleen kysymyksenä, että onko finesse shot nykyään ihmisille ongelma? Pelasin tuossa meinaan UT season ottelua division 2:ssa ja vastassa oli hyvä joukkue missä oli muunmuassa TOTW El Shaarawy, norm. Cavani, Vidal, Pato, ja TOTW De Rossi, nämä siis muunmuassa. SERVER | EA SPORTS Football Tuossa on joukkueeni jos linkki toimii :D Oma joukkueeni vaihtopelaajineen on maksanut noin 13-15 tuhatta, eli kyse on hyvin halvasta joukkueesta mutta hintaansa verraten loistavasta joukkueesta.
No itse peliin, ottelu alkoi, 4. minuutilla Menez ryöstää De Rossilta pallon keskialueella, pääsee juosten ja kahdella pyörähdyksellä 2 puolustajan ohi, ja iski pallon maaliin finesse shotilla. 16. minuutilla MVila sai pallon kulmapotkun jatkotilanteesta ja iski siitä kuudentoista metrin kohdalta pallon maaliin, normaali laukauksella. 23.minuutilla koitti synkkä hetki, Pato nousee, Sakho vetää liukkarin juuri 16metrin viivalla, ja saa punaisen kortin... Katsoin että nonni, annettiin sitten pilkku vastustajalle vielä, no ei kuitenkaan, pallo laitetaan 16 metrin viivalle, ja vapaapotku. De Rossi vetää tämän pilkun kuitenkin yli. Vaihdoin tässä vaiheessa Menezin ja Sakhon paikkoja, ja Menez meni sitten vaihtopenkille vielä siitä ja Mbiva tuli kentälle. No 2-0 lukemissa ja yhden punaisen saaneena mentiin sitten puoli-ajalle ja hetkeä myöhemmin ottelu jatkui, ottelun kulun siinä vaiheessa kertoi se, että minulla oli 2 vetoa vedetty, vastustajalla 9.
Mentiin toiselle puoliajalle, Payet nousee vasenta laitaa, Aubameyang on boxissa, keskitys tulee ja Aubameyang tuikkaa pallon siitä nätillä volleylla maaliin. Ja peli jatkui, vastustaja veteli aivan älyttömistä paikoista, ja minä tein vielä 3 kaukolaukaus maalia tässä ottelussa, näin ollen ottelu päättyi 6-0 minun hyväkseni. Tämän ottelun jälkeen, sain viestin että olen säälittävä finesse shotin hyväksikäyttäjä, ja että minä en olisi ansainnut voittoa. Kirjoitin hänelle takaisin että sovitaan näin.

Mutta siis, viitsisikö joku kertoa että mistä lähtien 1 Finesse shot maalin teko on ollut valituksen aihe? En kuitenkaan mitään "Sweaty Goaleja" tee.

Ja sitten vielä kysymys teille, eli miten minun kannattaisi vielä joukkuetta muokata, Mandandaa olen moneen kertaan miettinyt mutta olen huomanut että Carrasso on aivan huikea maalivahti, vaikka hinta oli vain 450 coinssia. Lavezzi on myös hankinnassa tuohon vasemmaksi laitahyökkääjäksi, mutta tulisiko teiltä muita ehdotuksia vielä että mitä hankkisin/vaihtaisin kokoonpanostani?

Turhaan vastustajat finesse-shotin kaytosta purnaavat, kuitenkin paljon heikompi kuin FIFA11:ssa, jossa kaytin sita armotta. Muutenkin huvittavaa, etta joku jaksaa lahettaa negatiivista viestia kun ottaa 6-0 pataan. Muutama viikko sitten pelasin jotain tyyppia vastaan 1-divarissa ja peli oli hyvakseni 2-0 puoliajalla ja sain viestin "2 bullshit goals, use something else than lob through passing". Vedin 3-0 maalin 60 minuutilla ja vastasin "3 bullshit goals", ja kaveri meni offline.

Mulla oli aikaisemmin Argentiinan joukkue ja parhaiten jai mieleen Lisandro Lopez (harkamainen hyokkaaja, nopeampi kuin statsit antaa ymmartaa ja hyva viimeistelija... teki enemman maaleja mulle kuin vaikkapa Milito), joten kokeile hanta.

