Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 13

Vastaus: FIFA 13

10k turnausmaksuja saa alkaa laittelemaan. Minulle yv:llä joukkueensa nimi yms niin kerron pelaajan, jonka laitan 10k buy nowilla markettiin. Se tulisi sitten ostaa, jotta saadaan voittajalle sitten se voittosumma kasaan uudelle tunnukselle.

Turnaus alkaa kun KAIKKI ovat maksaneet.

Lienee järkevämpää hoitaa homma treidillä, jotta saadaan vältettyä EA Tax. Ei menetys toki kovin suuri ole, mutta kuitenkin. :)
 
Vastaus: FIFA 13

Tuossa aiemmin oli puhetta boostikorttien sekä ajanpeluun kieltämisestä, joten voisitteko jotenkin määritellä ajanpeluun? Onko kiellettyä vaikka pomputella palloa esim. omalla tai vastustajan kulmalipulla? Onko pakko pyrkiä hyökkäykseen jos on johdolla, vai saako pitää palloa omalla alueella/keskialueella?

Itse tunnustan olevani nettipeleissä melkoinen "mulkku" ja kaikenlainen vastustajan ärsyttäminen kuuluu pelityyliini (konsteista voin kertoa lisää jos kiinnostaa :D). Meinaan itse esimerkiksi pelaan aikaa suunnilleen aina johdolla ollessani. Fifa on vaan niin paljon hauskempaa kun tietää vastustajan paiskovan ohjaimia päin seiniä :) Kaiken kruunaa tietysti vastustajan lähettämät viestit pelin jälkeen.
 
Vastaus: FIFA 13

Lienee järkevämpää hoitaa homma treidillä, jotta saadaan vältettyä EA Tax. Ei menetys toki kovin suuri ole, mutta kuitenkin. :)
Tax tulee treideissä myös. Ja pellegrin26, kyllä. Pallon pyörittely ja kaikenlainen muu ajan peluu johtaa diskaukseen.
 
Vastaus: FIFA 13

Tuossa aiemmin oli puhetta boostikorttien sekä ajanpeluun kieltämisestä, joten voisitteko jotenkin määritellä ajanpeluun? Onko kiellettyä vaikka pomputella palloa esim. omalla tai vastustajan kulmalipulla? Onko pakko pyrkiä hyökkäykseen jos on johdolla, vai saako pitää palloa omalla alueella/keskialueella?

Itse tunnustan olevani nettipeleissä melkoinen "mulkku" ja kaikenlainen vastustajan ärsyttäminen kuuluu pelityyliini (konsteista voin kertoa lisää jos kiinnostaa :D). Meinaan itse esimerkiksi pelaan aikaa suunnilleen aina johdolla ollessani. Fifa on vaan niin paljon hauskempaa kun tietää vastustajan paiskovan ohjaimia päin seiniä :) Kaiken kruunaa tietysti vastustajan lähettämät viestit pelin jälkeen.


joo.. just tälläset penikat vois jättää samantien pois..

eiköhän pelata ihan reilun pelin säännöillä niin kaikilla on hauskempaa..


Niin joo ja täsä oma tämänhetkinen ykkösjengi

Näytä liitetiedosto 10794
 
Vastaus: FIFA 13

Noh noh jätkät, älkääs nyt hiiltykö. Tyylinsä kullakin, kyllä mua noi palkintorahat kuites sen verran kiinnostaa että pystyn hiukan varioimaan pelityyliäni. Vielä pakko kysyä tarkennuksia, eli onko pakko pelata kaikki pelit samalla squadilla? Itsellä nyt tasan kaksi squadia niin onko lupa vaihdella esim joka otteluun?
 
Vastaus: FIFA 13

Odottelen edelleen kolmen pelaajan yhteydenottoa. Jotta saataisiin turnaus alkamaan nopeasti. En ole vastannut niille, jotka ovat jo ottaneet yhteyttä. Yritän saada varmistuksen ensiksi kaikilta. Jottei osa siirrä kolikoita ja sitten jäädään odottelemaan muutaman tyypin kolikoita useamman päivän ajaksi.
 
Vastaus: FIFA 13

Nice!

Mitä mieltä oot Di Natalesta? Ajatuksissa ollut kokeilla jonkin sortin hybridissä.

Ihan loistava. Juuri sellainen kun oletin Messin olevan. Nopea, pallo tiukasti jalassa, hyvä laukaus ja jaksaa pelata 90 minuuttia. Messi sen sijaan tuntuu heikolta ja on yleensä juossut itsensä piippuun jo ekan puoliajan jälkeen.
 
Vastaus: FIFA 13

Ihan loistava. Juuri sellainen kun oletin Messin olevan. Nopea, pallo tiukasti jalassa, hyvä laukaus ja jaksaa pelata 90 minuuttia. Messi sen sijaan tuntuu heikolta ja on yleensä juossut itsensä piippuun jo ekan puoliajan jälkeen.

