Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 13

Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Itse ainakin tahdon lisää liigoja. Turkin liigan paluu ainakin mielestäni varmistui ja uutena taisi olla Saudi-Arabian liiga tai vastaava? Toki myös nuo alemmat sarjatasot isompiin liigoihin kelpaisivat.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Ei millään pahalla, mutta olet varmaan aika kovassa vähemmistössä noiden toiveidesi kanssa :D Aika v*tun sama onko noita sarjoja vai ei..

Hienoa!

Mielummin sinne espanjaan englantiin jne.. lisää divareita.

Oletko tosissasi? Eikö 4. Englannin sarjaa riitä? Otetaan vielä huomioon, että niillä kahdella viimeisellä, millä lie npower 1 & 2 -liigoilla tuskin kukaan ikinä pelaa, paitsi ne 8-vuotiaat Dylan McHarrisit, jotka fanittaa paikallista kerhoa. Championshipistä varmaan jotkut sentään nostavat joitain joukkueita sitten Valioliigaan.
Espanjan kaksi liigaa riittävät ihan hyvin. Jos lisää änkevät, niin ne ovatkin varmaan niitä 1* roskajoukkueita. Niillä tuskin mitään saa aikaan. Mielummin lisää liigoja eri maista.

Itse ainakin tahdon lisää liigoja. Turkin liigan paluu ainakin mielestäni varmistui ja uutena taisi olla Saudi-Arabian liiga tai vastaava?

Joistain kommenteista olen lukenut saman, mutta en tiedä ovatko niitä sitten ihan varmistettu, voi olla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Kyllä minunkin mielestä ainakin Ukrainan ja Kreikan liigan pitäisi saada peliin! Molemmissa pelaa kuitenkin niin merkittäviä pelaajia unohtamatta tietenkään Shaktar Donetskin hienoa menestystä Euro-kentillä!
Eikä myöskään Serie C, Espanjan 3 sarjataso tai Englannin konferenssi haittaisi. Mutta jos noista mentäisiin vielä eteenpäin niin ehkä silloin mentäisiin liian pitkälle!
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Facebookissa ea sports fifalla joku tv spot fifa 13 trailer unlock progress 90% sinne niin tykkäämään ja sharettamaan niin uutta traileria tulee ulos.
 
Oletko tosissasi? Eikö 4. Englannin sarjaa riitä? Otetaan vielä huomioon, että niillä kahdella viimeisellä, millä lie npower 1 & 2 -liigoilla tuskin kukaan ikinä pelaa, paitsi ne 8-vuotiaat Dylan McHarrisit, jotka fanittaa paikallista kerhoa. Championshipistä varmaan jotkut sentään nostavat joitain joukkueita sitten Valioliigaan.
Minä ainakin pelaan, koko jutun mauste Career Modessa mulle on juuri pitkäjänteisellä työllä nostaa joku nippu tuolta alimmalta tasolta Valioliigaan ja eurokentille. Siinä mielessä kyllä samoilla linjoilla, että nuo neljä sarjatasoa on riittävästi. Toisaalta en myöskään juuri lisää eri maiden liigoja kaipaa, joskaan en toki laita vastaankaan mikäli niitä lisää tulee, sillä laajenee pelaajapohja jokaisen lisäjoukkueen ja -liigan myötä joka suoraan lisää manageroinnin mielekkyyttä.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

[video=youtube;cNnmAlEnUt0]http://www.youtube.com/watch?v=cNnmAlEnUt0&feature=youtu.be[/video]

Gamescom-traileri ja vaikuttaa kyllä tuon perusteella jälleen hyvältä. Tuo Messin soolon kuvakulma aiheuttaa hieman ihmetystä, olisiko jopa mahdollista pelata tuolla kuvakulmalla Be A Prota? Julkaisupäivä näköjään 28.syyskuuta ja siihenhän ei ole onneksi kuin 1,5 kuukautta. :)
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Gamescon traileriin sellainen heitto, että onhan joo Messi tehnyt uransa aikana 13 maalia Real Madridia vastaan, mutta viimeisin on kaudelta 10-11 kohta jo kahden vuoden takaa. Nyt se heitti tuossa trailerissa kaksi maalia kahdessa minuutissa rillaten koko kentän läpi god mode-asetuksella.

