Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 13

Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Oon turnauksessa mukana, sillä edellytyksellä että pelaamme UT ja panoksena coinsseja. Panoksettomat turnaukset on nössöille! :cool::D
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Voisin järjestää Head to Head turnauksen, vaikka 8 pelaajalle. Kaksi 4 hengen lohkoa, jokainen pelaa kerran oman lohkonsa pelaajia vastaan. 2 parasta välieriin. Pelattaisiin seurajoukkueilla ja jokainen valitsisi yhden joukkueen, jolla turnaus viedään kokonaan läpi. Turnauksen voisin viedä tuonne:Tournament and league manager | Konkuri jonne sitten laittaisin ottelutulokset ja mistä voisi seurata turnauksen etenemistä.

Ilmoittautua voi vaikka yv:llä
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Kaikki mukaan vaan, ei täältä kaikilta löydy mitään supertiimiä. Itse ainakin tulen pelaamaan joukkueella, jossa on myös silver-pelaajia, ehkä jopa pelkillä silvereillä. :)
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Mulla olisi muutama kysymys koskien tätä peliä.
- Näkeekö mistään Be A Pro -modea pelatessa oman pelaajan sopimuksen pituus?
- Entä, jos aloitat pelin vaihtopenkillä / joudut vaihtoon kesken pelin, niin onko aivan pakko pelata itse sillä koko joukkueella, kun kyseessä on kuitenkin mode, missä tarkoituksena on pelata omalla pelaajalla.
- Oliskos kellään suositella mitään hyvää chanttipakettia, joka toimii pelissä hyvin? Kaikki liiga-/maajoukkuepaketit käy.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Joo voisin tulla turnauksiin pisteautomaatiksi :D (jos soneran laajakaista haluaa toimia). Mulle käy UT ja H2H. UT panoksella tai ilman, ei oikeastaan ois merkitystä.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Sarjassamme hienoja hetkiä Fifan kanssa:

Ultimate Teamissa kauden toinen ottelu, 20min pelattu, 3-0 mulle ja vastustajan jäpikällä hirttää kiinni. Lopputulos maalivahdin avittamana 15-1, jonka jälkeen replayn aikaan vastustajan suunnalta caps lockilla revittelyä, suora lainaus: "im your father eat my dick soon", sekä vieläkin päräyttävämpi "enjoy you mom sister and the pussy of grandman". Vastasin näihin kohteliaasti takaisin.

Long story short, kun replayt jokainen katsottu ja kentällinen saa pisteensä, tulee ruudulle hermostuttavan pitkä "please wait..", jonka jälkeen FUT servers are unreachable. 0-3 dunkkuun siitä siis tuli, ja vastustaja -sarakkeessa joukkueen nimi FIFA13 ja fifa-logo. Näin on käynyt ennenkin, nimittäin tullut häviöitä jotka on merkitty juuri samaista keksittyä jengiä vastaan. Plus: mikä hitto siinä on että vielä maalikimaran aikaankin on pelitilanne varmistamaton.. Huikea tämä EA, vuodesta toiseen.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Sarjassamme hienoja hetkiä Fifan kanssa:

Ultimate Teamissa kauden toinen ottelu, 20min pelattu, 3-0 mulle ja vastustajan jäpikällä hirttää kiinni. Lopputulos maalivahdin avittamana 15-1, jonka jälkeen replayn aikaan vastustajan suunnalta caps lockilla revittelyä, suora lainaus: "im your father eat my dick soon", sekä vieläkin päräyttävämpi "enjoy you mom sister and the pussy of grandman". Vastasin näihin kohteliaasti takaisin.

