Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tällä hetkellä mukana turnauksessa: pekkaa88,kytis,zanza,pellegrin26,joed_,jormis. Itse jään tällä hetkellä pois, jotta olisi tasaluku osallistujia. Ellei vielä yksi osallistuja ilmaannu niin jään vain järjestäjäksi.
Löytyykö yllämainituilla innostusta pelata vain 6 pelaajan knock-out turnaus?
HauPa ja Hernerokka vielä siis mukaan. 8 pelaajaa. juho12 turnauksen kontrollit ovat vapaat, eli päättää itse pelaako manuaaleilla vai ei. Veikkaan, ettei kukaan niitä kuitenkaan käytä? Mielestäni nyt olisi hyvä määrä osallistujia aloittaa turnaus.
10k siis siirrettäisiin uudelle joukkueelle, jonka luon. Turnauksen voittaja saa sitten sähköpostin ja salasanan ja pääsee siirtämään tuon 80k pois sieltä omalle joukkueelleen. Sopiiko tämä kaikille?
Milloinkas tuo turnaus sitten pelattaisiin?
Hankin tän fifan joulun aikaan ja alusta asti on ollut sama ongelma. Elikkä en pysty lähes ikinä pelaamaan esim.Futissa online pelejä ollenkaan, kun tulee joku teksti online passista. Ostin pelin uutena, joten online passin pitäisi toimia. Osaisiko joku auttaa
Hyvältä näyttää. Onko IF Palacio mielestäsi ostamisen arvoinen? Olen harkinnut joukkueen kokoamista hänen ympärilleen.
Ainakin CAM pelipaikalla on aivan mahtava, hintansa arvoinen.Hyvältä näyttää. Onko IF Palacio mielestäsi ostamisen arvoinen? Olen harkinnut joukkueen kokoamista hänen ympärilleen.
Saisko jotain päivitystä, että millon tää turnaus on aikomus aloittaa?