Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 13

Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Jees. Muutaman viikon päästä pääsee taas pleikkariin käsiksi niin voisi laittaa kolikot hyötykäyttöön ja rakentaa vähän kalliimman jengin FUTtiin.

Tällaista porukkaa vähän kaavailin

Näytä liitetiedosto 10539

Hintaa tulisi ultimatedb:n keskihintojen mukaan jotain 3,2-3,3 miljoonaa. Jotain 3,15 löytyy tililtä tällä hetkellä, mutta eiköhän sitä pikkuisen alle keskihintojen saisi tehtyä kun vähän jaksaa nähdä vaivaa.

Mitäs mieltä olette joukkueesta. Toimisiko?

Formaatti omasta mielestäni ehdottomasti vaihtoon ja pukki-> IF Lewadownski ? Muuten näyttäisi hyvältä, IF Dante on erinomainen! Robbenista en niinkään tiedä, 2* heikompi jalka epäilyttää.

Tässä omat jengini, parannusehdotuksia? Kaikki palaute tervetullutta.

http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#kwYpHNAVnIRRw:ps3

http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#cOODLItPnIRRA:ps3

Edit: Tuli väärät linkit.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Formaatti omasta mielestäni ehdottomasti vaihtoon ja pukki-> IF Lewadownski ? Muuten näyttäisi hyvältä, IF Dante on erinomainen! Robbenista en niinkään tiedä, 2* heikompi jalka epäilyttää.

Tässä omat jengini, parannusehdotuksia? Kaikki palaute tervetullutta.

FIFA Ultimate Team - My Shared Squad | EA SPORTS Football

FIFA Ultimate Team - My Shared Squad | EA SPORTS Football

Edit: Tuli väärät linkit.

no ei kai nyt Pukki voi vaihtaa :D 3412 aatteelin näin ens alkuun kokeilla. Helppo vaihtaa 352:seen jos liikaa soi omissa.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Oisko kenelläkään kään antaa neuvoja puolustamiseen 4-3-3 muodostelmalla tai ylipäätään 4-X-X muodostelmille, koska ennen pelasin 3-5-2 ja silloin vastustajat tekivät mua vastaan aika vähän maaleja mutta kun vaihdoin 4-3-3 niin vastustajat pääse koko ajan yksinläpi muutamalla seinällä ja pelit päättyy jotain 5-4 vastustajille niin olisko kenelläkään antaa neuvoja miten saisin pidettyä puolustuksen kasassa?

Kiitos sille joka viitsii tähän viestiin vastata.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Antakaas mielipiteitä, eli onko mitään järkeä laittaa 4-1-2-1-2 kokoonpanoon hyökkääjäksi pelaajaa, joka on RF. Kyseiselle pelaajalle sain FUTWIZ-sivuston mukaan kemiaksi korkeintaan 5. Eli tekeekö pelaajalla mitään, jos sillä on vain 5 kemiaa? Muuten joukkueen kemia on yli 95 ja muilla pelaajilla 9....

Jos jollain kokemuksia tms, niin olisin kiitollinen vastauksista.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

NUTCASE_84
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]
Antakaas mielipiteitä, eli onko mitään järkeä laittaa 4-1-2-1-2 kokoonpanoon hyökkääjäksi pelaajaa, joka on RF. Kyseiselle pelaajalle sain FUTWIZ-sivuston mukaan kemiaksi korkeintaan 5. Eli tekeekö pelaajalla mitään, jos sillä on vain 5 kemiaa? Muuten joukkueen kemia on yli 95 ja muilla pelaajilla 9....

Jos jollain kokemuksia tms, niin olisin kiitollinen vastauksista.​
Itse pelaan tällä hetkellä tuollaisella joukkueella: FIFA Ultimate Team - My Shared Squad | EA SPORTS Football
Neymar on tuossa juurikin 5 kemiassa, mutta on silti ollut joukkueen selvästi paras pelaaja ja maalejakin on kertynyt jo 94, 57:ssä ottelussa. Olen kokeillut kyseistä pelaajaa LF paikallakin jolloin kemiaa oli tietysti 9 ja omasta mielestäni pelaa paljon paremmin strikerina, vaikka kemiaa kertyykin vain 5.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Morjens!