Jees, hommasinkin kyseisen kaverin ja yhdeksään peliin iskenyt 14 kassia. :)

Tuossa joukkue: FIFA Ultimate Team - My Shared Squad | EA SPORTS Soccer

Ainoa ongelma tähän saakka on ollut vaparinvetäjän valitseminen. Sitten, kun joskus taas saa rahaa, niin Vermaelen vaihtuu Kompanyyn.
 
Vastaus: FIFA 13

Osaisiko joku auttaa miten tässä löytyy vastustaja tuossa season online pelimuodossa? Saattaa mennä puolikin tuntia että ei löydy ketään tai jos löytyy niin tulee teksti että yhteys vastustajaan katkesi. Nettiyhteydessä ei ole vikaa. Muutamia pelejä päässy pelaamaan. asetuksella ei ole muuta väliä, kuin että molemmat pelaa manual controlleilla.
 
Vastaus: FIFA 13

Osaisiko joku auttaa miten tässä löytyy vastustaja tuossa season online pelimuodossa? Saattaa mennä puolikin tuntia että ei löydy ketään tai jos löytyy niin tulee teksti että yhteys vastustajaan katkesi. Nettiyhteydessä ei ole vikaa. Muutamia pelejä päässy pelaamaan. asetuksella ei ole muuta väliä, kuin että molemmat pelaa manual controlleilla.

Manuaalipelaajia ei yksinkertaisesti vaan ole kovin paljoa..
 
Vastaus: FIFA 13

Jees, hommasinkin kyseisen kaverin ja yhdeksään peliin iskenyt 14 kassia. :)

Tuossa joukkue: FIFA Ultimate Team - My Shared Squad | EA SPORTS Soccer

Ainoa ongelma tähän saakka on ollut vaparinvetäjän valitseminen. Sitten, kun joskus taas saa rahaa, niin Vermaelen vaihtuu Kompanyyn.

Kompany ei kyllä ainakaan minua vakuuttanut kun kymmenisen peliä pelailin.. tuntuu nousevan liikaa ja nopeus ei paikkaamaan.
 
Vastaus: FIFA 13

Manuaalipelaajia ei yksinkertaisesti vaan ole kovin paljoa..

aika erikoista, koska peli on kuin flipperi noilla normaali assisted tai semi asetuksilla. En ole vuosiin fifaa pelannut, mutta olisi luullut että olisi enemmän manuaaleilla pelaavia, kun tuolla onlinessa on todella paljon porukkaa tässä pelissä. Ei tuosta seasonin pelaamisesta taida tulla manual controlleilla mitään jos puoli tuntia saa odottaa vastustajaa, vai onko tuohon jotain muita keinoja pelata ranked matseja manual controlleilla?
 
Vastaus: FIFA 13

Olisko kellään kiinnostusta osallistua FIFA-Liigaan? Järjestäjänä toimisin minä, ja hoitaisin otteluiden tilastoinnit etc täällä: Tournament and league manager | Konkuri . Tuolta jokainen voisi sitten seurata sarjataulukkoa ja pelin tuloksia.

Osallistujia olisi hyvä saada ainakin 6, mutta mielellään enemmänkin. Jokainen valitsee yhden joukkueen, jolla pelataan liigan kaikki ottelut.
 
Vastaus: FIFA 13

Olisko kellään kiinnostusta osallistua FIFA-Liigaan? Järjestäjänä toimisin minä, ja hoitaisin otteluiden tilastoinnit etc täällä: Tournament and league manager | Konkuri . Tuolta jokainen voisi sitten seurata sarjataulukkoa ja pelin tuloksia.

Osallistujia olisi hyvä saada ainakin 6, mutta mielellään enemmänkin. Jokainen valitsee yhden joukkueen, jolla pelataan liigan kaikki ottelut.


Kiinnostaa, jos vielä kaikkiin manuaalit (pakko) ja pelinopeus slow (ei niin pakko). Mukavuutta lisäisi jos joukkueet eivät olisi "5 tähden" joukkueita. Vituttaa :mad: pelata netissä automaattisäätimillä Realia, Barcaa, Chelseaa muita huippujoukkueita vastaan, kun itse pelaan max 4,5/4 tähden joukkueilla. Parhaat pelit on saatu kaverin kanssa, kun on pelattu alemman sarjan joukkueilla.
 
Vastaus: FIFA 13

Ostaako kukaan oikeella rahalla pelaajia? Tai missä sais myytyä? Aattelin Robbenin myydä veks, ja puckseille ei oo oikeen käyttöö enää.
 
Vastaus: FIFA 13

Eikö vois jo pikkuhiljaa alkaa asettelemaan jotain takarajaa tälle UT turnaukselle? :D
 
Ylös Bottom