Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 13

Vastaus: FIFA 13

Tällä hetkellä mukana turnauksessa: pekkaa88,kytis,zanza,pellegrin26,joed_,jormis. Itse jään tällä hetkellä pois, jotta olisi tasaluku osallistujia. Ellei vielä yksi osallistuja ilmaannu niin jään vain järjestäjäksi.

Löytyykö yllämainituilla innostusta pelata vain 6 pelaajan knock-out turnaus?
 
Vastaus: FIFA 13

Moro . itsellä kanssa kiinnostusta osallistua FUT turnaukseen, jos controlleina on manuaalit ja mikä mahtaisi olla turnauksen alkamis aika ?
 
Vastaus: FIFA 13

Oon kyllä itekki täällä ilmottautunu osallistumisestani, ja pistäny bounce sulle viestiäki ? Nooh, mukana ollaa jos vaa sitä soppii joukkoon tummaan.
 
Vastaus: FIFA 13

Tällä hetkellä mukana turnauksessa: pekkaa88,kytis,zanza,pellegrin26,joed_,jormis. Itse jään tällä hetkellä pois, jotta olisi tasaluku osallistujia. Ellei vielä yksi osallistuja ilmaannu niin jään vain järjestäjäksi.

Löytyykö yllämainituilla innostusta pelata vain 6 pelaajan knock-out turnaus?

HauPa ja Hernerokka vielä siis mukaan. 8 pelaajaa. juho12 turnauksen kontrollit ovat vapaat, eli päättää itse pelaako manuaaleilla vai ei. Veikkaan, ettei kukaan niitä kuitenkaan käytä? Mielestäni nyt olisi hyvä määrä osallistujia aloittaa turnaus.

10k siis siirrettäisiin uudelle joukkueelle, jonka luon. Turnauksen voittaja saa sitten sähköpostin ja salasanan ja pääsee siirtämään tuon 80k pois sieltä omalle joukkueelleen. Sopiiko tämä kaikille?
 
Vastaus: FIFA 13

HauPa ja Hernerokka vielä siis mukaan. 8 pelaajaa. juho12 turnauksen kontrollit ovat vapaat, eli päättää itse pelaako manuaaleilla vai ei. Veikkaan, ettei kukaan niitä kuitenkaan käytä? Mielestäni nyt olisi hyvä määrä osallistujia aloittaa turnaus.

10k siis siirrettäisiin uudelle joukkueelle, jonka luon. Turnauksen voittaja saa sitten sähköpostin ja salasanan ja pääsee siirtämään tuon 80k pois sieltä omalle joukkueelleen. Sopiiko tämä kaikille?


sopii minulle ainakin. sääntöihin voisi vielä lisätä että ei doping kortteja eikä ajanpeluuta johtotilanteessa.
 
Vastaus: FIFA 13

Milloinkas tuo turnaus sitten pelattaisiin?

Turnaukselle annettaisiin aloituspäivä, josta annettaisiin esim. neljä päivää aikaa pelaja ensinmäinen kierros. Vaaditaan siis oma-aloitteisuutta myös osallistujilta.

@Pekkaa88: Loistava ehdotus. Ajanpeluu ja Doping-kortit johtavat diskaamiseen.
 
Vastaus: FIFA 13

Hankin tän fifan joulun aikaan ja alusta asti on ollut sama ongelma. Elikkä en pysty lähes ikinä pelaamaan esim.Futissa online pelejä ollenkaan, kun tulee joku teksti online passista. Ostin pelin uutena, joten online passin pitäisi toimia. Osaisiko joku auttaa :confused:
 
Vastaus: FIFA 13

Hankin tän fifan joulun aikaan ja alusta asti on ollut sama ongelma. Elikkä en pysty lähes ikinä pelaamaan esim.Futissa online pelejä ollenkaan, kun tulee joku teksti online passista. Ostin pelin uutena, joten online passin pitäisi toimia. Osaisiko joku auttaa :confused:

Koita lataa se uudelleen storesta?
 
Vastaus: FIFA 13

Mikäs tässä nyt mättää, kun ei fifa 13 bonusta editionin koodi toimi oikein? Tuolla pitäisi saada 2200 ea:n fifapistettä, mutta koodin laitettuani ilmoittaa vaan että koodilla ei ole ladattavaa, ja että se on käytetty? Miten ea voi olla näin paska firma? Joka helvetin pelin kanssa jotain säätöä.
 
Vastaus: FIFA 13

Saisko jotain päivitystä, että millon tää turnaus on aikomus aloittaa?

10k turnausmaksuja saa alkaa laittelemaan. Minulle yv:llä joukkueensa nimi yms niin kerron pelaajan, jonka laitan 10k buy nowilla markettiin. Se tulisi sitten ostaa, jotta saadaan voittajalle sitten se voittosumma kasaan uudelle tunnukselle.

Turnaus alkaa kun KAIKKI ovat maksaneet.
 
Ylös Bottom