Voisko joku täälläpäin rueta järjästämään jonkin näköstä turnausta. Itsellä kun ei oikein taito riitä tuollasen pyörittämiseen, ajattelin että turnaus voisi mennä niin että otettaisiin joku pelaaja määrä ja saman verran huippu joukkueita ja kun kaikki halukkaat olisivat ilmoittautuneet järjästettäisiin arvonta kuka saa minkin joukkueen. Turnauksen pituudesta ajattelin että joku viikonloppu turnaus. mitä ootte jätkät mieltä tämän tyyppisestä systeemistä??
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Itse pelaan tällä hetkellä tuollaisella joukkueella: FIFA Ultimate Team - My Shared Squad | EA SPORTS Football
Neymar on tuossa juurikin 5 kemiassa, mutta on silti ollut joukkueen selvästi paras pelaaja ja maalejakin on kertynyt jo 94, 57:ssä ottelussa. Olen kokeillut kyseistä pelaajaa LF paikallakin jolloin kemiaa oli tietysti 9 ja omasta mielestäni pelaa paljon paremmin strikerina, vaikka kemiaa kertyykin vain 5.

Neymarisi saa 7 chem. 7 kemialla pystyy ihan loistavasti pelata, kaksi tai yksi 7 kemialla pelaavaa pelaajaa ei haittaa vielä mitään.

Morjens!

Voisko joku täälläpäin rueta järjästämään jonkin näköstä turnausta. Itsellä kun ei oikein taito riitä tuollasen pyörittämiseen, ajattelin että turnaus voisi mennä niin että otettaisiin joku pelaaja määrä ja saman verran huippu joukkueita ja kun kaikki halukkaat olisivat ilmoittautuneet järjästettäisiin arvonta kuka saa minkin joukkueen. Turnauksen pituudesta ajattelin että joku viikonloppu turnaus. mitä ootte jätkät mieltä tämän tyyppisestä systeemistä??

Turnausta olen jo yrittänyt laitella pystyyn. Tällä hetkellä osallistujia olisi kuutisen kappaletta. Lisää kaivattaisiin, joten ilmoitusta ketjuun jos kiinnostaa. Turnaus järjestetään UT:n puolella.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Neymarisi saa 7 chem. 7 kemialla pystyy ihan loistavasti pelata, kaksi tai yksi 7 kemialla pelaavaa pelaajaa ei haittaa vielä mitään.

Turnausta olen jo yrittänyt laitella pystyyn. Tällä hetkellä osallistujia olisi kuutisen kappaletta. Lisää kaivattaisiin, joten ilmoitusta ketjuun jos kiinnostaa. Turnaus järjestetään UT:n puolella.
Kyllä, Web apin mukaan Neymar saa 7 chem, mutta kun menet konsolille niin kemiaa on vain tuo 5. Jos esim. muutat joukkuetta tähän tapaan FIFA Ultimate Team - My Shared Squad | EA SPORTS Football niin webin mukaan Azevedo saa vain 7 chem, vaikka sitä onkin oikeasti 9.

Itseä voisi kyllä tuo turnaus kiinnostaa. Millaista palkintoa siitä olisi luvassa?
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Kertokaapa joku viisas, että mitä merkitystä futissa on noilla päävalmentajilla? Korttien mukaan niitä saa aina jotain esim. +15% johonkin. Voiko niitä olla vaikka kuinka paljon ja onko ne automaattisesti voimasssa? Niitä kun ei voi käyttää mitenkään.

Ja mitä merkitystä noilla managerien +3% contract oikein on? Sekään vaikuta mitenkään.

Koittanu googletella, mutta en oo löytäny.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Mä voin liittyä tohon turnaukseen, jos se ei maksa FUT coinseja.


Kyllä, Web apin mukaan Neymar saa 7 chem, mutta kun menet konsolille niin kemiaa on vain tuo 5. Jos esim. muutat joukkuetta tähän tapaan FIFA Ultimate Team - My Shared Squad | EA SPORTS Football niin webin mukaan Azevedo saa vain 7 chem, vaikka sitä onkin oikeasti 9.

Itseä voisi kyllä tuo turnaus kiinnostaa. Millaista palkintoa siitä olisi luvassa?