Long story short, kun replayt jokainen katsottu ja kentällinen saa pisteensä, tulee ruudulle hermostuttavan pitkä "please wait..", jonka jälkeen FUT servers are unreachable. 0-3 dunkkuun siitä siis tuli, ja vastustaja -sarakkeessa joukkueen nimi FIFA13 ja fifa-logo. Näin on käynyt ennenkin, nimittäin tullut häviöitä jotka on merkitty juuri samaista keksittyä jengiä vastaan. Plus: mikä hitto siinä on että vielä maalikimaran aikaankin on pelitilanne varmistamaton.. Huikea tämä EA, vuodesta toiseen.
Tutultahan tuo kuulostaa. Kultakupin finaalissa irtosi vastustajasta 4-0 voitto hallittuani peliä täydellisesti (en edes tiedä miten niinkin huono pelaaja oli finaaliin asti päässyt) Mukava olo kun voitto tuli ja sitten ruudulle ilmestyy teksti "ea serves can`t handle your request at the moment, please try again later". Voi jumalauta!!:mad: Cup-voitto meni ja kirosanat lensivät. Kaiken päälle vastuja vielä lähettää mukavan viestin jossa lukee ainakin tuhat kertaa hahahahahahahaha...

Asiasta kolmanteen, tuli tuossa joukkuettakin hieman muutettua. FIFA Ultimate Team - My Shared Squad | EA SPORTS Football Tuolla mennään nyt jonkin aikaa. Formaation päätin pitää samana sillä 3-5-2 on ainakin omasta mielestäni selvästi paras tässä Fifassa. Ehkäpä tuo näkyy siinäkin että pelejä on tällä joukkueella tullut pelattua 22, joista record on: 20-1-1. Suosittelen muuten kaikille, kenellä vain on varaa, kokeilemaan Zlatania. Omasta mielestäni ehkä paras pelaaja millä olen toistaiseksi UT:ssa pelannut.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Mikähän tässä mättää? Noin viikon tauon jälkeen menin ostaa pari happy hour pakkaa ja sen jälkeen koitin mennä pelaa online divari pelii, mut sielt tuleeki "We're sorry but you are not permitted to register an Online Pass which is required to access all online features..."
Pelin ostin aikoinaan uutena ja ennen ei ole tullut vastaavia ongelmia. Ideoita?
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Mikähän tässä mättää? Noin viikon tauon jälkeen menin ostaa pari happy hour pakkaa ja sen jälkeen koitin mennä pelaa online divari pelii, mut sielt tuleeki "We're sorry but you are not permitted to register an Online Pass which is required to access all online features..."
Pelin ostin aikoinaan uutena ja ennen ei ole tullut vastaavia ongelmia. Ideoita?

Käy lataamassa storesta passi uudestaan, käynyt sama itselle pari kertaa.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Tutultahan tuo kuulostaa. Kultakupin finaalissa irtosi vastustajasta 4-0 voitto hallittuani peliä täydellisesti (en edes tiedä miten niinkin huono pelaaja oli finaaliin asti päässyt) Mukava olo kun voitto tuli ja sitten ruudulle ilmestyy teksti "ea serves can`t handle your request at the moment, please try again later". Voi jumalauta!!:mad: Cup-voitto meni ja kirosanat lensivät. Kaiken päälle vastuja vielä lähettää mukavan viestin jossa lukee ainakin tuhat kertaa hahahahahahahaha...

Asiasta kolmanteen, tuli tuossa joukkuettakin hieman muutettua. FIFA Ultimate Team - My Shared Squad | EA SPORTS Football Tuolla mennään nyt jonkin aikaa. Formaation päätin pitää samana sillä 3-5-2 on ainakin omasta mielestäni selvästi paras tässä Fifassa. Ehkäpä tuo näkyy siinäkin että pelejä on tällä joukkueella tullut pelattua 22, joista record on: 20-1-1. Suosittelen muuten kaikille, kenellä vain on varaa, kokeilemaan Zlatania. Omasta mielestäni ehkä paras pelaaja millä olen toistaiseksi UT:ssa pelannut.

Kokeilisin, mutta Zlatania on erittäin vaikea saada hyvään joukkueeseen mukaan. Kolikoita kyllä olisi käyttää kyseiseen pelaajaan, mutta sen verran huono kansallisuus ja liiga pelaajalla on ettei jaksa vaivautua.

