Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]
Kiinnostusta kyllä olisi, mutta itse en pääse pleikkarin ääreen vielä muutamaan viikkoon. Järjestelyissä voin toki auttaa siltä osin mitä Webapin puolelta tekemään pystyn.
Kukaan vielä huomannut hintojen laskua? Itse en ainakaan. Tuntuu, että hinnat ovat menneet ylöspäin muutamalla tonnilla kalleimpien pelaajien kohdalla ainakin (Neymar,Aguero,Kompany yms).
Kyselisin tässä, että löytyykö täältä innokkaita uhkapelaajia fifaan siis. Jos saataisiin pieni turnaus järjestettyä ultimaten puolella. Osallistumismaksu vaikka sitä 10-30k luokkaa? Ettei kenelläkään olisi liian iso luultavasti?
Ja jos sitten saataisiin osallistujia ainakin joku lähemmäs kymmentä? Kaikki sitten maksaisivat tuon osallistumismaksun tietyllä joukkueelle, joka on luotu uudelle ps3 käyttäjälle. Tuota joukkuetta saisi ylläpitää joku luotettava KFIN foorumisti fifan puolelta. Nopeasti tulisi mieleen tässä Pekka888 ja Leija_Spede?
]
Tämä olisi vaan siis alustavaa tietoa, olisi kiva kuulla mielipiteitä ja että lähtisikö mukaan.
Kiinnostusta kyllä olisi, mutta itse en pääse pleikkarin ääreen vielä muutamaan viikkoon. Järjestelyissä voin toki auttaa siltä osin mitä Webapin puolelta tekemään pystyn.