Kyllä turnaukseen osallistuminen maksaa FUT coinsseja, miksi voisit osallistua turnaukseen jossa on FUT coins palkinto jos et itse siihen sijoita? En rupea omasta pussista 100k laittelemaan.

Tällä hetkellä osallistujia: minä,zanza,pekka88,joed,jormis ja muistaakseni vielä 1. Osallistumis maksu olisi 10k, eli 6x10k potissa olisi siis 60k.

Osallistujia kaivataan lisää, jotta saadaan järjestettyä pelit kunnolla. Min osallistuja määrä olisi ainakin 8.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Head to Head Turnaus!

Ajattelin tossa eilen illalla että minun mielestä Ultimate Team Turnaus vie liikaa pelaajia pois turnauksesta. Kaikki eivät omista maailman halutuimpia tai edes kultaisia pelaajia niinpäs ajattelin ehdottaa Head to Head turnausta johon olisi kaiken tasoisten pelaajien helpompi tulla mukaan ja saitaisiin enemmän porukkaa mukaan.

Jokainen pelaaja joka on mukana turnauksessa on toimittanut 6 joukkuetta luettelon turnauksen pitäjälle. Pelaajat voivat valita turnauksen vain Jalkapallo Clubeja ja joukkuita. (Ei kansainvälisiä joukkueita, ei yhtä ainoaa lopullista joukkuetta). 6 joukkuetta voi olla mikä tahansa joukkue he haluavat, Barcelona, Manchester United, Bayern München mitä ikinä haluatkaan. Turnaukseen osallistuvien pelaajien maksimi määrä olisi 16.



16 pelaajaa jaetaan neljän pelaajan alkulohkoihin jolloin lohkoja tulee olemaan neljä (A,B,C,D lohkot)


Kun lohkot on arvottu, jokainen lohkossa oleva pelaaja pelaa jokaista vastustaja pelaajaa vastaan kerran jolla ratkaistaan kahden parhaimman pelaajan siirtyminen puolivälieriin. Pelaajat saavat 3 pistettä voitosta, 1 piste tasapeli ja tietenkin 0 pistettä tappiolla. Kun siirrymme puolivälieriin pelataan kerrasta poikki systeemillä. Välierät ja Finaali poikkeaa puolivälieristä vain siten että niissä pelataan kaksi peliä ja maaliero ratkaisee voittajan.

Mitä olette mieltä tämän tapaisesta turnauksesta??
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Muakin vois tuo Ultimate team -turnaus kiinnostaa, ja tuo 10k osallistumismaksu on varsin bueno.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Olen tullut ajatuksiin ostaa myös FIFA 13, Pessin rinnalle hyllyyn tänä vuonna. Olen lähes joka vuosi päätynyt Pessiin juurikin tuon Become A Legend -moden ansiosta. Nyt minua kiinnostaisikin tietää, että minkälainen tämä BAL-mode (offlinessa) FIFA13:ssa oikeasti on? Laiskuuttani en jaksa koko ketjua käydä läpi, niin pyytäisinkin mahdollisimman montaa vastaamaan edellä mainittuun kysymykseen.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Millonkohan upgradet mahtaa ilmestyä FUT:iin? Perinteisesti tammikuussa kai ilmestynyt, mutta ei ole näkynyt. :p
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Kyllä turnaukseen osallistuminen maksaa FUT coinsseja, miksi voisit osallistua turnaukseen jossa on FUT coins palkinto jos et itse siihen sijoita? En rupea omasta pussista 100k laittelemaan.

Tällä hetkellä osallistujia: minä,zanza,pekka88,joed,jormis ja muistaakseni vielä 1. Osallistumis maksu olisi 10k, eli 6x10k potissa olisi siis 60k.

Osallistujia kaivataan lisää, jotta saadaan järjestettyä pelit kunnolla. Min osallistuja määrä olisi ainakin 8.

Minä olin varmaan tuo yksi puuttuva ylläolevista. Mieluiten itsekin pelaan UT turnauksen kuin head to head vastaavan. Onhan se nyt mukavampaa omalla tiimillä pelata kuin valmiilla kokoonpanoilla.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Voisin tulla mukaan turnaukseen, jos pelataan H2H. En viitsisi omalla rupusakilla tulla ottamaan turpaan teidän superjengejä vastaan:D
 
Ylös Bottom