Omasta mielestäni parhaita pelaajia UT:n puolella on ehdottomasti Nani,Neymar ja Emenike.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Kokeilisin, mutta Zlatania on erittäin vaikea saada hyvään joukkueeseen mukaan. Kolikoita kyllä olisi käyttää kyseiseen pelaajaan, mutta sen verran huono kansallisuus ja liiga pelaajalla on ettei jaksa vaivautua.

Omasta mielestäni parhaita pelaajia UT:n puolella on ehdottomasti Nani,Neymar ja Emenike.

No jaa, hyviä strong linkkejä löytyy mm. Lucasin, Beckhamin ja Menezin tai vaikka Lavezzin muodossa.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Kokeilisin, mutta Zlatania on erittäin vaikea saada hyvään joukkueeseen mukaan. Kolikoita kyllä olisi käyttää kyseiseen pelaajaan, mutta sen verran huono kansallisuus ja liiga pelaajalla on ettei jaksa vaivautua.

Omasta mielestäni parhaita pelaajia UT:n puolella on ehdottomasti Nani,Neymar ja Emenike.
Koita vaikka 4-3-2-1 formaatiolla Ibra keskelle, Neymar vasemmalle ja Menez oikealle. Siihen onkin sitten helppo kasata vaikka joku BPL-joukkue ympärille.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Pleikkarilla innokkaita pelaajia ottamaan pari matsia vaikka futtia? ;) käyttäjä sama ku täällä, lisäilkää rohkeesti. Tosiaan alottelin vasta FIFA 13 alussa pelailemaan ja iha hyvää menestystä kertynyt, treidaustaki pikkuhiljaa alotellu ja sujuu kohtalaisen hyvin :)

Muutama paska sana olis FUTin pelattavuudesta tänä vuonna mitä EA:n forumeillakin tullu päästeltyy, mutta jätetään ne myöhemmäks!
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

1.05 patchi näköjään tullut. Sisältää seuraavat päivitykset/korjaukset:


  • Back in Guest Mode FUT.
  • Disconnection when viewing search results FUT auction.
  • Reduction disconnections and EA servers EA SPORTS Football Club arriving in menu and / or during games.
  • Error correction mode access Club Pro.
  • The snow will be available again randomly Club Pro mode.
  • Error correction display jerseys in the center of creation.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Nyt menee hermo tähän oman pelaajan career modeen... Eli olen siis kärki ja 3.kaudella. Ensimmäisen kauden pelasin Djurgårdenissa... Olin sarjan paras maalintekijä, ja joukkue tuli toiseksi sarjassa. No sitten siirryin Evertoniin ja sain siellä paljon peliaikaa. Maaleja syntyi 23 sillä kaudella. Ainut joka iski paremmin oli Tottenhamin Defoe. Sitten koitti suuri siirto Juventukseen. Ensimmäisessä ottelussani iskin maalin heti... No nyt on mennyt noin 10 ottelua Serie A:ssa ja jokaisessa olen päässyt avaukseen. Kokonaisuus on minun pelaajalla nyt 78. Mutta siis jutun juju että miksi menee hermot on se, että saan ottelussa pelata noin 60 minuuttia aina... Siis olen avauksessa aina, ja se on todella mukavaa tietysti mutta saan aina pelata vain noin 60 minuuttia ja valmentaja ottaa minut vaihtoon sitten ja sillä ei tunnu olevan väliä että kuinka paljon teen tehoja ennen sitä vaihtoa... Djurgårdenissa pelatessani ei tätä tapahtunut, mutta Evertonissa rupesi tapahtumaan, olin saanut yhdessäkin ottelussa hattutempun tehtyä ekalla puoliajalla (Cup-ottelu jotain alemman divarin joukkuetta vastaan) ja minut vaihdettiin pois kentältä siinä 60 minuutin tienoilla... Ja tätä tapahtui about jokaisessa ottelussa. En tietenkään ole maaleja jokaisessa mättänyt sitä hattutemppua :D mutta aina se vaihto on kutsunut -.- Juventuksessa tietysti sama juttu mutta siellä nyt onkin vähän paremmat hyökkääjät kuin Evertonilla, Evertonilla heikompaa hyökkäyspuolella koska Mirallas oli myyty.