Siis loppujen lopuksi aivan sama henkilökohtaisesti :D Repesin tahattomasti vain kun yritin saada trailerista jotain käsitystä tulevasta FIFAsta ja päädyin lopputulokseen, että EA:n trailerit ovat itse asiassa aika syvältä lajissa kuin lajissa.
 
Kyllä minunkin mielestä ainakin Ukrainan ja Kreikan liigan pitäisi saada peliin! Molemmissa pelaa kuitenkin niin merkittäviä pelaajia unohtamatta tietenkään Shaktar Donetskin hienoa menestystä Euro-kentillä!
Eikä myöskään Serie C, Espanjan 3 sarjataso tai Englannin konferenssi haittaisi. Mutta jos noista mentäisiin vielä eteenpäin niin ehkä silloin mentäisiin liian pitkälle!

jos en nyt ihan väärässä ole niin kyllähän kreikan liiga pelistä löytyy. tai on mulla ultimate teamissa ainakin jotain hellas liiga jäbiä. mikäli nyt oikeen muistan niin uusina liigoina tulossa joku saudi liiga, tsekki ja turkki.. voin olla väärässäkin. ehkä tänään saadaan lisätietoja aiheesta

niin joo ja jos jollain kiinnostaa niin täältä voi katsella fifa 13(UT) pelaajien ratingejä. huom. että kyseiset arvosanat ovat kuitenkin vain testidataa ja tulevat varmastikkin muuttumaan. uusia suomalaisia ainakin

Alexander Ring

Rating: 68
Pace: 75
Shooting: 64
Passing: 66
Dribbling: 71
Defending: 65
Heading: 60
Nationality: Finland
Height: 173
P. Foot: Right
Position: Midfielder



edit siis täältä http://www.chuzzz.com/ut13/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

jos en nyt ihan väärässä ole niin kyllähän kreikan liiga pelistä löytyy. tai on mulla ultimate teamissa ainakin jotain hellas liiga jäbiä.

No osittain olet väärässä, sillä pelissähän on vain muutama joukkue Kreikan liigasta; A.E.K. Athens, Panathinaikos, Olympiakos ja P.A.O.K., eli ei siis koko liigaa. Ei voi vaikka aloittaa Careerissa Kreikan liigassa ja siitä sitten aikanaan vaihtaa johonkin, saati sitten siirtyä jostain toisesta liigasta Kreikan kentille.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Gamescon traileriin sellainen heitto, että onhan joo Messi tehnyt uransa aikana 13 maalia Real Madridia vastaan, mutta viimeisin on kaudelta 10-11 kohta jo kahden vuoden takaa. Nyt se heitti tuossa trailerissa kaksi maalia kahdessa minuutissa rillaten koko kentän läpi god mode-asetuksella.

Messi iski kaksi maalia Realin verkkoon 2011/2012 Super Cupissa.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

FIFA 13 demo ilmestyy 11. syyskuuta. Joukkueet, joilla demossa voi pelata: AC Milan, Arsenal, Borussia Dortmund, Juventus ja Manchester City.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Fifassa näyttää saavan helposti vapareita, kun kontaktitilanteessa painaa turbonapit pohjaan. Näiden nopeiden spurttien avulla pelaajat yrittävät selvästi hankkia vapareita. Itse huomasin tämän jonkin aikaa sitten. Homma kyrsii etenkin rankkarialueella, kun joskus varsin vaarattoman näköisessä tilanteessa kaveri yhtäkkiä koettaa spurtata ja kas, hän hipaisee topparia ja pallo pilkulle.

