Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei millään pahalla, mutta olet varmaan aika kovassa vähemmistössä noiden toiveidesi kanssa Aika v*tun sama onko noita sarjoja vai ei..
Mielummin sinne espanjaan englantiin jne.. lisää divareita.
Itse ainakin tahdon lisää liigoja. Turkin liigan paluu ainakin mielestäni varmistui ja uutena taisi olla Saudi-Arabian liiga tai vastaava?
Minä ainakin pelaan, koko jutun mauste Career Modessa mulle on juuri pitkäjänteisellä työllä nostaa joku nippu tuolta alimmalta tasolta Valioliigaan ja eurokentille. Siinä mielessä kyllä samoilla linjoilla, että nuo neljä sarjatasoa on riittävästi. Toisaalta en myöskään juuri lisää eri maiden liigoja kaipaa, joskaan en toki laita vastaankaan mikäli niitä lisää tulee, sillä laajenee pelaajapohja jokaisen lisäjoukkueen ja -liigan myötä joka suoraan lisää manageroinnin mielekkyyttä.Oletko tosissasi? Eikö 4. Englannin sarjaa riitä? Otetaan vielä huomioon, että niillä kahdella viimeisellä, millä lie npower 1 & 2 -liigoilla tuskin kukaan ikinä pelaa, paitsi ne 8-vuotiaat Dylan McHarrisit, jotka fanittaa paikallista kerhoa. Championshipistä varmaan jotkut sentään nostavat joitain joukkueita sitten Valioliigaan.
Kyllä minunkin mielestä ainakin Ukrainan ja Kreikan liigan pitäisi saada peliin! Molemmissa pelaa kuitenkin niin merkittäviä pelaajia unohtamatta tietenkään Shaktar Donetskin hienoa menestystä Euro-kentillä!
Eikä myöskään Serie C, Espanjan 3 sarjataso tai Englannin konferenssi haittaisi. Mutta jos noista mentäisiin vielä eteenpäin niin ehkä silloin mentäisiin liian pitkälle!
jos en nyt ihan väärässä ole niin kyllähän kreikan liiga pelistä löytyy. tai on mulla ultimate teamissa ainakin jotain hellas liiga jäbiä.
Gamescon traileriin sellainen heitto, että onhan joo Messi tehnyt uransa aikana 13 maalia Real Madridia vastaan, mutta viimeisin on kaudelta 10-11 kohta jo kahden vuoden takaa. Nyt se heitti tuossa trailerissa kaksi maalia kahdessa minuutissa rillaten koko kentän läpi god mode-asetuksella.
Ei IHQ-Barcaa?Mihin tää maailma on menossa?FIFA 13 demo ilmestyy 11. syyskuuta. Joukkueet, joilla demossa voi pelata: AC Milan, Arsenal, Borussia Dortmund, Juventus ja Manchester City.
FIFA 13 demo ilmestyy 11. syyskuuta. Joukkueet, joilla demossa voi pelata: AC Milan, Arsenal, Borussia Dortmund, Juventus ja Manchester City.
EA Sportsin pelimessuilla paljastettiin tänään demon julkaisupäivän lisäksi muutakin uutta tietoa, tässä lista lontoota osaaville. Jo demossa pääsee siis testailemaan tuota uutta Skill Gamesia.
FIFA 13 - Full Gamescom Details | Facebook
Perhana, kun Ultimate Teamin kohdalla ei puhuta mitään manual-hausta. En kyllä ymmärrä, jos EA ei ole sitä laittanut peliin mukaan.
Muuten vaikuttaa ihan hyvältä. Demossa suht ok tiimit, tosin olisin toivonut Barcaa tai RMA:ta ihan vain selvittääkseni, kuinka dominoivia Messi ja/tai CR ovat tässä versiossa. Tosin eiköhän noistakin joukkueista muutama paremman tason pelaaja löydy, vaikka nyt Milanin pajatso onkin tyhjennetty tänä kesänä varsin komiasti.