Mutta pitkän tarinan pointtiin ja kysymykseen eli onko muilla, career moden pelaaja puolta pelanneilla ollut samaa "ongelmaa" että joutuu vaihtoon melkein jokaisessa ottelussa? Olen tietysti iloinen että pääsen avaukseen useassa ottelussa mutta se että pääsee pelaamaan 60 minuuttia 90 mahdollisesta, ni se tietysti ottaa päähän pidemmän päälle :D


Edit: Oman pelaajani Stamina on 78, eli ei pitäisi siitäkään pahemmin olla kyse.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Kertokaahan vähän minkälaisella pelityylillä te pelaatte FUTissa, ostatteko nopeet pelaajat kärkeen ja pistelette läpisyöttöjä vai nopeet laiturit ja ette muuta tee kuin keskittelette sinne maalille ja puskette sisään (todella ärsyttävää) vai pelaatteko barcelonan tiki tak taktiikalla eli possession vähintään 60? ...Ite tykkään pelata kyllä barcelona fudista eli paljon syöttöjä ja pallonhallintaa ja näin.. Ja onko mitään vinkkejä tohon ''driblaamiseen'' kun välillä vastustaja tulee koko kentän läpi kävelemällä ja posauttaa maalin siitä niin ja itellä ibrahimovic ja neymar sun muut ni ei tunnu millään pääsevän vastustajan pakeista ohi muutakuin seinäsyötöillä..
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Huijuijui, kun alkoi FIFA-kuume nousta, kun viikonloppuna frendin mökillä kyseistä peliä tahkottiin. Ennen olen aina sanonut että plöäh, jalkapallo on hidasta ja tylsää, joten olen kauhissani väistellyt FIFAa kuin ruttoa. Mutta toisin kävi: ottelut olivat toiminnantäyteisiä ja hauskoja hienoine maaleineen. Pitää kyllä hattua nostaa, kun FIFA 08:sta taso noussut 6/10:stä 9/10. Pittääpi alkaa säästellä rahaa että löytyisi tämmöinenkin kaapista. Saa laittaa hyviä vinkkejä :).
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Kertokaahan vähän minkälaisella pelityylillä te pelaatte FUTissa, ostatteko nopeet pelaajat kärkeen ja pistelette läpisyöttöjä vai nopeet laiturit ja ette muuta tee kuin keskittelette sinne maalille ja puskette sisään (todella ärsyttävää) vai pelaatteko barcelonan tiki tak taktiikalla eli possession vähintään 60? ...Ite tykkään pelata kyllä barcelona fudista eli paljon syöttöjä ja pallonhallintaa ja näin.. Ja onko mitään vinkkejä tohon ''driblaamiseen'' kun välillä vastustaja tulee koko kentän läpi kävelemällä ja posauttaa maalin siitä niin ja itellä ibrahimovic ja neymar sun muut ni ei tunnu millään pääsevän vastustajan pakeista ohi muutakuin seinäsyötöillä..
Itse ainakin pyrin yhdistelemään erilaisia pelityylejä. Laidoilla viilettävät Neymar ja Robben jotka kylllä pääsevät juoksemalla siitä vastustajan ekasta pelaajasta ohi, sen jälkeen onkin helppo harhautella tiensä maalille vastustajan odottaessa keskitystä.
Tuo "dribblaushan" nyt ei itsessään ole kovin vaikeaa, L2 + R2:lla pääsee jo aika pitkälle. Skill movit vaativat sitten ehkä hieman enemmän harjoitusta, mutta kaksi aika helppoa ja hyödyllistä kikkaa ovat roulette ja running scoop-turn. Paras neuvo driblaukseen on kuitenkin se, että yritä olla mahdollisimman ennalta-arvaamaton, youtubestakin löytyy paljon eri opaste-videoita. Niin, ja tuolla joukkueella siis pelaan tällä hetkellä: SERVER | EA SPORTS Football
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Olisko halukkaita ostajia fifa coinsseille xboxille ? 700k coinssia olis sadalla eurolla myynnissä..
 
Ylös Bottom