López vs Aubameyang

Lavezzi on peto ja eri hintakategoriassa.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Joo ihan tälleen kysymyksenä, että onko finesse shot nykyään ihmisille ongelma? Pelasin tuossa meinaan UT season ottelua division 2:ssa ja vastassa oli hyvä joukkue missä oli muunmuassa TOTW El Shaarawy, norm. Cavani, Vidal, Pato, ja TOTW De Rossi, nämä siis muunmuassa. SERVER | EA SPORTS Football Tuossa on joukkueeni jos linkki toimii :D Oma joukkueeni vaihtopelaajineen on maksanut noin 13-15 tuhatta, eli kyse on hyvin halvasta joukkueesta mutta hintaansa verraten loistavasta joukkueesta.
No itse peliin, ottelu alkoi, 4. minuutilla Menez ryöstää De Rossilta pallon keskialueella, pääsee juosten ja kahdella pyörähdyksellä 2 puolustajan ohi, ja iski pallon maaliin finesse shotilla. 16. minuutilla MVila sai pallon kulmapotkun jatkotilanteesta ja iski siitä kuudentoista metrin kohdalta pallon maaliin, normaali laukauksella. 23.minuutilla koitti synkkä hetki, Pato nousee, Sakho vetää liukkarin juuri 16metrin viivalla, ja saa punaisen kortin... Katsoin että nonni, annettiin sitten pilkku vastustajalle vielä, no ei kuitenkaan, pallo laitetaan 16 metrin viivalle, ja vapaapotku. De Rossi vetää tämän pilkun kuitenkin yli. Vaihdoin tässä vaiheessa Menezin ja Sakhon paikkoja, ja Menez meni sitten vaihtopenkille vielä siitä ja Mbiva tuli kentälle. No 2-0 lukemissa ja yhden punaisen saaneena mentiin sitten puoli-ajalle ja hetkeä myöhemmin ottelu jatkui, ottelun kulun siinä vaiheessa kertoi se, että minulla oli 2 vetoa vedetty, vastustajalla 9.
Mentiin toiselle puoliajalle, Payet nousee vasenta laitaa, Aubameyang on boxissa, keskitys tulee ja Aubameyang tuikkaa pallon siitä nätillä volleylla maaliin. Ja peli jatkui, vastustaja veteli aivan älyttömistä paikoista, ja minä tein vielä 3 kaukolaukaus maalia tässä ottelussa, näin ollen ottelu päättyi 6-0 minun hyväkseni. Tämän ottelun jälkeen, sain viestin että olen säälittävä finesse shotin hyväksikäyttäjä, ja että minä en olisi ansainnut voittoa. Kirjoitin hänelle takaisin että sovitaan näin.

Mutta siis, viitsisikö joku kertoa että mistä lähtien 1 Finesse shot maalin teko on ollut valituksen aihe? En kuitenkaan mitään "Sweaty Goaleja" tee.

Ja sitten vielä kysymys teille, eli miten minun kannattaisi vielä joukkuetta muokata, Mandandaa olen moneen kertaan miettinyt mutta olen huomanut että Carrasso on aivan huikea maalivahti, vaikka hinta oli vain 450 coinssia. Lavezzi on myös hankinnassa tuohon vasemmaksi laitahyökkääjäksi, mutta tulisiko teiltä muita ehdotuksia vielä että mitä hankkisin/vaihtaisin kokoonpanostani?

Molemmat vasemmanlaidan hyökkääjät vaihtoon. LM = Michel Bastos (todella hyvä alaspäin ja ylöspäin keskiverto, loistava vasenjalka.) Pelaat 3-4-3 formaatilla, joten tarvitset yhden Bastosin tapaisen pelaajan laituriksi.

LW ehdottomasti Lavezzi, kärkeen Remy. Remy on nopea, oikea juna ja pääpallotkin hoituu kovalla prosentilla. 4* kikat ja heikompi jalka muistaakseni, jotka ovat suuri + ainakin itselleni.

Ja ei, finesse shot on pääasiassa turha paitsi muutamissa tilanteissa. Kaverin ikä taisi olla vain 7-15v. Voi olla myös, että tippui häviön takia 3 divariin.

EDIT: Maalivahdeista: Ehdottomasti Mandanda. Yksi pelin parhaista maalivahdeista Marchettin,Wiesen,Casillaksen,De Gean,Buffonin ja Diego Alveksien joukossa. Ja tietty Akinfeev.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

FIFA Ultimate Team - My Shared Squad | EA SPORTS Soccer

Mun silver squad.

Maaliin hommaan vielä jommankumman Schalken Silver-GKn, kuhan tulee sopuhintainen myyntiin. Oikeeseen laitaan täytyy hommata Mak, non-rare silver RW, jolla 4* skills ja 5* weak foot.

Mlapa on kyllä tähän asti paras hyökkääjä jota olen käyttänyt. 6"4, 84 pace, ja 86 strength.

Ainoa miinus oikeastaan on, että squadista löytyy vain yksi 4* skillaaja. Toki Makin myötä saan toisenkin. :)
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

SERVER | EA SPORTS Football

Siinä n. 100k maksava joukkueeni. Rahaa olisi Ramiresiin ja tähän silverbrassi LB:hen jolla on 5* skill movesit, mutta Sandro ja Everton ovat aivan huikeita molemmat niin em. kaksikkoa en tarvi :)

Olisiko jotain muita parannusehdotuksia?

Torres on parempi kuin Balotelli, ja van Persiestä en muutenvaan diggaa. Agueroon pitää varmaan säästää, jos haluaa paremman hyökkääjän valioliigasta?

Toppariosastolle Kompanya olen biddaillut, joten sekin alkaa olla hoidossa.

Loistava squad pelata, suosittelen.
 
Ylös Bottom