Tällä hetkellä ei ole mitään joukkuetta kasassa ja ei ole kuin 600k kolikkoja koska annoin 200k pois. Ja siis mulla oli Ronaldo tossa noin kuukausi sitten mutta myin sen koska tuntui että sen finishing on korkeintaan 30. Hermot vaan palo kun veskarit nappasi joka vedon ei uponnut melkeen mikään sisään, mutta finesse shotit kyllä oli ihan eri luokkaa kuin muilla pelaajilla, aina upposi kun pääsi vetämään läheltä. Eli myin Crissen ja ostin Messin koska sillä ei ollut mitään ongelmaa maalinteossa, joka veto menee sisään suosittelen ostamaan jos on rahaa. Kyllästyin sitten siihenkin ja myin sen ja tein Bundesliga jengin (Robben, Ribery jne.) Pelasin sillä pari päivää ja myin sen ja päätin kokeilla TOTY Falcaota ja oli kyllä 800k kolikon arvonen. Myin sitten senkin ja oon ostellut Ibraa ja Neymaria jne ja myynyt ja näin ja yks päivä rupesin laskemaan että eihän mulla ole enää edes miljoonaa kolikkoa kun EA ottaa sen verran välistä aina :'D.. ja nyt laitoin kolikot myyntiin koska ei innosta tämä peli enää melkeen ollenkaan, hermot menee, ohjaimet hajoo jne... Suurin ongelmistani on se että jaksan pelata korkeintaan 30 matsia samalla jengillä, ainoo pelaaja millä oon pelannu yli 50 matsia on Messi. Ja nyt en kyllä keksi mitään pelaajaa mitä en ois kokeillu jos ei In Formeja lasketa, niin ei ole paljoo enää intoa pelaillakkaan..
Jos joku on aloittanut Futin tässä lähiaikoina tai tarvitsee kolikkoja niin voin antaa 100k-200k koska ei kukaan noita kolikkoja ostakkaan. 400k jätän itelleni jos tulee intoa taas pelailla.