H2H Seasoneita olen tosiaan jo syyskuusta lähtien pelannut. Uusin kokeiluni on Fulham, jolla en ole muistaakseni kertaakaan FIFA 12:ssa pelannut. Ensimmäiset neljä peliä mökkiläisillä sujuivat varsin mallikkaasti - kaikista napsahti tasapeli tilille. Maaleja tulee, mutta niin niitä tekee myös vastustaja. Viime aikoina olen seikkaillut kuoleman partaalla, ja Ykkösdivari vaihtui hetkessä neloseen. Nyt olen tosin hyvin lähellä comebackia kolmoseen.

Tekaisin viime viikolla huvikseni kaksi äärimmäistä pelisysteemiä: 5-5-0:n ja 2-4-4:n. Ensimmäinen toimii (tai toimi) yllättävän hyvin jopa ottelujen alussa, keksi siihenkin sitten selitys. Parhaimmillaan Arsenal-Real-matsissa johdin 4-0 tauolle siirryttäessä. 5-5-0:ssa laitapakit pelaavat hyvin syvällä, ja esim. yksikään pelaaja ei ole ryhmityksessä yli puolenkentän. Mm. Stokella kyseinen systeemi toimi erinomaisesti juuri Peter Luurangon loistavien target-ominaisuuksiensa ansiosta. Jos meneillään on esim. Divari-nousun kannalta ratkaiseva ottelu ja olet johdossa, suosittelen käyttämään tuota 5-5-0:aa. 2-4-4 on sen sijaan pelkkä susi. Mutta ei siinäkään mitään huonoa ole jos sitä käyttää aivan pelin loppuhetkillä... tappioasemassa totta kai.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

EA Sportsin pelimessuilla paljastettiin tänään demon julkaisupäivän lisäksi muutakin uutta tietoa, tässä lista lontoota osaaville. Jo demossa pääsee siis testailemaan tuota uutta Skill Gamesia.

FIFA 13 - Full Gamescom Details | Facebook
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

EA Sportsin pelimessuilla paljastettiin tänään demon julkaisupäivän lisäksi muutakin uutta tietoa, tässä lista lontoota osaaville. Jo demossa pääsee siis testailemaan tuota uutta Skill Gamesia.

FIFA 13 - Full Gamescom Details | Facebook

Perhana, kun Ultimate Teamin kohdalla ei puhuta mitään manual-hausta. En kyllä ymmärrä, jos EA ei ole sitä laittanut peliin mukaan.

Muuten vaikuttaa ihan hyvältä. Demossa suht ok tiimit, tosin olisin toivonut Barcaa tai RMA:ta ihan vain selvittääkseni, kuinka dominoivia Messi ja/tai CR ovat tässä versiossa. :D Tosin eiköhän noistakin joukkueista muutama paremman tason pelaaja löydy, vaikka nyt Milanin pajatso onkin tyhjennetty tänä kesänä varsin komiasti.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype]

Perhana, kun Ultimate Teamin kohdalla ei puhuta mitään manual-hausta. En kyllä ymmärrä, jos EA ei ole sitä laittanut peliin mukaan.

Muuten vaikuttaa ihan hyvältä. Demossa suht ok tiimit, tosin olisin toivonut Barcaa tai RMA:ta ihan vain selvittääkseni, kuinka dominoivia Messi ja/tai CR ovat tässä versiossa. :D Tosin eiköhän noistakin joukkueista muutama paremman tason pelaaja löydy, vaikka nyt Milanin pajatso onkin tyhjennetty tänä kesänä varsin komiasti.

Joo itekki toivoin Barcaa tai Real Madridia just noitten takia mut mulla ois yks kysymys kun tuol jossain facebookin kuvissa on FIFA 13 ps3 ja sitte siinä kannessa lukee Ultimate Edition mitä siinä on erilaista normaaliin verrattuna ja kumpi kannattaisi hankkia?
 
Ylös Bottom